منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

مقاله حسابداری و مالی شرکت بهگل خراسان



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 55     کد محصول :4832      حجم فایل:33,89 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

خلاصه طرح :

تاريخچه :

كارخانه توليدي بهگل خراسان واقع در شهرك صنعتي طوس در سال 1351 تاسيس گرديده كه تحت حمايت آستان قدس رضوي بود. كه بعدها به علت پيشرفت در كار و توليدات فراوان اين شركت از حمايت آستان قدس رضوي بيرون آمد ، و سهامي آن خاص گرديد . كه هم اكنون پس از 18 سال سهامي خاص بودن به پيشرفتهايي از قبيل افزايش كاركنان بخشهاي اداري ، كارگران و سرويسهاي اياب و ذهاب و گسترش مساحت كارخانه ،افزايش خط توليد ، تنوع محصولات توليد شده ، بازار خوب ، كيفيت بالاي محصولات توليد شده طبق استاندارد و تحقيقات صنعتي خراسان و استاندارد ملي ايران ، صادرات خارج از استان و حتي صادرات خارج از كشور كه به كشورهاي آسياي ميانه صادر مي شود ، كه عواملي چون استفاده از مديريت     مك گروگر و هرم مازلو به پيشرفت آن افزوده است .

مشخصات واحد توليدي :

در آغاز اين بحث در اول به نحوه ساخت ساختمان خط توليد كه به صورت سوله اي ساخته شده مي پردازيم به اين علت از شيوه سوله اي استفاده مي شود كه : 1- داراي اسكلت بندي محكم و ضد زلزله بوده . 2- داراي ارتفاع زياد براي استفاده از دستگاههاي بزرگ و مرتفع و راحت تر وارد شدن ماشينهاي سنگين به داخل و خارج شدن آنها ، امكان استفاده از ليفتراك براي جابجايي بهتر مواد اوليه و توليد شده (برداشتن بيشتر و چيدن آنها روي هم ) در داخل ساختمان   3- داراي سقفهاي 8 مانند يا شيرواني مانند كه براي جلوگيري از ورود آب باران و برف به داخل خط توليد و انبارهاي مواد اوليه و توليدشده   4- به علت اسكلتي بودن ساختمان امكان استفاده از جرثقيل هاي دستي كه بر روي تير آهن كه از دو طرف توسط غلطك هايي وصل بوده و به طرف جلو و عقب به راحتي حركت ميكند كه اين مزيت براي حمل محصولات توليدي داخل خط توليد كمك زيادي كرده و باعث باز شدن فضا براي راحتي در عبور و مرور افراد و جا براي گذاشتن محصولات توليدي بعدي فراهم مي كند 5- نور توليدي زياد بوده ( كه به صورت طبيعي است ) و براي خارج كردن هواي كارخانه هنگام كار دستگاهها بوسيله هواكش هاي بزرگ و كمتر آلوده شدن فضاي داخل مي شود .

در ضمن دستگاه هاي توليدي داخل خط توليد بيشتر توليدات داخل بوده كه تماما اين دستگاه ها براي خط توليد محصولات كارخانه بهگل مناسب مي باشد .انواع دستگاه ها با مختصر توضيحي درمورد كار آيي آنها در زير داده مي شود :

1-سيني گردان : كار اصلي اين دستگاه چرخش دوراني قوطيهاي از قبل آماده شده و هدايت آنها به سمت ريل حمل قوطي مي باشد .

2- ريلها : كار اصلي اين ريلها انتقال و حمل قوطي هاي خالي و محصول توليد شده پر به دستگاه هاي ديگر است در ضمن ديوارهاي داخل خط توليد و انبارها سنگ كاري شده است

3- دستگاه سيني گردان پركننده حفره اي : كار اصلي اين دستگاه پر كردن قوطي هاي خالي به صورت خودكار كه اندازه محصولي كه بايد داخل قوطي ريخته شود قبلا تنظيم گرديده است .

4- تونل اگزاس : كه كار اين تونل خارج كردن هواي داخل قوطي ها تحت شرايط خلأ مي باشد .

5- دستگاه پرس درب قوطي : كه كار اصلي اين دستگاه پرس كردن قوطي هاي پرشده محصول توليد شده است .

6- دستگاه هاي بلنچ Blanch ( بازپخت كردن ) : كه كار اصلي اين دستگاه همان گونه كه از نامش پيداست پخت تازه يا باز پخت كردن دوباره محصول يا به عبارت ديگر يكباره محصول را پخت مي كند .

7- دستگاه جت پرينتر : كار اصلي ين دستگاه چاپ تاريخ و مشخصات محصول توليد شده روي قوطي مي باشد .

8 دستگاه پرس نايلوني يا ( شرن پك ) : كه كار اين دستگاه نيز پرس نايلون روي كفي محصولات است .

9- ديگ بخار : كه كار اين ديگها توليد بخار لازم براي راه اندازي و كار دستگاه ها است .

10 دستگاه هاي دو جداره : براي از بين بردن آنزيمهاي داخل محصول است .

11- دستگاه كلم خرد كن : همانگونه كه از نامش پيداست دستگاهي است براي خرد كردن كلم مي باشد.

12 دستگاه هسته گير : كار اصلي اين دستگاه گرفتن هسته هاي ميوه هاي هسته دار است .

13 دستگاه هويج خردكن : كه براي خرد كردن هويجها براي توليد مربا و ترشي ليته است .

14 دستگاه پوست گير بوسيله بخار كه به دستگاه بروس نيز معروف است : براي گرفتن پوست ميوه ها استفاده مي شود .

15 دستگاه دم گير : كار اين دستگاه گرفتن دمهاي ميوه ها مي باشد .

16 دستگاه شيشه شوي : كار اين دستگاه شستن شيشه هاي مربا و ترشي ليته است .

17 دستگاه پركن : براي پركردن مربا و ترشي ليته است .

18 دستگاه حمل نخود فرنگي : كار اين دستگاه حمل نخود فرنگي از يك ديگ پر از محصول به داخل سيني گردون پركننده حفره اي است .

توجه : توضيح كلي درباره كارآيي دستگاه ها و شناسنامه آنها و اطلاعات كامل درمورد دستگاه در فصلهاي بعدي آورده مي شود.

سيم كشي ساختماني خط توليد به صورت روكار بود زيرا راحت تر سيم كشي مي شود و آسيبي به ساختمان نمي رسد .براي اطمينان از خطر شك الكتريكي و آتش سوزي احتمالي ناشي از جرقه برق روكش پلاستيكي كشيده شده در تمامي مراحل سيم كشي روكش پلاستيكي وجود دارد استفاده از اين روكش مزيتهايي از قبيل هزينه هاي كندن روي ديوار را كم كرده و در كمترين زمان سيمكشي شده و عيب ظاهري سيمكشي به راحتي قابل رؤيت بوده و سريعا ترميم مي شود.

در مورد كف سالن توليد كه از موزاييك استفاده شده . زيرا كه سطح صاف مي باشد و براي تميز كردن سطح و حمل و جابجايي دستگاه آسان بوده و از رطوبت ناشي از برف و باران براي نفوذ به مواد و پوسيدگي پايه هاي دستگاه جلوگيري مي كند . البته بايد توجه داشت كه نبايد سطح موزاييك روغني يا چرب بوده زيرا باعث لغزندگي سطح شده و باعث صدمات جاني و مالي مي شود .

نحوه استقرار دستگاه ها به ترتيبي است كه قوطي هاي خالي وارد دستگاه سيني گردون شده و سپس طي مراحل به ترتيب وارد دستگاه هاي ديگر شده و در نهايت محصول توليد شده وارد وان آب مي شود و دوباره بلنچ مي شود .

نحوه انبار مواد اوليه و توليد شده : انبار مواد اوليه كه به صورت انباشتگي روي هم چيده شده اند و محصول توليد شده در انبار محصولات توليد شده به صورت كفي 24 تايي روي پالت به اندازه پالت روي آن چيده مي شود استفاده از پالت براي راحتي حمل محصول توليد شده با ليفتراك به داخل وسيله حمل و نقل به خارج از كارخانه مي شود .

تاريخچه صنعت كنسرو در ايران

شروع صنعت كنسرو سازي در ايران كه پايه گذاري صنعت اموز بوده ، در سال 1309 شمسي بوجود آمده و در آن سال شخصي بنام آقاي درخشان كه يكي از ايرانيان مهاجر از روسيه بود به فكر ايجاد كارگاه كنسرو سازي افتاد و شروع به تهيه مقدمات كار نمود . اولين مشكلي كه نامبرده با آن برخورد كرد مسأله تهيه قوطي هاي مناسب بود .سپس در فاصله سالهاي 1310 تا 1311 اشخاص مختلف بدون اطلاع از يكديگر در شهرهاي مشهد ، همدان و تهران اقدام به احداث كارگاه كنسرو سازي نموده اند كه با مشكل عدم امكان تهيه قوطي هاي مناسب دست به گريبان گشتند، بايد اضافه نمود كه علاوه بر مشكلات ناشي از عدم وجود قوطي مناسب ، كارگاههاي كنسرو سازي نيز به وسايلي نظير ديگ بخار و اتوكلاو مجهز نبودند و در نتيجه ضايعات زياد در كنسرو هاي تهيه شده ايجاد مي گرديد و براي اينكه از بروز اين ضايعات جلوگيري نمايند مبادرت به استفاده زياد و غير استاندارد از مواد نگهدارنده مي نمودند . در سالهاي مزبور مقدار مصرف كنسرو در ايران بسيار كم و احتمالا براي هر 50 نفر يك قوطي در سال بوده وضع نابسامان صنعت كنسرو سازي تا سال 1319 ادامه داشته و بدون اينكه توجهي به بهبود تكنيك هاي بكار برده شده به عمل آيد در فاصله زماني ذكر شده به تعداد كارگاههاي كنسرو سازي به خصوص در مشهد اضافه گرديد .

رشد اين صنعت تا سال 1320 خيلي به كندي پيش مي رفت و از سال 1335 تا 1338 در توليد و مصرف مواد غذايي كنسرو شده افزايش ملايمي به چشم مي خورد و تا سال 1340 با وجود آنكه تا حدي مردم ايران با صنعت كنسرو سازي آشنا گشته بودندولي در كارگاهه ي توليد كنسرو كما كان از داشتن دستگاههاي اتو ماتيك محروم بوده و تعداد كمي از آنها به ديگ بخار و دستگاههاي اتو ماتيك مجهز گشته بودند .

بهر صورت در فاصله سالهاي 1345 تا 1355 مردم ايران با صنائع كنسرو سازي آشنايي بيشتر پيدا كردند و اعتماد آنها به خوبي كيفيت توليد بعضي از اقلام مواد غذائي كاملا جلب گرديد ،بطوريكه مصرف غذائي كنسرو شده كه در سال 1355 براي هر ايراني در سال كمتر از يك قوطي بود در سال 1355 به 5 قوطي و در حال حاضر به ده قوطي و شايد بيشتر بالغ گرديده است .

تاريخچه صنعت كنسرو سازي (در جهان )

قبل از كشف موجودات ذره بيني كه باعث فساد مواد غذائي مي شدنددر جنگها و مسافرتها يكي از مشكلات اساسي بزرگ حمل و نقل سالم و نگهداري مواد غذائي بوده :بدين لحاظ در زمان نا پلئون در فرانسه تحقيقات مختلفي جهت پيدا كردن بهترين راه نگهداري مواد غذائي شروع شد و حتي براي تسريع در عمل جوايزي براي فردي كه بتواند روشي ابداع كند كه مواد غذائي را براي زمان نسبتا طولاني سالم نگهدارد تعيين گرديد ، بلا خره نيكلاس آپرت (Nicolas  Appert  ) با ابداع بهترين روش نگهداري مواد غذائي در ظروف سر بسته موفق به دريافت جايزه مزبور در سال 1810 ميلادي گرديد.

ظرفيت توليد

ظرفيت توليد كارخانه بهگل خراسان در هر روز در حدود 000/20 عدد قوطي از انواع محصولات مي باشد كه  به شرايط در خواست و تقاضاي بازار در هر فصل مربوط به خود تغيير ميكند . كه بايد اشاره كرد كه اين ميزان توليد در اوج بازار و تقاضاي مناسب مي باشد . 

مقدار سر مايه گذاري اوليه در موقع احداث كار خانه:

طبق مقدمهاي كه در اول طرح آمده است تاريخچه اين كارخا نه  به سال 1351 بر مي گردد كه متاسفانه به علت گذشت ساليان دراز  مديريت هاي كارخانه به مراتب عوض مي گرديد. و به همين علت هيچ گونه آمار دقيقي از ميزان سر مايه گذاري اوليه براي احداث كارخانه در دسترس نمي باشد .ولي به گفته يكي از كار كنان كه سابقه طولاني (در حدود 24 سال )دارد سرمايه گذاري اوليه طبق گفته ايشان بصورت تسهيلات بانكي در حدود 000/1200 تومان بود . كه مساحت سلختمان در سال 1351 كمتر از مساحت اكنون بوده است .

تعداد پرسنل

تعداد پرسنل با تغيير يافتن فصل ،محصولات و تقلضاي بازار نيز تغيير مي يابد .يعني با افزايش تقاضاي بازار بر تعداد پرسنل ثابت كار خانه بهگل خراسان نيز اضافه مي شود .با كاهش تقاضاي بازار و تغيير فصل از تعداد كاركنان متغير كم خواهد شد . ( يعني قراردادهاي آنها به صورت كوتاه مدت است ).

البته اصطلاح پرسنل ثابت بدين معني نيست كه آنها به استخدام دائم كارخانه در آمده باشند. منظور از اين افراد ثابت چونكه جزء بهترين نيروهاي انساني كارخانه مي باشند دائما با آنها تجديد قرارداد مي شود . تعداد پرسنل ثابت 41 نفربوده كه طبق جدول زير مسؤليت آنها تعيين شده است:

فهرست مطالب
 
تاريخچه
مشخصات واحد توليدي
تاريخچه صنعت كنسرو در ايران
تاريخچه صنعت كنسرو سازي (در جهان )
ظرفيت توليد
تعداد پرسنل
شيفت كاري كاركنان
زمان احداث
قيمت فروش محصولات
مشخصات محصول : (نخود فرنگي )
محصول( نخود فرنگي)
چگونگي بازريابي
چگونگي تهيه مواد اوليه
بررسي اقتصادي خط توليد
مراحل كنسرو كردن مواد غذايي ( خط توليد )
پوست گيري و قطعه كردن :
پر كردن ظروف به وسيله سيني گردان حفره اي پر كن
جنس قوطي هاي مورد استفاده
تخليه گازها با (تونل اگزاست )
روش هاي تخليه گازها
تخليه گازها به وسيله حرارت
-تخليه گاز ها با عوامل مكانيكي
-تخليه گاز ها به وسيله تزريق بخار ( تونل اگزاست )
در بندي قوطي ها
فرايند كنسرو ها
سرد كردن قوطي ها
بر چسب زدن قوطي ها
انبار كردن قوطي ها
انواع محصولات توليد شده در كارخانه بهگل خراسان
شناسنامه ماشين آلات
طول و عرض دستگاه ها
لوازم آزمايشگاه
اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران
حقوق و مزاياي كاركنان
دستگاه هاي خط توليد
گردش حساب سود(زيان ) انباشته
صورت سود و زيان جامع
صورت تراز نامه
صورت سود و زيان
نتيجه گيري
مشكلات و محدوديت ها
پيشنهادات و انتقادات


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
نمونه سوالات آزمون کارگزاران گمرکی

نمونه سوالات آزمون کارگزاران گمرکی

قیمت: 189,000 ريال کد فایل:36016
دانلود سوالات آزمون کارگزاران گمرکی (حق العمل کاری گمرک) دانلود سوالات آزمون کارگزاران گمرکی (حق العمل کاری گمرک) + جزوه + منابع + فایل رایگان قسمتی از سوالات آزمون کارگزاران گمرکی (حق العمل کاری گمرک) در صورت مشاهده کم و کسری یا اضافه تخلیه نسبت به تعداد بسته ها گمرک در قبال شرکت حمل کننده  چه اقدامی می نماید. الف: گمرک به محض مشاهده، اضافه تخلیه را ضبط و کسر تخلیه را مورد توجه قرار نمی دهد. ب: گمرک برای توضیح علت اختلاف مدت 6...
دانلود پاورپوینت تقسیم بازاروتعیین بازارهدف

دانلود پاورپوینت تقسیم بازاروتعیین بازارهدف

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:32862
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر...
دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک

قیمت: 52,000 ريال کد فایل:32823
  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون...
دانلود پاورپوینت مباني و ريشه هاي فساد اداري

دانلود پاورپوینت مباني و ريشه هاي فساد اداري

قیمت: 79,000 ريال کد فایل:32793
  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید  توجه فرمایید. 1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه  قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید 3-پس از پرداخت هزینه ، بلافاصله پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد 4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :116

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :118

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :150

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5691

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :239

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :11

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3660

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...