منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> طرح توجیهی

طرح توجیهی کارخانه مشهد نخ



قیمت: ۲۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 88     کد محصول :4874      حجم فایل:759,26 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تاریخچه تاسیس کارخانه:

کارخانجات تولیدی و صنعتی مشهد نخ در زمینی به مساحت 000/100 متر مربع در سال 1361 تاسیس گردید. در 12 بهمن ماه سال 1370 با ظرفیت تولید سالانه 3000 تن نخ پنبه ای معادل نمره 20 انگلیسی و 1500 تن نخ آکریلیک در نمرات مختلف افتتاح گردید. متاسفانه در تاریخ بیست و نهم اسفند همان سال این کارخانه دچار آتش سوزی گردید و کلیه ماشین آلات خط تولید به کلی از بین رفت و بعد از گذشت 3 سال از واقعه تاسف بار مجددأ این کارخانه راه اندازی شد. این کارخانه با استفاده از تکنولوژی RIETER سوئیس و SCHLAFHOREST آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نخ به طریقه چرخانه ای (اپن اند) می‌باشد. در حال حاضر کارخانه مشهد نخ دارای واحدهای ریسندگی نخ پنبه (سیستم اپن اند)، واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم اپن اند)، واحد ریسندگی نخ مصنوعی و مخلوط پنبه (سیستم رینگ)واحد رنگرزی (نخ و الیاف)، واحد تابندگی (که بزودی تبدیل به یک خط تولید جدید (سیستم رینگ) خواهد شد و واحد مهندسی صنعتی (کنترل کیفیت) می‌باشد.

 

واحد ریسندگی نخ پنبه: (سالن یک)

این واحد شامل خط حلاجی، کاردنیگ، در افریم با استفاده از تکنولوژی RIETER سوئیس و ماشینهای ریسندگی اپن‌اند با استفاده از تکنولوژی SCHLAFHOREST آلمان با 2880 کله ریسندگی می‌باشد که کلیه ماشین آلات بصورت اتوماتیک بوده ومجهز به سیستم کنترل نخ (اتومات) کرولب می‌باشد. و در تمام مراحل تولید فتیله و نخ توسط آزمایشگاه کنترل کیفیت از لحاظ نمره نخ، استقامت، ضریب تغییرات جرمی CV% و نقاط ضخیم و نازک Thick Place,Thic Place مورد کنترل قرار می‌گیرد. واحد ریسندگی نخ پنبه ای قادر به تولید سالانه 4000 تن نخ نمره 24 انگلیسی (24Ne) می‌باشد.

 

واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم اپن اند): ( سالن دو)

این واحد قادر به تولید انواع نخهای مصنوعی از قبیل آکریلیک، ویسکوز، پلی استر و مخلوط مصنوعی نظیر پلی استر- ویسکوز و آکریلیک- ویسکوز می‌باشد که شامل خط حلاجی، کاردینگ، در افریم با استفاده از تکنولوژی RIETER سوئیس و ماشینهای ریسندگی اپن‌اند با استفاده از تکنولوژی SCHLAFHOREST آلمان با حدود 1252 کله ریسندگی است که در این واحد نیز کنترلهای لازم به لحاظ کیفیت انجام می گیرد.

این سالن دارای ظرفیت تولید سالانه 1400 تن نخ نمره 24 انگلیسی بوده ضمنا قادر به تولید نخ در نمرات 1.6 الی 30 انلگیسی می‌باشد. (توسط ماشینهای قدیمی اپن اند)

 

واحد ریسندگی نخ مصنوعی (سیستم رینگ): (سالن3)

این واحد دارای خط حلاجی، کاردینگ، در درافریم با استفاده از تکنولوژی RIETER سوئیس و فلایر (تولید نیمچه نخ) با استفاده از تکنولوژی Zincer آلمان و ماشین‌های ریسندگی رینگ RIETER واتوکنر با استفاده از تکنولوژی SCHLAHPREST آلمان می‌باشد. که قادر است با الیاف کوتاه و بلند (سیستم نیمه فاستونی) کار کند. (در دو خط جداگانه) و دارای 110088 کله ریسندگی جهت الیاف کوتاه و 2808 کله ریسندگی جهت الیاف بلند می‌باشد. واحد ریسندگی نخ رینگ قادر به تولید سالانه حدود 311 تن نخ معادل نمره 24 انگلیسی جهت رینگهای زنسیر (الیاف بلند) و 2485 تن نخ معادل نمره 24 انگلیسی جهت رینگ ریتر (الیاف کوتاه) می‌باشد بطور کلی این واحد دارای ظرفیت تولید سالانه 2700 تن نخ نمره 40 متریک (24 انگلیسی) می‌باشد.

 

واحد رنگرزی (نخ و الیاف):

قسمت رنگرزی کارخانه از دو سیستم جداگانه «رنگرزی الیاف» و« رنگرزی نخ» تشکیل شده است که می‌تواند همزمان الیاف و نخ ساخته شده را رنگ نماید بدین ترتیب به سهولت می‌توان بر اساس خواسته مشتریان نخ‌های رنگی، ملانژ، افکت و اسپوت را تولید کند.

شامل دو  دستگاه اتوکلا و رنگرزی با ظرفیت رنگرزی 800 کلیو گرم نخ و 1000 کیلوگرم الیاف در هر بچ می‌باشد که در صورت لزوم می‌تواند سالانه 2380 تن نخ و 1100 تن الیاف رنگرزی می‌نماید. در ضمن این واحد مجهز به آزمایشگاهی با تجهیزات پیشرفته و مناسب و دارای دستگاه کالرمچینگ می‌باشد.

 

واحد مهندسی صنعتی:

این واحد دارای زیر مجموعه‌های

·          آزمایشگاههای مجهز کنترل کیفیت uster استحکام و نایکنواختی (تست مقاومت، تست ضریب تغییرات جرمی CV% ونقاط ضخیم و نازک ThinPlace,Thickplace برای نخ و فتیله سنجش ضایعات گیاهی پنبه «خاک، الیاف کوتاه، ضایعات گیاهی» و آزمایشگاه شیمی جهت تجزیه الیاف و نخ و تست چربی پنبه)

·          با خرید تجهیزات آزمایشگاهی جدید این کارخانه تنها آزمایشگاه مجهز در استان خراسان خواهد شد.

·          خط بسته بندی ریلی با سیستم باركد كه دارای ظرفیت بسته بندی روزانه 25 الی 30 تن نخ را داراست

·          انبارهای نگهداری مواد دارای سیستم باركد بوده و خدمات پس از فروش را سریع و آسان به مشتریان می‌رساند.

 

تعداد پرسنل:

تعداد پرسنل این كارخانه 620 نفرند كه در نظام 4 شیفت مشغول بكار می‌باشند. در قسمت اداری شیفت كاری هر روز 8 صبح الی 16 بعد از ظهر (به استثنای جمعه)

افراد شاغل در قسمت كنترل كیفیت 20 نفرند. مسئول كنترل كیفیت لیسانس نساجی- سرپرست كنترل كیفیت فوق دیپلم مدیریت صنعتی و بقیه افراد دیپلم ریاضی دارند و با اینترنت و نرم افزار Exccel آشنایی كامل دارند این افراد زیر نظر مدیر مهندسی صنعتی انجام وظیفه می‌كنند.

امكانات رفاهی كارخانه:

1-      مزایای قانون كار و تامین اجتماعی

2-      سرویس ایاب و ذهاب

3-      صندوق وام كاركنان

4-      تعاونی مسكن

5-      تعاونی مصرف

 

متوسط وضعیت تحصیلات و سنی در كارخانه:

حدود 90% پرسنل این كارخانه قشر جوان هستند و متوسط وضعیت تحصیلات در حد دیپلم می‌باشد. تعداد زیادی از پرسنل علیرغم مشغله كاری بفكر ادامه تحصیل افتاده هم اكنون تعداد 20 الی 25 نفر در دانشگاههای مدیریت صنعتی، علمی كاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل می‌باشند.

 

موفقیتهای كارخانه:

در این كارخانه نیروهای مستعد و كار آمد در كادر مدیریتی، سرپرستی، پرسنل، توجه مدیران ارشد به كیفیت، سطح كیفیت محصولات را به 25% دور شدن از بهترین كیفیت‌های جهان قرار داده است.

با تلاش پرسنل از چهار سال گذشته تا كنون كارگر نمونه استانی و كارگر نمونه كشوری در ارتباط با ارائه سیستم نوین تصفیه فاضلاب داشته است.

با توانمندی پرسنل واحد فنی بدون نیاز به مونیتور خارجی اقدام به نصب وراه اندازی ماشین آلات می‌نماید.

 

پروسه تولید:

خرید مواد اولیه كارخانه، مخصوصا پنبه از داخل كشور بوده (خراسان) و پنبه داخلی به صورت 100% استفاده شده است. پروسه تولید در تمام محصولات از قسمت حلاجی آغاز می‌شود (عمل باز كردن الیاف وگرفتن ناخالصی) در مرحله كاردینگ فتیله، تولید می‌شود در مرحله چند لاکنی (درافریم) عمل موازی كردن بهتر الیاف و همپوشانی عیوب فتیله انجام می‌شود در ماشین‌های ریسندگی فتیله و یا نیمچه نخ در دو سیستم اپن‌اند و یا رینگ به نخ تبدیل می‌شود.

 

سیستم بازار فروش:

بیشتر تولید كارخانه در داخل كشور فروخته می‌شود، گاهی اوقات به كشورهای همسایه هم صادر می‌شود. به دلیل كیفیت رقابتی با تولیدات خارجی نیازی برای هزینه تبلیغاتی نیست و همه تولیدات كارخانه به فروش می‌رسد.

دیدگاههای استراتژیك كارخانه:

برای هدفهای بلند مدت كارخانه با افزایش كمیت تولیدات و حفظ كیفیت، بهای كالاهای ساخته شده كاهش یابد تا در عرصه رقابت دوام داشته باشد. با توجه به اینكه كالاهای تولیدی مشابه به صورت غیرمجاز از مرزها وارد كشور می‌شود مكانیزه شدن و صنعتی شدن امكانات در حد جهانی از سیاستهای این كارخانه است.



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:-طرح-کسب-و-کار:-کارخانه-مشهد-نخ-,-طرح-کسب-و-کار-,-کارخانه-,-مشهد-نخ-,-کارخانه-مشهد-نخ-,-طرح-کسب-و-کار-کارخانه-مشهد-نخ-,-پروژه-,-پژوهش-,-مقاله-,-جزوه-,-تحقیق-,-دانلود-پروژه-,-دانلود-پژوهش-,-دانلود-مقاله-,-دانلود-جزوه-,-دانلود-تحقیق  
محصولات مرتبط
دانلود کاملترین طرح توجیهی جدید بسته بندی و توزیع آب معدنی

دانلود کاملترین طرح توجیهی جدید بسته بندی و توزیع آب معدنی

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:33629
دانلود کاملترین طرح توجیهی بسته بندی و توزیع آب معدنی فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود کاملترین طرح توجیهی بسته بندی و توزیع آب معدنی   فصل اول   1) معرفي محصول آب معدني ، محصول بسته بندي شده آب گوارا قابل شربي است با ويژگيهاي فيزيكي شيميايي ميكروبيولوژي تعريف شده كه مستقيما از چشمه و يا نقاط حفر شده از طبقات زيرزميني بدست مي آيد داراي خواص بهداشتي و...
کارآفرینی تولید کمربند پژو 405

کارآفرینی تولید کمربند پژو 405

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:26688
فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : مقدمه روند تغییر وتحولات در جامعه امروزی آنچنان سریع و شتابان شده است که پیش بینی آینده مقدور نیست. حرکت کشور ها به سوی یکپارچگی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و پدیده جهانی شدن بر اقتصاد والگوهای کسب و کار در سرتاسر دنیا تاثیر گذاشته است در سایه این تغییر و تحولات روند استخدام و معیار های آن نیز در کشورها در حال تغییر است به طوری که افراد مثل گذشته به دنبال استخدام مادام الهی و...
طرح توجيهی بسته بندي ماست پاستوريزه

طرح توجيهی بسته بندي ماست پاستوريزه

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:26681
فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : موضوع طرح : توليد و بسته بندي ماست پاستوريزه   ظرفيت : 800 تن در سال   محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور   سرمايه گذاري كـل: 11/1379 ميليون ريال   سهم آوردة متقاضي: 11/139 ميليون ريال   سهم تسهيلات: 1240 ميليون ريال   دورة بازگشـت سرمايه: 16 ماه    مقدمــه :            جمعيت جهان كه در آغاز قرن پيش حدود دو ميليارد نفر تخمين...
طرح توجيهی مدرسـه غير انتـفاعي

طرح توجيهی مدرسـه غير انتـفاعي

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:26672
فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : موضوع طرح : مدرسه غير انتفاعي با ظرفيت پذيرش 200 دانش آموز در سال   محل اجراي طرح : قابل اجرا در كليه مناطق شهري كشور   سرمايه گذاري كـل: 67/479 ميليون ريال   سهم آوردة متقاضي: 67/49 ميليون ريال   سهم تسهيلات: 430 ميليون ريال   دورة بازگشـت سرمايه: 13 ماه   اشتغالزايي : 16 نفر مـقـدمـه :             نرخ ورود افراد واجب‌التعليم هر...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :116

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :118

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :150

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5691

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :239

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :11

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3660

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...