منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تجربیات مدون نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آم



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 55    



تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

نقش نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار مهم و با ارزش است و معلم از مهمترین عوامل مؤثر در رشد و توسعه کیفی تربیت و تعلیم به شمار می‌آید. واکنش تربیت شوندگان یکسان نیست و بسیار متنوع است. به همین علت امکان ارائه الگویی مشخص را نمی‌توان برای کار معلم در نظر گرفت.

نقش نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار مهم و با ارزش است و معلم از مهمترین عوامل مؤثر در رشد و توسعه کیفی تربیت و تعلیم به شمار می‌آید. واکنش تربیت شوندگان یکسان نیست و بسیار متنوع است. به همین علت امکان ارائه الگویی مشخص را نمی‌توان برای کار معلم در نظر گرفت. در کار معلمی هزاران نکته باریکتر از مو وجود دارد و به این زودی‌ها نمی‌توان هر معلمی را معلم نامید.

شایستگی معلم برای اشتغال در آموزش و پرورش را می‌توان در سه بعد ذیل بررسی کرد:

ـ ویژگی‌های عقیدتی، روانی و اخلاقی که با کار معلم متناسب باشد.

ـ کسب اطلاعات لازم و کافی برای اشتغال به تدریس در هر رشته و هر مقطع تحصیلی.

ـ کسب مهارت برای به کار گرفتن روش مطلوب به منظور ارائه اطلاعات و انتقال معلومات.

حال به توجیه مختصری در رابطه با موارد ذکر شده می‌پردازیم: معلمی که از جهت اخلاقی، تعادل روانی، عقیده و ایمان، ضعیف یا بی‌تفاوت باشد نمی‌تواند از نظر عقیدتی در جهت تکامل انسان‌ها گام بردارد.

معلمی که به اطلاعات لازم و کافی مجهز نباشد، نمی‌تواند انسان مطلع تربیت کند. آشنایی به رموز تعلیم و تربیت شرط لازم کار معلم است. از قدیم گفته‌اند: «هر عالمی معلم نیست» چه بسیار افرادی هستند که صلاحیت کامل اخلاقی و معلومات بالا و جامع دارند، اما در اشتغال به تعلیم و تربیت به سبب ضعف فنی، موفق نیستند.

معلمان موفق برای نتیجه‌گیری مثبت باید این موارد را مورد توجه قرار دهند:

ـ باید در کلاس درس جوی ایجاد شود که دانش‌آموزان در آن احساس امنیت، و موفقیت و پیشرفت کنند.

ـ ایجاد فضایی که یادگیری در آنجا امکان‌پذیر باشد.

ـ آموزش رفتارهای مناسب به دانش‌آموزان

ـ هدفمند کردن دانش‌آموزان و آموزش دادن مهارت‌هایی که راه موفقیت آنها را بگشاید.

البته موردهای دیگری هم وجود دارد که تقریباً با موارد ذکر شده مشابه هستند.

مجرب و کارآمد آن‌دسته از معلمانی هستند که در کار خود اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند و بی‌شک اعتمادشان به این دلیل است که برنامه منسجم و روشنی دارند که به آنها امکان می‌دهد با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند. وقتی که فضای کلاس سرشار از حمایت و اعتماد باشد، صمیمیت بین معلم و دانش‌آموز افزایش می‌یابد. البته در مورد میزان صمیمیت باید حد و مرز مشخص شود. برای اداره کلاس همیشه یک راه حل وجود ندارد. معلمان مجرب ابتدا شرایط کلاس را می‌سنجند و براساس آن بهترین و مناسب‌ترین شیوه عمل را انتخاب می‌کنند.

البته هر موقع که با انسان‌ها سروکار داریم، نمی‌توان موفقیت صددرصد را برای انجام کارها و به ثمر رساندن آنها تضمین کرد، چرا که بسیاری از رفتارها غیرقابل پیش‌بینی است. کلاسداری صحیح و توسعه قوانین معقول و منطقی می‌تواند در رسیدن به اهداف ما را یاری دهد.

برای آنکه در کلاس درس، معلم کارآمدی باشیم باید برای خود و دانش‌آموزان چهارچوب مشخصی را تعیین کنیم تا در تصمیم‌گیری‌ها به ما کمک کنند.

تدابیر معلمان

یکی از تدابیر مهم و در عین حال ساده که معلمان می‌توانند در جهت اعمال روش‌های کلاسی از آن استفاده کنند، به کاربردن «تقویم‌ها» به منظور ثبت فعالیت‌های روزمره و تکالیف خاص تحصیلی است که در کلاس به کار می‌رود.

یکی دیگر از مواردی که معلم برای برنامه کلاس درسی خود در نظر دارد، ایجاد «انگیزه» در دانش‌آموز است. انگیزه، رفتاری مبتنی بر هدف پدید می‌آورد و آن را استمرار می‌بخشد و دانش‌آموز را به تلاش و کوشش وا می‌دارد و به فعالیت او شکل و جهت می‌دهد. انگیزه حالات و شرایط درونی است که رفتار شخص را تحریک می‌کند و در جهت معینی سوق می‌دهد. دانش‌آموزان خوب آن دسته از دانش‌آموزانی هستند که در دروس خود انگیزه دارند.

حال یک معلم چگونه می‌تواند در دانش‌آموزان انگیزه‌ ایجاد کند؟ معلمانی که انگیزه دانش‌آموزان خود را ارتقا می‌بخشند، افرادی معمولی‌اند و رفتارهای آنها قابل یادگیری است و ویژگی‌های آنها تا حد زیادی در کنترل خودشان است. یکی از صفات معلمان انگیزاننده، اشتیاق است. آنها مدیران خوبی هستند و از عهده اداره کلاس به خوبی برمی‌آیند، دانش‌آموز را فعال و تحریک می‌کنند، همواره یادگیرندگان را از روند یادگیری آگاه می‌کنند و نقاط ضعف و قدرت آنها را یادآوری می‌کنند. به دانش‌آموزان چیزهایی ارائه می‌کنند که در حد توان آن‌هاست. به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مهارت خود را شکوفا سازند و از آنان انتظار موفقیت در یادگیری را دارند.

البته نحوه برقراری ارتباط با دانش‌آموزان به آنان کمک می‌کند تا به شکل دادن جهت‌گیری‌های انگیزشی در کلاس بپردازند، نخستین هدف معلمان در کلاس ایجاد یک رابطه مثبت، دوستانه و حمایت‌کننده با دانش‌آموزان است. ناگفته نماند که اولین محیطی که نقش بسزایی در ایجاد انگیزه و رشد فکری دانش‌آموزان دارد، محیط خانوادگی است، دومین محیط مدرسه و کلاس درس و معلم است معلم این قدرت و توان را دارد که شاگردان را از نظر فکری رشد دهد. پس بهترین تربیت‌ها تربیتی است که فکر افراد را تکامل ببخشد، به همین مناسبت بهترین شیوه آموزشی آن است که افکار شاگردان را پرورش دهد.

بنابراین یکی از رسالت‌های اساسی معلمان، رشد و پرورش عقلی دانش‌آموزان است و معلمی که بتواند در این مسیر وظیفه خود را عملی سازد، بزرگترین رسالت خود را در بعد فرهنگی انجام داده است.

معلم برای جلب توجه دانش‌آموزان می‌تواند شروع جالبی را ارائه دهد:

ـ معلم برای پاسخگویی به پرسش‌های دانش‌آموزان آمادگی کافی داشته باشد.

ـ کلیاتی درباره موضوع درس و درک بهتر دانش‌آموزان بیان کند.

ـ اهمیت موضوع و ضرورت یادگیری آن را توضیح دهد.

برای جلب توجه دانش‌آموزان به موضوع درسی از روش‌های مختلفی (خلاصه درس، طرح سؤال و...) استفاده کند.

ـ برای ایجاد علاقه و انگیزش رابطه بین مطالب یادگرفته شده با دروس کلاس‌های بالاتر را توضیح دهد.

روشهاي تقويت ارزشهاي اخلاقي در دانش آموزان

تعريف رشد :

دانشمندان ،تغييروتداوم درزندگي را رشد مي نامند .به نظر آنها ،رشد يعني تغييراتي که به طور مستمردرطول زندگي ارگانيسم ،از لحظه ي انعقاد نطفه تا لحظه ي مرگ به وجود مي آيد (گنجي ، 1379 ، ص 28 ). 

تجربیات مدون نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان

فهرست مطالب

مقدمه    ۱
تدابیر معلمان    ۳
روشهای تقویت ارزشهای اخلاقی در دانش آموزان    ۵
مفاهیم اخلاقی    ۶
روش آموزش اخلاق در مکتب روانکاوی    ۱۰
روش آموزش اخلاق در مکتب یادگیری    ۱۰
روش آموزش اخلاق در مکتب رشدی ـ شناختی    ۱۱
قضاوت اخلاق و رفتار اخلاقی    ۱۱
پرورش اخلاقی دانش آموزان    ۱۳
تقویت ارزشهای اخلاقی در دانش آموزان    ۱۴
آموزش مسئولیت پذیری    ۲۰
آموزش ارزشهای اخلاقی در دانش آموز و معرفی «میزان »به او    ۲۳
یادگیری و شعار زدگی    ۲۶
یادگیری و دانش آموز    ۲۸
اثر شاد بودن معلمان بردانش‌آموزان    ۳۰
کار دشوار معلمی    ۳۲
به سوی تربیت آسان    ۴۰
نکات کوچک موفقیتهای بزرگ    ۴۳
۳۵ نکته برای  والدین و معلمان در مورد فرزندان و دانش آموزان    ۴۷
منابع    ۵۱

منابع  :

۱ ـ اسمایلز ،سموئیل ـ اخلاق ـ مترجم ، محمد سعیدی ،انتشارات صفیعلی شاه ، ۱۳۴۲٫

۲ ـ اسمایلز ،سموئیل ـ وظیفه .مترجم ، مهرداد مهرین. ناشر ، کانون معرفت .

۳ ـ افجه ای ، علی اکبر ـ اهمیت گروه در تأمین نیازهای فردی ، فصلنامه مدیریت ، شماره ی ۱۷ ، ۱۳۶۹ ، ص ۲۵٫

۴ ـ الوانی ، مهدی ، خویشتن شناسی مدیران ، تهران :نشرنی ، ۱۳۷۳ ، ص ۹ .

۵ ـ بازرگان ، زهرا .۱۳۷۶ .یازده قدم در رشد اخلاقی کودکان .پیوند . شماره ۲۱۱ .

۶ ـ باهنر ، ناصر . ۱۳۷۸ .آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد . تهران :سازمان چاپ و نشر بین الملل .

۷ ـ بلاسی ، ۱۹۸۳ ، به نقل از کدیور ، ۱۳۷۸ ، ص ۶۳ .

۸ ـ پارسا ، محمد . ۱۳۷۵ .روانشناسی رشد . چاپ دهم ، تهران : انتشارات بعثت .

۹ ـ جریس ، بروس .۱۳۷۳ .الگوهای تدریس ،ترجمه محمدرضا بهرنگی ، ص ۴۲۲٫

۱۰ ـ رشد معلم ، ۱۳۷۹ ، ص ۵۳٫

۱۱ ـ شکوهی ، غلامحسین ، تعلیم و تربیت و مراحل آن ، ص ۱۲٫

۱۲ ـ طوسی ، خواجه نصیر الدین ، اخلاق ناصری ، ص ۱۵۵ .

۱۳ ـ طوسی ، محمد علی ، مفهوم تازه ای از آموزش و پرورش در روزگار کنونی .فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش ، شماره ی ۱۴ ، ۱۳۷۵ ، ص ۳۲ .

۱۴ ـ علی اشرف جودت ، تقی ، ۱۳۷۰ .نقش عادت در تربیت ، ماهنامه ی تربیت ، ص ۴۲ .

۱۵ ـ غضنفری ، احمد ، ۱۳۸۰ .روانشناسی عمومی .اصفهان : انتشارات مرکز فرهنگی شهید مدرس .

۱۶ ـ فلسفی ، محمد تقی ، کودک از نظر وراثت و تربیت ، ۱۳۴۳ .هیئت نشر معارف اسلامی ، ص ۲۲۴ .

۱۷ ـ قورچیان ، نادرقلی ، ۱۳۷۴٫رشد و تحولات برنامه درسی ، تهران : مؤسسه ی پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی ، ص ۸۸ .

۱۸ ـ کدیور ، پروین ، ۱۳۷۸ .روانشناسی اخلاق ، تهران :انتشارات آگاه ، ص ۱۴٫

۱۹ ـ کریمی ، ۱۳۷۷ ، صص ۲۲۹ ، ۲۰۹٫

۲۰ ـ گنجی ، حمزه ، ۱۳۷۶ .روانشناسی رشد .تهران :انتشارات بعثت .

۲۱ ـ ماهنامه ی تربیت ، ۱۳۷۰ ، صص ۴۵ ـ ۴۴٫

۲۲ ـ محمد خلیفه ، عبدالطیف ، ۱۳۷۸ .بررسی روانشناسی تحول ارزشها ، ترجمه ی سید حسین سیدی ، مشهد :انتشارات آستان قدس رضوی .

۲۳ ـ مطهری ، مرتضی .حکمت عملی ، آشنایی با علوم اسلامی ، ص ۳۴٫

۲۴ ـ مقدم ،بدری .۱۳۶۶٫کاربرد روانشناسی در آموزشگاه .تهران : نشر سروش ، انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران .

۲۵ ـ یاسایی ،مهشید .۱۳۷۶٫و رشد شخصیت کودک ، تهران : نشر مرکز



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:پرورش اخلاقي دانش آموزان   تجربیات مدون آموزشی   تجربیات مدون نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان   تحقیق نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان   تربیت دانش آموز   دانلود تجربیات مدون نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان   روش آموزش اخلاق در مکتب يادگيري   روشهاي تقويت ارزشهاي اخلاقي در دانش آموزان   مقاله نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان   نقش و وظایف معلمان در امر آموزش و تربیت دانش آموزان   وظایف معلم  وظایف معلم  وظایف معلم پرورشی  وظایف معلمان  وظایف معلم ورزش  وظایف معلم چیست  وظایف معلم ورزش در مدرسه  وظایف معلم خوب  وظایف معلم پیش دبستانی  وظایف معلم بهداشت  وظایف معلم نگارش  وظایف معلم پرورشی در مدرسه  وظایف معلم پرورشی دبستان  وظایف معلم پرورشی در دبستان  وظایف معلم پرورشی مدرسه  وظایف معلم پرورشی ابتدایی  وظایف مربی پرورشی  وظایف مربی پرورشی در مدارس  وظایف مربی پرورشی در دبستان  وظایف مربی پرورشی مدارس  وظایف معلمان چیست  وظایف معلمان مدارس ابتدایی  وظایف معلمان در مدرسه  وظایف معلمان در مدارس  وظایف معلمان و کارکنان  وظایف معلمان پرورشی  وظایف معلمان مدرسه ابتدایی  وظایف معلمان و کارکنان مدرسه  وظایف معلمان هنر  وظایف معلم ورزش ابتدایی  وظایف معلم ورزش دبستان  وظایف معلمان ورزش  شرح وظایف معلم ورزش ابتدایی  وظایف یک معلم ورزش  شرح وظایف معلم ورزش مدارس ابتدایی  وظایف یک معلم خوب  وظایف مربی پیش دبستانی  وظایف مربی پیش دبستان  شرح وظایف مربی پیش دبستانی  وظایف یک مربی پیش دبستانی  وظایف معلم بهداشت در مدارس  وظایف مربی بهداشت مدارس  وظایف مربی بهداشت  وظایف مربی بهداشت مدارس ابتدایی  وظایف مربی بهداشت در مدرسه  وظایف مربی بهداشت در دبستان  وظایف مربی بهداشت دبستان  شرح وظایف معلم بهداشت  وظایف مربی بهداشت در مدارس ابتدایی  تجربیات دبیران  سایت تخصصی تجربیات دبیران  تجربیات دبیر  تجربیات معلم  تجربیات آموزگار  تجربیات هنر اموز  رتبه عالی  رتبه خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات معلم ابتدایی  تجربیات آموزگار ابتدایی  تجربیات یک معلم  تجربیات یک هنر آموز  تجربیات معلمین  تحقیق درباره تجربیات دبیران  تجربیات دبیران برای رتبه خبره  تچربیات دبیران برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره   ارتقاء شغلی فرهنگیان  ارتقاء شغلی خبره به عالی  ارتقاء شغلی ارشد به خبره  ارتقای خبره به عالی  ارتقای ارشد به خبره   دانلودمقاله ارتقاءشغلی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی فرهنگیان  دانلودمقاله ارتقاءشغلیخبره به عالی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی خبره به عالی  ارتقاع شغلی فرهنگیان  مقالات فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  مقاله های فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  جدیدترین مقالات خبره   بانک مقالات ارزان ارتقاشغلی فرهنگیان  ارتقاشغلی معلم ها  ازخبره به عالی  ارتقا شغلی  ارتقای شغلی معلمان ایران  برای مقالات خبره چه باید بنویسیم  ارتقایشغلی فرهنگیان  ارتقای شغلی خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان ارشد به خبره  ارتقا  شغلی  ارشد  به  خبره  دوره  ابتدایی  جدیدترین مقالات ابتدایی  فرهنگیان ومقالات خبره  فرهنگیان ومقالات عالی    

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :120

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :122

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :125

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :153

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5700

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :243

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :16

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3669

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...