منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تجربیاتی پیرامون ویژگی ها و شرایط ایده آل مدرسه ، معلمان و د



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 53    



تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

مقدمه

همه می دانیم ، هرگاه افرادی بخواهند در کار خود همچون عنصری حرفه ای مطرح شوند ، باید شرایط و ملزومات آن را هم داشته باشند . اصولاً حرفه ای شدن در هر کاری قواعد خاص خود را دارد .حرفه ی معلمی نیز از این قاعده مستثنی نیست . اغلب به غلط تصور می کنیم که معلمان با تجربه و برخوردار از دانش و اطلاعات سطح بالا معلمان حرفه ای نیز هستند. هر چند موارد ذکر شده برای هر معلم حرفه ای شرط لازم است ، اما کافی نیست . چه بسا معلمانی را سراغ داریم که دررشته ای که تدریس می کنند سوابقی بس طولانی دارند ، اما نتوانسته اند همچون معلمی حرفه ای عمل کنند ؛ به عبارتی در جلب توجه علاقه ی دانش آموزان چه به لحاظ روش تدریس و چه به لحاظ مدیریت کلاس موفق نبوده اند و همچنین با معلمانی مواجه بوده ایم که از لحاظ روش تدریس و مدیریت در وضعیت مطلوبی قرار داشته اند ، اما به هیچ وجه نتوانستند کلاس جذابی را برای فرا گیرندگان فراهم آورند . سوالی که در اینجا مطرح می شود ، این است که چه عواملی سبب شده تا اینگونه افراد نتوانند همچون معلمی حرفه ای عمل کنند . و اصولا به غیر از دانش و سابقه تدریس ، آیا متغییر های دیگری نیز در حرفه ای شدن یک معلم دخالت دارد ؟ این مقاله بر آن است تا روش هایی را به معلمان معرفی کنند تا در امر تدریس به منزله ی فردی حرفه ای عمل کنند .

ویژگی های مدرسه خوب (از لحاظ مدیریتی و نرم افزاری)

1- مدیر مدرسه خوب دارای برنامه آموزشی و تقو یم اجرایی سالانه فعالیت ها و ... می باشد.

 2- عوامل آموزشی مدرسه خوب با دانش آموزان دوست و رفیق هستنــــد به نحوی که دانــش آمـــوز زیبا ترین احساس را دراین محیط دارد.

 3- دانش آموزان در کارهای گروهی و فعالیت های آموزشی ـ تربیتی مثل شورای دانش آموزی ،اقامه نماز، انجمن علمی و ... باعلاقه شرکت دارند.

 4- معلمین و همه افرادی که با دانش آموز سر و کار دارند از سواد کافی برخوردارند و با مسایل تعلیم و تربیت و روانشناسی آشنایی دارند.

 5- کارهای مدرسه خوب تقسیم شده و هریک از افراد نسبت به نقشی که در آن دارند هم توانایی لازم و هم آشنایی کامل دارند.

 6- مدیر و دبیرا ن مدرسه خوب با فرایند یاد دهی - یادگیری و روانشناسی تربیتی آشنایی دارند.

 7- دانش آموزان در امور مختلف مشارکت دارند و نسبت به آن چه در آموزشگاه می گذرد احساس مسئولیت می نمایند.

 8- تعامل مناسبی بین عوامل آموزشگاه و دانش آموزان و اولیاء برقرار است.

 9- شورای دبیرا ن فعال بوده و در این شورا مسائل گذشته و روز و برنامه های آینده به بحث و بررسی گذاشته می شو د.

 10- مدرسه خوب با اداره آموزش و پرورش و سایر سازمان ها ارتباط موثر و مطلوبی دارد.

 11- در مدرسه خوب فعالیت ها و اقدامات هدفمند است و درتما م فعالیت ها نظم و انضباط حا کم است.

 12- نظام مشاوره ای مدرسه خوب، کارا و اثربخش است.

 13 - مدرسه خوب دانش آموز را با مهارت های زندگی آشنا کرده به نحوی که پس از اتمام هر دوره تحصیلی به راحتی می تواند، وارد جامعه شود.

 14 - در مدرسه خوب، میراث فرهنگی، وطن دوستی، احترام به نیاکان و تاریخ و پرچم و ... گرامی داشته می شو د.

 15- مجموعه امور مدرسه خوب با سازماندهی مناسب مدیر هماهنگ است.

 و ...

 ویژگی های مدرسه خوب (از لحا ظ کالبدی و سخت افزاری)

  1- فضای آموزشی مدرسه خوب ( کلاس درس ) متناسب با سن و پایه تحصیلی دانش آموزان محرک و جذاب باشد.

 2- مدرسه خوب دارای محیطی زیبا و با طراوت و نشاط آور است.

 3 – درمدرسه خوب ابعاد کلاس ها و صندلی ها استاندارد متناسب با سن دانش آموزان می باشد.

 4- فضای فرهنگی، هنری و فن آوری برای رفع نیازهای علمی و تحقیقی دانش آموزان مهیا می باشد.

 5- مدرسه خوب به شکوفایی استعداد و توانایی جسمی دانش آموزان اهتمام دارد و در جهت تامین فضا و امکانات ورزشی کوشا می باشد.

 6- در مدرسه خوب فضای نمازخانه رغبت انگیز، سالن ها وسیع و تمیز، سرویس های بهداشتی تمیز و استاندارد می باشد.

 7– در مدرسه خوب مکان نشستن راحت بوده سیستم های گرمایی و برودتی مناسب و کلاس ها به دور از سر و صد ا و دارای نورکافی می باشند.

 8- در و دیوار و حیاط و رنگ مدرسه خوب، دارای پیام آموزشی و تربیتی هستند.

 9- در مدرسه خوب با تامین سرویس ایاب و ذهاب به سلامت جسمی دانش آموزان توجه کافی می شود.

 11- مدرسه خوب به بهداشت روحی دانش آموزان توجه کافی دارد و با ایجاد کتابخانه، آزمایشگاه، اتاق خلاقیت و سالن سمعی و بصری در جهت تامین آن می کوشد.

 12 - مدرسه خوب دارای امکانات آموزشی و آزمایشگاهی از قبیل رسانه های دیداری و شنیداری، تجهیزات آزمایشگاهی و ... می باشد.

 13- محیط آموزشی گویای معماری ایرانی و اسلامی و دارای پیام فرهنگی هنری است.

 و ...

 راه کارها و پیشنهادات:

الف : ستادی

   1- طراحی و راه اندازی وبلاگ با عنوان مدرسه خوب.

 2- نصب تابلوی LCD که پیام های مدرسه خوب، معلم خوب و والدین خوب را ارائه کند.

 3- درج شعارهای مرتبط با موضوع مدرسه خوب روی بخشنامه ها.

 4- تشکیل جلسه خاص با روسای آموزش و پرورش مناطق تابعه با موضوع مدرسه خوب.

 

 

ب : منطقه ای (اجرایی)

   1- همایش مدیران با دعوت از اعضای کمیسیون مدرسه خوب.

 2- انتخاب یک یا چند ویژگی به عنوان میثاق منطقه ای.

 3- تشکیل تیم مشاوره ای در اداره شهرستان / منطقه برای نیل به مدرسه خوب.

 ج : مدرسه ای

   1- همایش اولیاء و مدرسه.

 2- انتخاب یک ویژگی به عنوان میثاق مدرسه ای.

 3- برگزاری همایش دانش آموزی با عنوان مدرسه خوب و دانش آموزان.

نگرانی از مدرسه

 در مدرسه كودكان در وضعیتی احساسی قرار می گیرند كه باید حمایت شوند. زیرا آنها برای آنچه كه به دست خواهند آورد در محیط مدرسه حاضر می شوند، نه برای رسیدن به آنچه كه دلشان می خواهد، و همه اینها سبب بروز نگرانی و اضطراب خواهند شد.

 نگرانی و اضطراب

 وجود نگرانی و استرس به تنهایی بد نیست. پروفسور برایانت روانشناس كودك اظهار می دارد كه ما بدون استرس واقعاً زنده نیستیم . در واقع از طریق درگیری ها و مشغولیت هاست كه چیزهای تازه ای می آموزیم و مغز ما فعال می ماند. به همین دلیل ، در همه فرضیه های یادگیری ، استرس وجود دارد.

 ولی زمانی كه استرس تداخل معنی داری با روند تكاملی فرد ایجاد كند، مشكل آفرین است. گاهی اوقات ، كودكانی كه با استرس بیش از حد رو به رو می شوند ، از تحرك و فعالیت باز می مانند.

 در این جا مرز بسیار باریكی برای عبور والدین وجود دارد. از یك سو ، كودك به راهنمایی ها و محدودیت هایی متناسب با سن خود نیاز دارد و از سوی دیگر بیشتر والدین از این كه روند یادگیری با سرعت مناسب و در جهت مطلوب ادامه یابد، جلوگیری می كنند و با اعمال زور و فشار بر كودكان آنها را وادار به درس خواندن می كنند، در حالی كه آنچه اهمیت دارد ، ایجاد انگیزه و اشتیاق درونی كودك برای درس خواندن است. زمانی كه كودك حرف « الف » را به زبان می آورد به جای این كه به او بدهید ، به او بگویید كه چقدر به او افتخار می كنید . اگر كودكان فقط به دلیل پاداش های پدر و مادر درس بخوانند و كار كنند ، آموزش آنها كار ارزشمندی نخواهد بود. از سوی دیگر پیروی از این روش سبب می شود تا آنها مردم را به خاطر منافع مادی ، دوست بدارند. چنین كودكانی در سنین بزرگسالی از جمله افرادی هستند كه همیشه از شغلشان شكایت می كنند و وبال كردن سایرین خواهند بود ...

 موضوع با اهمیت دیگر این است كه والدین استانداردهای بالایی را از كودكان خود نخواهند. ما والدین و حتی اولیاء مدرسه باید به خود خاطر نشان كنیم كه به خاطر ممتاز بودن و برتری كار نمی كنیم. اگر كودكی توان تحمل استرس را ندارد، لازم است كه خانواده ی او از كمك متخصصین كودك ( روانشناس و پزشك متخصص كودكان ) كمك بگیرند. ولی بهترین راه حل ، پیشگیری از بروز استرس و نگرانی در كودكان است.

 چگونه از بروز استرس و نگرانی ناشی از شروع درس و بازگشایی مدارس جلوگیری كنیم؟

 -وقت بیشتری را با كودك خود سپری كنید.

 -محیط خانه را برای كودك ثابت و منظم كنید.

 -قوانینی را برای منزل وضع كنید و با یكدیگر قرار بگذارید كه آنها را اجرا كنید.

 -عواقب و پیامدهای ناشی از نقض قوانین را بیان كنید.

 -سعی كنید كه با كودكان خود ارتباط نزدیكی برقرار كنید ، فقط به سخن گفتن با آنها ، اكتفا نكنید . اگركودك رفتار ناپسندی دارد ( كه معمولاً این طوراست) به جای سرزنشهای پی در پی ، علت رفتار او را بفهمید و او را درك كنید .

 -به سخنان فرزند خود خوب گوش كنید . از نیازهای او باخبر شده ، او را بفهمید. در نظر داشته باشید كه مدرسه رفتن یك روند دراز مدت است. یك موفقیت یا حتی شكست ناگهانی نمی تواند زندگی كودك را رقم بزند.

 -عشق و محبت دائمی خود را ابراز كرده ، همیشه آنها را مورد حمایت خود قرار دهید و در كنار آنها حضور داشته باشید .

 قوانین ، كمك زیادی به كاهش استرس می كنند . لازم است كه برای هر گروه سنی قوانینی را وضع كنیم. قوانینی برای زمان خوابیدن ، وقت بیدار شدن ، به حمام رفتن و ... به این ترتیب كودكان می آموزند كه به تدریج منظم و مرتب بار بیایند. ( پرورش یابند). زمانی كه یك برنامه هفتگی را طراحی می كنید ، از همه ی اعضای خانواده نظر بخواهید . وظایف هر یك را بیان كنید و به فواید پیروی از قوانین اشاره نمائید.

فهرست مطالب

مقدمه    ۴
ویژگی های مدرسه خوب (از لحاظ مدیریتی و نرم افزاری)    ۵
ویژگی های مدرسه خوب (از لحا ظ کالبدی و سخت افزاری)    ۶
راه کارها و پیشنهادات:    ۷
الف : ستادی    ۷
ب : منطقه ای (اجرایی)    ۸
ج : مدرسه ای    ۸
نگرانی از مدرسه    ۸
فشار روانی در گروههای مختلف سنی    ۱۱
در گروه کودکان دبستانی    ۱۱
در گروه بچه های مقطع راهنمایی تحصیلی :    ۱۲
در گروه دبیرستانی ها    ۱۴
راه حل کلی    ۱۴
چگونه معلمی حرفه ای باشیم    ۱۵
معلم حرفه ای کیست ؟    ۱۵
چگونه کلاس جذابی برای دانش آموزان خود فراهم کنیم ؟    ۱۷
چرا باید برای دانش آموزان ایجاد انگیزه کرد ؟    ۱۸
فنون ایجاد انگیزه در یادگیرندگان    ۱۹
از مدرسه رفتن متنفرم!!    ۲۰
برای درمان چه باید کرد؟    ۲۶
بی نظمی دانش آموزان در کلاس درس‏    ۲۸
‏ علل و عوامل بی نظمی دانش‌آموزان    ۲۹
هماهنگی میان خانه و مدرسه    ۳۱
دانش‌آموز نیازمند اعتماد به نفس قوی است    ۳۲
۸ راهکار برای تقویت اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان    ۳۴
آموزش مهارت‌های اجتماعی در کنج فراموشی    ۴۰
مفهوم مهارت اجتماعی    ۴۱
آموزش مهارت‌های اجتماعی چهار هدف اولیه دارد:    ۴۲
علل نقص در مهارت‌های اجتماعی    ۴۳
رویکرد جدید در تدریس مهارت‌های اجتماعی    ۴۳
بازگشایی مدارس و مشکلات خواب کودکان    ۴۷
دیر خوابیدن بچه‌ها    ۴۸
دلایلی که کودکان زود به رختخواب نمی‌روند و مقاومت می‌کنند    ۴۸
برای به خواب رفتن به موقع کودکان اقدامات زیر را انجام دهید    ۴۹
کودکان کم‌خواب    ۵۱
نتیجه‌گیری    ۵۳
منابع     ۵۵

منابع :

*مدرسه ترس / پدیدآورنده: آر.ال. استاین، رویا خادم الرضا (مترجم)، مسعود ملک یاری (ویراستار) / ناشر: ویدا – ۲۳ بهمن، ۱۳۹۰

 *در مدرسه / پدیدآورنده: اعظم تبرایی، علی خوش جام (تصویرگر)، یاسمن اکبری (تصویرگر)

ناشر: نوای مدرسه – ۱۹ اردیبهشت، ۱۳۹۰

*خاطرات مدرسه / پدیدآورنده: سیدمحمدجواد مهری / ناشر: بنیاد معارف اسلامی – ۰۲ مرداد،

 *معلم / پدیدآورنده: سامی یوسف، وجیهه قرشی یزدی (مترجم) / ناشر: زلال اندیشه – ۱۰ آذر، ۱۳۸۶

 * معلم / پدیدآورنده: فاطمه غلامی / ناشر: دفتر پژوهشهای فرهنگی کتاب قلک – ۱۶ اسفند، ۱۳۸۵

*ندای معلم / پدیدآورنده: محمد شهبازی (شاعر) / ناشر: اندیشه استاد – ۰۹ اردیبهشت، ۱۳۹۱

*معلم + دانش آموز / پدیدآورنده: محمدحسین نوحه خوان / ناشر: مدین – ۱۱ دی، ۱۳۸۴

 
 

 



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:تجربیات مدون آموزشی   تجربیاتی پیرامون ویژگی ها و شرایط ایده آل مدرسه ، معلمان و دانش آموزان   تحقیق در مورد شرایط ایده آل مدرسه و معلم و دانش آموز   چگونه کلاس جذابی برای دانش آموزان خود فراهم کنیم   دانلود تجربیاتی پیرامون ویژگی ها و شرایط ایده آل مدرسه ، معلمان و دانش آموزان   شرایط ایده آل مدرسه و معلم و دانش آموز   فنون ایجاد انگیزه در یادگیرندگان   مقاله در مورد شرایط ایده آل مدرسه و معلم و دانش آموز  تجربیات دبیران  سایت تخصصی تجربیات دبیران  تجربیات دبیر  تجربیات معلم  تجربیات آموزگار  تجربیات هنر اموز  رتبه عالی  رتبه خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات معلم ابتدایی  تجربیات آموزگار ابتدایی  تجربیات یک معلم  تجربیات یک هنر آموز  تجربیات معلمین  تحقیق درباره تجربیات دبیران  تجربیات دبیران برای رتبه خبره  تچربیات دبیران برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره   ارتقاء شغلی فرهنگیان  ارتقاء شغلی خبره به عالی  ارتقاء شغلی ارشد به خبره  ارتقای خبره به عالی  ارتقای ارشد به خبره   دانلودمقاله ارتقاءشغلی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی فرهنگیان  دانلودمقاله ارتقاءشغلیخبره به عالی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی خبره به عالی  ارتقاع شغلی فرهنگیان  مقالات فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  مقاله های فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  جدیدترین مقالات خبره   بانک مقالات ارزان ارتقاشغلی فرهنگیان  ارتقاشغلی معلم ها  ازخبره به عالی  ارتقا شغلی  ارتقای شغلی معلمان ایران  برای مقالات خبره چه باید بنویسیم  ارتقایشغلی فرهنگیان  ارتقای شغلی خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان ارشد به خبره  ارتقا  شغلی  ارشد  به  خبره  دوره  ابتدایی  جدیدترین مقالات ابتدایی  فرهنگیان ومقالات خبره  فرهنگیان ومقالات عالی    

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :119

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :122

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :125

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :152

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5698

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :242

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :15

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3668

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...