منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تجربیات مدون ارتقا شغلی با موضوع حجاب



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 55    



تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.مقدمه

مسئله پوشش از دیر باز مورد توجه آدمیان بوده است اما با شرایط و روابط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی حاکم بر جهان در عصر حاضر به صورت یک معضل اجتماعی در سرتاسر جهان جلوه گر شده است.فرهنگ و آداب غربی توسط غرب گرایان ، پ.شش همه افراد جامعه به ویژه پوشش و حجاب نان دستخوش تغییر و تحول عمیق قرار گرفته است.گروهی غرب زاده بر این باور هستند که برای رسیدن به کاروان تمدن و تکنولوژی غرب بایستی پوشش و لباس غربی را بر تن نمود. دسته دیگر معتقدند به پایبندی به لباس و پوشش ملی متناسب با فرهنگ خودی می باشند. و اینرا از لوازم ضروری و حتمی استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی می دانند. تجربه تلخ چند دهه قبل  و پیامدهای ناگوار ناشی از آن تغییر پوشش مشخص نمود که چگونه تغییر پوشش ، مقدمه تغییر فرهنگ و هویت ملی قرار گرفت. با پیروزی انقلاب اسلامی و گرایش جاکعه به سوی معنویت و تعالی دینی و خیز موج اسلام گرایی در سرتاسر جهان ، استکبار با بهره گیری از تمامی حربه های سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی و با بهره جویی از نظریات متخصصان روانشناسی ، جامعه شناسی و مردم شناسی سعی در ترویج ابتذال فرهنگی و تحمیل سلطه فرهنگی خویش بر جهان اسلام بر آمد. یکی از شیوه های مؤثر در این راه با توجه به روحیات نسل جوان ، ترویج بی بند و باری جنسی و تشویق به بی حجابی و پوشش مبتذل در میان جوانان میباشد.

بی تردید برای بی اثر کردن این حربه کارساز دشمن، اساسی ترین اقدام آگاه نمودن نسل جوان و واکسیناسیون فرهنگی آنها می باشد.

تاریخچه حجاب

حجاب در ادیان الهی :

حجاب و پوشش در تمام ادیان و مذاهب دارای  جایگاه خاص است و یکی  از دلایل اساسی آن این است که حجاب و عفاف یک امر فطری است .داستان حضرت آدم و حوا نیز فطری بودن پوشش را اثبات می کند .در تورات می خوانیم : ( و چون زن دید که آن درخت برای خوراک نیکوست و به نظر خوش نما و درختی دلپذیر پس از میوه اش  گرفته خورد و به شوهر خود نیز داد . آنگاه چشمان هردوی ایشان باز شد و فهمیدند که عریان اند . پس برگهای انجیر به هم دوخته ٬ سترها برای خویشتن سا ختند ).طبق آیات قرآن کریم حضرت آدم و حوا قبل از چشیدن درخت ممنوعه دارای لباس بوده اند اما با خوردن از درخت ممنوعه ، لباس خود را از دست دادند که بلافاصله به پوشاندن خود اقدام کردند .به هر حال این احساس شرم از برهنگی حتی بدون حضور ناظر بیگانه و سرعت در پوشاندن خود بوسیله ی برگها ، بیانگر فطری بودن پوشش در انسان است و ثابت می کند که لباس و پوشش به تدریج و بر اثر تمدن ها ایجاد نشده است .

بنابه گواهی متون تاریخی ، حجاب در اکثر ملت ها و آیین های جهان ، در بین زنان معمول بوده است .هر چند در طول تاریخ در اثر اعمال سلیقه حاکمان ، تشدید یا تضعیف شده است . توجه به لباس ملی کشور های جهان ، خود شاهد این ادعا است . تمام ادیان آسمانی حجاب را واجب و جامعه بشری را به سوی آن دعوت  کرده اند .

حجاب در آیین زرتشت :

اشو زرتشت با توصیه هایی کوشیده تا پایه های حجاب را در عمق روح زنان مستحکم نماید و بدین سان جامعه را از اغراقات اخلاقی بیمه کند .او می گوید : ای نو عروسان و دامادان : روی سخنم با شماست به اندرزم گوش دهید و با غیرت در پی زندگانی پاک منشی بر آیید .یک زرتشتی مؤمن باید از گناه نا پاک به زنان دیگر دوری جوید .

حجاب در شریعت یهود :

در ایران و در بین یهود و مللی که از فکر یهود پیروی می کردند حجاب به مراتب شدید تر از آنچه اسلام می خواست وجود داشت . در بین این ملت ها وجه کفین هم پوشیده می شد .حتی در بعضی ملت ها سخن از قایم کردن زن بود .

الف) پوشش کامل در مقابل نا محرم :

در کتاب مقدس یهودیان به طور صریح و یا ضمنی ، حجاب مورد تأیید قرار گرفته است .

در سفر پیدایش تورات می خوانیم : رفقه چشمان خود را بلند کرد و اسحاق را دید و از شتر خود فرود آمد . پس برقع خود را خود را گرفته ، خود را پوشانید .

ب) عدم تشبه مرد و زن به یکدیگر :

در تورات آمده است : متاع مرد بر زن روا نباشد و مرد لباس زن نپوشد زیرا هرکه این کند مکروه یهوه ( خدای تو ) است .

 

 

ج) نزول عذاب در اثر آرایش دختران یهود برای بیگانگان :

در تورات از چادر و برقع و روبنده ای که زنان با آن سر و سورت و اندام خویش را می پوشانده اند صریحاً نام برده شده است . ویل دورانت می نویسد : اگر زنی به نقض قانون یهود می پرداخت مثلاً بی آنکه چیزی بر سر داشت به میان مردم می رفت یا صدایش آنقدر بلند بود که همسایگانش سخنان او را می شنیدند مرد حق داشت بدون پرداخت مهریه ای او را طلاق دهد حجاب در مسیحیت :

همانطور که قبلاً  اشاره شد ادیان الهی به خاطر تناسبشان با فطرت ، شیوه واحدی دارند در مسیحیت هماننند یهود ، حجاب زنان امری واجب به شمار آمده است .

جرجی زیران دانشمند مسیحی می گوید :

اگر مقصود از حجاب ، پوشانیدن تن و بدن است ، این وضع قبل از اسلام  و حتی پیش از ظهور دین مسیح معمول بوده است .مسیحیت نه تنها احکام شریعت یهود درباره حجاب زنان را تغییر نداده بلکه با توجه به این که در دیدگاه مسیحیت تجرد مقدّس شمرده شده است برای از بین رفتن تحریک  و تهییج ، زنان را به صورت شدیدتری به رعایت پوشش کامل فرا خوانده است . در این ارتباط در انجیل می خوانیم : ... و زنان خویشتن را بیارایند به لباس مزین به حیا و پرهیز نه به زلفها و طلا و مروارید بلکه چنانکه زنانی را می شاید که دعوای دینداری می کند به اعمال صالحه .همچنین  تصویرهایی که از پوشاک مسیحیان منتشر شده و به وضوح نشان می دهد که حجاب در بین زنان کاملاً رعایت می شده است .در کتاب زنان و آزادی ، در مورد حکم حجاب ، عقاید لکمنت و ترتولیان ( دو اسقف مسیحی ) را بیان می کند که : زن باید کاملاً در حجاب و پوشیده باشد الا آنکه در خانه خود باشد . زن نباید صورت خود را عریان اراﺌه دهد تا دیگری را با نگاه به آن ، وادار به گناه کند برای زن مومن عیسوی پسندیده نیست که نزد بیگانگان به زیور آراسته گردد و حتی زیبایی طبیعی آن نیز باید مخفی گردد .

حجاب در شریعت اسلام :

اسلام که آخرین و کاملترین دین الهی است ، لباس را هدیه الهی معرفی نموده و وجوب پوشش زنان را با تعدیل وانتظام به جامعه بشری ارزانی داشته است .در حجاب اسلامی ، سهل انگاری مضر و یا سختگیری بی مورد وجود ندارد .حجاب معنای حبس زن در خانه نیست بلکه بدان معناست که زن در معاشرت با مردان ، موی سر و اندام خود را بپوشاند و به جلوه گری نپردازد و این تدبیری است برای تعدیل و رام کردن و همچنین ارضای صحیح غریزه جنسی .

در سوره ی نور آیه ی 31  آمده است : ...و به مردان مومن بگو که چشمهای خود را فرو پوشند و نیز دامان خویش را که برای ایشان پاکیزه تر است ، همانا خداوند به آنچه انجام می دهند آگاه است .و به بانوان با ایمان بگو چشمهای خود را فرو پوشند و عورتهای خود را از نگاه دیگران پوشیده نگاه دارند و زینتهای خود را جز ان مقداری که ظاهر است ننمایند ... .

در سوره ی احزاب آیه ی 59 آمده است : ای پیامبر به همسران و دختر خویش و بانوان با ایمان بگو که روپوش خود را بر گیرند تا به عفاف و حریت شناخته شوند و مورد آزار و تعرض هوسرانان قرار نگیرند و خداوند آمرزنده و مهربان است .در سوره ی احزاب آیه ی 32 چنین آمده است : ای زنان پیامبر شما اگر تقوا داشته باشید همانند دیگران نیستید .بنابر این هرگز نرم و نازک با مردان سخن مگویید تا آن که تا آنکه دلش بیمار است به طمع افتد ..... .

 

فهرست مطالب

مقدمه    ۴
تاریخچه حجاب    ۵
حجاب در ادیان الهی     ۵
حجاب در آیین زرتشت     ۶
حجاب در شریعت یهود     ۶
حجاب در شریعت اسلام     ۸
واژة حجاب    ۹
حجاب فرمان خداست    ۱۰
حجاب در ملل مختلف    ۱۱
علت پیدا شدن حجاب    ۱۲
حجاب در اسلام    ۱۳
حجاب از نظر عقل    ۱۴
حجاب از دیدگاه فاطمه (س)    ۱۵
حجاب از نظر پیغمبر    ۱۶
پوشش یا حفظ اصالت ها    ۱۷
حفظ حریم عفت    ۱۷
ارتباط حجاب و عفاف    ۱۸
حجاب و نماز    ۱۸
حجاب و سلامتی    ۱۹
حجاب و پیام عاشورا    ۱۹
حجاب و آزادی زن    ۲۱
حجاب و سلامت جسمانی و روانی    ۲۱
حجاب و افزایش شخصیت زن    ۲۲
حجاب و پیشگیری از مفاسد اجتماعی    ۲۳
حجاب و جذابیت    ۲۴
کیفیت مراعات حجاب در اجتماع    ۲۵
ریشه های بدحجابی    ۲۵
حفظ هویت زنانه و مردانه در پوشش    ۲۶
نقش حجاب در حفاظت و سلامتی    ۲۷
تأثیر حجاب بر حفظ زیبایی    ۲۸
حجاب و مسئولیتهای اجتماعی    ۲۹
جایگاه زن در جهان    ۳۰
نحوه تکامل زن در اسلام    ۳۲
زن در جاهلیت عرب    ۳۳
فضیلت زن    ۳۴
زنان نمونه صدر اسلام    ۳۶
زن در اروپا    ۳۶
زن در اقیانوسیه    ۳۶
زن در استرالیا    ۳۷
زن در آفریقا    ۳۷
ارزش و احترام زن    ۳۸
استواری اجتماع    ۳۸
آزادی زنان در اسلام    ۴۰
اسلام و حضور زنان در عرصه های مختلف زندگی    ۴۲
مشورت با زن در اسلام    ۴۳
زنان مسلمان در کسب دانش    ۴۴
مدیریت و رهبری زن در اجتماع اسلامی    ۴۵
فضیلت زنان مسلمان در اخلاق و عبادت    ۴۷
فضیلت مادر بودن در اسلام    ۴۹
فاطمه تنها زن نمونه عالم    ۵۰
حضرت فاطمه و شفاعت زنان    ۵۲



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:ارتقاء شغلی فرهنگیان  ارتقاء شغلی خبره به عالی  ارتقاء شغلی ارشد به خبره  ارتقای خبره به عالی  ارتقای ارشد به خبره   دانلودمقاله ارتقاءشغلی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی فرهنگیان  دانلودمقاله ارتقاءشغلیخبره به عالی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی خبره به عالی  ارتقاع شغلی فرهنگیان  مقالات فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  مقاله های فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  جدیدترین مقالات خبره   بانک مقالات ارزان ارتقاشغلی فرهنگیان  ارتقاشغلی معلم ها  ازخبره به عالی  ارتقا شغلی  ارتقای شغلی معلمان ایران  برای مقالات خبره چه باید بنویسیم  ارتقایشغلی فرهنگیان  ارتقای شغلی خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان ارشد به خبره  ارتقا  شغلی  ارشد  به  خبره  دوره  ابتدایی  جدیدترین مقالات ابتدایی  فرهنگیان ومقالات خبره  فرهنگیان ومقالات عالی   تجربیات دبیران  سایت تخصصی تجربیات دبیران  تجربیات دبیر  تجربیات معلم  تجربیات آموزگار  تجربیات هنر اموز  رتبه عالی  رتبه خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات معلم ابتدایی  تجربیات آموزگار ابتدایی  تجربیات یک معلم  تجربیات یک هنر آموز  تجربیات معلمین  تحقیق درباره تجربیات دبیران  تجربیات دبیران برای رتبه خبره  تچربیات دبیران برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات مدون آموزشی   تجربیات مدون حجاب و نهادینه سازی آن در مدارس   تحقیق حجاب و نهادینه سازی آن در مدارس   حجاب   حجاب در مدرسه   حجاب و نهادینه سازی آن در مدارس   دانلود تجربیات مدون حجاب و نهادینه سازی آن در مدارس   فرهنگ حچاب   مقاله حجاب و نهادینه سازی آن در مدارس   نقش آموزش و پرورش در نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب  پایان نامه حجاب  پایان نامه حجاب و عفاف  پایان نامه در مورد حجاب  پایان نامه درباره حجاب  دانلود پایان نامه حجاب  موضوع پایان نامه حجاب  پایان نامه های حجاب  پایان نامه درباره حجاب و عفاف  پایان نامه بد حجابی  پایان نامه های حجاب وعفاف  پایان نامه در مورد حجاب و عفاف  پایان نامه در باره حجاب  دانلود پایان نامه در مورد حجاب  پایان نامه ای در مورد حجاب  موضوع پایان نامه در مورد حجاب  دانلود رایگان پایان نامه در مورد حجاب  دانلود پایان نامه در باره حجاب  پایان نامه درباره ی حجاب  دانلود رایگان پایان نامه حجاب  دانلود پایان نامه با موضوع حجاب  پایان نامه با موضوع حجاب  تحقیق حجاب  تحقیق حجاب و عفاف  تحقیق حجاب و پوشش  تحقیق حجاب اسلامی  تحقیق حجاب عفاف  تحقیق حجاب در قرآن  تحقیق حجاب برای کودکان  تحقیق حجاب در اسلام  تحقيق حجاب و عفاف  تحقیق حجاب برتر  مقاله حجاب و عفاف  مقاله حجاب و عفاف Pdf  تحقیق درباره حجاب و عفاف  تحقیق در مورد عفاف و حجاب  تحقيق درباره حجاب و عفاف  تحقیق راجب حجاب و عفاف  تحقیق در مورد حجاب و عفاف  تحقیق درباره حجاب و پوشش  تحقیق در مورد حجاب و پوشش مناسب  تحقیق درباره حجاب و پوشش اسلامی  تحقیق درباره حجاب و پوشش مناسب  تحقیق درمورد حجاب و پوشش  تحقیق درباره ی حجاب و پوشش  مقاله درمورد حجاب و پوشش اسلامی  مقاله درمورد حجاب و پوشش  مقاله حجاب اسلامی  تحقیق درباره حجاب اسلامی  تحقیق در مورد حجاب اسلامی  تحقیق درباره ی حجاب اسلامی  تحقیق از حجاب اسلامی  تحقیقی درمورد حجاب اسلامی  تحقیق درباره حجاب عفاف  تحقیق در مورد حجاب عفاف  تحقیق درباری حجاب عفاف  مقاله حجاب در قرآن  تحقیق درباره حجاب در قرآن  تحقیق در مورد حجاب در قرآن  تحقیق دانشجویی درمورد حجاب در قرآن  مقاله درباره حجاب در قرآن  مقاله حجاب برای کودکان  تحقیق درباره حجاب برای کودکان  مقاله حجاب کودکان  مقاله حجاب در اسلام  تحقیق در مورد حجاب در اسلام  تحقیق درباره ی حجاب در اسلام  تحقیق در مورد حجاب در دین اسلام  تحقیق درباره حجاب در اسلام  دانلود مقاله حجاب در اسلام  تحقيق در مورد حجاب و عفاف  تحقيق درباره ي حجاب و عفاف  تحقيق راجع به حجاب و عفاف  تحقیق در مورد حجاب برتر  مقاله حجاب برتر  تحقیق درباره حجاب برتر  تحقیق درباره ی حجاب برتر  تحقیق در مورد چادر حجاب برتر   

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :120

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :122

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :125

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :152

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5700

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :243

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :15

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3669

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...