منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

مستند افزايش خلاقيت و نوآوري دانش آموزان در مراكز آموزشي



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 57    



تحقیق افزایش خلاقیت و نو آوری دانش آموزان در مراکز آموزشی

 

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

مختصری از متن :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه

هر سازمان مجموعه اي از عوامل انساني ، ساختاري ، فني ، تكنولوژي ، فرهنگي و ساير عناصر محيطي است كه جهت تحقق هدفهاي از پيش تعيين شده بصورت مشترك در تلاش و تعامل هستند. رشد سازمان و تداوم آن ، ارتباط نزديكي با نيازها و خواسته هاي انساني و چگونگي برآورده شدن آنها دارد . از وظايف مدير است كه ازميان نيروهاي انساني ، گروهي توانا بسازد ، كاركناني كه بتوانند تصميم بگيرند، راه حلهاي تازه براي مسايل پيدا كنند، خلاقيت داشته باشند و در مقابل كار مسئول باشند.

پيشرفتهاي روزافزون جوامع امروزي مرزهاي سازماني را برداشته و نوآوريها و خلاقيتها ديگر از بالا به پايين ديكته نمي شوند بلكه با طراحي ساختارهاي نوين بر پايه همكاري و اشتراك، مشاركت به عنوان رايج ترين موضوع و لازمه كار با گروههاي انساني مطرح گرديده است.

با ورود به عرصه مديريت نوين شاهد اين واقعيت هستيم كه تكنولوژي همه چيز را تحت تاثير خود قرار داده است و نظام تعليم و تربيت نيز از اين امر مستثني نمي باشد. نظام آموزشي كنوني تنها بر پايه تئوريات و نظرياتي است كه دانش آموز با تلاش متعلم و پشتكار خويش آنها را خوب به اذهان مي سپارد ولي آنگاه كه پاي عمل به ميان مي آيد تربيتي صورت نگرفته و مهارتي كسب نشده است و از آنجايي كه قالب بسياري از كتابهاي درسي و ساير مواد آموزشي با روشهاي سنتي انجام پذيرفته سيستم آموزش و پرورش تا حصول نتايج، آرمان و اهداف مورد انتظار فاصله بسيار دارد . كه اين خود همانند ديگر سازمانهاي سنتي مستلزم تغييرات سازماني  اساسي و بنياديني است كه با برنامه ريزي، شناخت و آگاهي همراه باشد.

نيروي انساني به عنوان محور تحول و عنصر اساسي هر سازمان كه خود متأثر از اطلاعات و ارتباطات مي باشد عمل مي كند، انديشه توانمند كردن، برانگيختن و مشاركت همه بيش از پيش محسوس تر مي شود و به عنوان سه عامل اساسي ارتقاء بهروري كاركنان تاثير قابل ملاحظه اي در تفكر و انديشه مديران خواهد داشت.

مراكز آموزشي خلاق

هر نوع كاري به سازماندهي و سياستهاي خاص احتياج دارد .نظام تعليم و تربيت يك كار ويژه به حساب مي آيد و نگاه به آموزش و پرورش براي دستيابي به سطح بالاي اثر بخشي و كارآمدي و باروري نيروي انساني مي بايست با آگاهي از ميزان خلاقيت و تقويت آن بدنبال تعالي مراكز آموزشي از حالت سنتي به مراكزي با عملكرد عالي صورت گيرد به گونه اي كه در آن بهبود مستمر يادگيري توسط همگان اجرا شده و به عنوان يك فرهنگ در بين دانش آموزان در آيد و آنچه كه در تفكر يك سازمان بايستي گنجانده شود آينده سازي و فراهم آوري شرايط آن است با اين انديشه كه به بهبود و تغيير به عنوان يك برنامه درازمدت و مستمر بهره وري پرداخته شود.

در نظامهاي آموزشي تاكيد عمده بر پرورش خلاقيت دانش آموز ان است و معيار اساسي موفقيت اين نظامها نيز در اين است كه چقدر افراد با فكر و خلاق تربيت مي كنند و به تعبيري ديگر معلم خوب را كسي مي دانند كه تفكر و چگونگي استفاده از اطلاعات را به دانش آموزان ياد دهد و آنان را خلاق بار آورد. خلاقيت و نوآوري امري است كه وجود آن دائما در هر سازماني احساس مي شود. در واقع وجود محققان تعليم ديده، توانا، باانگيزه و همچنين آزمايشگاههاي تخصصي مجهز لازمه پيشرفت، نوآوري و خلاقيت مي باشند.

خلاقيت را به كارگيري تواناييهاي ذهني براي انجام يك فكر يا مفهوم جديد دانسته اند كه از مسايل كوچك براي انجام يك كار خاص شروع مي شود و قبل از اينكه حاكي از نبوغ باشد حاصل انجام كار است. بنابراين در راستاي به كارگيري فنون پرورش خلاقيت، بايستي ابتدا از بارش افكار ( طوفان مغزي) به عنوان بهترين ابزار استفاده كرد كه در اين راستا توجه به اين مطلب كه  هيچ انتقادي نبايد بر هيچ نظريه اي صورت پذيرد، براي دستيابي به حداكثر نظرات تلاش گردد. حتي نظرات تكراري نيز يادداشت شود و در عين حال  زمان  مطلوب اجرا مي بايست كوتاه باشد.

در مراكز آموزشي با فرهنگ خلاقيت پذيري، ارتباطات مدير با كاركنان و دانش آموزان دوطرفه و متقابل خواهد بود، ايده هاي نو قابل قبول و از فرهنگ سؤال پرسيدن حمايت مي شود، در اين مراكز از توانمنديهاي تمام كاركنان  استفاده شده و افراد بصورت خود انگيخته تلاش مي كنند و در نهايت بطور مستمر نيازهاي مشتريان توسط مركز آموزشي پيش بيني شده و مشتريان با خود انگيختگي به اين مراكز روي مي آورند .

و آنچه كه در راستاي فرصت و استفاده از نظرات و پيشنهادات سايرين و ايجاد جو مناسب در محيط كار براي بروز خلاقيتها و شكوفايي استعدادها مفيد واقع مي شود برقراري سيستمي جهت پذيرش و بررسي  پيشنهادات است بگونه اي كه به عنوان باور و ارزش در حفظ و بالا بردن حرمت و ارزش وجودي نيروي انساني  در فرهنگ سازماني و اعماق انديشه و تفكر افراد نهادينه شود البته نبايد انتظار داشته باشيم كه همگان در اين كار مشاركت داشته باشند چون برخي از افراد به دليل كار در سيستمهاي سنتي، در مقابل تغييرات كمتر واكنش نشان داده و دوست مي دارند بيشتر فرمانبر باشند و كمتر مسئوليتها را بپذيرند. بنابر اين بايستي براي تامين مشاركت آن دسته از افرادي كه مشتاق و مايل به مشاركت هستند زمينه لازم نظير فضاي آزاد و سالم جهت طرح و نقد انديشه و وسعت دادن به دامنه آگاهي ها و توانايي افراد در جهت بالا بردن كيفيت خدمات و ايجاد فضاي شوق انگيز مسئوليت پذيري در راستاي آشكار كردن توانمنديهاي آنان و ابداع روشهاي تازه و ابتكاري براي بالا بردن قدرت يادگيري و پرورش استعدادهاي نهفته فراهم آورده شود.

در يك نظام آموزشي معمولا افراد ذهني تحليلگر، كنجكاو، مستقل و متفكر دارند و به فعاليتهاي علمي و رياضي علاقمندند. چنين افرادي معمولاً نياز شديد به استقلال عمل و تحول در محيط كار و احترام دارند.

فعاليت  افراد خلاق مستلزم كار مشترك است كه در اين راستا  نيز داشتن مهارتهاي ارتباطي امري بسيار ضروري مي باشد البته افرادي كه براي كار خاصي انتخاب مي شوند مي بايست توانايي انجام آن را داشته باشند چه در غير اينصورت احساس ناتواني باعث نارضايتي و كسالت آنان مي شود همچنين در تشكيل تيم هاي خلاق بايد افراد را در پيدا كردن هم تيمان جديد ي كه ارتباط مناسبي با آنان دارند آزاد گذاشت چون در اين مورد آنان نسبت به موقعيت احساس مسئوليت و پايبندي زيادتري خواهند داشت.

آنچه در همبستگي و تداوم اين تيمها مهم است، اعتماد متقابل و همكاري صميمانه بين اعضا و مديريت همچنين هماهنگي بين خواسته ها و هدفهاست.

پرورش خلاقیت در دانش آموزان

هميشه اين باور وجود دارد كه هر فرد در حالت عادي داراي استعدادها، قابليتها و ظرفيتهايي از قبيل خلاقيت، نوع آوري، ابتكار و اختراع است كه بر اثر پرورش و آموزش صحيح و مناسب مي توان اين استعدادها را به مرحله ظهور رساند.

از آنجايي كه فرايندهاي مديريتي، فرايندي مستمر ، پيوسته و پايدار مي باشد مي بايست به بهبود بهره وري نيز به عنوان يك فرايند مديريتي نگاه كرد كه بطور مداوم جزء لاينفك عملكرد سازماني را تشكيل داده و به يك دوره زماني خاص نيز محدود نمي گردد و براي ماندگاري و بقاي آن مي بايست به عنوان يك انديشه و فرهنگ به بهره وري نگاه كرد. بنابراين از جمله مهمترين ابزارهاي رشد و بهره وري توجه به آموزش و پرورش هدفمند نيروي انساني است و از آنجايي كه بهره ور ي استفاده بهينه و مطلوب از امكانات در دسترس مي باشد، بدون توجه به برنامه هاي مديريت مشاركتي كه در واقع همكاري فكري و عملي كليه افرادي است  كه  درباره روشهاي حل مسائل و ارتقاء  بهروري فعالانه انديشيده و حاصل آن را در قالب طرح و پيشنهاد ارائه مي دهند ، همچنين  با تكيه بر خلاقيت و نوآوري عناصر اصلي كه همانا توانمندي و بهره گيري از توانايي نيروي انساني به عنوان مهمترين عوامل سازماني است  عملي نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقدمه    ۵
مراکز آموزشی خلاق    ۷
پرورش خلاقیت در دانش آموزان    ۱۰
چگونه دانش آموزان خلاق تربیت کنیم    ۱۱
ویژگیهای شخصیت خلاق    ۱۱
دانش آموزخلاق رابشناسید    ۱۲
موانع خلاقیت در محیط مدرسه    ۱۵
موانع خلاقیت در محیط خانواده    ۱۶
اصول پرورش خلاقیت در کلاس درس    ۱۷
ویژگی های معلم پرورش دهنده ی خلاقیت    ۱۹
پیشنهاداتی برای معلمان جهت خلاقیت  دانش آموز    ۲۰
تعریف خلاقیت:    ۲۱
اهمیت و ضرورت خلاقیت در آینده:    ۲۱
برای خلاق ساختن دانش آموزان می توان اقدامات زیر را به کار بست:    ۲۱
روش تلفیقی تقویت خلاقیت در کلاس  توسط معلمان و مدارس    ۲۶
ضرورت و اهمیت تلفیق    ۲۶
دلایل منطقی صاحبنظران در توجه به تلفیق و ضرورت اجتناب ناپذیری آن:    ۲۶
انواع و اشکال تلفیق برنامه های درسی    ۲۷
رویکرد برنامه درسی تلفیقی    ۲۸
چند توصیه :    ۳۰
کلیات روش تلفیقی    ۳۱
خلاقیت علمى، فن‏‌آورانه و هنرى‏    ۳۵
راههای اولیه پرورش خلاقیت دانش آموزان    ۴۱
عوامل مؤثر در رشد خلّاقیت    ۴۲
۱٫ ایمنی روان شناختی    ۴۳
۲٫ آزادی روان شناختی    ۴۴
الگوهای پرورش خلّاقیت    ۴۴
زمینه‌های شکوفایی خلّاقیت    ۴۷
نوشتن خلاق    ۵۰
بارش مغزی    ۵۲
مطالعه خلاق    ۵۲
ویژگی‌های شخصیتی افراد خلاق    ۵۴
کودکان خلاق دارای ویژگی های زیر هستند:    ۵۵
منابع    ۶۱

منابع

۱ـ حشمت الملوک امینی، بررسی ویژگی های شخصیتی دختران ۱۵ـ۱۶ ساله خلاق، تهران، دانشگاه الزهراء، ۱۳۷۵٫

۲ـ استرن برگ، ۱۹۸۹ به نقل از: بتول مهین زعیم، مقایسه میزان خلّاقیت و ویژگی های شخصیتی دانشجویان سال اول (ورودی ۷۸) رشته های هنر، علوم انسانی و مهندسی و پزشکی دانشگاه تهران.

۳- آلن بودو، خلّاقیت در آموزشگاه، ترجمه علی خانزاده، انتشارات چهر، ۱۳۵۸٫

۴ـ ای پل تورنس، استعداد و مهارت های خلّاقیت و راه های آموزشوپرورش آن ها،ترجمه حسن قاسم زاده،نشردنیای نو، ۱۳۷۵٫

۵ـ افضل السادات حسینی، تحلیل ماهیت خلّاقیت و شیوه های پرورش آن، پایان نامه دکتری تربیت مدرس، ۱۳۷۶٫

۶ـ اورمولر ۱۹۹۲، به نقل از: مرتضی منطقی، بررسی پدیده خلّاقیت در کتاب های درسی دبستان، بررسی تأثیر آموزش خلّاقیت در دانش آموزان ابتدایی و ارائه الگوهایی برای آموزش، پایان نامه دکتری، تهران، دانشگاه تهران، ۱۳۸۰٫

۷ـ ج. اف نلر، هنر و علم خلّاقیت، ترجمه علی اصغر مدد، شیراز، انتشارات دانشگاه شیراز، ۱۳۶۹٫

۸ـ رابرت. ال. سولو، روان شناسی شناختی، ترجمه فرهاد ماهر، تهران، رشد، ۱۳۷۱٫



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  خلاقیت در دانش آموزان  خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  خلاقیت در دانش آموزان دبستان  پرورش خلاقیت در دانش آموزان  پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  ایجاد خلاقیت در دانش آموزان  افزایش خلاقیت در دانش آموزان  ایجاد خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  تقویت خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  راهکارهای خلاقیت در دانش آموزان  خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  راههای پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  مقاله خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  نقش روشهای تدریس در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  پرورش خلاقیت دانش آموزان  پرورش تفکر خلاق در دانش آموزان  راه های پرورش خلاقیت در دانش آموزان  روشهای پرورش خلاقیت در دانش اموزان  نقش روش های تدریس در پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  خلاقیت و راه های پرورش آن در دانش آموزان  پرورش خلاقیت در دانش آموز  راهکارهای پرورش خلاقیت در دانش آموزان  راههای ایجاد خلاقیت در دانش آموزان  چگونگی ایجاد خلاقیت در دانش آموزان  روش های ایجاد خلاقیت در دانش اموزان  ایجاد خلاقیت در دانش آموز  راههای افزایش خلاقیت در دانش آموزان  راهکارهای افزایش خلاقیت در دانش آموزان  راههای تقویت خلاقیت در دانش آموزان  تقویت خلاقیت در دانش آموزان  راهبردهای افزایش خلاقیت در دانش آموزان  افزایش خلاقیت دانش آموزان  چگونه خلاقیت را در دانش آموزان افزایش دهیم؟  اثر روش بارش مغزي در افزايش خلاقيت دانش آموزان  راهکارهای ایجاد خلاقیت در دانش آموزان  خلاقیت دانش آموزان  خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  خلاقیت دانش آموزان Pdf  خلاقیت دانش آموزان Doc  خلاقیت دانش آموزان کلاس پنجم من  خلاقیت در دانش آموزان  پرسشنامه خلاقیت دانش آموزان  پرورش خلاقیت دانش آموزان  موانع خلاقیت دانش آموزان  نمونه خلاقیت دانش آموزان  پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  ایجاد خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  تقویت خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  پرورش خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  مقاله خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  خلاقیت در دانش آموزان دبستان  راههای پرورش خلاقیت در دانش آموزان ابتدایی  خلاقیتهای دانش اموزان کلاس پنجم من  پرورش خلاقیت در دانش آموزان  ایجاد خلاقیت در دانش آموزان  افزایش خلاقیت در دانش آموزان  راهکارهای خلاقیت در دانش آموزان  پرسشنامه خلاقیت دانش آموزان ابتدایی  پرسشنامه خلاقیت در دانش آموزان  پرسشنامه سنجش خلاقیت دانش آموزان  راه های پرورش خلاقیت در دانش آموزان  راههای پرورش خلاقیت دانش آموزان  مقاله پرورش خلاقیت دانش آموزان  چگونگی پرورش خلاقیت دانش آموزان  روشهای پرورش خلاقیت دانش آموزان،معلمان خلاق،سایت زیباوب  پرورش خلاقیت تحصیلی در دانش آموزان  بررسی موانع خلاقیت دانش آموزان  موانع خلاقیت در دانش آموزان  بررسی موانع خلاقیت در دانش آموزان  عوامل و موانع موثر در خلاقیت دانش آموزان  افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   تحقیق افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   تحقیق در مورد افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   خلاقیت   خلاقیت و نوآوری   دانلود تحقیق افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   راههای اولیه پرورش خلاقیت دانش آموزان   زمينه‌هاي شكوفايي خلّاقيت   عوامل مؤثر در رشد خلّاقيت   مقاله افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   مقاله در مورد افزايش خلاقيت و نو آوري دانش آموزان در مراكز آموزشي   ويژگي‌هاي شخصيتي افراد خلاق  آموزش و پرورش و خلاقیت   بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان ( ویژه ارتقاء شغلی )   تجربیات مدون آموزشی   تجربیات مدون بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان ( ویژه ارتقاء شغلی )   تحقیق بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان ( ویژه ارتقاء شغلی )   خلاقیت   دانش آموز خلاق   دانلود تجربیات مدون بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان ( ویژه ارتقاء شغلی )   روش‌های ایجاد تفکر خلاق   عوامل موثر بر خلاقیت   مقاله بررسی خلاقیت و ایده پردازی در دانش آموزان ( ویژه ارتقاء شغلی )  تجربیات  تجربیات بصورت ورد  تجربیات برای ارتقای شغلی  تجربیات برای ارتقای شغلی خبره به عالی  تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات معاون آموزگار  تجربیات یک معاون آموزگار  تجربیات و مستندات یک معاون آموزگار  تجربیات معاون آموزگار برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات مدون معاون آموزگار برای ارتقای شغلی خبره به عالی  تجربیات معاون آموزگار ابتدایی  مستندات آموزشی ارتقای شغلی معاون آموزگار  تجربیات دبیران  تجربیات آموزگار   ارتقاء شغلی فرهنگیان  ارتقاء شغلی خبره به عالی  ارتقاء شغلی ارشد به خبره  ارتقای خبره به عالی  ارتقای ارشد به خبره   دانلودمقاله ارتقاءشغلی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی فرهنگیان  دانلودمقاله ارتقاءشغلیخبره به عالی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی خبره به عالی  ارتقاع شغلی فرهنگیان  مقالات فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  مقاله های فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  جدیدترین مقالات خبره   بانک مقالات ارزان ارتقاشغلی فرهنگیان  ارتقاشغلی معلم ها  ازخبره به عالی  ارتقا شغلی  ارتقای شغلی معلمان ایران  برای مقالات خبره چه باید بنویسیم  ارتقایشغلی فرهنگیان  ارتقای شغلی خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان ارشد به خبره  ارتقا  شغلی  ارشد  به  خبره  دوره  ابتدایی  جدیدترین مقالات ابتدایی  فرهنگیان ومقالات خبره  فرهنگیان ومقالات عالی    

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :116

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :118

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :150

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5691

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :239

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :11

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3660

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...