منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تحقیق تجربیات مدون روش های نوین تدریس



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 31    



روش هاي نوين تدريس

تعريف روش:

« روش در مقابل واژه ي لاتيني «متد » به كار مي رود ، وواژه ي متد در فرهنگ فارسي « معين » و فرهنگ انگليسي به فارسي «آريانپور »به :روش ، شيوه ،راه ،طريقه ، طرز ، اسلوب معني شده است . به طور كلي «راه انجام دادن هر كاري » را روش گويند .روش تدريس نيز عبارت از راه منظم ،با قاعده و منطقي براي ارائه درس مي باشد .

تقسيم بندي روش تدريس :

1 ـ روشهاي تاريخي 2 ـ روشهاي نوين « صفوي ، ص 239، 1370)
« اصطلاح تدريس ،اگر چه در متون علوم تربيتي مفهومي آشنا به نظر مي رسد ،اكثر معلمان و مجريان برنامه هاي درسي با معني و ماهيت درست آن آشنايي دارند . برداشتهاي مختلف معلمان از مفهوم تدريس مي تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوه ي كار كردن با آنها تأثيرمثبت يا منفي بر جاي گذارد . برداشت چند گانه از مفهوم تدريس مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد ؛از مهمترين آنها ضعف دانش پايه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از ديدگاههاي مختلف تربيتي است. گاهي آشفتگي و اغتشاش در درك مفاهيم تربيتي به حدي است كه بسياري از كارشناسان ، معلمان و دانشجويان اين رشته مفاهيمي چون پرورش ، آموزش ،تدريس و حرفه آموزي را يكي تصور مي كنند وبه جاي هم به كار مي برند . اين مفاهيم اگر چه ممكن است در برخي جهات وجوه مشترك و در هم تنيده داشته باشند ، اصولاً مفاهيم مستقلي هستند و معناي خاص خود را دارند .
پرورش يا تربيت «جرياني است منظم و مستمر كه هدف آن هدايت رشد جسماني ، شناختي ، اخلاقي و اجتماعي يا به طور كلي رشد همه جانبه شخصيت دانش آموزان در جهت كسب و درك معارف بشري و هنجارهاي مورد پذيرش جامعه و نيز كمك به شكوفا شدن استعداد آنان است » (سيف ،1379 ، 28 ) . بر اساس چنين تعريفي پرورش يك نظام است ، نظامي كه كاركرد اساسي اش شكوفا كردن استعداد و تربيت شهرونداني است كه هنجارهاي مورد پذيرش جامعه راكسب كنند و متعهد به ارزشهاي آن باشند . حتي بسياري از صاحب نظران تربيتي كاركردي فراتر از كاركرد ذكر شده براي پرورش قائلند و معتقدند كه القاي ارزشها و سنتها و اخلاقيات پذيرفته شده جامعه به افراد يكي از قديمي ترين ديدگاه پرورشي است ، به جاي چنين كاركردي ،نظام تربيتي بايد رشد مهارتهاي شناختي از قبيل تفكر انتقادي ، تحليل ارزشها و مهارتهاي گروهي را در كانون كاركردهاي خود قرار دهد تا زمينه ي مردم سالاري در جامعه فراهم شود . (ميلر ،1983) گروهي ديگر نيز بر اين باورند كه نظام تربيتي بايد عامل تغيير و تحول اجتماعي باشد . (فريره ، 1972 )
تحليل مفاهيم و كاركردهاي ذكر شده نشان مي دهد كه به هيچ وجه نمي توان مفهوم «پرورش » را با مفاهيمي چون آموزش ،تدريس و يا حرفه آموزي يكي دانست .پرورش مفومي كلي است كه مي تواند ساير مفاهيم را در درون خود جاي دهد .
مفهوم آموزش برخلاف پرورش يك نظام نيست ، بلكه آموزش فعاليتي است هدفدار واز پيش طراحي شده ،كه هدفش فراهم كردن فرصتها و موقعيت هايي است امر يادگيري را در درون يك نظام پرورشي تسهيل كند و سرعت بخشد .بنابراين آموزش وسيله اي است براي پرورش ، نه خود پرورش .آموزش يك فعاليت مشخص و دقيق طراحي شده است ؛پس هدفهاي آن دقيق تر و مشخصتر و زودرستر از هدفهاي پرورشي است .آموزش ممكن است با حضور معلم ويا بدون حضور معلم از طريق فيلم ،راديو ،تلويزيون و ساير رسانه ها صورت گيرد .
مفهوم تدريس به آن قسمت از فعاليت هاي آموزشي كه با حضور معلم در كلاس درس اتفاق مي افتد اطلاق مي شود . تدريس بخشي از آموزش است و همچون آموزش يك سلسله فعاليت هاي منظم ، هدفدار واز پيش تعيين شده را در بر مي گيرد و هدفش ايجاد شرايط مطلوب يادگيري از سوي معلم است . به آن قسمت از فعاليت هاي آموزشي كه به وسيله ي رسانه ها و بدون حضور و تعامل معلم با دانش آموزان صورت مي گيرد به هيچ وجه تدريس گفته نمي شود. بنابر اين آموزش معنايي عامتر از تدريس دارد . به عبارت ديگر مي توان گفت هر تدريسي آموزش است ،ولي هر آموزشي ممكن است تدريس نباشد

چهار ويژگي خاص در تعريف تدريس وجود دارد كه عبارتند از :
الف ) وجود تعامل بين معلم و دانش آموزان
ب) فعاليت بر اساس اهداف معين واز پيش تعيين شده
ج ) طراحي منظم با توجه به موقعيت و امكانات 
د) ايجاد فرصت و تسهيل يادگيري . » ( شعباني ،ص 9 ، 1382)


تعريف تدريس :
« تدريس عبارت است از تعامل يا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحي منظم و هدفدار معلم ،براي ايجاد تغيير در رفتار شاگرد . تدريس مفاهيم مختلف مانند نگرشها ، گرايشها ،باورها ، عادتها و شيوه هاي رفتار وبه طور كلي انواع تغييراتي راكه مي خواهيم در شاگردان ايجاد كنيم، دربر مي گيرد .» (ميرزا محمدي ،ص 17 ، 1383)
روش هاي نوين تدريس


روش كنفـــــرانس ( گــــرد هم آيي )


«اين روش با روش سخنراني تفاوت دارد زيرا در روش سخنراني، معلم مسئول دادن اطلاعات به دانش آموزان است. در حاليكه در اين روش اطلاعات توسط دانش آموزان جمع آوري و ارائه مي گردد. اين روش مي تواند مشخص كند كه دانش آموزان تا چه اندازه مي دانند. اين روش يك موقعيت فعال براي يادگيري به وجود مي آورد. نقش معلم در كنفرانس صرفاً هدايت و اداره كردن جلسه و جلوگيري از مباحثاتي است كه منجر به انحراف از موضوع كنفرانس و روال منطقي آن شود. اين روش براي كليه دروس وسنين مختلف كاربرددارد.
روش شاگــــرد ـ استــــادي
قدمت اين روش به زماني كه انسان مسئوليت آ موزش دهي انسانهاي ديگر را چه از طريق غيررسمي و چه از طريق رسمي به عهده گرفت ،مي رسد .و قدمت آن به صدر اسلام برمي گردد مسجد نخستين موسسه اي بود كه چنين سيستمي را براي تعليم و تربيت مسلمانها به كار برده است. از روشهاي تعليمي كه در روش شاگرد ـ استادي حائز اهميت است , روش حلقه يا مجلس است, كه پيامبر عظيم الشان اسلام از اين روش به مردم آن زمان آموزش مي داد. همه افراد در كودكي دوست دارند نقشي غير از نقش واقعي خود بازي كنند , روش شاگرد ـ استادي به اين نقش خيالي, جامه عمل مي پوشاند. در اين روش به دانش آموزان اجازه داده مي شود كه نقش معلم را ايفا كنند. هدف اساسي اين روش آن است كه شاگرد , معلم گردد و از اين طريق تجارب تازه و ارزشمندي به دست آورد .در اين روش ,در صورت فقدان معلمان متخصص, تعداد زيادي از دانش آموزان مهارت خاص را آموخته اند و مي توان از آنها استفاده كرد.
روش چند حســـي ( مختلط )
استفاده از اين روش مستلزم به كار گرفتن همه حواس است و جريان يادگيري از طريق تمام حواس صورت مي گيرد . از طريق كار بست اين روش مي توان , مطالب و مهارتها را درك كرد , ارتباط موثرتري برقرار كرد , مهارتها و مطالب را از يك موقعيت به موقعيت ديگر تعميم داد. در يادگيري روش چند حسي به طور كلي از همه حواس استفاده مي شود, به بيان ديگر ,يادگيري بصري كه 75 % از مجموع ياد گيري ما از طريق ديدن است , يادگيري سمعي كه 13 % از مجموع يادگيري ما از طريق شنيدن است , لمس كردن , كه 6% از مجموع يادگيري ما از طريق لمس كردن است , چشيدن كه 3% از مجموع يادگيري ما از طريق چشيدن است و بوييدن كه 3% از مجموع يادگيري از طريق بوييدن است.
روش حل مسئلــــه
اين روش يكي از روشهاي فعال تدريس است. اگر نظام آموزشي بخواهد توانايي حل مسئله را به دانش آموزان ياددهد, (البته مسئله به معني مشكل و معضل نيست, به بيان ديگر مسئله موضوعي نيست كه براي ما مشكل ايجاد كند, بلكه رسيدن به هدف در هر اقدامي, به نوعي حل مسئله است, (خورشيدي , غندالي , موفق, 1378) در اين روش آموزش در بستر پژوهش انجام مي شود و منجر به يادگيري اصيل و عميق و پايدار در دانش آموزان مي شود. در اين روش ابتدا معلم بايد مسئله را مشخص, سپس به جمع آوري اطلاعات توسط دانش آموزان پرداخته شود, و بعد از جمع آوري اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوري شده دانش آموزان فرضيه سازي و در نهايت فرضيه ها را ازمون و نتيجه گيري شود. اگر روش حل مسئله درست انجام شود مي تواند منجر به بارش يا طوفان فكري گردد. يعني اگر معلم روش تدريس حل مسئله را به درستي انجام دهد, دانش آموزان مي كوشند تا براي حل مسئله با استفاده از تمام افكار و انديشه هايي كه دارند, در كلاس راه حلي بيابندو آن را ارائه دهند. به بيان ديگر اگر معلم در روش تدريس حل مسئله به درستي عمل كند, منجر به روش تدريس بارش مغزي نيز مي شود. به طور كلي اگر نظام آموزش و پروش بخواهد در جهت تقويت زمينه هاي بالقوه خلاقيت نقش مهمي ايفا كند همانا بست روشهاي تدريس حل مسئله و بارش فكري در كلاس درس توسط معلمان است.
روش پـــــروژه اي
روش تدريس پروژه اي به دانش آموزان امكان مي دهد تا قدرت مديريت, برنامه ريزي و خود كنترلي را در خودشان ارتقاء بخشند. در اين روش دانش آموزان مي توانند با توجه به علاقه ي خود موضوعي انتخاب و به طور فعالانه در به نتيجه رساندن آن موضوع شركت نمايند. براين اساس در اين روش دانش آموزان ياد مي گيرند كه چگونه به طور منظم و مرحله اي كاري را درس انجام دهند و اين روش باعث تقويت اعتماد به نفس در دانش آموزان مي شود زيرا بين آنها و معلم رابطه صحيح آموزشي بر قرار است و در نهايت اين روش باعث تقويت همكاري, احساس مسئوليت, انضباط كاري صبر و تحمل در انجام امور و تحمل عقايد ديگران و مهارتهاي اساسي پژوهش در دانش آموزان مي شود. شيــــــوه سخنــــــراني
معلم به طور شفاهي اطلاعات و مفاهيم را , در عرض مدتي كه ممكن است از چند دقيقه تا يك ساعت يا بيشتر طول بكشد, در كلاس ارائه مي دهد. در سخنراني مي توان معلم را با عنوان پيام دهنده و دانش آموز را به عنوان پيام گيرنده تصور كرد. از اين نظر سخنراني شيوه اي است يك سويه, براي انتقال اطلاعات, كه معمولاً فراگير در آن نقش غير فعالي دارد. محتواي سخنراني را معلم قبل از ورود به كلاس تعيين مي كند.

 

فهرست
روش های نوین تدریس...1-2
تعریف تدریس3-5
شیوه پرسش و پاسخ..6-7
استفاده از منابع دیداری و شنیداری و الگوها..8-9
روش تدریس کارگاه و سخنرانی..10-12
الگوی دریافت مفهوم..12-14
الگوی تدریس غیر مستقیم15-20
گفت گو و مشاهده درونی...20-21
ویژگی تدریس فعال...22-28
نتیجه گیری..29
منابع...30
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:بهترين روش تدريس را چگونه مي‌توان ارائه داد؟اهميت ايجاد انگيزه در جلسه اول   چگونه معلم موفقی باشیم  عوامل موفقیت معلمان  کلاس جذاب برای دانش اموزان دبیرستان  مهارت های کلاس داری  روشهای اصلاح دانش آموزان بدون آنكه باعث عصبانيت و آزردگي آنها شويم  چگونه در دانش آموز ایجاد انگیزه کنیم  خاطرات معلمان موفق  ابتکاراتی برای کلاس داری و شیوه تدریس موفق  نحوه انتقاد از دانش آموزان    ابتکاراتی درکلاس و مدرسه  پیشنهاداتی برای معلمان  چوگونه یک معلم موفق باشیم    نحوه برخورد با دانش آموزان لوس در کلاس  دانش آموزان مزه پران درکلاس  روش برخورد با دانش آموزان دلقک  دانش آموزان لج باز  چرا معلمان در کلاس خسته می شوند؟  علل کمبود انرژی معلم در کلاس  نوین تدریس  نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روش نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  الگوهای نوین تدریس  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  آموزش نوین علوم تجربی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  شیوه های نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس موسوی  روش نوین تدریس ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین تدریس عربی  روش نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی  روش نوین تدریس علوم  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  الگوی نوین تدریس  کتاب الگوهای نوین تدریس  کاربست الگوهای نوین تدریس  الگوهای روش تدریس نوین  روش نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی پنجم  روش نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روش نوین تدریس  روش نوین تدریس ریاضی  روش نوین تدریس موسوی  روش نوین تدریس ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین تدریس عربی  روش نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی  روش نوین تدریس علوم  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی پنجم  روش نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش نوین تدریس عربی هفتم  روشهای نوین تدریس عربی دبیرستان  روش های نوین تدریس عربی  روشهای نوین تدریس درس عربی  روشهای نوین تدریس درس عربی دبیرستان  روشهای نوین تدریس عربی راهنمایی  روش جدید تدریس عربی  روشهای نوین آموزش عربی  روش های نوین تدریس درس عربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روش نوین تدریس علوم ابتدایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش نوین تدریس علوم دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روش های نوین تدریس علوم ابتدایی  روش تدریس جدید علوم سوم ابتدایی  روش های نوین تدریس علوم ششم  روش تدریس جدید ریاضی چهارم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی چهارم دبستان  روش تدریس ریاضی چهارم ابتدایی جدید التالیف  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی پایه چهارم ابتدایی  مقاله روشهای نوین تدریس  مقاله روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  دانلود مقاله روشهای نوین تدریس  مقاله در مورد روشهای نوین تدریس  تحقیق روشهای نوین تدریس  مقاله درباره روشهای نوین تدریس  تحقیق درباره روشهای نوین تدریس  مقاله ای در مورد روش های نوین تدریس  مقاله درباره روش های نوین تدریس  تحقیق در مورد روشهای نوین تدریس  تحقیق درباره روش های نوین تدریس  مقاله در مورد روش های نوین تدریس  تحقیق در مورد روش های نوین تدریس  مقاله روش تدریس نوین  تحقیق روش نوین تدریس  مقاله روشهاي نوين تدريس  مقاله روش های نوین تدریس  مقالات روش های نوین تدریس  دانلود مقاله روش های نوین تدریس  مقاله روشهای نوین آموزشی  مقاله روش های نوین آموزش  مقاله روشهای نوین آموزش  تجربیات تدریس  تجربیات تدریس زیست شناسی  تجربیات تدریس زبان انگلیسی  تجربیات تدریس علوم تجربی  تجربیات تدریس ادبیات  تجربیات تدریس ابتدایی  تجربیات تدریس علوم تجربی راهنمایی  تجربیات تدریس ریاضی  تجربیات تدریس فیزیک  تجربیات تدریس شیمی  روش تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی دبیرستان  مشکلات تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی اول دبیرستان  روشهای تدریس زیست شناسی  روش تدریس زیست شناسی دوم دبیرستان  روش تدريس زيست شناسي  مشكلات تدريس زيست شناسي  بهترین روش تدریس زیست شناسی  روش تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی پایه هفتم  روشهای تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی  مشکلات تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس علوم تجربی  روش تدریس علوم تجربی ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی هفتم  روشهای تدریس علوم تجربی  روش تدریس علوم تجربی راهنمایی  مشکلات تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش تدریس علوم تجربی سوم ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی پنجم ابتدایی  تجربیات تدریس ادبیات دبیرستان  تجربیات تدریس ادبیات فارسی  تجربیات تدریس ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات تدریس ادبیات راهنمایی  تجربه تدریس ادبیات  تجربیات تدریس دبیر ادبیات  تجربیات تدریس در ابتدایی  تجربیات تدریس در مقطع ابتدایی  تجربیات تدریس یک معلم ابتدایی  تجربیات آموزش ابتدایی  تجربه تدریس ابتدایی  تجربیات تدریس دوره ابتدایی  تجربیات تدریس ریاضی ابتدایی  تجربیات تدریس معلم ابتدایی  تجربیات تدریس معلمان ابتدایی  روش تدریس علوم تجربی سوم راهنمایی  روش تدریس درس علوم تجربی راهنمایی  روشهای تدریس علوم تجربی راهنمایی  تجربیات آموزشی علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش تدریس علوم تجربی دوره راهنمایی  مشکلات تدریس علوم تجربی دوره راهنمایی  تجربیات تدریس ریاضی دبیرستان  تجربیات تدریس ریاضی راهنمایی  تجربه تدریس ریاضی  تجربیات آموزش ریاضی  تجربیات مدون تدریس ریاضی دبیرستان  تجربیات مدون تدریس ریاضی  تجربیات تدریس فیزیک دبیرستان  تجربه تدریس فیزیک  تجربیات تدریس شیمی دبیرستان  تجربه تدریس شیمی  تجربیات آموزش شیمی  تجربیات تدریس درس شیمی   

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :120

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :122

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :125

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :153

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5701

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :243

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :16

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3670

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...