منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تجربیات مدون مدیر ویژه ارتقا شغلی رفتار سازمانی آموزش و پرور



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 87    



مقدمه

 امروزه دانش رفتار سازماني در جست و جوي دانش همه جانبه رفتاردر محيط هاي سازماني از طريق مطالعه منظم فرد، گروه و فرايند هاي سازماني است . اهداف اصلي چنين دانشي دستيابي به اثربخشي سازمان و رفاه فرد در سازمان مي باشد. اكنون صاحبنظران رفتار سازماني بر اين باورند كه براي شناخت چرايي نگرشها و رفتارهاي افراد در محيط هاي سازماني بايد اطلاعاتي درباره واكنشهاي انها به عنوان افراد (ادراكات، انگيزه ها و...)،گروههايي كه به آن تعلق دارند(ارتباطات، هنجارهاي رسمي و غير رسمي موثر بر افراد) و سازماني كه در آن كار مي كنند( فرهنگ، ارزشها و ساختار و ...) به دست آورد.

 

رفتار سازماني در آموزش و پرورش

با اينكه فشار براي اصلاح و بهبود كيفيت تحصيل در مدارس رو به افزايش است اما تا كنون راه موفقيت آميزي كه بتواند ما را به آساني و با اطمينان به هدفي كه به تعالي آموزش و پرورش انجامد برساند مشخص نگرديده و اين باعث ياس ونا اميدي افراد زيادي شده است.

اين براي كساني مفيد است كه تمايل دارند به عنوان رهبر در آموزش و پرورش خدمت نمايند.ما در دوره اي زندگي مي كنيم كه قدرت قانوني مديران براي كنترل و هدايت ديگران به طور فزاينده اي هم از طريق قانون وهم از طريق عدم تمايل افراد به پذيرش اختيارات مطلق مديران محدود گرديده است.

در حال حاضر دو تحول عمده و متقابل، در ارتباط نزديك با يكديگر و در خط مقدم مديريت آموزشي در حال ظهور و توسعه است. يكي از اين تحولات استفاده فزاينده از روشهاي پژوهش غير كمي  و غير آماري نظير روشهاي مشاهده- اي ميداني مي باشدكه ديدگاههاي نوين  و بنيادي را در فهم رفتار سازماني فراهم آورده است و ديگري درك روزافزون اهميت فرهنگ سازماني در اعمال اصول رهبري آموزشي مي باشد.

موضوع جو و فرهنگ سازماني به عنوان زمينه اصلي درك رفتار سازماني در آموزش و پرورش همچنان باقي ميماند.فرهنگ و جو سازماني  نه تنها در فهم رقتار سازماني در آموزش وپرورش كاربرد دارد بلكه در زمينه اشكال مختلف اعمال مديريتي  نيز مثمر ثمر مي باشد.

مديريت آموزشي معمولا به عنوان يك رشته علمي در دانشگاه مورد توجه قرار نمي- گيرد. مديريت  آموزشي معمولا در دانشكده علوم تربيتي تدريس مي گردد و گاهي اوقات ضميمه دانشكده مي باشد، اما غالبا ساختار رسمي كمتري داشته و صرفا به عنوان  يك برنامه مجزا شناخته مي شود.                                                                                                              1-مديريت سازمان بايد در زمينه مديريت ،از دانش فني بالايي برخوردار باشد. به عنوان مثال، فرض بر اين است كه فرد به عنوان  مدير مدرسه ابتدايي براي كسب موفقيت بايد از دانش چشمگيري در زمينه آموزش كودكان برخوردار باشد. يا يك مربي ورزش براي تدريس تربيت بدني بايد شايستگي سطح بالايي داشته باشد.علاوه بر اين اعتقاد ما آن است كه رئيس يك دانشگاه بزرگ علمي و صنعتي بايد خود يك دانشمند  شايسته يا يك فرد حرفه اي لايق باشد.

2-مديريت چه هنر باشد چه علم ،بهتر است با توجه به كاربرد علمي آن در موقعيتهاي خاص، تدريس و فرا گرفته شود

       اين ديدگاه تا حدود زيادي مبين آن است كه وظايف مديران در حوزه هاي تخصصي مختلف كاملا با يكديگر تفاوت دارد. براي مثال، وظايف وكار يك مدير بيمارستان كاملا با وظايف و كار مدير يك دبيرستان تفاوت دارد.

3- مديريت تنها يك رشته علمي مستقل يا يك حرفه نيست بلكه تركيبي از علم و عمل است.از اين ديدگاه محتواي علمي مديريت  و مظاهر حرفه اي آن به صورت فعاليتهاي سازماني ، براي اثبات علمي بودن آن در ميان مشاغل و رشته هاي علمي سازمان يافته بسيار نا كافي است.

اگر چه در قرن نوزدهم در ايالات متحده ((خدمات دولتي )) بيشتر متمايل به سيستمي بود كه در جهت درستي و صداقت امور دولتي به كار مي رفت اما ايده هايي نيز عزضه نمود كه موجبات رشد و پيدايش مديريت دولتي را فراهم نمود. وودرا ويلسون فكر اوليه تخصصي شدن مديريت را با انتشار اثر مشهورش به نام (( مطالعه مديريت))در سال 1887 در اذهان تبلور بخشيد. او احساس مي كرد كه بهبود تكنيك هاي مديريت بستگي به مطالعه علمي و كنجكاوانه رشته تخصصي مديريت دارد.

او بيان مي كند كه (( موضوع مورد مطالعه مديريت )) رهايي شيوه هاي اجرايي از اختلال، بي نظمي مطالعه تجربي هزينه ها و بنا نهادن آن بر اصول محكم است.ويلسون استاديار 31 ساله به هنگام چاپ اين مقاله براي وارد كردن بحث مطالعه مديريت در دوره هاي دانشگاهي به عنوان موضوع مناسب براي مطالعه جدي در دانشگاه ها از زمان خود بسيار جلوتر بود. چهل سال گذشت تا او توانست اولين كتاب خود با نام (( اصول مديريت عمومي )) را به چاپ برساند(1927).  جستجو براي كشف اصول مديريت به منظور توسعه علم مديريت كه با عقايد و آداب و رسوم فعاليتهاي اداري تفاوت داشت ضروري به نظر مي رسيد.

تاثير انقلاب صنعتي

حدود اواخر قرن نوزدهم، يعني همزمان با كمك هاي وودرا ويلسون تجار وبازرگانان اروپاي  غربي و آمريكا  در حال افزايش فعاليتهاي خود به منظور استفاده بيشتر از صنعت  بودند. البته يكي از راههاي انجام اين كار افزايش ميزان توليد از طزيق به كارگيري ابتكاراتي همچون توليد انبوه بود.

هنري فورد يكي از افرادي بود كه به عنوان پيشگام اين پيشرفت هاي  تكنولوژيكي  شناخته شد. در عصر توسعه صنعتي، مهندسين و دانشمنداني بودند كه گرايش تكنولوژيكي داشتند. اين افراد قادر به ساختن ماشين ها، دستگاه ها و ملحق كردن آنها به واحدهاي خط توليد بودند. اين دوران،  عصر مشاوره مهندسي و حركت در راستاي كارايي بود.

فردريك دبليو. تيلور نامي آشنا برايبسياري از دانشجويان رشته مديريت است. او اواخر سالهاي دهه 1800 مهندس كمپاني هاي فولاد ميدويل و بتلهم بود و اوايل دهه 1900 يكي از مشاوران مهندسي رده بالاي صنايع آمريكا گرديد. تيلور مقاله ويلسون را مطالعه كرده و تحت تاثير آن قرار گرفته بود. او حدود سالهاي 1900 تا 1915 ضمن تلاش براي حل مشكلات عملي توليد كارخانه هاي سراسر آمريكا انچه را كه بعدها به عنوان اصول چهارگانه مديريت علمي شناخته شد، بسط و گسترش داد. اين اصول عبارت بودند از:

1-از ميان برداشتن شيوه هاي حدسي و حساب هاي سرانگشتي تصميم گيزي در مورد اينكه چگونه هر كارگر با انتخاب ابزارهاي علمي و تقسيم كار دسته اي  از وظايف مرتبط به هم را انجام دهد.

2-استفاده از شيوه هاي علمي تر و منظم تر براي انتخاب كارگران  و آموزش آنها براي مشاغل ويژه.

3-تقسيم مسؤوليتها بين مديران و كارگران به نحوي كه مديران مسؤوليت اجراي وظايف مقرر را به عهده گيرند.

4-ايجاد نظامي كه مديران با مشاركت كاركنان راه رسيدن به  اهداف را هموار سازند.

در واقع  ايده هاي تيلور به مطالعه زمان وحركت، نظم و انظباط شديد در كار وتمركز بر وظايف اجرايي  با حداقل برخورد ميان كارگران وبه كارگيري نظام حقوق و پاداش  و انگيزش غير قابل انعطاف معروف گرديد.

 زماني كه ايده هاي تيلور  و كاربرد آ نها تاثير عظيم خود را در زندگي آمريكاييها بر جاي مي گذاشت، يك صنعتگر فرانسوي نسبت به توجيه عقايد محكم حويش پافشاري مي كرد. هنري فايول زمينه اي متفاوت از تيلور داشت.

در اينجا ذكر پاره اي از ايده هاي فايول براي معرفي شمايي از كمكهاي او به رشد فكري مديريت ضروري به نظر مي رسد.

 1-برخلاف تيلور كه كارگران را به مثابه بخشي از نيروي ماشيني كارخانه مي نگريست، توجه فايول بيشتر روي مديريت متمركز بود نه كارگران.

2-فايول فرايندهاي مديريت را  از ساير فعاليتهاي سازمان همچون توليد كاملا جدا مي- نمود.

3-فايول روي عناصر مشترك فرايند مديريت در سازمانهاي مختلف تاكيد داشت.

فايول در برجسته تزين اثرش به نام (( مديزيت عمومي و صنعتي ))، خود را به عنوان اولين نظريه پرداز پيشرفته سازماني نشان داد. اين فايول بود كه مديريت را به صوزت پنج وظيفه : 1- برنامه ريزي، 2- سازماندهي ،3- فرمان دهي، 4- هماهنگي و 5- كنترل معرفي نمود. بايد خاطر نشان كرد كه منظور او از مفاهيم فرمان دهي و كنترل همان مفاهيمي است كه هم اكنون به عنوان رهبري و ارزشيابي مرسوم است.پس از گذشت بيش از شصت سال از انتشار اولين اثر او هنوز هم بسياري از افراد بينش عميق او را براي مديريت قابل اجرا و سودمند مي دانند.

فايول با پرهيز از به كارگيري عقايد خشك  و سوگيرانه درباره مديريت سازمانها بر اين نكته تاكيد مي ورزيد كه از مديران انعطاف پذير كه اصول وتعاريف را با موقعيت هاي خاص تطبيق مي دهند،  بر خلاف تيلور  كه طرفدار سخت كاربرد اصول بود حمايت مي كند.

سالهاي قبل از جنگ حهاني اول،  به خاطر بروز مداوم كشمكش ها از قبيل نا آ‌رامي هاي طبقه كارگر، انقلاب و ظهور كمونيست يك جامعه شناس آلماني به نام ماكس وبر مفيدترين ،با دوام ترين  و درخشنده ترين اثر خود را در مورد نظام اداري ارائه نمود. اين اثر در آن زمان نويد بخش به نظر مي رسيد و از آن زمان تا به حال (( بوروكراسي))  شناخته شده است.

در زماني كه مردم و سازمانها تحت سيطره  هوي و هوسهاي صنعت گران قدرت طلب و نظام هاي سياسي پا بر جا بودنند وبر به بوروكراسي چشم دوخته  بود. اين اميدواري از اين جهت بود كه  در سازمان هايي كه بوروكراسي خوب اعمال شود كار سازمان منصفانه تر، بي طرفانه تر، قابل پيش بيني تر  و به طور كلي عقلاني تر از سازمان هايي است كه در اختيار افراد قدرت طلب و جاه طلب قرار مي گيرند.

اصول يا ويژگيهاي سازمان و مديريت از نظر وبر:

فهرست
 
مقدمه...........................................................................................................................1
رفتار سازمانی آموزش و پرورش................................................................................2-4
تاثير انقلاب صنعتي....................................................................................................5-8
اصول يا ويژگيهاي سازمان و مديريت........................................................................8-9
پیدایش نظریه کلاسیک سازمانی..............................................................................9-13
نهضت رفتار سازمانی....................................................................................14-15
جنبش روابط انسانی و راهکار سازمانی.................................................................15
ظهور روش های تحقیق کیفی......................................................................16-19
نظریه های سازمانی......................................................................................20-27
نظریه نظام ها و رفتار سازمانی......................................................................28-32
انگیزیش......................................................................................................33-40
رهبری و مدیریت سازمانی...........................................................................41-47
آموزش و پرورش اثر بخش..........................................................................48-54
نظم در رفتار سازمانی.................................................................................55-73
مشکلات نظام آموزش و پرورش و راهکارهای رفع آن.........................................74-78
چگونه در محیط کار با همکاران روابط خوبی داشته باشیم.....................................79-82
نتیجه گیری.......................................................................................................83
منابع..................................................................................................................84
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  فصلنامه رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  نشریه رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  کتاب رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  رفتار سازمانی در آموزش عالی  رفتار سازمانی در آموزش  رفتار سازمانی در موسسات آموزشی  رفتار سازمانی در مدیریت آموزشی  رفتار سازمانی در مؤسسات آموزشی  جزوه رفتار سازمانی در موسسات آموزشی  کتاب رفتار سازمانی در موسسات آموزشی  دانلود جزوه رفتار سازمانی در موسسات آموزشی  مجله رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  فصلنامه رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  نشریه رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  کتاب رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  مجله رفتار سازمانی در آموزش و پرورش  رفتار سازمانی  رفتار سازمانی رابینز Pdf  رفتار سازمانی رابینز  رفتار سازمانی چیست  رفتار سازمانی رابینز Ppt  رفتار سازمانی رابینز پاورپوینت  رفتار سازمانی پیشرفته  رفتار سازمانی Ppt  رفتار سازمانی مثبت  رفتار سازمانی مورهد گریفین  مبانی رفتار سازمانی رابینز Pdf  مدیریت رفتار سازمانی رابینز Pdf  دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز Pdf  رفتار سازمانی رابینز و جاج Pdf  کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز Pdf  رفتار سازمانی رابینز و جاج  رفتار سازمانی رابینز جاج  رفتار سازمانی رابینز جلد دوم  رفتار سازمانی رابینز جلد اول  رفتار سازمانی رابینز+دانلود  رفتار سازمانی رابینز تک جلدی  رفتار سازمانی چیست Ppt  رفتار سازماني چيست  رفتار شهروندی سازمانی چیست؟  مدیریت رفتار سازمانی چیست  مبانی رفتار سازمانی چیست  رفتار سازمانی مثبت چیست  رفتار سازمانی مثبت گرا چیست  تعریف رفتار سازمانی چیست  منظور از رفتار سازمانی چیست  رفتار سازماني رابينز Ppt  مدیریت رفتار سازمانی رابینز Ppt  مبانی رفتار سازمانی رابینز Ppt  کتاب رفتار سازمانی رابینز Ppt  دانلود رفتار سازمانی رابینز+ppt  رفتار سازمانی استیفن رابینز Ppt  رفتار سازمانی رابینز و جاج+ppt  رفتار سازمانی رابینز فصل 11 Ppt  مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز Ppt  دانلود پاورپوینت رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت کتاب رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت مبانی رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت درس رفتار سازمانی رابینز  دانلود رایگان پاورپوینت رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت فصل 16 رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت فصل 6 رفتار سازمانی رابینز  پاورپوینت رفتار سازمانی رابینز و جاج  رفتار سازمانی پیشرفته زارعی متین  رفتار سازمانی پیشرفته رضاییان  رفتار سازمانی پیشرفته رابینز  رفتار سازمانی پیشرفته استیفن رابینز  رفتار سازمانی پیشرفته+ppt  رفتار سازمانی پیشرفته مدرسان شریف  رفتار سازمانی پیشرفته پاورپوینت  رفتار سازمانی پیشرفته دکتر رضاییان  رفتار سازمانی پیشرفته دکتری  ادراک رفتار سازمانی Ppt  مدیریت رفتار سازمانی Ppt  رفتار شهروندی سازمانی Ppt  رفتار سازمانی رضائیان Ppt  مبانی رفتار سازمانی Ppt  رفتار سازمانی مثبت گرا  رفتار سازمانی مثبت گرا+pdf  رفتار سازماني مثبت گرا  رفتار سازمانی مثبت نگر  مقاله رفتار سازمانی مثبت  پرسشنامه رفتار سازمانی مثبت  مقاله رفتار سازمانی مثبت گرا  رفتار سازمانی مورهد گریفین Pdf  رفتار سازمانی مورهد گریفین Ppt  رفتار سازمانی مورهد و گریفین  پاورپوینت رفتار سازمانی مورهد گریفین  خلاصه رفتار سازمانی مورهد گریفین  دانلود رفتار سازمانی مورهد گریفین  مدیریت رفتار سازمانی مورهد گریفین  خلاصه کتاب رفتار سازمانی مورهد گریفین  دانلود کتاب رفتار سازمانی مورهد گریفین  مقاله رفتار سازمانی  مقاله رفتار سازمانی با ترجمه  مقاله رفتار سازمانی+pdf  مقاله رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله رفتار سازمانی انگلیسی  مقاله رفتار سازمانی در سطح جهانی  مقاله رفتار سازمانی 2014  مقاله رفتار سازمانی 2013  مقاله رفتار سازمانی در ورزش  مقاله رفتار سازمانی الکترونیکی  مقاله رفتار سازمانی با ترجمه رایگان  مقاله انگلیسی رفتار سازمانی با ترجمه  مقاله مدیریت رفتار سازمانی با ترجمه  مقاله رفتار شهروندی سازمانی با ترجمه  مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رفتار سازمانی  دانلود مقاله رفتار سازمانی با ترجمه  مقاله انگلیسی رفتار سازمانی با ترجمه رایگان  مقاله تخصصی رفتار سازمانی با ترجمه  مقاله انگلیسی در مورد رفتار سازمانی با ترجمه فارسی  مقاله مدیریت رفتار سازمانی Pdf  مقالات+مدیریت رفتار سازمانی+pdf  مقالات رفتار سازمانی Pdf  مقالات رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته  مقالات مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله انگلیسی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته  دانلود مقاله مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله های رفتار سازمانی پیشرفته  دانلود مقاله رفتار سازمانی پیشرفته  مقالات انگلیسی رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله در مورد رفتار سازمانی پیشرفته  مقاله مدیریت رفتار سازمانی انگلیسی  مقاله رفتار سازمانی به انگلیسی  مقاله انگلیسی رفتار سازمانی 2014  مقاله انگلیسی درباره رفتار سازمانی  مقاله انگلیسی در مورد رفتار سازمانی  دانلود مقاله انگلیسی رفتار سازمانی  مقاله انگلیسی رفتار شهروندی سازمانی  مقالات رفتار سازمانی 2014  مقاله مدیریت رفتار سازمانی 2014  دانلود مقاله رفتار سازمانی 2014  مقالات رفتار سازمانی 2013  مقاله انگلیسی رفتار سازمانی 2013  مقاله لاتین رفتار سازمانی 2013  مقالات رفتار سازمانی در ورزش  مقاله مدیریت رفتار سازمانی در ورزش  آموزش و پرورش پویا  آموزش و پرورش ایستا و پویا  مشکلات نظام آموزش و پرورش ایران  مشکلات نظام اموزش وپرورش ایران  مشکلات نظام آموزش و پرورش و راهکارهای رفع آن  مشکلات نظام آموزش و پرورش  مشکلات نظام جدید آموزش و پرورش  مشکلات نظام اموزش وپرورش  مشکلات آموزش و پرورش  مشكلات آموزش و پرورش  مشکلات آموزش و پرورش ابتدایی  مشکلات آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی  مشكلات آموزش و پرورش ايران  مشکلات آموزش و پرورش+مقاله  مشکلات آموزش و پرورش استثنایی  مشکلات آموزش و پرورش عشایر  مشکلات آموزش و پرورش در افغانستان  مشکلات آموزش و پرورش ابتدایی در ایران  مشکلات آموزش و پرورش ایران  مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ابتدایی  مشکل آموزش و پرورش ایران  مشکلات نظام اموزش و پرورش ایران  مشکلات اموزش پرورش ایران  مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ایران  مشکلات موجود در آموزش و پرورش ایران  بررسی مشکلات آموزش و پرورش ایران  مشکلات سیستم آموزش و پرورش ایران  مقاله در مورد مشکلات اموزش و پرورش  مقاله درباره مشکلات آموزش و پرورش  مقاله ای در مورد مشکلات آموزش و پرورش  مشکلات آموزش و پرورش کودکان استثنایی  تجربیات ارتقای شغلی  تجربیات ارتقا شغلی  تجربیات مدون ارتقا شغلی  تجربیات مدون جهت ارتقا شغلی  ارتقا خبره به عالی  سامانه ارتقا خبره به عالی  فرم ارتقا شغلی خبره به عالی  ارتقا رتبه خبره به عالی  ارتقا شغلی خبره به عالی  فرم ارتقا خبره به عالی  شرایط ارتقا خبره به عالی  ارتقا رتبه از خبره به عالی  ارتقا شغلی از خبره به عالی  شرایط ارتقا رتبه خبره به عالی  ارتقا رتبه ارشد به خبره فرهنگیان  ارتقا رتبه ارشد به خبره آموزش و پرورش  ارتقا رتبه ارشد به خبره  ارتقا رتبه ارشد به خبره وزارت بهداشت  ارتقا رتبه از ارشد به خبره  سامانه ارتقا رتبه ارشد به خبره  شرایط ارتقاء رتبه ارشد به خبره  ارتقاء رتبه از ارشد به خبره  شرایط ارتقاء رتبه از ارشد به خبره  ارتقا از ارشد به خبره  شرایط ارتقا از ارشد به خبره  فرم ارتقا ارشد به خبره  شرایط ارتقا ارشد به خبره  ارتقاء از ارشد به خبره  فرم ارتقا از ارشد به خبره  ارتقا ارشد به خبره  سامانه ارتقا رتبه خبره به عالی  سامانه ارتقا رتبه کارکنان از خبره به عالی  شرايط ارتقا به رتبه خبره  فرم ارتقا شغلی ارشد به خبره  فرم ارتقای شغلی ارشد به خبره  ارتقاء رتبه خبره به عالی  ارتقای رتبه خبره به عالی  فرم ارتقا رتبه خبره به عالی  ارتقاء رتبه از خبره به عالی  ارتقا رتبه شغلي خبره به عالي  ارتقا به خبره  تجربیات مدون ارشد به خبره  

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :116

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :118

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :150

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5691

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :239

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :11

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3659

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...