منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

سوالات استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش (1403)

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی 1403

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

دانلود نمونه سوالات + کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

تست هوش و استعداد معلمی

تست هوش و استعداد معلمی

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول:آموزش ابتدایی

تجربیات مدون دبیر زبان و ادبیات فارسی دبیرستان



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 94    



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

 

اینجانب .......... دارای مدرک -------- مدت ….. سابقه خدمت در نظام مقدس آموزش و پرورش را دارم. تجارب حاضر مربوط به دبیر ادبیات آموزشگاه واجبات می‌باشد که مدرسه تثبیتی من در سال 94 بود. منطقه جغرافیایی محل خدمتم در شهرستان....... است. زبان فارسی، آیینه فرهنگ و هویت ملی ما ایرانیان است این زبان، در گذر زمان فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده، اما همچنان جاودان مانده است. در دوره‌های معاصر، به دلیل گسترش ارتباطات، پیشرفت‌های صنعتی و هجوم واژه‌های بیگانه، این زبان بیش از هر دورهٔ دیگر در معرض خطر قرار گرفته است. یکی از نهادهایی که بیش از حد هر نهاد دیگری می‌تواند در حفظ زبان فارسی تأثیر گذار باشد، وزارت آموزش و پرورش است. هر چند که در سال‌های اخیر، سازمان تألیف کتاب‌های درسی، تلاش‌های فراوان و مثبتی را در این جهت آغاز کرده، این کتاب‌ها به یک باز نگری مجدّد نیاز دارد. نگارنده در این مقاله بر آن است تا بخشی از مشکلات آموزش زبان فارسی در آموزش متوسطه را برشمارد و راه حل‌هایی را برای رفع آن‌ها ارائه دهد.

ارزیابی عمومی:

وظایف و مسئولیت های شغلی:

ضرورت و موانع ادبیات

 

در بین دروسی متعددی که در مدارس ارائه می‌شود یکی هم «ادبیات فارسی» استبدیهی است که آموزش این درس مانند تمام دروس دیگر مفید است؛ اما آن چه ما را به برگزاری این میزگرد ملزم کرد این بود که دانستن «ادبیات» نه تنها مفید بلکه ضروری است.
در بین تعاریف مختلفی که از انسان می‌شود و عموماً تمایز او از حیوانات را بیان می‌کند متداول‌ترینش این است که «انسان حیوانی است ناطق.» چنانچه این تمایز را بپذیریم منطقاً این ذهنیت پیش می‌آید که در میان انسان‌ها آن که قدرت سخن گویی و نطق بیش تری داشته باشد از مراتب بالاتری در زندگی برخوردار است. «ادبیات» ابزار اصلی این قدرت است.
منظر دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در مدارسی مثل علامه طباطبایی که مختص رشتهٔ ریاضی و فیزیک (و تا حدی علوم تجربی) است «ادبیات» چه جایگاهی دارد؟ دانش آموزان تیزهوشی که در این مدارس تحصیل می‌کنند بدون مطالعهٔ دقیق ادبیات نیز می‌توانند در دروس تخصصی خود نمرات خوبی کسب کنند اما تجربه نشان می‌دهد که کسانی که در علوم ریاضی و فیزیک نیز حرفی برای گفتن داشته‌اند به «ادبیات» مسلط بوده‌اند. دکتر حسابی و پروفسور هشترودی مثال‌هایی دم دستی و مناسب برای این مدعا هستند. دکتر حسابی «فرهنگ حسابی» می‌نویسد و پروفسور هشترودی وقتی در کلاس درس انتگرالی را حل می‌کند و به پاسخ بی نهایت می‌رسد می‌گوید:
به انتگرال عشقت تابع من بی نهایت شدفزون زین حد ندانستم ببخشید آر جسارت شد.
بررسی همین تک بیت نشان گر تسلط (و نه تنها آگاهی) او بر ادبیات است. توجه به ابیات زیر نیز که اثر پروفسور هشترودی است خالی از لطف نخواهد بود:
من گِله ز بخت خویش دارم 
از دوست نمی‌کنم شکایت
چون منحنی‌ام من، او مجانب
باری عجب است این حکایت
خواهیم به وصل هم رسیدن
اما به کجا، به بی نهایت!
در صورت پذیرش این مدعا این بیان قابل تأمل می‌شود که اگر کسی به ادبیات تسلط نداشته باشد ممکن است دروس ریاضی و فیزیک را خوب یاد بگیرد و خوب هم نمره بگیرد اما بعید است ریاضی دان یا فیزیک دان شود.
برای بررسی بیش تر این موضوع پنج نفر از دبیران ادبیات مجتمع و دو نفر از دبیران ریاضی را دعوت کردیم تا پای صحبت آن‌ها بنشینیم.

نقاط قوت در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی

 

الف)فرصت یادگیری به شاگردان برای آموختن و یادگیری مطالب تا سر حد تسلط بر مطالب

ب)بهره گیری از مهارت ها و روش های مختلف جهت کمک به دانش آموزان برای پرورش خلاقیت آن ها

ج)انعطاف پذیری در روش آموزش و عدم استفاده از روش های یکسان برای تمام دانش آموزان

د)استفاده از طرح درس روزانه مدون و متناسب با روش و متدهای جدید آموزشی

 

نقاط قوت و تأثیر گذار در تدریس:

1- وجود شخصیت محکم و استوار معلم همراه با پشتوانهٔ علمی و متانت اخلاقی یکی از ارکان اصلی هر یادگیری به شمار می‌آید. شایسته است به ویژگی‌های یک معلم موفق نظری بیندازیم:

1-1- برخورداری از سلامت جسمانی و روانی

1-2- آشنایی با شیوه‌های نوین تدریس و به کار گیری آنان در موقعیت‌های مختلف تدریس

1-3- احاطهٔ کامل علمی به مطالب مورد تدریس.

1- 4- برد باری و انعطاف پذیر بودن.

15- آشنایی با ویژگی‌های اقتصادی، فرهنگی، جسمی و روحی دانش آموزان..

16- استفادهٔ مستمر از ابزار تشویق.

17- تبعیض قائل نشدن بین دانش آموزان و یک رنگی.

18- توانایی ایجاد روابط صمیمانه با والدین.

1-9- تکریم شخصیت دانش آموزان وداشتن آگاهی نسبی به علم روانشناسی.

1 -10- برقراری نظم و انضباط منطقی در کلاس

1-11-شنیدن سخنان دانش آموزان و القاب ندادن به آنان.

1-12- وارد نشدن به حریم شخصی دانش آموزان و ایجاد یک رابطهٔ منطقی و دوستانه با آنان.

1-13- استفاده از انواع ارزشیابی‌ها در زمان مناسب.

 1-14- از نظر برخی، معلم بودن به معنی دانستن همه پاسخ‌هاست. بعضی اوقات (نمی‌دانم) بهترین پاسخ یک معلم

است. به جای از دست دادن اعتبار، معلم اعتماد دانش‌آموزان را جلب می‌نماید و این اعتماد اساس یک رابطه مولد

 است. پذیرفتن چیزهایی که نمی‌دانید نشان می‌دهد که شما هنوز در حال یادگیری هستید

1-15- از روش‌های مشابه و یکسان برای تمامی افراد استفاده نمی‌کند.

 

نقاط ضعف در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی

 

الف)سخت گیری در بعضی موارد

 

 

 

 

 

 

 

روش های انجام کار:


صحبت‌های آقای پیرزیاد آغازگر این گفت وگوها بود:
در دورهٔ متوسطه سه رشتهٔ اصلی «علوم ریاضی»، «علوم تجربی» (طبیعی) و «ادبیات و علوم انسانی» پایه گذاری شدند. من معتقدم نام گذاران انسان‌های فرهیخته ای بوده‌اند. رشته ای مثل ادبیات برای تمام انسان‌ها لازم و ضروری است. نیازی نیست که همهٔ جامعه ریاضی دان باشند اگرچه مورد نیاز است. اما نمی‌توانیم بگوییمم بخشی از جامعه با ادبیات آشنا باشند. سایر علوم نقلی نیز چنین هستند. مثلاً فقه و الهیات نیز مختص به گروه خاصی نیست. آیا در مورد رشتهٔ دانشگاهی الهیات اینن ذهنیت وجود دارد که فقط دانشجویان این رشته باید اله شناس باشند؟ برای بقیهٔ افراد جامعه شناخت خدا نیاز نیست؟ مسلماً این طور نیست. رشته‌های علوم انسانیی برای همه لازم است. شاید بهتر باشد چنین دروسی نمره نداشته باشد تا بچه‌ها جذب شوند نه این که دروسی مثل ادبیات دینی و قرآن طوری باشند که دانش آموزانن آن‌ها را مانع پیش رفت خود و مانع کسب رتبه‌های خوب بدانند. اگرچه می دانم با فرهنگی که امروز مرسوم است حذف نمره کاری بدتر است چون تنها ملاک ارزشی از نظر دانش آموزان را نیز از این درس حذف می‌کند.
آقای امیرسلیمانی در ابتدای صحبت تاکید دارند که محدودهٔ بحث مشخص شود و پس از توضیحاتی اجمالی چنین اظهارنظر می‌کنند:
درمقدمهٔ کتاب‌های ادبیات و زبان فارسی دورهٔ متوسطه و پیش دانشگاهی اهداف آموزشی این دروس ذکر شده است. از جملهٔ این اهداف کسب مهارت درست نویسی،، آشنایی با اثار برجستهٔ ادبی، درک زیبایی آثار ادبی، دریافت اندیشه‌های والای انسانی در آثار ادبی و.... هیچ ادعایی در این مقدمه‌ها دیده نمی‌شود که آموختن اینن مهارت می‌تواند در موفقیت کنکور به شما کمک کند.
در مدارسی مثل علامه طباطبایی تاکید مضاعف بر دروس اختصاصی باعث به حاشیه رانده شدن ادبیات می‌شود. اگر هم دانش آموزی در دورهٔ پیش دانشگاهی با جدیتت به یادگیری ادبیات می‌پردازد و برای این درس ارزشی قائل می‌شود نشانهٔ علاقهٔ او به ادبیات نیست. دشوار شدن سؤالات زبان و ادبیات فارسی در چند سالهٔ اخیر درر کنکور سراسری سببب شده است که دانش آموزان به این درس اهمیت بدهند.
هدف ادبیات نیز مثل هر اثر هنری خلق زیبایی است به منظور تاثیرگذاری عاطفی. و قرار است وقتی در کلاس ادبیات تدریس می‌شود هم تاثیرگذاری عاطفی صورت گیرد و هم مقاصد دیگر دانش آموز تأمین شود. انجام این کار در پایه‌ها مقدور است اما در دورهٔ پیش دانشگاهی با توجه به فشردگی دروس ممکن نیست.
یکی از مواردی که باعث می‌شود دانش آموز یا هر کسی دیگر از شعر لذت ببرد طرح موضوعات اجتماعی در شعر است. در کتاب پیش دانشگاهی شعری با عنوان «مست و هوشیار» از پروین اعتصامی است که عموماً دانش آموزان از خواندن آن لذت می‌برند، زیرا شاعر با متدی زیبا و بیانی هنری تزویر و فساد اجتماع عصر خویش را تصویر کرده است.
آقای نعیمی با توضیح در مورد تعریف ادبیات بحث را شروع می‌کند ضمن این که از نظر ایشان سایر علوم نیز می‌توانند نظم موجود در جهان را برای انسان‌ها نمایش دهند و برای این کار دروس ریاضی نیز به انسان دید می‌دهند می گویند:
«ادبیات نوع دگر دیدن است.» البته به نوعی همهٔ علوم این چنین هستند. اما برای هر علمی بیان دیگری وجود دارد. به عنوان مثال اگر سه نفر که یکی فیزیک دان،، دیگری مورخ و سومی ادیب است کنار پنجره ای قرار بگیرند و یکی از دوستان آن‌ها به طرف پنجره بیاید برداشت و بیان هر یک از آن‌ها با دیگران متفاوت است. کسی کهه فیزیک دان است می‌گوید فردی را می‌بینم که از مکان اولیهٔ فلان با سرعت ثابت چند متر بر ثانیه بر مسیری مستقیم به سوی ما در حرکت است. کسی که مورخ استت می‌گوید دوستم که در فلان سال به دنیا آمده و اجدادش به فلان کس می‌رسد و من در سال فلان با او آشنا شدم و دارای این ویژگی‌هاست به سمت ما می‌آید. اما ادیبب می‌گوید: سروی را می‌بینم که ماه زیبایی را بر سر خود حمل می‌کند و به سوی ما می‌آید.
به این ترتیب منظم کردن ذهنیت و افکار انسان‌ها تنها از طریق ادبیات نیست که ایجاد می‌شود. ادبیات واضح تر و سریع تر این کار را انجام می‌دهد.
امروز پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده که حوصلهٔ عموم مردم کم تر شود. نمی‌توان از دانش آموز توقع داشت قصاید و مثنوی‌هایی بلند را بخواند. او داستان‌های کوتاهه و جملات قصار می‌خواهدآقای دکتر «سیروس شمیسا» نقل می‌کردند که «در دورانی که به عنوان سفر مطالعاتی به کمبریج رفته بودم روزی یکی از شعرهایتی. اس. الیوت (برندهٔ نوبل ادبی) را در جلسهٔ رسمی و مهمی می‌خواندم (به زبان انگلیسی) یکی از حضار در جلسه من را به جلو فرا خواند و خواست تا شعر را دوباره برایشش خواندم. پرسید شعر از کیست؟ پاسخ دادم. پرسید: شما به جز این، اشعار دیگری هم از الیوت حفظ هستید؟ گفتم چند هزار بیت فارسی و عربی و پانصد، شش صد بیتت هم انگلیسی حفظ هستم! پرسید شما «تی. اس. الیوت» را می‌شناسی گفتم خیرگفت منتی. اس. الیوت هستم و بعد با اعتراض گفت شما با ذهن خودتان چه کار کرده‌اید؟ چه ضرورتی دارد این همه شعر را حفظ کنید؟ من خودم شعرهای خودم را حفظ نیستم. شما باید از ذهن تلفیقی خودتان استفاده کنید».
اما مشکل این زبان‌هایی است که در اینترنت و ارتباطات پیام کوتاه استفاده می‌شود. یا برنامه‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود حتی اخیراً در یک سریال طنز زبان اصیل فارسی مورد تمسخر است. زبان فارسی ریشه یابی های علمی یا فرهنگی داردمثل بسیاری زبان‌های دیگر نیست که برای انتخاب کلمات پشتوانهٔ معناداریی نداشته‌اند. ما چرا از کلمهٔ «پرتره» استفاده می‌کنیم در حالی که کلمهٔ «پرده» همان ریشه را دارد.
آقای شهری زاده در ابتدا، سخنان خود نزد متخصصین ادبیات را زیره به کرمان بردن می‌داند و نیز بیان می‌کند که قصد دخالت در مباحث تخصصی را ندارد و چنین آغاز سخن می‌کند:

 

فهرست
مقدمه 1
ارزیابی عمومی: 4
وظایف و مسئولیت های شغلی: 4
ضرورت و موانع ادبیات 4
نقاط قوت در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی 5
نقاط ضعف در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی 6
روش های انجام کار: 6
نگاهی گذرا به جایگاه زبان و ادبیات فارسی در مقطع متوسطه 19
عناوین تجارب: 20
تجربه1: 20
اهم عوامل و موانع موجود در امر آموزش زبان و ادبیات فارسی 20
تجربه2: 22
تجربه3: 23
تجربه4: 24
تجربه5: 24
اقدامات خاصی 24
بیان نکات ویژه و کلیدی 25
برنامه خاص برای آینده 25
راهبردهایی برای ارضای نیازهای یادگیری فراگیران: 25
پرورش یادگیری در دانش آموزان: 26
نشانگرهای فضای مثبت در کلاس: 27
خصوصیات یک سازماندهنده خوب: 29
ویژگیهای یک روش تدریس خوب: 30
تاکید بر استفاده از روش‌های فعال آموزشی: 32
اهداف برنامه 33
اقدامات اجرایی در طول دوره 34
تجزیه و تحلیل 36
نقاط منفی و باز دارنده در تدریس 40
درمان مشکلات خواندن فارسی راهنمایی 42
ملأ کهای تشخیص اختلال خواندن در مدرسه 43
عوامل دخیل در اختلال خواندن 44
نارسایی‌هایی که به مشکلات خواندن منجر می‌شوند 44
عواملی که در آموزش می‌بایستی مورد توجه باشد 45
انواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی 46
سایر تمریناتی که باعث تقویت خواندن می‌شوند 52
چگونه می‌توانیم سخنگوی دلپذیری باشیم؟ 54
نحوه نفوذ در متقاعد ساختن کلاس: 56
چگونه از بچه‌ها انتقاد کنیم که منفور نشویم: 59
تدریس اثر بخش: 63
چگونه می‌توان کلاس پویا و پر تحرک داشت؟ 65
علل لزوم پرسش درس از دیدگاه بچه‌ها و معلمین 66
بررسی لحن ادای مطالب از دیدگاه بچه‌ها و معلمین: 66
نحوه انتقال مطالب از دیدگاه قرآن 67
نحوه برخورد معلم با دانش‌آموز (بعد عاطفی) 68
بررسی بهترین روش‌های تشویق و تنبیه 69
نحوه تشویق موفق از دیدگاه روانشناسان: 70
نحوه تشویق و تنبیه و برخورد با زیردستان از دیدگاه نهج‌البلاغه: 71
نحوه برخورد با شاگردان ناسازگار: 72
شناسایی عوامل تباه‌سازی آینده 74
بررسی نقش روحیه معلم در امر کلاس‌داری: 75
نیاز به انجام کار گروهی در شاگردان: 79
چگونه شاگردان را وادار به درس خواندن کنیم: 79
روش‌های جدید تدریس: 81
مشکلات کنونی زبان فارسی و راه‌های حل آن‌ها 82
3. روش مسأله ای: 82
شرایط اجرای روش مسأله ای: 83
4. یادگیری از طریق همیاری: 84
مراحل اجرای الگو همیاری 85
5. روش قصه گویی (story telling) : 86
روش قصه گویی مزایایی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: 87
چطور در کلاسمان قصه‌های جذاب تعریف کنیم؟ 88
6. شیوهٔ بحث گروهی: 88
7. روش تدریس انطباقی: 89
ماهیت خواندن 89
پیشنهادات 92
نتیجه 93
منابع و مآخذ: 94


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:تجربیات تدریس دبیر ادبیات    تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی عالی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی برای ارتقای شغلی خبره و عالی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات دبیر فارسی دبیرستان    تجربیات دبیران ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات مدون دبیر زبان و ادبیات فارسی    تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی    تجربیات مدون شده یک دبیر ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات مدون یک معلم ادبیات فارسی    تجربیات معلم ادبیات فارسی    تجربیات معلم فارسی دبیرستان    دانلود تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی دبیرستان    روش تدریس ادبیات فارسی اول دبیرستان    روش تدریس ادبیات فارسی دوم دبیرستان    روش های تدریس ادبیات فارسی دبیرستان    روش های نوین تدریس ادبیات فارسی دبیرستان    مشکلات تدریس ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات تدریس دبیر ادبیات  تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات دبیر فارسی دبیرستان  تجربیات معلم فارسی دبیرستان  تجربیات مدون شده یک دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیر ادبیات فارسی برای ارتقای شغلی خبره و عالی  تجربیات مدون دبیر فارسی  تجربیات ارتقای شغلی دبیر فارسی  تجربیات ارتقای شغلی دبیر ادبیات متوسطه  تجربیات ارتقای شغلی یک دبیر ادبیات  تجربیات ارتقای شغلی معلم فارسی دبیرستان  تحقیق ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات تدریس دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  مقاله ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی  تحقیق تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات مدون معلم ادبیات و زبان فارسی  تحقیق ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر ادبیات  مقاله ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر ادبیات   تجربیات  تجربه دبیر ادبیات  تجربیات دبیر ادبیات راهنمایی  تجربیات دبیر ادبیات فارسی  تجربیات معلم ادبیات  تجربیات مدون دبیر فارسی راهنمایی  تجربه معلم فارسی  تجربیات دبیر ادبیات فارسی رتبه عالی  تجربیات مدون شغلی  تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی  تجربیات مدون معلم فارسی  تجربیات تدریس دبیر ادبیات فارسی  تجربیات مدون ادبیات فارسی  تجربیات دبیر فارسی  تجربیات تدریس دبیر ادبیات  تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر ادبیات  تجربیات ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر ادبیات فارسی  مقاله ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی  مستندات و تجربیات ارتقای شغلی دبیر فارسی  تجربیات مدون دبیر ادبیات متوسطه    تجربیات مدون ادبیات فارسی  تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی  تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی  تجربیات مدون معلم ادبیات فارسی  تجربیات مدون معلمان ادبیات فارسی  تجربیات مدون یک دبیر ادبیات فارسی  دانلود تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی  تجربیات مدون دبیر زبان و ادبیات فارسی  تجربیات مدون ادبیات متوسطه  تجربیات مدون دبیر ادبیات متوسطه  تجربیات مدون دبیر ادبیات دبیرستان  تجربیات مدون دبیر ادبیات راهنمایی  تجربیات مدون دبیران ادبیات راهنمایی  تجربیات مدون دبیر ادبیات  تجربیات مدون دبیران ادبیات  تجربیات مدون معلم ادبیات  تجربیات مدون معلم ادبیات رتبه عالی  تجربیات مدون معلمان ادبیات  تجربیات مدون یک معلم ادبیات  تجربیات مدون آموزشی دبیران ادبیات  

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش

حجم:43414KB | بازدید :116

دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم  راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم  راهنمای معلم...

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

حجم:43406KB | بازدید :118

دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس    دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش

حجم:43406KB | بازدید :123

دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی

حجم:43406KB | بازدید :150

دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :5691

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

سوالات آزمون راهبران آموزشی

حجم:30962KB | بازدید :239

سوالات آزمون راهبران آموزشی   این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی :   پکیچ سوالات ارزشیابی...

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402

حجم:30444KB | بازدید :11

دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :3660

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...