منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 29     کد محصول :5743      حجم فایل:65,15 KB      نوع فایل :rar



ایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی‌ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم؟

 

مقدمه

 یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه میآ یند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد.

به نظر می‌رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می‌آید؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن راه حل‌هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

 

 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

در سال تحصیلی 91-92 در پایه اول مدرسه ………. مشغول به خد مت شدم. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فرا گیران خواستم خودشان را معرفی نمایند وقتی نوبت به محمد رسید، دیدم پسری با پوست سیاه گوشه کلاس نشسته است. وبا صدایی بلند خودش را معرفی کرد. اما وقتی دانش آموزی با صدای بلند خودش را معرفی می‌کرد. محمد از من می‌خواست که به او بگویم با صدای پایین خودش را معرفی نماید چون من حوصله سروصدای آن‌ها را ندارم. واگر کسی حرف می‌زد محمد اورا مسخره می‌کرد یا با او دعوا می‌کرد ومی گفت صدای شما سر من را به درد می‌آورد.

برای اینکه بیشتر با او آشنا شوم رفتارهای اورا زیر نظر گرفتم. برای پی بردن به واقعیت مسئله، مادر ایشان به آموزشگاه دعوت گردید. مادر محمد زنی کم سن و سال وبی خیال بود. و برای فرزندش چندان اهمیتی قائل نبود وبا بی خیالی به رفتارهای محمد نگاه می‌کرد. به مادر محمد گفتم آیا برای درمان سردرد محمد اورا به پزشک برده‌اند. ایشان جواب داد که فرزندش را چند ین بار به پزشک برده‌اند ولی آنان نتوانستد اند اورا معالجه نمایند. و ضمناً مادر محمد تذکر داد که وقتی هوا سرد است در زنگ تفریح محمد به بیرون نرود وکلاهش را نیز از سرش بیرون نیاورد چون دچار سردرد می‌شود. از او پرسید م رفتار واخلاق محمد در خانه چطور است؛ ایشان گفت: خانم او خیلی بد اخلاق است به حرف گوش نمی‌دهد؛ خلاصه از دست او خسته شده‌ایم. از او خواستم که همکاری لازم رادر مورد اصلاح رفتارهای پسرش با ما بکند ولی ایشان گفت: به من مربوط نیست. لطفاً من را دیگر به مدرسه دعوت نکنید. چون رفتارهای او اصلاح نمی‌شود. از دعوت من به مدرسه نیز ناراحت شده بود. بنابراین متوجه شدم که نمی‌توانم به کمک ایشان امیدوارم باشم. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سؤالات زیر برای رفع مشکل محمد در ذهن من ایجاد گردید.

 

 

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، موجب اختلال رفتاری او شده است؟

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، ناشی از فشارهای روانی است؟

 

v    آیا تربیت غلط محمد، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است؟

 

v    آیا به خاطر روایط غلط با محمد، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

 

v    آیا محمد دچار کمبود محبت شده است؟

 

v    آیا محمد با رفتارهای خویش می‌خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

 

v    چه راه حل‌هایی برای مشکل وجود دارد؟

 

v    چه نیروها یا چه کسانی می‌توانند در حل مشکل کمک کنند؟

 

v    من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول محمد باشم؟

 

 

گرد آوری اطلاعات (شواهد آ)

برای گرد آوری اطلاعات روش‌های متعددی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش، به نظر می‌رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روش‌های مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم. از طریق مشاهده رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته واطلاعات لازم در مورد محمد بد ست می‌آمد و از طریق مشاهده مشارکتی تغییراتی که در نتیجه ارتباط با من ایجاد می گرد ید وتا ثیراتی که متغیرها، بر ایشان می‌گذاشت مورد مشاهده قرار گرفت. به نظر می‌رسد از طریق این روش‌ها اطلاعات لازم در مورد محمد بدست می‌آمد و ما هر چه بیشتر با خصوصیات اخلاقی ورفتاری ایشان آشنا می‌شدیم تا بتوانیم مشکلات محمد را حل نمائی‌ام.

 

ابتدا رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته وبه دقت مشاهده می‌شد. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فراگیران خواستم خودشان را معرفی نمایند. وقتی به محمد رسیدم دیدم دانش آموزی با پوست تیره، کثیف، با کلاه وروسری در گوشه کلاس نشسته است. با صدای بلندی خود را معرفی نمود. به طوری که با این کار خود دیگر دانش آموزان را نیز متوجه خود ساخت. و وقتی دیگر دانش آموزان خود را معرفی می‌کردند محمد به شکلی می‌خواست آن‌ها را مسخره نماید. وقتی دیگر دانش آموزان در اوقات فراغت با یکدیگر صحبت می‌کردند ایشان می‌گفت که صدا نکنید. من حوصله سرو صدای شما را ندارم و سرم را به درد می‌آورید. محمد با دیگر دانش آموزان دعوا می‌کرد ودانش آموزان دائماً از او نزد من شکایت می‌کردند. وقتی در روی تخته مطلبی می‌نوشتم محمد صدای حیوانات را در می‌آورد. وبه دیگر دانش آموزان اذ یت می‌کرد.

بطوریکه محمد نظم کلاس را بر هم می‌زد ودرچنین محیطی آموزش امکان پذ یر نبود. ابتدا احساس کردم شاید ضعف از خودم باشد که ایشان اینچنین می‌کند. سپس مادر ایشان را به مدرسه دعوت نمودم. از او پرسیدم رفتار محمد در خانه چگونه است؟ ایشان گفت: که خانم ما از دست او به تنگ آمده‌ایم. به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. بد اخلاق است. به در سهایش توجه نمی‌کند. به زور اورا به حمّام می‌بریم ودر نهایت گفت: که خانم ایشان بیماری سردرد دارد و هنگامیکه هوا سرد است بهتر است که در زنگ تفریح در کلاس بماند. از ایشان پرسیدم که آیا برای درمان سردرد ایشان اورا به پزشک برده‌اید؟ ایشان جواب داد که چند ین بار برده‌ایم ولی خوب نشده است.

 

وقتی به خاطر کار نابهنجارش به او تذکر می‌دادم ایشان با لحن بدی به من جواب می‌داد. یک روز از اوخواستم که به خاطر بی ادبی‌اش نسبت به من، از من معذرت بخواهد ولی ایشان معذرت نخواست هر چه اصرار کردم فایده ای نکرد و ایشان مغرورانه به من نگاه می‌کرد اورا به نزد مدیر مدرسه فرستادم ولی حرفهای مدیر نیز در او تاثیری نکرده بود! ناخودآگاه از ذهنم خطور کرد که این بچه تقصیری ندارد! بلکه روابط غلط خانوادگی، محمد را به این شکل بار آورده است در واقع ایشان دارای مشکل رفتاری وروانی است که باید حل شود. ابتدا مسئله را با یکی از روانشناسان علی آباد در میان گذاشتم و ایشان راهنمایی‌های لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود. سپس با دو تن از مشاورین علی آباد در این زمینه مشورت کردم این‌ها نیز راهنمایهای لازم را عرضه داشتند. بعد به د نبال کتاب‌های روانشناسی اختلال‌های رفتاری، روانشناسی رشد، روابط انسانی در آموزشگاه و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته بود مورد مطالعه قرار دادم تا ببینم مشکل را چگونه می‌توانم حل نمایم. در واقع من خودم را چگونه تغییر دهم تا رفتارهای محمد تغییر کند. محمد دانش اموزی است که رفتارهای ایشان مغایر با مقررات کلاس می‌باشد. از جمله مشاهدات و اطلاعات بدست آمده در زیر ارائه می‌گردد:

فهرست مطالب:

مقدمه 2
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 3
چکیده.............................. 4
گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ) 5
تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8
انتخاب راه جدید به صورت موقّت 11
آموزش درمانی 12
روشهای درمان حسادت : 14
قوانین یادگیری: 14
قانون اثر ونتیجه : 14
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 16
انواع پرخاشگری 17
علل پرخاشگری 18
ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 19
گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 23
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 25
ارائه راهکارها 26
 
 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی‌ام را با کمک پژوهش و تحقیق اصلاح کنم؟

 

مقدمه

 یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه میآ یند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد.

به نظر می‌رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می‌آید؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن راه حل‌هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

 

 

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

در سال تحصیلی 91-92 در پایه اول مدرسه ………. مشغول به خد مت شدم. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فرا گیران خواستم خودشان را معرفی نمایند وقتی نوبت به محمد رسید، دیدم پسری با پوست سیاه گوشه کلاس نشسته است. وبا صدایی بلند خودش را معرفی کرد. اما وقتی دانش آموزی با صدای بلند خودش را معرفی می‌کرد. محمد از من می‌خواست که به او بگویم با صدای پایین خودش را معرفی نماید چون من حوصله سروصدای آن‌ها را ندارم. واگر کسی حرف می‌زد محمد اورا مسخره می‌کرد یا با او دعوا می‌کرد ومی گفت صدای شما سر من را به درد می‌آورد.

برای اینکه بیشتر با او آشنا شوم رفتارهای اورا زیر نظر گرفتم. برای پی بردن به واقعیت مسئله، مادر ایشان به آموزشگاه دعوت گردید. مادر محمد زنی کم سن و سال وبی خیال بود. و برای فرزندش چندان اهمیتی قائل نبود وبا بی خیالی به رفتارهای محمد نگاه می‌کرد. به مادر محمد گفتم آیا برای درمان سردرد محمد اورا به پزشک برده‌اند. ایشان جواب داد که فرزندش را چند ین بار به پزشک برده‌اند ولی آنان نتوانستد اند اورا معالجه نمایند. و ضمناً مادر محمد تذکر داد که وقتی هوا سرد است در زنگ تفریح محمد به بیرون نرود وکلاهش را نیز از سرش بیرون نیاورد چون دچار سردرد می‌شود. از او پرسید م رفتار واخلاق محمد در خانه چطور است؛ ایشان گفت: خانم او خیلی بد اخلاق است به حرف گوش نمی‌دهد؛ خلاصه از دست او خسته شده‌ایم. از او خواستم که همکاری لازم رادر مورد اصلاح رفتارهای پسرش با ما بکند ولی ایشان گفت: به من مربوط نیست. لطفاً من را دیگر به مدرسه دعوت نکنید. چون رفتارهای او اصلاح نمی‌شود. از دعوت من به مدرسه نیز ناراحت شده بود. بنابراین متوجه شدم که نمی‌توانم به کمک ایشان امیدوارم باشم. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سؤالات زیر برای رفع مشکل محمد در ذهن من ایجاد گردید.

 

 

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، موجب اختلال رفتاری او شده است؟

 

v    آیا بیماری سردرد محمد، ناشی از فشارهای روانی است؟

 

v    آیا تربیت غلط محمد، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است؟

 

v    آیا به خاطر روایط غلط با محمد، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

 

v    آیا محمد دچار کمبود محبت شده است؟

 

v    آیا محمد با رفتارهای خویش می‌خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

 

v    چه راه حل‌هایی برای مشکل وجود دارد؟

 

v    چه نیروها یا چه کسانی می‌توانند در حل مشکل کمک کنند؟

 

v    من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول محمد باشم؟

 

 

گرد آوری اطلاعات (شواهد آ)

برای گرد آوری اطلاعات روش‌های متعددی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش، به نظر می‌رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روش‌های مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم. از طریق مشاهده رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته واطلاعات لازم در مورد محمد بد ست می‌آمد و از طریق مشاهده مشارکتی تغییراتی که در نتیجه ارتباط با من ایجاد می گرد ید وتا ثیراتی که متغیرها، بر ایشان می‌گذاشت مورد مشاهده قرار گرفت. به نظر می‌رسد از طریق این روش‌ها اطلاعات لازم در مورد محمد بدست می‌آمد و ما هر چه بیشتر با خصوصیات اخلاقی ورفتاری ایشان آشنا می‌شدیم تا بتوانیم مشکلات محمد را حل نمائی‌ام.

 

ابتدا رفتارهای محمد را زیر نظر گرفته وبه دقت مشاهده می‌شد. وقتی برای اولین بار به کلاس رفتم از فراگیران خواستم خودشان را معرفی نمایند. وقتی به محمد رسیدم دیدم دانش آموزی با پوست تیره، کثیف، با کلاه وروسری در گوشه کلاس نشسته است. با صدای بلندی خود را معرفی نمود. به طوری که با این کار خود دیگر دانش آموزان را نیز متوجه خود ساخت. و وقتی دیگر دانش آموزان خود را معرفی می‌کردند محمد به شکلی می‌خواست آن‌ها را مسخره نماید. وقتی دیگر دانش آموزان در اوقات فراغت با یکدیگر صحبت می‌کردند ایشان می‌گفت که صدا نکنید. من حوصله سرو صدای شما را ندارم و سرم را به درد می‌آورید. محمد با دیگر دانش آموزان دعوا می‌کرد ودانش آموزان دائماً از او نزد من شکایت می‌کردند. وقتی در روی تخته مطلبی می‌نوشتم محمد صدای حیوانات را در می‌آورد. وبه دیگر دانش آموزان اذ یت می‌کرد.

بطوریکه محمد نظم کلاس را بر هم می‌زد ودرچنین محیطی آموزش امکان پذ یر نبود. ابتدا احساس کردم شاید ضعف از خودم باشد که ایشان اینچنین می‌کند. سپس مادر ایشان را به مدرسه دعوت نمودم. از او پرسیدم رفتار محمد در خانه چگونه است؟ ایشان گفت: که خانم ما از دست او به تنگ آمده‌ایم. به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. بد اخلاق است. به در سهایش توجه نمی‌کند. به زور اورا به حمّام می‌بریم ودر نهایت گفت: که خانم ایشان بیماری سردرد دارد و هنگامیکه هوا سرد است بهتر است که در زنگ تفریح در کلاس بماند. از ایشان پرسیدم که آیا برای درمان سردرد ایشان اورا به پزشک برده‌اید؟ ایشان جواب داد که چند ین بار برده‌ایم ولی خوب نشده است.

 

وقتی به خاطر کار نابهنجارش به او تذکر می‌دادم ایشان با لحن بدی به من جواب می‌داد. یک روز از اوخواستم که به خاطر بی ادبی‌اش نسبت به من، از من معذرت بخواهد ولی ایشان معذرت نخواست هر چه اصرار کردم فایده ای نکرد و ایشان مغرورانه به من نگاه می‌کرد اورا به نزد مدیر مدرسه فرستادم ولی حرفهای مدیر نیز در او تاثیری نکرده بود! ناخودآگاه از ذهنم خطور کرد که این بچه تقصیری ندارد! بلکه روابط غلط خانوادگی، محمد را به این شکل بار آورده است در واقع ایشان دارای مشکل رفتاری وروانی است که باید حل شود. ابتدا مسئله را با یکی از روانشناسان علی آباد در میان گذاشتم و ایشان راهنمایی‌های لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود. سپس با دو تن از مشاورین علی آباد در این زمینه مشورت کردم این‌ها نیز راهنمایهای لازم را عرضه داشتند. بعد به د نبال کتاب‌های روانشناسی اختلال‌های رفتاری، روانشناسی رشد، روابط انسانی در آموزشگاه و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته بود مورد مطالعه قرار دادم تا ببینم مشکل را چگونه می‌توانم حل نمایم. در واقع من خودم را چگونه تغییر دهم تا رفتارهای محمد تغییر کند. محمد دانش اموزی است که رفتارهای ایشان مغایر با مقررات کلاس می‌باشد. از جمله مشاهدات و اطلاعات بدست آمده در زیر ارائه می‌گردد:

فهرست مطالب:

مقدمه 2
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 3
چکیده.............................. 4
گرد آوری اطلاعات ( شواهد ا ) 5
تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8
انتخاب راه جدید به صورت موقّت 11
آموزش درمانی 12
روشهای درمان حسادت : 14
قوانین یادگیری: 14
قانون اثر ونتیجه : 14
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن 16
انواع پرخاشگری 17
علل پرخاشگری 18
ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 19
گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 23
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 25
ارائه راهکارها 26
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:35980
سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت   این فایل کاملترین نمونه سوالات آزمون واقعی هر ۴ مرحله ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت در سطح اینترنت می باشد.که شامل تمام سوالات آزمون واقعی می باشد. در راستای عمل به رسالتی که برای خودمان تعریف کرده ایم کاملترین مجموعه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت ( طهارت روح شهید مطهری ) را برای دانلود همکاران از سراسر کشور آماده کرده ایم.   آزمون تربیت در پرتو...
دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

قیمت: ريال کد فایل:35979
دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله سوم می باشد.دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانیزیر می باشد: محتویات بسته دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی: نمونه سوالات آزمون...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:35978
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت درس ملی و راهنمای برنامه درس...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

قیمت: ريال کد فایل:35977
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه برگزاری اولین دوره ضمن خدمت الکترونیکی «افق تجربه» ویژه فرهنگیان! به گزارش روابط عمومی رایادرس؛ دوره ضمن خدمت الکترونیکی افق تجربه با نظارت معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای تمام فرهنگیان سراسر کشور برگزار خواهد شد. این دوره ضمن خدمت الکترونیکی با بهره گیری از تجربیات فرهنگیان کشور برای اولین بار جهت آموزش تمام فرهنگیان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. زمان ثبت...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :3228

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :2043

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :511

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1697

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :581

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

حجم:14476KB | بازدید :115

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :420

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :789

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...