منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن تیک عصبی و ناخن جویدن

گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن تیک عصبی و ناخن جویدن

اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی را دربین دانش آموزانم کاه

اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی را دربین دانش آموزانم کاه

گزارش تخصصی چگونگی کمک کردن به دانش آموز دو زبانه بازمانده ا

گزارش تخصصی چگونگی کمک کردن به دانش آموز دو زبانه بازمانده ا

اقدام پژوهی چگونه می توانم نظم را در بین دانش آموزان مدرسه ب

اقدام پژوهی چگونه می توانم نظم را در بین دانش آموزان مدرسه ب

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود پروپوزال رشته برق و الکترونیک  (3)

دانلود پروپوزال رشته برق و الکترونیک (3)

دانلود کتاب عشق شیرین (آموزش روابط زناشویی )

دانلود کتاب عشق شیرین (آموزش روابط زناشویی )

دانلود پروپوزال رشته معماری (1)

دانلود پروپوزال رشته معماری (1)

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

نمونه پروپوزال شهرسازی (1)

نمونه پروپوزال شهرسازی (1)

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

مقاله جایگزینی روش تدریس نوین به جای سنتی



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 65     کد محصول :6358      حجم فایل:80,69 KB      نوع فایل :rar



چکیده

در این مقاله سعی شده است که علل تداوم تدریس به صورت سنتی و معلم محوری بررسی گردیده و همچنین روشهای نوینی جهت جایگزینی آنها ارائه گردد . در این مقاله مواردی نظیر :

الف) تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی.

در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متمایز وجود دارد:

" نظام متکی بر اصالت مواد درسی

"نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد.

با بررسی ویژگیهای این دو نظام معلوم می شود که نظام آموزشی کشور، نظام متکی بر اصالت مواد درسی است و از دیدگاه متخصصین علوم تربیتی نتیجه چنین نظامی الزاماً این است که معلمان ابتکار و آزادی عمل ندارند و نمی توانند به روشهای فعال آموزشی بپردازند.  

ب ) عدم آشنایی معلمان با روشهای نوین آموزشی.

"اطلاعات پراکنده و محدود معلمان از روشهای فعال آموزشی

"عدم آگاهی معلمان از چگونگی سازماندهی کلاس و مدیریت زمان

" نبودن هیچ دوره آموزشی برای دبیرانی که علاقه مند به تغییر در شیوه های آموزشی خود هستند

مورد بحث قرار گرفته است .

در واقع در این مقاله سعی برآن شده تا روشهای متفاوت آموزشی ، روشهای نوین و پویای رفتاری و آموزشی ، رفتارهای نوین منجر به یادگیری بیان و بررسی گردد تا بتوانیم آنها را جایگزین آموزشهای سنتی کنیم .

الف. مقدمه

در دهه های اخیر تلاشهای زیادی در کشور صورت گرفته تا روشهای کلیشه ای و سنتی آموزشی جای خود را به روشهای تازه و بدیع و مبتنی بر نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان دهد. آنان را خلاق و تولید کننده علم و دانش پرورش داده و دریچه های نوینی را در زمینه علوم و تکنولوژی در کشور بگشاید. تغییرات نظام آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیز در همین راستا صورت گرفته است. اما علی

رغم تمامی زحمات و هزینه های سنگینی که آموزش و پرورش متحمل شده است، هنوز شاهد تدریس علم به شیوه سنتی و معلم محوری هستیم. در قریب به اتفاق مدارس کشور، هیچ تغییری در زمینه تدریس و ارزشیابی و … دیده نمی شود.به همین علت به کرات دبیران ظالمانه مورد شماتت قرار می گیرند که چرا نمی توانند خود را با روشهای مدرن آموزش وفق دهند. به همین جهت در این مقاله سعی شده است بر علل و ریشه های تداوم شیوه تدریس سنتی و غیرفعال‌از سوی دبیران پرداخته شود.علل تداوم شیوه تدریس سنتی را می توان در چند عامل زیر پیگیری کرد.

1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس

ساخت نظام آموزشی یک جامعه، اعم از نگرشها و باورها، برنامه ها و آیین نامه ها می تواند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهد. توجه یا عدم توجه نظام آموزشی به نیازهای شاگردان و جامعه، اصالت دادن نظام آموزشی به محتوا وبرنامه ها به جای رشد و تحول همه جانبه، عدم نظارت و کنترل سالم و ارزشیابی های اصولی و غیراصولی همه می توانند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهند. در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متفاوت دیده می شوند.

1-نظام متکی بر اصالت مواد درسی: از جمله ویژگیهای نظام متکی بر اصالت مواد درسی این است که در این نظام آموزشی یک برنامه ثابت برای کشور اجرا می شود و محتوای برنامه مقید به متن تنظیم شده است و رعایت انضباط یکنواخت آموزشی برای همه معلمان الزامی است.

2- نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد: در این نظام برنامه برحسب مقتضیات منطقه و نوع مدرسه و توانایی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان بستگی دارد. معلمان در اجرای برنامه و انتخاب مواد درسی آزادی عمل و اختیارات بیشتری دارند و … .با کمی تأمل و دقت در نظام آموزشی کشور درمی یابیم که نظام آموزشی کشور ما متکی بر اصالت مواد درسی است. زیرا دبیران باید مطالب معینی را بدون توجه به تواناییها، استعدادها و علایق دانش آموزان تدریس نموده و ارزشیابی معینی را با ریزبارم معین به عمل آورند. بدیهی است که در چنین نظامی - همچنانکه محققان و دانشمندان علوم تربیتی معتقدند- معلم آزادی عمل چندانی ندارد که توسط آن بتواند به فعالیتهای ابتکاری بپردازد و بطور کلی او مجبور است که وظایف خاصی را که از طرف سیستم به او تحمیل می شود را بدون کم و کاست اجرا نماید.بنابراین به نظر می رسد که پیشنهادات داده شده برای تدریس فعال فیزیک در چنین سیستمی بی نتیجه خواهد ماند.

2. عدم آشنایی معلمان دروس مختلف با روشهای نوین آموزشی

علی‌رغم‌ اینکه‌ معلمان‌ دروس بطور گسترده مورد توصیه قرار

می گیرند که روشهای فعال آموزشی را جانشین روشهای سنتی و معلم محوری نمایند، دانش آموزان را درگیر مسائل کاربردی و پژوهشی نمایند و گاهی اوقات روشهای مختلفی همانند به کار بردن فناوری اطلاعات در آموزش ، روشهای آزمایشگاهی، پروژه، پرسش و پاسخ و … برای تدریس به دبیران پیشنهاد می شود، هنوز تعداد کثیری از دبیران فقط با عناوین این روشهای تدریس آشنایی دارند و یا اطلاعات خیلی محدودی دارند. معمولاً این اطلاعات محدود را با استفاده از مطالب پراکنده مجلات که اتفاقی به دست آنها می رسد، کسب کرده اند و هیچ گاه بطور جدی و عمقی با این روشها آشنا نشده اند. کلاسهای ضمن خدمت دبیران نیز معمولاً آموزش مطالب تئوری و یا روشهای آزمایشگاهی کلاسیک و سنتی است و هیچ گاه روشهای فعال آموزشی، روشهای سازماندهی کلاس و مدیریت زمان برای تدریس با روشهای فعال، مورد توجه قرارنگرفته اند. چگونه از معلمی که هنوز با این روشها آشنا نشده و مورد حمایت علمی قرار نگرفته است، می توان انتظار داشت که روشی را که نمی داند به کار ببرد؟!

3. متناسب نبودن زمان با روشهای فعال

مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد

3-1)کمبود زمان لازم برای تدریس علوم به شیوه فعال: شکی نیست که زمان تدریس روشهای فعال طولانی تر از شیوه های سنتی گذشته می باشد. تحقیقی از دبیران فیزیک مدارس استان فارس (که تا حدی روش تدریس دانش آموز محوری را بکار برده اند) نشان می دهد که این دبیران به عللی قادر به ادامه این روش

نمی باشند و اولین دلیل این دبیران کمبود وقت می باشد. تقسیم کلاس به دسته ها و گروههای کوچکتر، فعالیتهای آزمایشگاهی، روشهای بحث گروهی، استفاده از رایانه، خرد کردن مسئله به اجزای کوچکتر … همه و همه نیاز به زمان دارند. بنابراین با توجه به کافی نبودن زمان، استفاده از روشهای فعال بسیار کمرنگ خواهد بود.

3-2) کمبود وقت دانش آموزان برای فعالیت و تحقیق

دانش آموزان برای انجام دادن فعالیتها، پروژه ها، بحث های گروهی که منتج به نتیجه دلخواه شود، نیازمند آرامش و زمان هستند. زیرا یقیناً انجام دادن تکالیفی از سوی دانش آموزان که منجر به یادگیری سطوح بالای یادگیری در حیطه شناختی می باشد، مستلزم وقت زیاد است. از آنجایی که نیمی از وقت دانش آموزان در مدرسه صرف می گردد و حداقل نصف وقت باقی مانده آنها صرف حفظ و تکرار دروس عمومی آنها می گردد (زیرا حداقل نصف دروس دانش آموزان علوم تجربی و ریاضی را دروس رشته انسانی تشکیل می دهد) نیم دیگر وقت باقی مانده باید صرف بقیه دروس تخصصی نظیر فیزیک، شیمی، آمار، ریاضی، زیست و هندسه و … شود. مسلماً با چنین محدودیت زمانی نمی توان از دانش آموزان توقع داشت که چند ساعتی از وقت خود را صرف کسب اطلاعات از شبکه اینترنت و پروژه های تحقیقاتی و … نماید. 

 
فهرست
جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی 2
چکیده 2
1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس 4
مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد 6
از آموزش چه انتظاری داریم؟ 9
تدریس یک مفهوم 10
الگوها و روشهای تدریس 12
الگو چیست؟ 13
الگوی عمومی تدریس چیست ؟ 14
رفتار ورودی یعنی چه؟ 14
الگوی حل مسأله: 17
روش نهایی علمی 28
اطلاعاتی پیرامون ‌ارتقای مهارتهای تدریس و کیفیت آموزش عالی 32
راهنمای برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی1 33
•افزایش سرعت انتقال یادگیری و بازدهی 37
•جلوگیری از اعمال نظرهای سلیقه ای معلمان 38
تعاریف 39
دو نگاه متفاوت درعرصه ی فناوری اطلاعات: 41
تفاوتIT  و ICT : 45
یافته های علمی : 47
دانش معلمان 50
دانش مربوط به فن معلمی 51
● فن معلمی خارج از کلاس درس 53
منابع لاتین 63
منابع فارسی 64
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:الگوهای تدریس  روشهای جدید تدریس  چند نوع روش تدریس داریم؟  از چه روشی برای تدریس استفاده کنیم  فناوری آموزشی چیست  آموزش به سبک نوین  چگونه یادگیری در کلاس انجام می شود  فواید استفاده از روش های تدریس جدید  تنوع در شیوه های تدریس  روش های تدریس موفق و موثر معلمان  یادگیری در کلاس درس چگونه انجام می شود  چگوته مطالب کتاب درسی را به دانش آموزان بیاموزیم  تکنولوژی آموزشی چیست  استفاده معلم ازوسایل کمک آموزشی در کلاس  روشهایی براي ايجاد يك محيط پربار آموزشي – يادگيري  روش های نوین آموزشی  روش های نوین آموزشی Pdf  روش هاي نوين آموزشي  روش های نوین آموزش  روش های نوین آموزش زبان انگلیسی  روش های نوین آموزش جدول ضرب  روش های نوین آموزش ریاضی  روش های نوین آموزش ابتدایی  روش های نوین آموزش انشا  روش های نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  مقاله روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روشهای نوین آموزشی  روشهای نوین آموزش  روشهای نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش جدول ضرب  روشهای نوین آموزش ضرب  روشهای نوین آموزش املا  روشهای نوین آموزش ابتدایی  روشهای نوین آموزش انشا  روشهای نوین آموزش الفبا  روشهای نوین آموزش کارکنان  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش پزشکی  روش نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان به کودکان  روشهای نوین اموزش زبان  روشهای نوین یادگیری زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان  روشهای نوین تدریس زبان و ادبیات فارسی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهاي نوين آموزش  روشهای نوین آموزش کودکان  روشهای نوین آموزش زبان  فناوری نوین آموزشی  فناوریهای نوین آموزشی  مقاله فناوری نوین آموزشی  دوره فناوری های نوین آموزشی  فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین در آموزش و پرورش  آموزشگاه فناوری نوین  جایگاه فناوری نوین در آموزش  تاثیر فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین آموزش  تکنولوژی نوین آموزشی  تکنولوژی های نوین آموزشی  تکنولوژی نوین آموزش  تکنولوژی های نوین در آموزش  فناوری آموزشی  فناوری آموزشی چیست؟  فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی پیام نور  فناوری آموزشی جدید  فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  فناوری آموزشی در مدیریت کلاس  فناوری آموزشی+مقاله  فناوری آموزشی Pdf  فناوری آموزشی - تدریس برتر  تکنولوژی آموزشی چیست  فناوری آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس  تکنولوژی آموزشی در مدارس ژاپن  تکنولوژی آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی  نقش فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی مدارس  کاربرد تکنولوژی آموزشی در مدارس  مقاله تکنولوژی آموزشی در مدارس  دانلود فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  کتاب تکنولوژی آموزشی پیام نور  مقدمات تکنولوژی آموزشی پیام نور  نمونه سوالات درس فناوری آموزشی پیام نور  دانلود نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی دانشگاه پیام نور  تکنولوژی آموزشی پیام نور  تکنولوژی آموزشی جدید  فناوریهای جدید آموزشی  جدیدترین فناوری آموزشی  فناوری های آموزشی و مدیریت کلاس  مقاله فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  تکنولوژی آموزشی+مقاله  تکنولوژی آموزشی Pdf  الگوی عمومی تدریس  الگوي عمومي تدريس  مدل عمومی تدریس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس  مدل عمومي تدريس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس کدام است؟  نوین تدریس  نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روش نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  الگوهای نوین تدریس  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  آموزش نوین علوم تجربی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  شیوه های نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس موسوی  روش نوین تدریس ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین تدریس عربی  روش نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی  روش نوین تدریس علوم  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  الگوی نوین تدریس  کتاب الگوهای نوین تدریس  کاربست الگوهای نوین تدریس  الگوهای روش تدریس نوین  روش نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی پنجم  روش نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روش تدریس نوین در ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی اول ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی دوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در دوره ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم دبستان  روش نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین آموزش زیست شناسی  روش های نوین آموزش زیست شناسی - غیاثی  روش های نوین در تدریس زیست شناسی  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای جدید تدریس ریاضی   
محصولات مرتبط
گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن تیک عصبی و ناخن جویدن

گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن تیک عصبی و ناخن جویدن

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:30551
چکیده :جويدن ناخن عادتي خجالت‌آور، ناپسند و از لحاظ اجتماعي غيرقابل قبول است كه در كودكان شيوع بيشتري دارد و مي‌تواند باعث عوارضي مانند كوتاهي غيرعادي ناخن‌ها، التهاب و عفونت اطراف آن و آسيب به رفتار خود فرد شود. كارشناسان علل مختلفي براي جويدن ناخن مطرح مي‌كند. آنان معتقدند علت عمده آن، ناشي از ترس و اضطراب است. و روشي براي ابراز دلگيري‌ها و دلخوري‌ها باشد. هنگامي كه كودك نمي‌تواند خشم خود را در مقابل ناكامي‌ها و...
گزارش تخصصی چگونگی کمک کردن به دانش آموز دو زبانه بازمانده ا

گزارش تخصصی چگونگی کمک کردن به دانش آموز دو زبانه بازمانده ا

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:30549
مختصری از گزارش تخصصی : این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. گزارش تخصصی چگونگی کمک کردن به دانش آموز دو زبانه بازمانده از تحصیل به کمک شیوه های نوین تدریس چکیده : آموزش و پرورش فرایندی ارتباطی است. پایه های هر ارتباط را زبان تشکیل می دهد. زبان تنها وسیلة مۆثر در فرایند آموزش و پرورش است. بدون زبان ارتباطی میان افراد جامعه بر قرار نمی شود و بدون ارتباط آموزش و پرورش صورت نمی گیرد و بدون آموزش و پرورش انتقال...
اقدام پژوهی چگونه می توانم نظم را در بین دانش آموزان مدرسه ب

اقدام پژوهی چگونه می توانم نظم را در بین دانش آموزان مدرسه ب

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:30548
  مختصری از اقدام پژوهی : این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم نظم را در بین دانش آموزان مدرسه برقرار کنم چکیده هر نوع رفتاری که از ارزش‌های پذیرفته شده جامعه به دور است (با توجه فرهنگ)و دارای تکرار شدت و مداومت است و در زمانها و مکانهای متعدد اتفاق می افتد و همچنین رفتاری است که با درماندگی و کاهش کارایی فرد همراه است. پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث...
گزارش تخصصی چگونگی بالا بردن سطح علمی دانش آموزان به کمک ارا

گزارش تخصصی چگونگی بالا بردن سطح علمی دانش آموزان به کمک ارا

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:30547
مختصری از گزارش تخصصی : این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. گزارش تخصصی چگونگی بالا بردن سطح علمی دانش آموزان به کمک ارائه برنامه درسی قوی و کمک اولیا چکیده : تربیت فرزند با همۀ سادگی و طبیعی بودن از کارهای دشوارومسؤلیت های سخت وسنگین است. تا روزی که طفل خرد سال و در آغوش مادر است نگهداری او برای والدین یک مشکل است، روزی که به راه می افتد این دشواری به گونه ای دیگر رخ می نمایدوزمانی که به مدرسه وکلاس درس...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

 طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

حجم:63731KB | بازدید :1621

فایل ورد قابل ویرایش   طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج فارس    مقدمه:       1-1-انتخاب موضوع:   یشرفت صنعتی در کشورهای مختلف، همراه با بروز تحولات اساسی در ارکان اجتماعی و سیمای عمومی شهرهاهمراه بوده و مشکلات بسیاری را در...

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

حجم:40591KB | بازدید :3293

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کتاب آموزش اقتصادسنجی به همراه آموزش در Eviews کتاب" کاربرد Eviews در اقتصادسنجی" با فرمت پی دی اف و 234 صفحه  برای دانلود در اختیار دوستان قرار می دهیم.لطفا برای خرید و دریافت بر روی دکمه دانلود کلیک...

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

حجم:40591KB | بازدید :1862

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کتاب آموزش Eviews کتاب" آموزش نرم افزار اقتصادی ایویوز" با فرمت پی دی اف و 234 صفحه  برای دانلود در اختیار دوستان قرار می دهیم.لطفا برای خرید و دریافت بر روی دکمه دانلود کلیک...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :1941

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می شوند تا زیگوت را بوجود آورند ....

موتور جت Rolls Royce

 موتور جت Rolls Royce

موتور جت Rolls Royce

حجم:29409KB | بازدید :1753

فایل ورد قابل ویرایش   چکیده:   هدف از بررسی این پروژه تحلیل موتور جت Rolls Royce می باشد. بعضی از اجزای اصلی آن را مانند توربین ، محفظه احتراق و سیستم خروجی  مورد بررسی قرار داده تا از نحوه عملکرد آن آگاه شویم. برخی سیستم های جانبی موتور جت مانند محرک های جانبی،...

ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

 ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

حجم:25036KB | بازدید :1108

 فایل ورد قابل ویرایش   ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری محور شهید بهشتی کرج در جهت افزایش سرزندگی فضای شهری   مقدمه انسان همواره نیاز دارد با دیگران ارتباط برقرار کند. احتمال رخ دادن این ارتباط در فضاهای مختلفی وجود دراد. یک نوع از این فضاها، فضاهای...

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

حجم:21725KB | بازدید :1342

نام کتاب: آموزش نرم افزار هلو نویسنده: نامشخص تعداد صفحات: 100 فرمت کتاب: PDF زبان کتاب: فارسیتوضیحات: هلو یکی از برترین نرم افزار های طراحی شده ایرانی تحت ویندوز در زمینه عملیات حساب داری می باشد. هلو جزء معدود نرم افزارهای ایرانی است که دارای نسخه های مختلف برای مشاغل...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1149

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور با کلاهک...