منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

مقاله جایگزینی روش تدریس نوین به جای سنتی



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 65     کد محصول :6358      حجم فایل:80,69 KB      نوع فایل :rar



چکیده

در این مقاله سعی شده است که علل تداوم تدریس به صورت سنتی و معلم محوری بررسی گردیده و همچنین روشهای نوینی جهت جایگزینی آنها ارائه گردد . در این مقاله مواردی نظیر :

الف) تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی.

در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متمایز وجود دارد:

" نظام متکی بر اصالت مواد درسی

"نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد.

با بررسی ویژگیهای این دو نظام معلوم می شود که نظام آموزشی کشور، نظام متکی بر اصالت مواد درسی است و از دیدگاه متخصصین علوم تربیتی نتیجه چنین نظامی الزاماً این است که معلمان ابتکار و آزادی عمل ندارند و نمی توانند به روشهای فعال آموزشی بپردازند.  

ب ) عدم آشنایی معلمان با روشهای نوین آموزشی.

"اطلاعات پراکنده و محدود معلمان از روشهای فعال آموزشی

"عدم آگاهی معلمان از چگونگی سازماندهی کلاس و مدیریت زمان

" نبودن هیچ دوره آموزشی برای دبیرانی که علاقه مند به تغییر در شیوه های آموزشی خود هستند

مورد بحث قرار گرفته است .

در واقع در این مقاله سعی برآن شده تا روشهای متفاوت آموزشی ، روشهای نوین و پویای رفتاری و آموزشی ، رفتارهای نوین منجر به یادگیری بیان و بررسی گردد تا بتوانیم آنها را جایگزین آموزشهای سنتی کنیم .

الف. مقدمه

در دهه های اخیر تلاشهای زیادی در کشور صورت گرفته تا روشهای کلیشه ای و سنتی آموزشی جای خود را به روشهای تازه و بدیع و مبتنی بر نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان دهد. آنان را خلاق و تولید کننده علم و دانش پرورش داده و دریچه های نوینی را در زمینه علوم و تکنولوژی در کشور بگشاید. تغییرات نظام آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیز در همین راستا صورت گرفته است. اما علی

رغم تمامی زحمات و هزینه های سنگینی که آموزش و پرورش متحمل شده است، هنوز شاهد تدریس علم به شیوه سنتی و معلم محوری هستیم. در قریب به اتفاق مدارس کشور، هیچ تغییری در زمینه تدریس و ارزشیابی و … دیده نمی شود.به همین علت به کرات دبیران ظالمانه مورد شماتت قرار می گیرند که چرا نمی توانند خود را با روشهای مدرن آموزش وفق دهند. به همین جهت در این مقاله سعی شده است بر علل و ریشه های تداوم شیوه تدریس سنتی و غیرفعال‌از سوی دبیران پرداخته شود.علل تداوم شیوه تدریس سنتی را می توان در چند عامل زیر پیگیری کرد.

1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس

ساخت نظام آموزشی یک جامعه، اعم از نگرشها و باورها، برنامه ها و آیین نامه ها می تواند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهد. توجه یا عدم توجه نظام آموزشی به نیازهای شاگردان و جامعه، اصالت دادن نظام آموزشی به محتوا وبرنامه ها به جای رشد و تحول همه جانبه، عدم نظارت و کنترل سالم و ارزشیابی های اصولی و غیراصولی همه می توانند روش تدریس معلم را تحت تأثیر قراردهند. در بررسی ساختار نظام آموزشی هر کشور دو نظام کاملاً متفاوت دیده می شوند.

1-نظام متکی بر اصالت مواد درسی: از جمله ویژگیهای نظام متکی بر اصالت مواد درسی این است که در این نظام آموزشی یک برنامه ثابت برای کشور اجرا می شود و محتوای برنامه مقید به متن تنظیم شده است و رعایت انضباط یکنواخت آموزشی برای همه معلمان الزامی است.

2- نظام متکی بر رشد همه جانبه فرد: در این نظام برنامه برحسب مقتضیات منطقه و نوع مدرسه و توانایی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان تنظیم می شود و محتوای برنامه به فعالیتهای فردی و گروهی شاگردان بستگی دارد. معلمان در اجرای برنامه و انتخاب مواد درسی آزادی عمل و اختیارات بیشتری دارند و … .با کمی تأمل و دقت در نظام آموزشی کشور درمی یابیم که نظام آموزشی کشور ما متکی بر اصالت مواد درسی است. زیرا دبیران باید مطالب معینی را بدون توجه به تواناییها، استعدادها و علایق دانش آموزان تدریس نموده و ارزشیابی معینی را با ریزبارم معین به عمل آورند. بدیهی است که در چنین نظامی - همچنانکه محققان و دانشمندان علوم تربیتی معتقدند- معلم آزادی عمل چندانی ندارد که توسط آن بتواند به فعالیتهای ابتکاری بپردازد و بطور کلی او مجبور است که وظایف خاصی را که از طرف سیستم به او تحمیل می شود را بدون کم و کاست اجرا نماید.بنابراین به نظر می رسد که پیشنهادات داده شده برای تدریس فعال فیزیک در چنین سیستمی بی نتیجه خواهد ماند.

2. عدم آشنایی معلمان دروس مختلف با روشهای نوین آموزشی

علی‌رغم‌ اینکه‌ معلمان‌ دروس بطور گسترده مورد توصیه قرار

می گیرند که روشهای فعال آموزشی را جانشین روشهای سنتی و معلم محوری نمایند، دانش آموزان را درگیر مسائل کاربردی و پژوهشی نمایند و گاهی اوقات روشهای مختلفی همانند به کار بردن فناوری اطلاعات در آموزش ، روشهای آزمایشگاهی، پروژه، پرسش و پاسخ و … برای تدریس به دبیران پیشنهاد می شود، هنوز تعداد کثیری از دبیران فقط با عناوین این روشهای تدریس آشنایی دارند و یا اطلاعات خیلی محدودی دارند. معمولاً این اطلاعات محدود را با استفاده از مطالب پراکنده مجلات که اتفاقی به دست آنها می رسد، کسب کرده اند و هیچ گاه بطور جدی و عمقی با این روشها آشنا نشده اند. کلاسهای ضمن خدمت دبیران نیز معمولاً آموزش مطالب تئوری و یا روشهای آزمایشگاهی کلاسیک و سنتی است و هیچ گاه روشهای فعال آموزشی، روشهای سازماندهی کلاس و مدیریت زمان برای تدریس با روشهای فعال، مورد توجه قرارنگرفته اند. چگونه از معلمی که هنوز با این روشها آشنا نشده و مورد حمایت علمی قرار نگرفته است، می توان انتظار داشت که روشی را که نمی داند به کار ببرد؟!

3. متناسب نبودن زمان با روشهای فعال

مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد

3-1)کمبود زمان لازم برای تدریس علوم به شیوه فعال: شکی نیست که زمان تدریس روشهای فعال طولانی تر از شیوه های سنتی گذشته می باشد. تحقیقی از دبیران فیزیک مدارس استان فارس (که تا حدی روش تدریس دانش آموز محوری را بکار برده اند) نشان می دهد که این دبیران به عللی قادر به ادامه این روش

نمی باشند و اولین دلیل این دبیران کمبود وقت می باشد. تقسیم کلاس به دسته ها و گروههای کوچکتر، فعالیتهای آزمایشگاهی، روشهای بحث گروهی، استفاده از رایانه، خرد کردن مسئله به اجزای کوچکتر … همه و همه نیاز به زمان دارند. بنابراین با توجه به کافی نبودن زمان، استفاده از روشهای فعال بسیار کمرنگ خواهد بود.

3-2) کمبود وقت دانش آموزان برای فعالیت و تحقیق

دانش آموزان برای انجام دادن فعالیتها، پروژه ها، بحث های گروهی که منتج به نتیجه دلخواه شود، نیازمند آرامش و زمان هستند. زیرا یقیناً انجام دادن تکالیفی از سوی دانش آموزان که منجر به یادگیری سطوح بالای یادگیری در حیطه شناختی می باشد، مستلزم وقت زیاد است. از آنجایی که نیمی از وقت دانش آموزان در مدرسه صرف می گردد و حداقل نصف وقت باقی مانده آنها صرف حفظ و تکرار دروس عمومی آنها می گردد (زیرا حداقل نصف دروس دانش آموزان علوم تجربی و ریاضی را دروس رشته انسانی تشکیل می دهد) نیم دیگر وقت باقی مانده باید صرف بقیه دروس تخصصی نظیر فیزیک، شیمی، آمار، ریاضی، زیست و هندسه و … شود. مسلماً با چنین محدودیت زمانی نمی توان از دانش آموزان توقع داشت که چند ساعتی از وقت خود را صرف کسب اطلاعات از شبکه اینترنت و پروژه های تحقیقاتی و … نماید. 

 
فهرست
جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی 2
چکیده 2
1. تأثیر برنامه و ساخت نظام آموزشی در فرآیند تدریس 4
مسئله زمان را از دو زاویه می توان مورد توجه قرار داد 6
از آموزش چه انتظاری داریم؟ 9
تدریس یک مفهوم 10
الگوها و روشهای تدریس 12
الگو چیست؟ 13
الگوی عمومی تدریس چیست ؟ 14
رفتار ورودی یعنی چه؟ 14
الگوی حل مسأله: 17
روش نهایی علمی 28
اطلاعاتی پیرامون ‌ارتقای مهارتهای تدریس و کیفیت آموزش عالی 32
راهنمای برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی1 33
•افزایش سرعت انتقال یادگیری و بازدهی 37
•جلوگیری از اعمال نظرهای سلیقه ای معلمان 38
تعاریف 39
دو نگاه متفاوت درعرصه ی فناوری اطلاعات: 41
تفاوتIT  و ICT : 45
یافته های علمی : 47
دانش معلمان 50
دانش مربوط به فن معلمی 51
● فن معلمی خارج از کلاس درس 53
منابع لاتین 63
منابع فارسی 64
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:الگوهای تدریس  روشهای جدید تدریس  چند نوع روش تدریس داریم؟  از چه روشی برای تدریس استفاده کنیم  فناوری آموزشی چیست  آموزش به سبک نوین  چگونه یادگیری در کلاس انجام می شود  فواید استفاده از روش های تدریس جدید  تنوع در شیوه های تدریس  روش های تدریس موفق و موثر معلمان  یادگیری در کلاس درس چگونه انجام می شود  چگوته مطالب کتاب درسی را به دانش آموزان بیاموزیم  تکنولوژی آموزشی چیست  استفاده معلم ازوسایل کمک آموزشی در کلاس  روشهایی براي ايجاد يك محيط پربار آموزشي – يادگيري  روش های نوین آموزشی  روش های نوین آموزشی Pdf  روش هاي نوين آموزشي  روش های نوین آموزش  روش های نوین آموزش زبان انگلیسی  روش های نوین آموزش جدول ضرب  روش های نوین آموزش ریاضی  روش های نوین آموزش ابتدایی  روش های نوین آموزش انشا  روش های نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  مقاله روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روشهای نوین آموزشی  روشهای نوین آموزش  روشهای نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش جدول ضرب  روشهای نوین آموزش ضرب  روشهای نوین آموزش املا  روشهای نوین آموزش ابتدایی  روشهای نوین آموزش انشا  روشهای نوین آموزش الفبا  روشهای نوین آموزش کارکنان  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین آموزش ریاضی  روشهای نوین آموزش پزشکی  روش نوین آموزش پزشکی  روشهای نوین آموزش زبان به کودکان  روشهای نوین اموزش زبان  روشهای نوین یادگیری زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس زبان  روشهای نوین تدریس زبان و ادبیات فارسی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهاي نوين آموزش  روشهای نوین آموزش کودکان  روشهای نوین آموزش زبان  فناوری نوین آموزشی  فناوریهای نوین آموزشی  مقاله فناوری نوین آموزشی  دوره فناوری های نوین آموزشی  فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین در آموزش و پرورش  آموزشگاه فناوری نوین  جایگاه فناوری نوین در آموزش  تاثیر فناوری نوین در آموزش  فناوری نوین آموزش  تکنولوژی نوین آموزشی  تکنولوژی های نوین آموزشی  تکنولوژی نوین آموزش  تکنولوژی های نوین در آموزش  فناوری آموزشی  فناوری آموزشی چیست؟  فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی پیام نور  فناوری آموزشی جدید  فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  فناوری آموزشی در مدیریت کلاس  فناوری آموزشی+مقاله  فناوری آموزشی Pdf  فناوری آموزشی - تدریس برتر  تکنولوژی آموزشی چیست  فناوری آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس  تکنولوژی آموزشی در مدارس ژاپن  تکنولوژی آموزشی در مدارس ایران  تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی  نقش فناوری آموزشی در مدارس  فناوری آموزشی مدارس  کاربرد تکنولوژی آموزشی در مدارس  مقاله تکنولوژی آموزشی در مدارس  دانلود فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  کتاب تکنولوژی آموزشی پیام نور  مقدمات تکنولوژی آموزشی پیام نور  نمونه سوالات درس فناوری آموزشی پیام نور  دانلود نمونه سوال فناوری آموزشی پیام نور  نمونه سوالات فناوری آموزشی دانشگاه پیام نور  تکنولوژی آموزشی پیام نور  تکنولوژی آموزشی جدید  فناوریهای جدید آموزشی  جدیدترین فناوری آموزشی  فناوری های آموزشی و مدیریت کلاس  مقاله فناوری آموزشی و مدیریت کلاس  تکنولوژی آموزشی+مقاله  تکنولوژی آموزشی Pdf  الگوی عمومی تدریس  الگوي عمومي تدريس  مدل عمومی تدریس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس  مدل عمومي تدريس  اولین گام در الگوی عمومی تدریس کدام است؟  نوین تدریس  نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روش نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  الگوهای نوین تدریس  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  آموزش نوین علوم تجربی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  شیوه های نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس موسوی  روش نوین تدریس ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روش نوین تدریس عربی  روش نوین تدریس علوم چهارم ابتدایی  روش نوین تدریس فارسی  روش نوین تدریس علوم  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  الگوی نوین تدریس  کتاب الگوهای نوین تدریس  کاربست الگوهای نوین تدریس  الگوهای روش تدریس نوین  روش نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی پنجم  روش نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روشهای نوین تدریس  روشهای نوین تدریس ابتدایی  روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روشهای نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین تدریس املا  روش نوین تدریس ابتدایی  روشهای جدید تدریس ابتدایی  روشهای نوین اموزش ابتدایی  روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی  روشهای نوین تدریس فارسی ابتدایی  روشهای نوین تدریس آموزش ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش نوین تدریس زبان انگلیسی  روشهای نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهاي نوين آموزش زبان انگليسي  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش جدید آموزش زبان انگلیسی  روشهای نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی ششم  روشهای نوین تدریس ریاضیات  روشهای نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روش نوین تدریس علوم تجربی  روش تدریس نوین علوم تجربی راهنمایی  روشهای نوین تدریس درس علوم تجربی  روشهای نوین تدریس در علوم تجربی  روش تدریس نوین در ابتدایی  روش نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی اول ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی دوم ابتدایی  روش تدریس جدید ریاضی چهارم ابتدایی  روشهای نوین تدریس ریاضی در دوره ابتدایی  روش جدید تدریس ریاضی سوم دبستان  روش نوین تدریس زیست شناسی  روشهای نوین آموزش زیست شناسی  روش های نوین آموزش زیست شناسی - غیاثی  روش های نوین در تدریس زیست شناسی  روش نوین تدریس ریاضی  روشهای جدید تدریس ریاضی   
محصولات مرتبط
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:33602
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان چه طور عزت نفس را در دانش آموزان افزایش دهیم؟ نگرش مثبت نسبت به توانایی‌های خود و حس مفید و با ارزش بودن در کلاس درس و در میان همکلاسی‌ها نیاز درونی کلیه دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی است .و این احساس می‌تواند یکی از عوامل...
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

قیمت: 35,000 ريال کد فایل:33601
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحانات دانش آموزان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحانات دانش آموزان نکات قابل توجه قبل ازشروع امتحان 1. توجه داشته باشید توکل به خدا , آرامش و اعتماد به نفس و پشتکار و برنامه ریزی مهمترين عوامل موفقيت در امتحان است. 2. سعی کنید هرگونه برداشت نا به جا از امتحانات و ناراحتی و...
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:33600
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز ويژگي هاي خانوادگي دانش آموزان ديرآموز وضعيت خانوادگي دانش آموزان ديرآموز فرق چنداني با خانواده هاي دانش آموزان ديگر ندارد . اما اين احنمال وجود دارد كه اين خانواده ها متعلق به طبقه اجتماعي و اقتصادي پايين تري باشند. مسائل مربوط به اعتياد...
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33599
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس فهرست چکیده 2 مقدمه 3 متن 4 روش های تدریس 4 چگونه کلاس با نشاطی داشته باشیم؟ 6 تقویت انگیزه درونی شاگرد 7 نتيجه 9 منابع 10 چکیده اگر شادی و نشاط در مدرسه و کلاس نباشد زیستن برای یادگیری و یادگیری برای زیستن متعالی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :2649

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می شوند تا زیگوت را بوجود آورند ....

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1589

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور با کلاهک...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :273

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1239

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل ابزارهایی برای برنامه سازی ،...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :360

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :174

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :525

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی نظیر بانک های اطلاعاتی...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :53

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...