منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله سوم

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله سوم

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

مقاله افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان ابتدایی به ریاضی



قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 44     کد محصول :6248      حجم فایل:60,29 KB      نوع فایل :rar



چکیده

      تحقیق حاضر مربوط به دانش آموزان مدرسه ابتدایی ................ واقع در شهرستان......... و با جمعیت نمونه 26 نفر دانش‌آموز انجام شده است. مسألهٔ مورد نظر، بی‌علاقه‌گی، بی‌توجهی و غیرفعال بودن اغلب دانش‌آموزان یادشده درانجام فعالیت‌های درس ریاضی و رضایت بخش نبودن نتایج آزمون‌های عملکردی آنان بوده و هدف از انجام این تحقیق، افزایش میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان دبستان......... یاد شده به درس ریاضی و انجام فعالیت‌های آن دردرس مورد نظر بوده است. بر این اساس، پژوهشگر با استفاده از روش‌های علمی به منظور کسب داده‌های لازم، از منابع گوناگون تحقیق مانند: همکاران و مدیر، سرگروه آموزشی درس ریاضی، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، کتاب‌ها، مجلات، اینترنت،  بررسی کارنامهٔ تحصیلی و ارزیابی نتایج آزمون‌های برگزار شده، به تجزیه و تحلیل آن‌ها جهت شناسایی عوامل مؤثر در ایجاد مسأله و یافتن راه‌حل‌های پیشنهادی پرداخت. سپس به انتخاب چندین راهکار عملی از میان راه حل‌های پیشنهادی مبادرت ورزید. آن گاه پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش، به اجرای راه‌حل‌های انتخابی اقدام نمود که عبارت بودند از: 1. تنظیم جدولی به منظور ارزش‌یابی تشخیصی و تکوینی و تعیین روش تدریس 2.  تشکیل انجمن کودکان ریاضی‌دان 3. تنظیم فرم ارزش‌یابی فعالیت‌های عملکردی دانش‌آموزان تنظیم شبکهٔ تلوزیونی ویژهٔ کودکان. لازم به ذکر است، پس از اجرای راه‌حل‌های فوق، پژوهشگر موفق گردید تا فراوانی دانش‌آموزان علاقه‌مند به یادگیری مفاهیم ریاضی را از 7 نفر در اوایل سال تحصیلی به ۱۴ نفر درپایان سال تحصیلی برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که، استفاده از روش‌های متنوع تدریس، متناسب با هدف هر درس، ارائه فعالیت‌های عملکردی به دانش‌آموزان با توجه به تفاوت‌های فردی، نیازها و علایق آنان و تشویق‌های مناسب، تقویت حافظه دیداری و شنیداری، پرورش دقت و توجه فراگیران، در قالب بازی‌های هدفدار، در افزایش میزان علاقه‌مندی آنان به درس ریاضی و انجام فعالیت‌های عملکردی آن، بسیار مؤثر بوده است.

 کلید واژه‌ها: درس ریاضی، فعالیت‌های عملکردی، علاقه‌مندی، ارزش‌یابی، دانش‌آموزان

 

مقدمه

مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش‌ترین و کارآمدترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که مبینی (1380) به نقل از  ریچارد کورانت، در این زمینه می‌گوید: «ریاضیات یکی از عالی‌ترین تراوش‌های اندیشهٔ آدمی است که منعکس کنندهٔ ارادهٔ انسان و نشان دهندهٔ سیر عقل و برهان و هم‌چنین بیان کنندهٔ میزان علاقهٔ بشر به کمال و زیبایی است.» نقش بنیادی علم ریاضی در پیشبرد سایر علوم و فنون نیز مورد پذیرش همگان است، به طوری که نرسیدن به هدف‌های آموزشی در زمینهٔ ریاضی موجب ضعف، ناتوانی و دست نیافتن به اهداف مربوط به پیشرفت علوم و فنون دیگر خواهد بود (مبینی،1380، ص 15).

با توجه به مطالب یاد شده، آشکار می‌گردد که نقش و جایگاه درس ریاضی در زندگی انسان به چه میزان دارای اهمیت است. اما سؤال مهمی که مطرح می‌باشد آن است که، چرا عدهٔ کمی از دانش‌آموزان به درس ریاضی علاقه‌مند می‌باشند؟ چرا نتایج ارزش‌یابی درس ریاضی اغلب فراگیران رضایت بخش نمی‌باشد؟ چرا بعضی از دانش‌آموزان در زنگ ریاضی دچار اضطراب و نگرانی می‌شوند؟ چرا بعضی از آموزگاران در تدریس این درس موفقیّت چندانی ندارند؟ به راستی دلیل این ناکامی‌ها چیست و عوامل آن کدامند؟

برخی از پژوهشگران، هم چون عزیزخانی (1388) در اقدام پژوهی که با عنوان «چگونه توانستم با ایجاد محیطی شاد و فعال میزان یادگیری دانش‌آموزان کلاس سوم مدرسه شهیدین فاطمی را در درس ریاضی افزایش دهم؟» انجام داده بود، با استفاده از روش‌های گوناگون تحقیق، به این نتیجه رسید که می‌توان با ایجاد محیط شاد و افزایش نشاط در دانش‌آموزان، میزان علاقه‌مندی آنان را در درس ریاضی افزایش داد.

بی‌شک، مهم‌ترین عاملی که در موفقیت یا ناکامی برخی از معلمان در تدریس ریاضی، نقش بسزایی دارد، مربوط به روش [1] آنان در علاقه مند کردن دانش‌آموزان به درس یاد شده و چگونگی ایجاد انگیزه و ارائه مطالب درسی به آنان می‌باشد.

بر این اساس، عنوان اقدام پژوهی حاضر این است: «راه‌کارهای افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به درس ریاضی» و هدف اصلی آن، ایجاد انگیزه و افزایش علاقه در دانش‌آموزان یاد شده نسبت به درس ریاضی و انجام فعالیت‌های عملکردی آن و پیشرفت فراگیران در آزمون‌های مداد-کاغذی درس مورد نظر می‌باشد.

از سوی دیگر، این تحقیق در پی آن بود تا علاوه بر افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان دبستان میثم به درس ریاضی، میزان مهارت آنان را نیز در انجام آزمون‌های عملکردی و فعالیت‌های خارج از مدرسه، ارتقا بخشد. هم چنین سعی بر آن داشت تا میزان کاربرد مفاهیم ریاضی را در زندگی روزمرهٔ فراگیران افزایش داده، و به دلیل تلفیق درس یادشده با سایر دروس، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری درس‌های دیگر (فارسی، علوم، هنر و غیره) را نیز امکان پذیر سازد.

بیان مسأله

اینجانب ............. با .........سال سابقهٔ خدمت، در سال تحصیلی........... با سمت معاون آموزگار در مدرسه ...................... واقع در شهرستان .............. مشغول به انجام وظیفه بودم. از نظر اقتصادی و فرهنگی و هم‌چنین میزان سواد، خانواده‌های دانش‌آموزان در وضعیت نسبتاً بدی قرار داشتند. بر این اساس، دانش‌آموزان انتخاب شده من با فراوانی 26 نفر، از این قاعده مستثنی نبوده و دارای وضعیت خانوادگی مشابه با دیگر دانش‌آموزان این آموزشگاه بودند. اما، آنچه ذهن اقدام‌پژوه را به خود مشغول کرده بود، به شرح زیر است:

در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب می‌کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره‌های درهم رفته و بی حوصلهٔ آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می‌کردند، برخی از آن‌ها بی مورد اجازهٔ بیرون رفتن از کلاس را می‌گرفتند، چند تا ازدانش‌آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می‌زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضی‌شان را نمی‌آوردند و هنگام انجام تمرین‌ها، دائم در کلاس راه می‌رفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب می‌کرد، کم‌تحرکی و بی‌توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آن‌ها در زنگ‌های دیگر فعال و پرتحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّت‌های مربوط به درس‌های دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان داده و فعالیت‌های مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام می‌دادند، اما  درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیرفعال بودند، تکالیف و فعالیت‌های مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی‌دادند! هم‌چنین، برای حل تمرین روی تختهٔ کلاس، کسی داوطلب نمی‌شد، و زمانی که دانش‌آموزی را صدا می‌زدم تا تمرینی را حل کند، چندان رغبتی برای انجام تمرین از خود نشان نمی‌داد. در صورت نوشتن پاسخ نادرست هم، هیچ کس نظری نمی‌داد! فراگیران یاد شده نه تنها به تمرین‌های انجام شده روی تختهٔ کلاس توجهی نکرده بودند، بلکه به کتاب خود هم توجهی نداشتند تا پاسخ‌های ناصحیح را اصلاح کنند. این امر نشان دهندهٔ آن بود که اصلاً دقت و توجه کافی را نداشتند. با توجه به تذکرات زیادی که به آن‌ها می‌دادم، باز هم شاهد پاسخ‌های نادرست و ناقص تمرین‌های ریاضی بودم. از این رو، وضعیت موجود واقعاً برایم رنج آور بود. مگر می‌شود فراگیران در درس ریاضی این قدر بی‌تحرک و غیرفعّال بوده و یا این‌که هیچ اعتراضی به جواب نادرست تمرین‌ها نداشته باشند؟ از نتایج آزمون‌های مداد-کاغذی نیز رضایت چندانی نداشتم، به جز تعداد اندکی، بقیه دانش آموزان، پاسخ سؤالات آزمون را ناقص یا نادرست می‌نوشتند، با این‌که بیشتر سؤالات در کلاس، تمرین می‌شد، ولی باز هم بی دقتی یا عدم یادگیری مفاهیم ریاضی کاملاً مشهود بود. زمانی که فعالیت‌های عملکردی ارائه می‌شد تا انجام دهند، مشاهده می‌کردم که بی‌حوصله، بی‌دقت و نامرتب انجام می‌دهند. از این که آن‌ها این قدر نسبت به درس ریاضی بی‌توجه بودند، متأثر می‌شدم. احساس می‌کردم حتماً مشکلی هست که به درس مورد نظر   بی‌اعتنا هستند، به همین دلیل توجهم به این مسأله بیش‌تر جلب شد.

با توجه به این که درس ریاضی یکی از علوم پایه محسوب می‌شود، عدم علاقه به این درس، منجر به ناتوانی یادگیری شده، در نهایت، نه تنها باعث افت تحصیلی و اتلاف بودجه می‌شود، بلکه به سرزنش و تحقیر دانش‌آموزان، تشکیل خودپندارهٔ ضعیف و کاهش عزت نفس آنان انجامیده و سلامت روان‌شان را نیز به مخاطره می‌اندازد. و چه بسا آنان را به مکانیزم‌های دفاعی ناموفق بکشاند. این مشکلات، از مدرسه و دانش‌آموزان، به خانه و خانواده کشانده شده و اضطراب و ناخشنودی را در همه فضای زندگی می‌پراکند و حاصل همهٔ  این‌ها، آسیب سختی است که به بهداشت روانی جامعه وارد می‌شود (تبریزی،1384، ص 7).

از این رو، و بر اساس وظیفهٔ خطیر الهی و تعهد شغلی خود و احساس مسئولیتی که در برابر دانش‌آموزانم داشتم، سعی کردم مانند یک پزشک عمل کنم. همان‌طور که پزشک ابتدا بیمار را به خوبی معاینه نموده و بر اساس علم و تجربه‌ای که دارد، علت بیماری را تشخیص داده و از طریق آزمایشات پاراکلینیکی به اطمینان در تشخیص خود، دست یافته و پس از آن، درمان صحیح را آغاز می‌کند، من نیز تصمیم گرفتم ابتدا علل بی‌علاقه‌گی آنان  را نسبت به درس ریاضی ریشه‌یابی نموده و سپس به حل آن مبادرت ورزم. انگیزهٔ من به عنوان آموزگار پایه دوم ابتدایی این بود که با استعانت از خداوند متعال و استفاده از نقطه نظرات همکاران، به بررسی موانع ایجاد شده پرداخته و هم‌چنین با بهره‌مندی از روش‌های گوناگون، تجربیات و راه‌کارهای ابتکاری، علاوه بر ایجاد و افزایش علاقه‌مندی آنان به درس ریاضی، مهارت‌هایی را در رابطه با این درس مهم ایجاد کنم و همچنین روش‌ها و طرح‌های مناسبی را جهت علاقه‌مندی آنان در به کار گیری مفاهیم ریاضی در زندگی روزمره فراهم نمایم. مسأله‌ای که برایم مطرح می‌شد این بود؛ با توجه به محور بودن دانش‌آموزان در فعالیت‌های کلاس، در راستای هدف این اقدام پژوهی چه راه‌کارهای عملی را می‌توان ارائه نمود تا میزان علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس ریاضی و فعالیت‌های مربوط به آن بیشتر شود؟ به عبارت روشن‌تر، با استفاده از چه روش‌هایی می‌توان، زمینهٔ مناسبی برای شرکت فعال فراگیران در انجام فعالیت‌های مربوط به درس ریاضی فراهم نمود؟ بنابراین، در تحقیق حاضر که از نوع  پژوهش در عمل بوده است، در پی آن بودم تا با استفاده از ابزار معتبر علمی به جمع آوری داده‌های لازم با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد مسأله و دست‌یابی به راه‌حل‌های مورد نیاز برای حل آن پرداخته، تا پس از انتخاب و اعتبار بخشی مناسب، به اجرای آن‌ها بپردازم.

اهداف تحقیق

       آموختن ریاضیات یک فرایند اجتماعی است و از طریق آن، دانش‌آموزان با همکاری یکدیگر و به طور گروهی دانش و مهارت‌های ریاضی خود را می‌سازند و فرصت‌های یادگیری نیز از راه گفتگوی جمعی، توضیح، توجیه و مذاکره دربارهٔ معنا و مفهوم، پدید می‌آید، (صفوی، 1389، ص 20) بر این اساس، هدف کلی از پرداختن به این پژوهش، افزایش علاقه‌مندی دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های درس ریاضی بوده است. به بیان روشن تر، هدف این بود که پس از اجرای طرح، میزان علاقه مندی دانش آموزان به یادگیری مفاهیم درس ریاضی از 92/26 درصد به 40 درصد، میزان علاقه مندی به انجام تکالیف بدون کمک اولیا از 23/19 درصد به 50 درصد، میزان علاقه مندی به انجام فعالیت‌های عملکردی از 07/23 درصد به 70 درصد افزایش یابد.

فهرست
چکیده 5
مقدمه 1
بیان مسأله 3
اهداف تحقیق 6
توصیف وضع موجود (شواهد 1) 7
تجزیه‌وتحلیل‌وتفسیر داده‌ها 15
گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه‌حل‌ها 17
ادبیات موضوع 19
پیشینهٔ عملی 21
راه حل‌های پیشنهادی 24
انتخاب راه حل‌ها 27
اجرای راه حل‌های انتخابی 28
نتیجه گیری: 31
پیشنهادها و راه‌کارها 34
فهرست منابع و مآخذ 36
 
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:اقدام پژوهی ریاضی اول ابتدایی اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی اقدام پژوهی ریاضی ششم اقدام پژوهی ریاضی ششم ابتدایی اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول اقدام پژوهی ریاضی هفتم تقویت ریاضی ابتدایی تقویت ریاضی دانش آموزان ابتدایی تقویت ریاضی کودکان راه های تقویت ریاضی راهکارهای تقویت ریاضی ابتدایی راهکارهای تقویت ریاضی در ابتدایی روش تقویت ریاضی روش های تقویت ریاضی  علاقه ریاضی  علاقه به ریاضی  علاقه مندان ریاضی  علاقه مندی به ریاضی  علاقه به ریاضیات  علاقه مندان ریاضی بخوانند  علاقه به درس ریاضی  علاقه مندان به ریاضی  راهکارهای افزایش علاقه به ریاضی  علاقه مند شدن به ریاضی  علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی  راههای علاقه مندی به ریاضی  ایجاد علاقه به ریاضی  عدم علاقه به ریاضی  علاقه مندی به درس ریاضی  راه های علاقه مندی به درس ریاضی  علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی  چگونه به درس ریاضی علاقه مند شویم  علل عدم علاقه دانش آموزان به درس ریاضی  راه های علاقه مند شدن به درس ریاضی  علت عدم علاقه دانش آموزان به درس ریاضی  ایجاد علاقه به درس ریاضی  افزایش علاقه به درس ریاضی  عدم علاقه به درس ریاضی  اقدام پژوهی ریاضی  اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی ریاضی اول ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی  اقدام پژوهی ریاضی ششم ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول  اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی هفتم  اقدام پژوهی ریاضی ششم  نمونه اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان  اقدام پژوهی درس ریاضی دبیرستان  دانلود اقدام پژوهی ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی در ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی دبیر ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی در درس ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی در مورد درس ریاضی دبیرستان  اقدام پژوهی فارسی اول ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی اول دبستان  اقدام پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی دوم ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی سوم ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی سوم دبستان  نمونه اقدام پژوهی ریاضی سوم ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی راهنمایی  نمونه اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی  اقدام پژوهی ریاضی دوره راهنمایی  اقدام پژوهی ریاضی سوم راهنمایی  اقدام پژوهی ریاضی مقطع راهنمایی  موضوع اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی  دانلود اقدام پژوهی ریاضی راهنمایی  اقدام پژوهی در درس ریاضی راهنمایی  اقدام پژوهی در مورد ریاضی راهنمایی  اقدام پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی پایه ششم ابتدایی  اقدام پژوهی درس ریاضی پایه سوم ابتدایی  اقدام پژوهی ریاضی هشتم  اقدام پژوهی درس ریاضی هفتم  اقدام پژوهی ریاضی پایه هفتم  اقدام پژوهی درس ریاضی پایه هفتم  اقدام پژوهی ریاضی پایه ششم  اقدام پژوهی درس ریاضی ششم  نمونه اقدام پژوهی ریاضی ششم  دانلود اقدام پژوهی ریاضی ششم  اقدام پژوهی درس ریاضی پایه ششم  
محصولات مرتبط
دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی

قیمت: ريال کد فایل:35979
دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله سوم می باشد.دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانیزیر می باشد: محتویات بسته دانلود نمونه سوالات مرحله پایانی بهداشت روانی: نمونه سوالات آزمون...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ریاضی

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:35978
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت برنامه درس ملی و راهنمای برنامه درس ریاضی  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت درس ملی و راهنمای برنامه درس...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه

قیمت: ريال کد فایل:35977
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ضمن خدمت افق تجربه برگزاری اولین دوره ضمن خدمت الکترونیکی «افق تجربه» ویژه فرهنگیان! به گزارش روابط عمومی رایادرس؛ دوره ضمن خدمت الکترونیکی افق تجربه با نظارت معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای تمام فرهنگیان سراسر کشور برگزار خواهد شد. این دوره ضمن خدمت الکترونیکی با بهره گیری از تجربیات فرهنگیان کشور برای اولین بار جهت آموزش تمام فرهنگیان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. زمان ثبت...
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله دوم

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله دوم

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:35975
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله دوم و سوم و اول کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی  تمام مراحل جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله دوم  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت بهداشت روانی مرحله دوم می باشد.ددانلود نمونه سوالات ضمن خدمت بهداشت روانی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :3195

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :2016

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :498

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1669

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :565

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

حجم:14476KB | بازدید :93

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :404

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :774

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...