- آخرین فایل ها
- پرفروشترین فایل ها
- پربازدیدترین فایل ها
فایل ورد قابل ویرایش
فصل 1
مفاهيم اساسي بازاريابي..............................................................................................................
تعاريف بازاريابي..........................................................................................................................
مديريت بازاريابي و وظايف آن.................................................................................................
فلسفه مديريت بازاريابي.........................................................................................................
مفهوم بازاريابي اجتماعي..........................................................................................................
نظامهاي بازاريابي و اهداف آن.................................................................................................
اهداف نظام بازاريابي...............................................................................................................
فرآيند مديريت بازاريابي..........................................................................................................
تجزيه و تحليل فرصتهاي بازار.................................................................................................
انتخاب بازارهاي هدف.........................................................................................................
اندازه گيري تقاضا و پيش بيني آن.....................................................................................
تقسيم بازار...........................................................................................................................
محیط شناسی..........................................................................................................................
روش هاي برخورد با محیط بازاریابی.....................................................................................
عناصر محیط بازاریابی...........................................................................................................
استراتژي هاي رقابتی............................................................................................................
روش هاي رقابتی..................................................................................................................
رفتار مصرف کننده................................................................................................................
تقسیم بازار............................................................................................................................
معیارهاي تقسیم بازار..........................................................................................................
روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار......................................................................................
استراتژي هاي مختلف انتخاب بازار هدف.......................................................................
مدیریت محصولات...........................................................................................................
آمیخته محصول...........................................................................................................................
مدیریت محصولات جدید.........................................................................................................
فرایند توسعه محصول جدید...................................................................................................
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید........................................................................
منحنی عمر محصول: ............................................................................................................
مدیریت توزیع.........................................................................................................................
مدیریت کانال توزیع..............................................................................................................
کانالهاي اصلی توزیع: ........................................................................................................
شبکه توزیع: .......................................................................................................................
فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی...............................................................................................
آمیخته ترفیع وتشویق.......................................................................................................
فصل 2
موج اول.........................................................................................................................
موج دوم.......................................................................................................................
موج سوم......................................................................................................................
نقدی بر امواج سه گانه تافلر.......................................................................................................
موج چهارم...................................................................................................................................
فصل 3
هدف بازاريابي 1.0...................................................................................................................
انقلاب صنعتي.........................................................................................................................
توليد انبوه...............................................................................................................................
ويژگي هاي محصول..............................................................................................................
توسعه محصول.......................................................................................................................
فصل 4
گسترش تكنولوژي اطلاعات.................................................................................................
وب..........................................................................................................................................
وب 1.0................................................................................................................................
وب 2.0................................................................................................................................
وبلاگ ها............................................................................................................................
ویکی ها.............................................................................................................................
جوامع محتوایی....................................................................................................................
شبکه های اجتماعی...........................................................................................................
میکروبلاگ ها.....................................................................................................................
پادکست ها.........................................................................................................................
RSS..................................................................................................................................
کاربردهای وب 2.0..........................................................................................................
وب 3.0.............................................................................................................................
جستجو در وب 3.0........................................................................................................
جايگاه يابي محصول.......................................................................................................
فرآیند جایگاهیابی...........................................................................................................
استراتژی جایگاهیابی........................................................................................................
دیدگاههای متفاوت در رابطه با جایگاهیابی....................................................................
روشهای اندازهگیری جایگاهیابی....................................................................................
بازاريابي رابطه اي............................................................................................................
ديدگاه هاي مختلفي در مورد بازاريابي رابطه اي .......................................................
بازاريابي سبز...................................................................................................................
تاریخچه بازاریابی سبز : .....................................................................................................................
عوامل تاثير گذار در بازاریابی سبز : .................................................................................................
استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز............................................................................................
آمیخته های بازاریابی سبز.................................................................................................................
سطوح بازاریابی سبز..........................................................................................................................
بازاريابي اجتماعي..............................................................................................................................
فصل 5
بخش اول: روندها
قسمت اول:به بازاريابي 3. 0 خوش آمديد....................................................................................
چرا بازاريابي 3. 0...........................................................................................................................
دوره مشارکت و بازاريابي مشاركتي..............................................................................................
شبكه هاي اجتماعي.....................................................................................................................
بخش دوم: استراتژی
دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش
حجم:43414KB | بازدید :119
دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش آزمون استخدامی سال 1402 شامل تمامی سوالات راهنمای معلمی دانلود سوالات مواد حیطه تخصصی آموزش و پرورش شامل موارد زیر می باشد: راهنمای معلم قرآن پایه اول تا ششم راهنمای معلم هدیههای آسمانی پایه سوم راهنمای معلم...
دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
حجم:43406KB | بازدید :122
دانلود بسته سوالات راهنمای معلم مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ + تمام دروس دانلود سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود بسته سوالات راهنمای معلم آزمون استخدامی آموزش و...
سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش
حجم:43406KB | بازدید :125
دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با بیش از 500 سوال با پاسخ + سوالات حیطه تخصصی + سوالات راهنمای معلم تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی آزمون آموزش و پرورش + دانلود بسته سوالات مفاهیم پایه متون و روش های...
سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی
حجم:43406KB | بازدید :152
دانلود سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با بیش از ۵۰۰ سوال با پاسخ شامل تمام دروس سوالات مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی دوره ابتدایی 1402 -سوالات کتاب راهنمای معلم - دانلود سوالات منابع حیطه...
حجم:38267KB | بازدید :5699
دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...
حجم:30962KB | بازدید :243
سوالات آزمون راهبران آموزشی این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات آزمون راهبران آموزشی محتویات بسته نمونه سوالات آزمون راهبران آموزشی : پکیچ سوالات ارزشیابی...
سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402
حجم:30444KB | بازدید :15
دانلود کاملترین و بینظیرترین سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402 + سوالات راهنمای معلم زبان انگلیسی تمامی پایه ها با پاسخنامه + منابع رایگان آزمون استخدامی دبیری زبان انگلیسی + اصل سوالات 1402 سوالات حیطه تخصصی دبیر انگلیسی استخدامی آموزش و پرورش 1402...
نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس
حجم:25031KB | بازدید :3669
نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس جزوه کامل...