منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود کاملترین جزوه اصول و فنون مذاکره

دانلود کاملترین جزوه اصول و فنون مذاکره

دانلود پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار

دانلود پاورپوینت مهارتها و قوانین کسب و کار

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت حفاظت و بهداشت محیط زیست

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت حفاظت و بهداشت محیط زیست

دانلود نمونه سوالات تفسیر آیات جزء سی ام قرآن کریم

دانلود نمونه سوالات تفسیر آیات جزء سی ام قرآن کریم

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره -> کتاب و جزوه

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی



قیمت: ۸۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 313     کد محصول :450      حجم فایل:696,12 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

 

فصل 1

مفاهيم اساسي بازاريابي..............................................................................................................

تعاريف بازاريابي..........................................................................................................................

مديريت بازاريابي و وظايف آن.................................................................................................

فلسفه مديريت بازاريابي.........................................................................................................

مفهوم بازاريابي اجتماعي..........................................................................................................

نظامهاي بازاريابي و اهداف آن.................................................................................................

اهداف نظام بازاريابي...............................................................................................................

فرآيند مديريت بازاريابي..........................................................................................................

تجزيه و تحليل فرصتهاي بازار.................................................................................................

انتخاب بازارهاي هدف.........................................................................................................

اندازه گيري تقاضا و پيش بيني آن.....................................................................................

تقسيم بازار...........................................................................................................................

هدف گيري در بازار.......................................................................................................

جايگاه يابي در بازار......................................................................................................

تهيه ترکيب عناصر بازاريابي(آميخته بازاريابي ).....................................................................

انواع بازاريابي...............................................................................................................

وظایف مدیریت بازاریابی...............................................................................................

محیط شناسی..........................................................................................................................

روش هاي برخورد با محیط بازاریابی.....................................................................................

عناصر محیط بازاریابی...........................................................................................................

استراتژي هاي رقابتی............................................................................................................

روش هاي رقابتی..................................................................................................................

رفتار مصرف کننده................................................................................................................

تقسیم بازار............................................................................................................................

معیارهاي تقسیم بازار..........................................................................................................

روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار......................................................................................

استراتژي هاي مختلف انتخاب بازار هدف.......................................................................

مدیریت محصولات...........................................................................................................

آمیخته محصول...........................................................................................................................

مدیریت محصولات جدید.........................................................................................................

فرایند توسعه محصول جدید...................................................................................................

مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید........................................................................

منحنی عمر محصول: ............................................................................................................

مدیریت توزیع.........................................................................................................................

مدیریت کانال توزیع..............................................................................................................

کانالهاي اصلی توزیع: ........................................................................................................

شبکه توزیع: .......................................................................................................................

فعالیتهاي ترفیعی وتشویقی...............................................................................................

آمیخته ترفیع وتشویق.......................................................................................................

فصل 2


موج اول.........................................................................................................................

موج دوم.......................................................................................................................

موج سوم......................................................................................................................

نقدی بر امواج سه گانه تافلر.......................................................................................................

موج چهارم...................................................................................................................................

فصل 3

هدف بازاريابي 1.0...................................................................................................................

انقلاب صنعتي.........................................................................................................................

توليد انبوه...............................................................................................................................

ويژگي هاي محصول..............................................................................................................

توسعه محصول.......................................................................................................................

فصل 4

گسترش تكنولوژي اطلاعات.................................................................................................

وب..........................................................................................................................................

وب 1.0................................................................................................................................

وب 2.0................................................................................................................................

وبلاگ ها............................................................................................................................

ویکی ها.............................................................................................................................

جوامع محتوایی....................................................................................................................

شبکه های اجتماعی...........................................................................................................

میکروبلاگ ها.....................................................................................................................

پادکست ها.........................................................................................................................

RSS..................................................................................................................................

کاربردهای وب 2.0..........................................................................................................

وب 3.0.............................................................................................................................

جستجو در وب 3.0........................................................................................................

جايگاه يابي محصول.......................................................................................................

فرآیند جایگاه‏یابی...........................................................................................................

استراتژی جایگاه‏یابی........................................................................................................

دیدگاه‏های متفاوت در رابطه با جایگاه‏یابی....................................................................

روش‏های اندازه‏گیری جایگاه‏یابی....................................................................................

بازاريابي رابطه اي............................................................................................................

ديدگاه هاي مختلفي در مورد بازاريابي رابطه اي .......................................................

بازاريابي سبز...................................................................................................................

تاریخچه بازاریابی سبز : .....................................................................................................................

عوامل تاثير گذار در بازاریابی سبز : .................................................................................................

استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز............................................................................................

آمیخته های بازاریابی سبز.................................................................................................................

سطوح بازاریابی سبز..........................................................................................................................

بازاريابي اجتماعي..............................................................................................................................

فصل 5

بخش اول: روندها

قسمت اول:به بازاريابي 3. 0 خوش آمديد....................................................................................

چرا بازاريابي 3. 0...........................................................................................................................

دوره مشارکت و بازاريابي مشاركتي..............................................................................................

شبكه هاي اجتماعي.....................................................................................................................

رسانه هاي اجتماعي مشاركتي.................................................................................................

عصر تناقضات جهانی و بازاریابی فرهنگی...........................................................................................

عصر جامعه خلاق و بازاریابی روح انسانی..........................................................................................

چگونه شرکتها می توانند ارزشها را در مدلهای کسب و کار خود جاسازی کنند؟.........................

بازاریابی 3. 0 : مشارکت، فرهنگ و معنویت.....................................................................................

قسمت دوم: مدل های آینده برای بازاریابی 3. 0.............................................................................

60 سال گذشته بازاریابی : نگاهی کوتاه به گذشته...........................................................................

آینده بازاریابی : افقی و نه عمودی..........................................................................................

همکاری در خلق...................................................................................................................

اجتماع سازی.......................................................................................................................

شخصیت سازی....................................................................................................................

تغییر به سمت روح انسانی[1] : مدل 3i...................................................................................

تغییرجهت به سمت بازاریابی ارزش محور.......................................................................................

ماموریت، چشم انداز و ارزش ها.............................................................................................

بازاريابي 3. 0 : مفهوم بازاريابي و بازاريابي مفهومي.......................................................................

بخش دوماستراتژی

بازاریابی، ماموریتی برای مصرف کنندگان.....................................................................................

تعریف یک ماموریت خوب.................................................................................................

کسب و کار غیرمعمول......................................................................................................

داستانی که مردم را به حرکت وا می دارد..................................................................................

توانمند سازی مصرف کننده..............................................................................................

قسمت 4

بازاریابی ارزش ها برای کارمندان.......................................................................................

ارزشها زیر آتش...............................................................................................................

تعریف ارزش ها................................................................................................................

ارزش ها می توانند برای شما مفید باشند..................................................................................

جذب و حفظ استعداد.....................................................................................................

بهره وری دفتر پشتیبانی و کیفیت دفتر اجرایی......................................................................

تفاوت های انسجام و توانمند سازی.................................................................................

شیوه هایی به آن که دست یافته اید................................................................................

تغییر زندگی کارمندان....................................................................................................

توانمندسازی کارمندان در راه  تغییر................................................................................

قسمت 5: بازاریابی ارزش ها به شرکای کانال................................................................................

انتقال رشد و ضرورت همکاری..............................................................................................

شرکای واسطه ای در بازاریابی 3. 0................................................................................................

واسطه به عنوان همکار : انتخاب مناسب........................................................................................

شرکای کانال به عنوان عامل تغییر فرهنگی ...................................................................................

تعمیم داستان......................................................................................................................

کانال به عنوان متحدین خلاق : مدیریت رابطه...............................................................................

بخش 6: بازاریابی چشم اندازی برای سهامداران.............................................................................

کوتاه مدت بودن به اقتصاد آسیب می رساند...................................................................................

ارزش سهامدارن بلند مدت-چشم انداز پایدار..................................................................................

قطبی بودن[2]: بازار بالغ یا بازار رشد یافته........................................................................................

منابع کمیاب:زمین محدود است. ..........................................................................................

پایداری  و ارزش سهامداران.................................................................................................

چشم انداز استراتژی بازاریابی...............................................................................................

بهبود بهره وری هزینه..........................................................................................................

درآمد بالاتر از فرصتهای جدید بازار...................................................................................

بالا رفتن ارزش نام تجاری.................................................................................................

بخش 3: كاربردها

قسمت 7: ارايه دگرگونی فرهنگی اجتماعی...............................................................................

بازاریابی برای بازار بعد از رشد...........................................................................................

نیاز برای رشد: دیزنی و تغذیه ی کودکان..................................................................................

فراخوانی برای تمایز قوی: وجمنز بر زندگی سالم....................................................................

از بشر دوستی تا تحول....................................................................................................

مراحل سه گانه به سوی تحولات......................................................................................

تشخیص چالش های فرهنگی اجتماعی....................................................................................

گزینش اجزاء هدف.........................................................................................................

ارایه راه حل متحولانه.....................................................................................................

قسمت هشتم: تربيت کارآفرینان بازار در حال ظهور................................................................

تغيير از هرم به الماس:تغییر از کمک به كارآفرینی...................................................................

سه نیروی توانمندسازی و چهار نیاز..................................................................................

معنی سازمان کسب و کار اجتماعی...................................................................................

تداوم در درآمد خالص.................................................................................................

بسط درآمد  مصرفی....................................................................................................

افزایش درآمد مصرفی..................................................................................................

بازاریابی برای از بین بردن فقر......................................................................................

بخش بندی و هدف گذاري : ........................................................................................

جایگاه – تمایز- برند....................................................................................................

آميخته هاي بازاریابی و فروش .....................................................................................

خدمات و فرآیند: .........................................................................................................

قسمت 9: تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار محیطی .......................................................

سه بازیگر در حفظ محيط زيست ..................................................................................

ابداع گر: مورد دوپونت.....................................................................................................

مروجین: مورد تیم برلند..................................................................................................

همکاری ابداع گر، سرمایه گذار و مروجین................................................................................

جوامع هدف برای بازاریابی سبز.......................................................................................

قسمت 10 :جمع بندی همه با هم...................................................................................

ده عقیده بازاريابي 3. 0...................................................................................................



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  خلاصه مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه بهمن فروزنده  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه پارساییان  خلاصه مدیریت بازاریابی فلیپ کاتلر  خلاصه درس مدیریت بازاریابی کاتلر  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلرو کلر  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کلر  خلاصه مدیریت بازاریابی  خلاصه مدیریت بازاریابی سه استاد  خلاصه مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی  خلاصه مدیریت بازاریابی صادراتکتاب مدیریت بازاریابی دکتر ونوس  کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا  کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  نمونه سوالات کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  خرید کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  نمونه سوالات تستی کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد  کتاب بازاریابی و مدیریت بازار سه استاد  دانلود رایگان خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی در صفحه سه استاد  کتاب مدیریت بازاریابی جهانی کیگان  کتاب مدیریت بازاریابی جهانی نوروزی  کتاب مدیریت بازاریابی جهانی مهدی زری باف  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی جهانی  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جهانی کیگان  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جهانی  خرید کتاب مدیریت بازاریابی جهانی  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی جهانی ماساکی کوتابه  دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جهانی کیگان  کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی پیام نور  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی و تبلیغات جهانگردی پیام نور  دانلود کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیام نور  خلاصه کتاب بازاریابی و مدیریت بازار پیام نور  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی پیام نور  کتاب مدیریت بازاریابی دانشگاه پیام نور  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی پیام نور  دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی پیام نور  کتاب مدیریت بازاریابی و تبلیغات جهانگردی پیام نور  کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی دکتر سارا کشکر  کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی بهرام رنجبران  كتاب مديريت بازاريابي ورزشي  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی سارا کشکر  خرید کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی  کتاب اصول و مبانی مدیریت در بازاریابی ورزشی  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی رضا مناجاتی  دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی رضا مناجاتی  خرید کتاب مدیریت بازاریابی رضا مناجاتی  قیمت کتاب مدیریت بازاریابی رضا مناجاتی  دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  خرید اینترنتی کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  قیمت کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  خرید کتاب مدیریت بازاریابی مناجاتی  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی دکتر ونوس  کتاب مدیریت بازاریابی دکتر داور ونوس  دانلود رایگان کتاب مدیریت بازاریابی دکتر ونوس  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا، ابراهیمی ، ونوس  کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا  کتاب مدیریت بازاریابی تالیف دکتر احمد روستا  دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا  دانلود کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری  خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری  
محصولات مرتبط
گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

گزارش تخصصی آثار شبکه های اجتماعی بر رفتار نوجوانان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:29796
چکیده: فضای مجازیِ شبکه­های اجتماعی اینترنتی یکی از مهم­ترین ابزارها برای نمود یافتن اثرات جهانی‌شدن است. این فضای­ مجازی عرصه وسیعی از اطلاعات و نمود­های مختلف معنایی را ایجاد می­کند. افراد در مواجهه با این فضا و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می‏شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم،...
بهترین جزوه فلسفه و منطق

بهترین جزوه فلسفه و منطق

قیمت: 20,000 ريال کد فایل:25506
بهترین و کامل ترین جزوه فلسفه و منطق شامل: فلسفه سال سوم فلسفه پیش دانشگاهی منطق سال سوم در 237 صفحه شامل درس کامل و نکات مهم مناسب امتحانات نهایی و کنکور مولف: استاد آذری (دارای گواهینامه مشاوره تحصیلی و فنون تدریس) فلسفه و منطق را راحت بیاموزید و معلم خودتان...
جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

جزوه ی کسب درآمد صددرصد تضمینی از اینترنت بدون سرمایه...

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:25505
سلام...همونطور که میدونید در اینترنت هزاران کتاب و مقاله و جزوه  در مورد کسب درآمد از اینترنت هست که به قیمت های مختلف به فروش میره و بعضی هم رایگان هستند ولی هیچکدوم تضمینی و یک درصد هم عملی نیستند و اگر هم یک درصد عملی باشند تو ایران جواب نمیده و بدون سرمایه هم نمیشه کاری کرد... ولی حالا که این جزوه رو انتخاب کردین باید بهتون بگم که این جزوه با تمامیه جزوه ها و کتاب های کسب درآمد از اینترنت فرق داره  و من بصورت صد درصد عملی بهتون از اول...
آرایش,مراقبت,زیبایی

آرایش,مراقبت,زیبایی

قیمت: 10,000 ريال کد فایل:25478
با این محصول بدون هزینه از آنچه که هستید...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :3014

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1858

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :406

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1519

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :487

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :323

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :694

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :183

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...