منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی

نمونه گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی

نمونه گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی

گزارش تخصصی علوم اجتماعی

گزارش تخصصی علوم اجتماعی

تجربیات مدون جایگزینی روش تدریس نوین به جای سنتی

تجربیات مدون جایگزینی روش تدریس نوین به جای سنتی

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود پروپوزال رشته برق و الکترونیک  (3)

دانلود پروپوزال رشته برق و الکترونیک (3)

دانلود کتاب عشق شیرین (آموزش روابط زناشویی )

دانلود کتاب عشق شیرین (آموزش روابط زناشویی )

دانلود پروپوزال رشته معماری (1)

دانلود پروپوزال رشته معماری (1)

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

نمونه پروپوزال شهرسازی (1)

نمونه پروپوزال شهرسازی (1)

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

دانلود مقاله بازاريابي در بازرگاني پيشرفته



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 25     کد محصول :4487      حجم فایل:18,18 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

وضع اقتصادي و اجتماعي ايران تشابهي با كشور هاي متحده امريكا ندارد و اكثر مطالب مندرج در كتابهاي بازاريابي آنها در ايران بدون استفاده است.اصول كلي بازاريابي امريكا در ايران قابل استفاده است ولي بايد جرح و تعديل گردد و با اوضاع و احوال ايران انطباق داده شود.ترقيات , اكتشافات و اختراعات قرن بيستم به علت احتياجات نظامي , بيشتر در رشته هاي فيزيك و مكانيك متمركز شده و نصيب ديگر رشته ها از اين پيشرفت كمتر بوده است.تجارت تنها رشته اي است كه از اين قاعده مستثناست و ترقي و تكامل آن را ميتوان مديون قرن بيستم دانست. بازرگاني كه در مراحل اوليه زندگي بشر بوجود آمده بود, تا اوايل قرن بيستم كم و بيش به همان وضع ابتدايي باقي ماند و چيزي جز خريد و فروش كالا به قصد بردن سود نبود.مشكل مهم بازرگانان فراهم آوردن سرمايه كافي و يافتن منبع خريد بود و چون توليد هميشه كمتر از احتياجات جوامع ميبود, رقابت در فروش نمي توانست اهميتي داشته باشد.ايجاد كارخانه هاي بزرگ در اروپا و آمريكا, بتدريج بر سطح توليد افزود به حدي كه مهمترين مسئله براي بازرگانان يافتن خريدار جهت كالاي ساخته شده گرديد.در دنياي امروز, توليد چشم انتظار فعاليتهاي فروش است زيرا مسئله توانايي ساخت كالا بكلي منتفي شده است.درنتيجه,هماهنگ با پيشرفت صنايع پيشرفتهاي شگرفي در بازرگاني پديد آمد و دانشگاه هاي انگليس و آمريكا براي ارضاي اين نياز جديد تجارت را جزو برنامه درسي خود قرار دادند و اكنون كمتر دانشگاهي در كشورهاي مزبور يافت ميشود كه در اين رشته فعاليتي نداشته باشد. تدريس تجارت كه در اوايل امر از چند درس حسابداري اقتصاد و ماليه تجاوز نمي كرد بتدريج گسترش يافت و اينك اكثر دانشگاههاي جهان مديريت بازرگاني دارند.

بازاريابي مجموعه فعاليتهايي است كه در نتيجه آن كالاها و خدمات مورد نياز مردم در دسترس آنها قرار مي گيرد.اين فعاليتها از نقطه توليد شروع و در نقطه مصرف ختم ميشود. به مفهوم علمي تر, در نتيجه فعاليتهاي بازاريابي كالاها و خدمات در زمان و مكان مورد نياز, به مقدار و به قيمت مناسب, در دسترس مردم قرارداده ميشود.

بدين ترتيب ميتوان فعاليتهاي بازار يابي را به ترتيب تقدم و تاخر انجام عمل به هشت دسته تقسيم كرد:

1-نامگذاري كالا –اولين قدم در راه توليد و فروش كالاي جديد انتخاب نام مناسب براي آن كالا ميباشد.

2-جور كردن و بسته بندي –جور كردن(استاندارد يا سورت كالا) بخصوص در توليدات كشاورزي اهميت بسيار زيادي دارد. كالاي جور شده ميبايست نخست بسته بندي شود و بعد به بازارهاي مختلف حمل شود.

3-حمل و نقل-بندرت اتفاق مي افتدكه تمام كالا در محل توليد به فروش برسد و ميبايست به بازارهاي مختلف حمل شود.

4-انبار داري –توليد كالا بيش از مصرف فوري آن است, بخصوص محصولات كشاورزي ميبايست مدتها نگهداري شود.

5-پخش-كالاهاي مختلف به مقادير مورد لزوم به مراكز اجتماع بشر برده ميشود و در نقاطي كه در دسترس مردم باشد پخش ميگردد.

6-رقابت- در جوامع سرمايه داري كالاهاي مشابه معمولاً بيش از يك توليد كننده دارند و مواجهه هريك با ساير توليد كنندگان يكي از مهمترين مباحث بازاريابي است.

7-فروش-آخرين مرحله فعاليتهاي بازاريابي فروش كالاهاو خدمات و تبليغات و ترويج فروش آنهاست.

8-مطالعات بازاريابي- انجام مطالعات به منظور تسهيل, تكميل يا تسريع در كليه فعاليتهاي بازاريابي.

 

فصل اول

تاريخچه تجارت در جهان

 

تجارت بشر اوليه به صورت تهاتر يعني تعويض جنس با جنس صورت ميگرفت و به اين جهت احتياجي به واسطه در اموربازرگاني وجود نداشت. هركس محصول كار خود را با محصول ديگران معاوضه مي كرد و چون اجتماعات بشري بسيار كوچك و احتياجات و محصولات آنها نيز بسيار محدود مي بود , اين طريق كاملاً رفع احتياجات بازرگاني آنهارا مي كرد.

وقتي اجتماعات بشر بزرگتر و محصول كار آنها زيادتر و متنوعتر شد, احتياجات رو به فزوني نهاد و واسطه هاي تجاري پديد آمدند ومال التجاره را از شهري به شهر ديگر و از كشوري به كشور ديگر حمل كردند. ولي مدتها طول كشيد تا بازرگانان در بين مردم يك شهر به داد و ستد بپردازند.

در اين دوره, بزرگترين مسائل تجاري, خطر هاي راه و گذشتن از موانع طبيعي بود. بواسطه وجود اين خطر ها فقط اجناسي معامله مي شد كه وزن كم و قيمت زياد داشتند مانند ادويه, سنگهاي قيمتي, پوست حيوانات,فلزات گرانبها,ابريشم , چوبهاي پر ارزش, پارچه و نظاير آنها.

اولين بازار داد و ست جهان در سال 3000قبل از ميلاد در چين بدست امپراتور شن نونگ گشوده شد. چينيها در قديم سرآمد تجار جهان بوده اند.

سومريها سالها قبل از ميلاد مسيح در سواحل دجله و فرات و بنادر غربي خليج فارس تجارت منظم و مرتبي داير كرده بودند و كشتيهاي تجاري آنها در كليه بنادر خاورميانه رفت وآمد داشتند.قوانين تجاري راجع به حمل و نقل, حسابداري و خيا نت درامانت نوشته بودند و براي كشتيها بارنامه صادر مي كردند.

در يونان تجارت به درجات عاليتري رسيد و بر خلاف ديگر كشورها تجارت داخلي رونق گرفت و تجار واردات و صادرات از بازرگانان داخلي جدا شدند. ارسال مسطوره جنس و توافق روي آن قبل از ارسال كالا از ابداعات يونانيان مي باشد.

در قرون 17و18 تجارت بين المللي وضع ديگري بخود گرفت و مراكز بزرگ تجارت در اروپاي غربي بخصوص آلمان فرانسه هلند و انگلستان بوجود آمد .



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها: دانلود تحقیق درمورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته    بازاریابی در بازرگانی پیشرفته    بازرگانی    بازار و اقتصاد    وضع اقتصادی    اموزش بازاریابی    اصول بازاریابی    اشتغال زایی    بازاریابی کالاها    تاریخچه تجارت در جهان    بازاریابی چیست    اهمیت بازاریابی و بازارگانی    بازاریابی در بازرگانی پیشرفته   دانلود مقاله   دانلود مقاله از مگ ایران   دانلود مقاله حسابداری   مقاله در مورد بازاریابی در بازرگانی پیشرفته   مقاله درمورد بازاریابی  
محصولات مرتبط
پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در بورس و امور مالی

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در بورس و امور مالی

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:27370
این پاورپوینت شامل 11 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 2900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)

پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:27365
این پاورپوینت شامل 49 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت اقتصاد بهداشت

پاورپوینت اقتصاد بهداشت

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:27360
این پاورپوینت شامل 73 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
پاورپوینت بهره وری

پاورپوینت بهره وری

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:27325
این پاورپوینت شامل 65 اسلاید  می باشد. این محصول هم اکنون با پرداخت تنها 6900 تومان قابل دانلود خواهد...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

 طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج

حجم:63731KB | بازدید :1357

فایل ورد قابل ویرایش   طراحی مجتمع فرهنگی- تفریحی در سایت دریاچه خلیج فارس    مقدمه:       1-1-انتخاب موضوع:   یشرفت صنعتی در کشورهای مختلف، همراه با بروز تحولات اساسی در ارکان اجتماعی و سیمای عمومی شهرهاهمراه بوده و مشکلات بسیاری را در...

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

دانلود کتاب کاربرد Eviews در اقتصادسنجی

حجم:40591KB | بازدید :2973

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کتاب آموزش اقتصادسنجی به همراه آموزش در Eviews کتاب" کاربرد Eviews در اقتصادسنجی" با فرمت پی دی اف و 234 صفحه  برای دانلود در اختیار دوستان قرار می دهیم.لطفا برای خرید و دریافت بر روی دکمه دانلود کلیک...

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

آموزش کامل نرم افزار ایویوز (Eviews)

حجم:40591KB | بازدید :1692

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. کتاب آموزش Eviews کتاب" آموزش نرم افزار اقتصادی ایویوز" با فرمت پی دی اف و 234 صفحه  برای دانلود در اختیار دوستان قرار می دهیم.لطفا برای خرید و دریافت بر روی دکمه دانلود کلیک...

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :1670

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می شوند تا زیگوت را بوجود آورند ....

موتور جت Rolls Royce

 موتور جت Rolls Royce

موتور جت Rolls Royce

حجم:29409KB | بازدید :1537

فایل ورد قابل ویرایش   چکیده:   هدف از بررسی این پروژه تحلیل موتور جت Rolls Royce می باشد. بعضی از اجزای اصلی آن را مانند توربین ، محفظه احتراق و سیستم خروجی  مورد بررسی قرار داده تا از نحوه عملکرد آن آگاه شویم. برخی سیستم های جانبی موتور جت مانند محرک های جانبی،...

ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

 ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری

حجم:25036KB | بازدید :902

 فایل ورد قابل ویرایش   ارائه الگو نما برای واحدهای تجاری محور شهید بهشتی کرج در جهت افزایش سرزندگی فضای شهری   مقدمه انسان همواره نیاز دارد با دیگران ارتباط برقرار کند. احتمال رخ دادن این ارتباط در فضاهای مختلفی وجود دراد. یک نوع از این فضاها، فضاهای...

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

حجم:21725KB | بازدید :1133

نام کتاب: آموزش نرم افزار هلو نویسنده: نامشخص تعداد صفحات: 100 فرمت کتاب: PDF زبان کتاب: فارسیتوضیحات: هلو یکی از برترین نرم افزار های طراحی شده ایرانی تحت ویندوز در زمینه عملیات حساب داری می باشد. هلو جزء معدود نرم افزارهای ایرانی است که دارای نسخه های مختلف برای مشاغل...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :999

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور با کلاهک...