منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود طرح جابر چکه کردن شیر و هدر رفتن آب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابر چکه کردن شیر و هدر رفتن آب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابربن حیان کلاس سوم تقطیر خورشیدی آب شور؟

دانلود طرح جابربن حیان کلاس سوم تقطیر خورشیدی آب شور؟

دانلود طرح جابر عدسی های مقعر و محدب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابر عدسی های مقعر و محدب پنجم ابتدایی

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی آب چشمه برای نوشیدن بهتر است یا چا

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی آب چشمه برای نوشیدن بهتر است یا چا

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون کارشناس امور اداری



قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 67     کد محصول :6110      حجم فایل:79,16 KB      نوع فایل :rar



چکیده

چشم انداز آموزش و پرورش در آینده، دورنمای نظام بسیار پیچیده ای است که در نگاه اول بروندادهای نهایی غیر قابل پیش بینی و غیر قابل تصور دارد ولی با توجه به اینکه هر آینده ای مبتنی بر گذشته است، آینده ی آموزش و پرورش بر اساس عملکرد گذشته ی آن پیش بینی می شود، به عبارت دیگر موقعیت های جدید حاصل پویایی و تحرک در موقعیت های گذشته است.  

مقدمه

برای آماده کردن نسل حاضر برای زندگی در آینده، آموزش و پرورش باید با شناخت روح زمانه و نیازهای نشأت گرفته از آن، پاسخگوی تقاضاهای مبتنی بر شرایط جدید باشد و خود را با آن منطبق سازد . با انباشت مسائل جهانی و ملی و به طور دایم پویا و تغییر پذیر، آموزش و پرورش ناگزیر است با تدوین راهبردهای منطقی و واقع بینانه، خود را با حرکت نسل امروز هماهنگ کند و با مسائل حل نشده و اضطراب ها و بحران های ناشی از آن همچون هویت، اشتغال و کنکور روبه رو شود. از این رو اقدام به انجام تحولات اساسی در آموزش و پرورش به عنوان زیر بنای توسعه و برپایه نیازهای  امروز و تجربه های جهانی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

توسعه در آموزش و پرورش را می توان در دو بعد نگرشی و ساختاری، مورد توجه قرار داد. راهبرد نخست بر تحول و باز نگری در حیطه نگرش ها در حوزه فکری کلان جامعه تکیه می کند و به باز تعریف مفاهیم اساسی تعلیم و تربیت می پردازد. پذیرش اندیشه ها و تفاوت ها، مدارا و انعطاف اساس این راهبرد است . راهبرد دوم تغییر در ساختارهای آموزشی و تربیتی را مد نظر قرار می دهد و بر پیشرفت کمی و کیفی با تأکید بر تحول در ساختارهای مدیریتی به سوی مدیریت های متخصص و عمل گرا تأکید می ورزد .

در این میان ، در دنیای امرور نقش مدیریت منابع انسانی برهیچ کس پوشیده نیست و تعریفی که از سازمان می شود، آن را مجموعه ای ار افراد می دانند که به منظور تحقق هدف های سازمان با یکدیگر ارتباط می یابند و به همکاری می پردازند. ار این رو می توان به نقش منابع انسانی در درون یک سازمان پی برد. چرا که در هیچ  تعریفی سازمان بدون انسان تصور نمی شود. پس لازم است توجه ویژه ای به سمت نیروهای درون سازمان به عمل آید. چرا که این افراد خود باعث رسیدن سازمان به هدف ها و برنامه های از پیش طراحی شده هستند.

 وزارت اموزش و پرورش  از نظر تعداد نفرات شاغل در آن  بزرگترین  سازمان دولتی ایران به شمار می رود ، آموزش و پرورش با ساختاری یاد گیرنده و یاد دهنده، می باید به این منابع مهم انسانی یعنی نیروی انسانی توجه خاص معطوف دارد،  از این گذشته نزدیک به 15 درصد بودجه کشور، در آموزش و پرورش به مصرف می‌رسد، ازاین رو شاید نظام تعلیم وتربیت بیشترین سهم بودجه دولتی را ـ صرف‌نظر از گستره کمی‌آن ـ به خود اختصاص داده است. با این وجود، جدای از تلاشهای فراوان معلمان و دیگر کوشندگان آموزش و پرورش، که به استناد قرینه های موجود ، در مقایسه با دیگر کارمندان سازمان‌ها و نهادهای دولتی، به طور میانگین بیشترین کار مفید را به انجام می‌رسانند، میزان کارآمدی و اثربخشی این نهاد،‌ به سبب نارضایتی عمومی‌از کیفیت خروجی‌های آن، پیوسته  در معرض توجه و انتقاد بسیاری از ناظران و صاحب‌نظران واقع شده است. از دیدگاه منتقدان، نظام فعلی آموزش و پرورش پاسخگوی خیل عظیم مطالبات، نیازها و انتظارات جامعه نیست و نیازمند تحولی جدی و اساسی است . منتقدان استدلال می‌کنند که با رویکردهای کنونی و بدون توجه به نیازها و تقاضاهای اجتماعی و محیطی (ملی و فراملی) روزافزون، نمی‌توان از این نهاد انتظار داشت تا رسالت و کارکردهای اساسی خود را به انجام رساند. از آنجا که بیشترین نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش را معلمان تشکیل می دهندة پرداختن به چگونگی  وضعیت استخدامی آنان و مبادی ورودی معلمان به مدرسه از اهمیت بسیار برخوردار خواهد بود.

بیان مساله

آموزش مبنای توسعه است  و سرمایه های انسانی  در دنیای امروز ارزشی گرانبها تر از ثروتهای طبیعی و زیر زمینی پیدا کرده اند، این از آن روست که انسانهای دانا و توانا سرمایه های حقیقی و واقعی هر کشور را تشکیل می دهند، چرا که منبع پایدار هر جامعه، نیروی انسانی آن است که از لحاظ فکری، عاطفی و اجتماعی تربیت شده باشد( فروند 1973). از سوی دیگر بهبود کیفیت آموزش و پرورش در گرو تهیه و تدوین برنامه های مناسب  تحصیلی و آموزشی به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و بهبود کیفیت آموزشی معلمان است(باندی و وایلز 1382( و همه این موارد به مدرسه برمی گردد. در میان ارکان مدرسه، نقش معلم(  عامل نیروی انسانی) از همه مهمتر و چشم گیر تر است، اینکه به کار گیری معلمان از چه فرآیندی پیروی می کند و چه مراحلی را می پیماید، یا چه بخش ها و واحدهایی در وزارت آموزش و پرورش در گیر این مساله می باشند، اغلب از نظرها دور مانده است. چگونگی استخدام معلمان و دستگاهای دست اندرکارآن، در نمودارهای مختلف تشکیلاتی نهاد تعلیم و تربیت ایران، به طور معمول  وبارها دستخوش تغییر شده است.  با توجه به اینکه حجم عظیمی از فعالیت های وزارت آموزش و پرورش درگیر تامین و تربیت منابع انسانی مورد نیاز جامعه و از جمله برای خود این سازمان است، لذا توجه به نیروهای انسانی آن، در کلیه زمینه ها می تواند  این وزارت خانه را در تحقق هدف های آن یاری رساند.

اهمیت پژوهش

 جذب ، پرورش ، نگهداری و کاربرد مؤثر منابع انسانی به عنوان ارزنده ترین منبع استراتژیک، نیاز به تدابیر و ااقدامات آگاهانه و علاقمندانه دارد، برای این کار مدیران و متخصصان شایسته، دانشمند و با تجربه باید تربیت گردند تا سازمانهای خرد و کلان را به سر منزل مطلوب اقتصادی -  اجتماعی هدایت کنند و این توانایی یک هنر تخصصی به حساب می آید( میر سپاسی، 1376). در چشم انداز  توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران،  به جایگاه نیروی انسانی به گونه ای چشم گیر پرداخته شده است و قرار است در پایان برنامه بلند مدت این چشم انداز، جمهوری اسلامی ایران در زمینه علمی و فناوری  به جایگاه اول منطقه دست یابد و این موقعیت را تثبیت کند.( سند چشم اناز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404  هجری شمسی، 1383).

در لایحه برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران(1389- 1393) که پیش نویس آن به وسیله دولت دهم تحت عنوان" پیشرفت و عدالت ، هدف ها و راهبردهای زیر ارایه شده است:

1.       توجه به خطوط راهنمای الگوی اسلامی- ایران و توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی.

2.       تحقق عدالت در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی.

3.       ایجاد فضای مناست برای تحقق جهش بلند اقتصادی و اجتماعی. .(لایحه برنامه پنجم،پیشرفت و عدالت، ص40 ، ماده 55)

 در ماده 55 این برنامه بر: " تقویت هویت ملی جوانان، متناسب با آرمانهای انقلاب اسلامی، فراهم کردن رشد فکری و علمی و تلاش در جهت رفع دغدغه های شغلی، ازدواج، مسکن و آسیب های اجتماعی و توجه به مقتضیات دوره جوانی، نیازها و توانایی های آنان" ، تاکید شده است.(لایحه برنامه پنجم،پیشرفت و عدالت، ص 6)

بنا بر مفاد ماده 34، لایحه برنامه پنجم توسعه نیر:" دولت موظف است به منظور ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش و ایجاد یکپارچگی آموزشی با هدف ارتقاء کیفی در سه حوزه دانش، مهارت و تربیت و نیز افزایش سلامت روحی و جسمی دانش آموزان...، طرح جامع تحول بنیادی و پرورشی را در سال اول برنامه تهیه و اجرا نماید. دولت همچنین ظیفه دارد برای تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد ، دانش مدار، خلاق و کار آفرین، متطبق با نیازهای نهضت نرم افزاری، با هدف توسعه کمی و کیفی اقدام هایی را انجام دهد..(لایحه برنامه پنجم،پیشرفت و عدالت، ص26 ، ماده 35)

همچنین در  راهبردها و سیاست هایبرنامه پیشنهادی وزیر جدید آموزش و پرورش، اصلاح نظام جذب، نگهداشت و توسعه منابع اتسانی به همراهی باز آفرینی مرجعیت معلم، بهبودجایگاه حرفه ای و ارتقاء منزلت اجتماعی معلمان، به چشم می خورد( جزئیات برنامه های آقای حمید رضا حاجی بابایی وزیر جدید آموزش و پرورش، ص 5)

 بنا براین، نقش منابع انسانی درآموزش و پرورش و لزوم توجه به آن ار مرحله برنامه ریزی تا جذب، استخدام، گرینش و نگهداری نیروی انسانی و رفتار فرد  در سازمان، می تواند زمینه ساز یک آموزش کارا و کار آمد برای گستره عظیمی از نسل آینده باشد، دکتر هوشیار بر این باور بود که کار مهم آموزش و پرورش یک اراده است و در مدارس کنونی ما متاسفانه  وسایل ادراک ارزش به هیچ وجه موجود نیست و بارزترین نمونه عدم رغبت به مواضع مکتبی در همین مؤسسات بی مسمی دیده می شود( شریعتمداری، 1383). به طور مسلم با آموزش، تربیت و جذب نیروهای ماهر، خوش فکر، عالم و خلاق و...ف تا اندازه زیاد می توان امکان درک ارزش ها را در سطح آموزش و پرورش فراهم آورد.

 در حال حاضر معلمان در ایران  از ورودی های مختلف به مدرسه‌ها راه پیدا می کنند. مرکزهای تربیت معلم، آزمون سراسری، انتخاب از‌دبیرستانها و ادامه تحصیل تا سطح کاردانی پیوسته، جذب نیروهای حق التدریس ، برگزاری آزمون های ادواری از جمله آنهاست.  نظام تعلیم و تربیت در سال 1383، لزوم ارتقاء سطح تحصیل معلمان  را دریافت، به موجب تصویب نامه اسفند ماه سال 1383 شمسی، دولت،"حداقل مدرک تحصیلی برای ورود تدریس در دوره ابتدایی، کارشناسی است. البته در مناطق محروم، به کارگیری آموزگاران با مدرک کاردانی  صورت می‌گیرد، اما معلمان بایستی درطول مدت کار، ارتقای مدرک پیدا کنند. برای استخدام دردوره های راهنمایی و‌دبیرستان نیز، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عنوان شده است که در منطقه های محروم معلمان می‌توانند با مدرک کارشناسی استخدام شوند، به شرطی که در حین کار، بتوانند ارتقاء مدرک بیابند."

 
فهرست
امور اداری 2
چکیده 2
مقدمه 2
بیان مساله 4
اهمیت پژوهش 5
هدف 11
پرسش های پژوهش 11
تعاریف عملیاتی 11
شیوه های استخدام وجذب معلمان 13
مختصات وضعیت موجود 27
کمیسیون اساسنامه‌ها, آیین نامه‌ها و مقررات 34
پیشینه پژوهشی 35
شورای عالی اموزش و پرورش و قوانین آن 48
سیر تاریخی شورای عالی معارف 48
وظایف عمده ی شورا عبارت بوداز : 49
شورای عالی فرهنگ 49
شورای عالی آموزش و پرورش 50
تشکیلات جدید سازمان‌ها و مناطق آموزش و پرورش 54
اصلاحات در آموزش و پرورش 56
سند ملی توسعه آموزش و پرورش 58
آشنایی با شرح وظایف 61
پیشنهادها: 64
منابع و مآخذ: 65
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  تجربیات کارشناس امور اداری  وظایف کارشناس امور اداری  وظایف کارشناس امور اداری چیست؟  وظایف کارشناس امور اداری در شهرداری  تجربیات مدون کارشناس امور اداری  شرح وظایف کارشناس امور اداری  وظایف کارشناس امور اداری آموزش و پرورش  وظایف کارشناس امور اداری جهاد کشاورزی  وظایف کارشناس امور اداری شهرداری  وظایف کارشناس امور اداری دانشگاه  وظایف کارشناس امور اداری در دانشگاه  شرح وظايف كارشناس امور اداري  وظايف كارشناس مسئول امور اداري  شرح وظایف کارشناس امور اداری شهرداری  شرح وظایف کارشناس امور اداری آموزش و پرورش  شرح وظایف کارشناس امور اداری دانشگاه  شرح وظایف کارشناس امور اداری و مالی  شرح وظایف کارشناس امور اداری جهاد کشاورزی  شرح وظایف کارشناس مسئول امور اداری  شرح وظایف کارشناس مسئول امور اداری آموزش و پرورش  کارشناس امور اداری  کارشناس امور اداری به انگلیسی  کارشناس امور اداری صفدری  کارشناس امور اداری شهرداری  کارشناس امور اداری جهاد کشاورزی  کارشناس امور اداری دادگستری  کارشناس امور اداری آموزش و پرورش  کارشناس امور اداری و منابع انسانی  وظایف کارشناس امور اداری  استخدام کارشناس امور اداری  کارشناس مسئول امور اداری صفدری  وظایف کارشناس امور اداری در شهرداری  وظایف کارشناس امور اداری شهرداری  شرح وظایف کارشناس امور اداری شهرداری  سوالات استخدامی کارشناس امور اداری شهرداری  سوالات تخصصی کارشناس امور اداری شهرداری  دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری شهرداری  دانلود رایگان سوالات استخدامی کارشناس امور اداری شهرداری  وظایف کارشناس امور اداری جهاد کشاورزی  شرح وظایف کارشناس امور اداری جهاد کشاورزی  وظایف کارشناس امور اداری آموزش و پرورش  شرح وظایف کارشناس امور اداری آموزش و پرورش  شرح وظایف کارشناس مسئول امور اداری آموزش و پرورش  استخدام کارشناس امور اداری و منابع انسانی  وظایف کارشناس امور اداری دانشگاه  وظایف کارشناس امور اداری در دانشگاه  شرح وظایف کارشناس امور اداری  شرح وظايف كارشناس امور اداري  وظايف كارشناس مسئول امور اداري  استخدام کارشناس امور اداری اصفهان  استخدام لیسانس امور اداری  تجربیات مدون فرهنگیان  تجربیات مدون فرهنگیان رایگان  تجربیات مدون معلمان  تجربیات مدون معلمان راهنمایی  نمونه تجربیات مدون فرهنگیان  تجربیات مدون معلمان ابتدایی  تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی  تجربیات مدون معلمان استثنایی  تجربیات مدون معلمان ریاضی  تجربیات مدون معلمان دوره ابتدایی  تجربیات مدون معلم ابتدایی  تجربیات مدون یک معلم ابتدایی  دانلود تجربیات مدون معلم ابتدایی  تجربه مدون معلمان ابتدایی  تجربیات مدون شده معلم ابتدایی  تجربیات مدون معلم دوره ابتدایی  دانلود تجربیات مدون معلمان ابتدایی  تجربیات مدون آموزشی معلمان ابتدایی  تجربیات مدون معاون اجرایی  تجربیات مدون معاون اجرایی مدارس  تجربیات مدون معاون اجرایی دبیرستان  تجربیات مدون معاون اجرایی مدرسه  تجربیات مدون معاون اجرایی مدارس متوسطه  تجربیات مدون معاون اجرایی مجتمع  تجربیات مدون معاون اجرایی ابتدایی  تجربيات مدون معاون اجرايي مدارس  تجربیات مدون معاونت اجرایی  تجربه مدون معاون اجرایی مدارس  تجربیات مدون معاون آموزشی  تجربیات مدون معاون آموزشی دبیرستان  تجربیات مدون معاون آموزشی ابتدایی  تجربیات مدون معاون آموزشی دبستان  تجربیات مدون معاون آموزشی مدرسه راهنمایی  تجربیات مدون معاون آموزشی مدارس  تجربيات مدون معاون آموزشي مدرسه  تجربيات مدون معاون پرورشي  تجربیات مدون یک معاون آموزشی  تجربیات مدون معاون فناوری آموزشی  تجربیات مدون معلمان فیزیک  تجربیات مدون معلمان علوم تجربی  تجربیات مدون معلمان ادبیات  تجربیات مدون کارشناس امور اداری  تجربیات مدون علوم تجربی  تجربیات مدون علوم تجربی راهنمایی  تجربیات مدون دبیر علوم تجربی  تجربیات مدون معلم علوم تجربی  تجربیات مدون دبیران علوم تجربی  تجربیات مدون درس علوم تجربی  تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی  تجربیات مدون رشته علوم تجربی  تجربیات مدون درس علوم تجربی راهنمایی  تجربیات مدون معلم  تجربیات مدون معلمین  تجربیات مدون معلم جغرافیا  تجربیات مدون معلمی  تجربیات مدون معلم ریاضی  تجربیات مدون مربی پرورشی  تجربیات مدون مربیان پرورشی  تجربیات مدون معلم پرورشی  تجربیات مدون یک مربی پرورشی  تجربیات مدون معاون پرورشی  تجربیات مدون معاون پرورشی مدارس  دانلود رایگان تجربیات مدون معاون پرورشی  تجربیات مدون معاونت پرورشی  تجربیات مدون شده یک معاون پرورشی  تجربیات مدون ارتقا شغلی  تجربیات مدون جهت ارتقا شغلی  
محصولات مرتبط
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33653
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 همه شرایط بوفه سالم مدارس؛ از مکان تا مواد غذایی 4 شرایط بهداشتی بوفه مدارس 6 مواد خوراکی غیر قابل عرضه در بوفه مدارس 7 شرایط فضای فیزیکی بوفه در مدارس 7 شرایط متصدی بوفه 8 شاداب سازی محیط مدرسه 8 سلامت محيط مدارس 9 نتیجه...
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33652
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فهرست مطالب چكيده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 علل ضعف دانش آموزان در درس فلسفه و منطق و ارائه راهکار 4 راهكارهاي پيشنهادي براي كاهش افت تحصيلي در دروس فلسفه و منطق 8 نتیجه 10 منابع ومآخذ 11 چكيده موضوع مقاله بررسي علل ضعف دانش‌آموزان...
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33651
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 شیوه‏های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاه 4 نقش آزمایش در آموزش 6 اهداف آزمایشگاه در مدارس 7 نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم 8 نتیجه‏گیری 9 منابع ومآخذ 10 چکیده فعاليتهاي آزمايشگاهي يکي از ارکان اصلي آموزش علوم...
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33650
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها 4 اضطراب و ترس از ریاضی 9 محتواي کتاب هاي رياضي 10 راه های جذاب سازی ریاضی 12 راه های جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان 13 اهمیت وسایل کمک آموزشی در تدریس ریاضی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :2749

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1661

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :312

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1310

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :390

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :220

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :567

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :88

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...