منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون رفتار معلم چگونه باید باشد؟



قیمت: ۶۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 58     کد محصول :5571      حجم فایل:90,86 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

پیشگیری از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان در کلاس درس،پیامدهای منفی تنبیه، رفتار مثبت معلمجوّ مطلوب در کلاس درس و پاسخگویی به نیازهای ویژه دانش آموزان

با نگاهی به مدارس و توجه بیشتر به روش عمل آنها خواهید دید که با وجود تفاوت های بسیار اندک در ساختار و شکل مدارس و نیز یکسان بودن مواد و کتب درسی، تفاوت های زیادی بین مدارس و سطح درسی و نتایج دانش آموزان آنها مشاهده می شود. پس با اندکی تأمل می توان فهمید که عاملی دیگر وجود دارد که موجب می شود سطح درسی، حال و هوای مدرسه و روابط بین فردی در این مراکز آموزشی متفاوت شود.
در سالهای اخیر تحقیقاتی انجام شده است که تأثیر برخی ابعاد غیر درسی را بر رشد جنبه های آموزشی و شخصیتی دانش آموزان اثبات کرده است. اموری همچون رابطه بین فردی دانش آموزان، رابطه میان آنها و معلمان و مدیران، وضعیت اقتصادی-اجتماعی و بسیاری مسائل دیگر در تحصیل و موفقیت دانش آموزان بسیار مؤثرند. بدون تردید مدیران و معلمان بیش از هر عامل دیگر در به وجود آوردن جوّ مناسب در مدرسه و کلاس مؤثرند و رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان وابسته به جوّ سازمانی مدرسه است.

رهبری و هدایت کلاس:
معلم برای اداره مطلوب کلاس به دو مهارت مهم احتیاج دارد، یکی برقراری ارتباط مؤثر و مثبت با دانش آموزان و دیگری، مدیریت کلاس.برای کمک به معلمان در ایجاد جوی آرام و مطلوب در کلاس، چهار راهبرد پیشنهاد می شود:
الف) پیشگیری از رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس.
زیرا پیشگیری بهتر و آسان تر از درمان است. برای این کار معلم باید مسائلی را که موجب قطع توجه و ارتباط آموزشی در کلاس می شود شناخته و آنها را خنثی نماید.

نکات زیرتوصیه می شود:
  1- در بعضی مواقع با عوامل بی نظمی کلاس باید به طور انفرادی ارتباط برقرار کرده و از دلایل آن مطلع شوید.
  2- رفتارها و فعالیت های برهم زننده نظم را مشخص و آن را به صورت قوانین در کلاس مطرح کنید. مثلا: کثیف کردن دیوار ها قدغن است.
  3- منتظر برخی رفتار های غیر قابل پیش بینی باشید و میزان توانایی برخورد خود را با آنها بسنجید.
  4- دانش آموزان باید رفتارهای مطلوب معلم را باید بدانند. مثلا: دوست دارم برای صحبت، اول دست خود را بلند کنید.
  5- به رفتار های نامطلوب، واکنش جدی نشان دهید. زیرا بی توجهی به این امر موجب نا کارآمد جلوه کردن شما در نظر آنها می شود.
  6- در شروع کار، قوانین و ضوابط کلاس را مشخص و مطرح کنید و سعی کنید آنها، روشن و قابل اجرا باشند.
  7- قوانین باید قابل درک باشند، برای کلاسهای ابتدایی قوانین ساده و کلی تر و برای کلاسهای بالاتر قوانین پیچیده تر.
  8- کلاس درس را در آغاز با جدیت شروع کنید و متعاقب آن آزادی بیشتری به دانش آموزان بدهید، زیرا کنترل آنها پس از دادن آزادی های بسیار در آغاز، مشکل است.
  9- یادگیری را با اهمیت و معنی دار کنید تا دانش آموزان علاقمند شده و خسته نشوند.

علل رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس امور مختلفی همچون: خستگی از درس و بحث معلم، استقلال طلبی در مقابل معلم، جلب توجه و یا سردرگم بودن نسبت به انتظارات و قوانین کلاس، می تواند باشد.  سه ویژگی برای اقدامات پیشگیرانه مطلوب می توان در نظر گرفت:
  1) نظارت: معلم به طور فعال بیش از یک دانش آموز را مورد توجه قرار دهد و برای همه فعالیتی مشخص کند.                                                                                                 

2) پاسخ مقتضی و مناسب به رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس: این کار برای پیشگیری از رفتار های بعدی صورت می گیرد و راهبرد های زیر به ترتیب میتواند در این امر مؤثر باشد:
     1- معلم در حین تدریس، نگاهی خیره و کوتاه مدت به دانش آموز خاطی داشته باشد.
     2- از شیوه بیان غیر مستقیم استفاده کند.
     3- به شکل تصنعی از شخص خاطی سوال کند. (چرا به جای شرکت در کلاس به کار دیگری مشغولید؟)
     4- از شیوه بیان مستقیم استفاده کند.
     5- الگو سازی رفتار مطلوب با اشاره به دانش آموزان دیگر.
     6- شیوه اصلاح رفتار، یعنی پاداش به رفتار های مطلوب و نادیده گرفتن رفتار های نامطلوب.
     7- منزوی کردن یا اخراج کردن دانش آموز خاطی.
  3) ارائه پاسخهای راهبردی به رفتار های نامطلوب دانش آموزان: با استفاده از نگرش انسان گرایانه، مذاکره منطقی با دانش آموزان، و استفاده از تحلیل کاربردی رفتار (بحث تقویت و پاداش).

تنبیه و پیامد های آن
تنبیه کاری است نامطلوب و مربیان تربیتی هرگز این شیوه را برای جلوگیری از رفتار نامطلوب و تنظیم مدیریت کلاس توصیه نمی کنند. اگرچه تجربه عمومی نشانگر آثار کوتاه مدت آن است اما متخصصان امر نگران آثار جانبی آن هستند. زیرا: تنبیه ممکن است بیش از حد تعمیم یابد و رفتار های دیگر دانش آموز را نیز تحت تأثیر قرار دهد؛ در صورت تکرار، اثر خود را از دست بدهد؛ و ایجاد احساس «درماندگی» و ناتوانی در دانش آموزان نماید.  رهنمود های زیر را برای تنبیه دانش آموزان می توان ارائه کرد:
  1- به دلایلی که ذکر شد تا حد امکان از تنبیه کم استفاده کنید.
  2- دلیل خود را برای تنبیه دانش آموزان بیان کنید، تا بدانند رفتارشان بد بوده نه خودشان.

 ۳- دانش آموزان باید بدانند چه می توانند بکنند تا تنبیه نشوند.

4- رفتار های مناسب را در کلاس تقویت کنید.
  5- هرگز از تنبیه بدنی استفاده نکنید.
  6- رفتار نامطلوب را در ابتدای بروز آن  مورد تنبیه قرار دهید نه در انتها. زیرا رفتار درحال شکل گیری بیشتر از رفتاری که انجام شده و لذت آن برده شده قابل اصلاح است.
ب) برقراری ارتباط مؤثر و مثبت با دانش آموزان.
توجه به موارد ذیل در برقراری ارتباط مناسب و مؤثر در کلاس مفید است:

  1- معلم باید مؤدبانه صحبت کند و از کلمات آمرانه بپرهیزد.
  2- معلم باید در مواقع لزوم  از دانش آموزان خواهش و تقاضا کند.
  3- به دانش آموزان بیاموزید که احساسات خود را بدون افراط و تفریط نشان دهند و اینکه استفاده از احساسات برای تأثیر گذاری بر دیگران کار درستی نیست.
  4- گاهی اوقات سوال های غیر جدی مطرح کنید تا ساختار شخصیتی شما جدی و غیر قابل انعطاف به نظر نیاید.

تأثیر انتظارات معلم

 

فهرست
 
مقدمه............................................................................................................................1-5
تاثیر انتظارات علم..........................................................................................................5-9
رفتار معلم باید چگونه باشد...........................................................................................9-11
مدیریت رفتار با دانش آموز در کلاس........................................................................12-20
ملاحظات مربوط به اخراج دانش آموزان...................................................................20-28
نقش معلم در جذابیت کلاس......................................................................................28-37
پیشنهادات.................................................................................................................37-38
توضیح دیگر هدایت کلاس........................................................................................32-51
اصول پرورش خلاقیت ویزگی معلم خلاق..................................................................52-55
نتیجه گیری.................................................................................................................... 56
منابع...............................................................................................................................57
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:جو مطلوب کلاس درس   پرهیز از مقررات خشک کلاسی  سختگیری معلم در کلاس درس  چگونه کلاس رااداره کنیم   روش اداره کلاس برای معلمان   چگونه کلاس درس را کنترل کنیم   چرا جو کلاس متشنج می شود ؟   روشهای کلاسداری  تجربیاتی از کلاس داری  چرا دانش آموزان در کلاس درس شلوغ می کنند؟  تجربیات مدون آموزشی   تجربیات مدون آموزشی ویژگی های یک معلم کارآمد   تحقیق تجربیات مدون آموزشی ویژگی های یک معلم کارآمد   چگونه معلمی حرفه ای باشیم   خصوصیات و کیفیت یک معلم کارامد   دانلود تجربیات مدون آموزشی ویژگی های یک معلم کارآمد   معلم   معلم کارآمد   ويژگيهاي شخص معلم  معلم حرفه ای  معلم کمال گرا  دانش آموز  کلاس    مدرسه  یادگیری  ایجاد انگیزه  کلاس جذاب  تجربه معلمی  دانش آموز منفعل  نحوه برخورد با دانش آموزان گوشه گیر و منزوی و منفعل در کلاس  جو سازمانی مدرسه  جو سازمانی مدارس  جو سازمانی مدارس ابتدایی  پرسشنامه جو سازمانی مدرسه  دانلود پرسشنامه توصیف جو سازمانی مدرسه  پرسشنامه جو سازمانی مدارس  هدایت کلاس اولی ها  اداره کلاس  اداره کلاس شلوغ  اداره کلاسهای چند پایه  اداره کلاس دانشگاه  اداره کلاس ابتدایی  اداره كلاس  نحوه اداره کلاس درس  روش اداره کلاس  نحوه اداره کلاس  نحوه اداره کلاس در دانشگاه  مدیریت کلاس شلوغ  نحوه اداره کلاس شلوغ  مدیریت کلاسهای چند پایه  نحوه اداره کلاسهای چند پایه  مديريت كلاسهاي چند پايه  شیوه اداره کلاسهای چند پایه  مدیریت در کلاسهای چند پایه  نحوه اداره کلاس درس دانشگاه  مدیریت کلاس دانشگاه  مدیریت کلاس دانشگاه ازاد مهدیشهر  نحوه اداره کلاس دانشگاه  روش اداره کلاس دانشگاه  روش اداره کلاس ابتدایی  مدیریت کلاس ابتدایی  اداره کلاس درس  نحوه اداره کلاس درس در دانشگاه  نحوه مدیریت کلاس درس  روش اداره کلاس درس  چگونگی اداره کلاس درس  روش های اداره کلاس درس  نحوه ی مدیریت کلاس درس  بهترین روش اداره کلاس درس  روش اداره کلاس های چند پایه  روش اداره کلاس چند پایه  روش اداره کلاس ورزش  روش های اداره کلاس  بهترین روش اداره کلاس  روش مدیریت کلاس  نحوه اداره کلاس زبان  نحوه اداره کلاس توسط استاد  نحوه مدیریت کلاس  نحوه مدیریت کلاس در دانشگاه  روش کلاسداری  روش کلاسداری دبیرستان  روش کلاسداری ابتدایی  روش کلاسداری کودکان  روش کلاسداری نوجوانان  روش کلاسداری دینی  روش کلاسداری پیش دبستانی  روش کلاسداری قرآن  روش کلاسداری در ابتدایی  روش کلاسداری در دانشگاه  روش کلاسداری برای نوجوانان  تجربه کلاس داری  تجربه های کلاس داری  تجربه کلاس زبان  تجربه کلاس آیلتس  تجربه معلم کلاس اول  تجربیات معلم کلاس اول  تجربه های معلم کلاس اول  تجربیات معلم کلاس اول ابتدایی  تجربه آموزشی معلم کلاس اول  تجربیات یک معلم کلاس اول ابتدایی  تجربیات آموزشی معلم کلاس اول  تجربیات مدون معلم کلاس اول  تجربیات شغلی معلم کلاس اول  تجربه در کلاس  تجربه در کلاس درس  تجربه معلم در کلاس درس  تجربه گرایی کلاسیک  تجربیات معلم در کلاس درس  تجربیات یک معلم در کلاس درس  رفتار معلم با دانش آموز  رفتار معلم با دانش آموزان دبیرستانی  رفتار معلم با دانش آموزان  رفتار معلم با دانش آموز تنبل  رفتار معلمان با دانش آموزان  رفتار معلم با دانش اموز بیش فعال  رفتار معلم با دانش اموزان ابتدایی  نحوه رفتار معلم با دانش آموز  چگونگی رفتار معلم با دانش آموز  چگونگی رفتار معلم با دانش آموزان  رفتار معلم  رفتار معلم در کلاس  رفتار معلم در روز اول مدرسه  رفتار معلم در كلاس  رفتار معلم نمونه  چگونگی رفتار معلم در کلاس  رفتار معلم در کلاس درس  شیوه های رفتاری معلم در کلاس  برخورد معلم با دانش آموز بیش فعال  طرز برخورد معلم با دانش اموز بیش فعال  تجربه معلمی  تجربه معلمین ابتدایی  تجربه معلمین  تجربه های معلمی  تجربه شغلی معلمی  تجربه ی معلمی  تجربه های معلمین  تجربه های معلمین ابتدایی  تجربه های معلمی من  بهترین تجربه معلمی من  تجربه معلم  تجربه معلم ابتدایی  تجربه معلمان  تجربه معلمان ادبیات  تجربه معلم ورزش  تجربه معلم ابتدايي  تجربه معلم پرورشی  تجربه معلم زبان  تجربه معلم کلاس اول  تجربیات معلم ابتدایی  تجربه یک معلم ابتدایی  تجربه آموزشی معلم ابتدایی  تجربه های معلم ابتدایی  تجربه آموزشی معلمان ابتدایی  تجربه های معلمان ابتدایی  تجربه معلمان ابتدایی  تجربیات معلم ابتدایی.doc  تجربه معلمان موفق  تجربه معلمان راهنمایی  تجربه معلمان ریاضی  تجربه معلمان موفق ابتدایی  تجربه معلمان دینی  تجربه معلمان زبان انگلیسی  تجربیات معلمان ادبیات  تجربه معلم ادبیات  تجربیات معلمان ادبیات فارسی  تجربیات معلمان ادبیات راهنمایی  تجربیات معلمان ادبیات فارسی متوسطه  تجربیات معلمان ادبیات دوره راهنمایی  تجربه آموزشی معلم ادبیات  تجربه یک معلم ادبیات  تجربه های معلم ادبیات  تجربیات معلم ورزش  تجربيات معلم ورزش  تجربیات معلم ورزش متوسطه  تجربیات معلم ورزش ابتدایی  تجربه شغلی معلم ورزش  تجربه آموزشی معلم ورزش  تجربه های معلم ورزش  تجربه یک معلم ورزش  تجربه های یک معلم ورزش  تجربيات معلم ابتدايي  تجربه يك معلم ابتدايي  تجربه هاي معلمان ابتدايي  تجربیات معلم پرورشی  تجربه کاری یک معلم پرورشی  تجربه مربی پرورشی  تجربه های معلم پرورشی  تجربه های یک معلم پرورشی  تجربه معلم زبان انگلیسی  تجربیات معلم زبان انگلیسی  تجربیات معلم زبان  تجربیات معلم زبان دوره راهنمایی  تجربيات معلم زبان  تجربه یک معلم زبان  تجربیات معلم زبان انگلیسی راهنمایی  تجربیات معلم زبان دبیرستان  تجربیات معلم کلاس اول  تجربه های معلم کلاس اول  تجربیات معلم کلاس اول ابتدایی  تجربه آموزشی معلم کلاس اول  تجربیات یک معلم کلاس اول ابتدایی  تجربیات آموزشی معلم کلاس اول  تجربیات مدون معلم کلاس اول  تجربیات شغلی معلم کلاس اول  انتظارات معلم از دانش آموزان  انتظارات معلمان از دانش آموزان  انتظارات معلم از دانش آموز  انتظارات یک معلم از دانش آموز  انتظارات دانش آموزان از معلم خود  انتظارات معلمان از اولیا  انتظارات معلم از اولیا  انتظارات معلم  انتظارات معلم از والدین  انتظارات معلم از راهبر آموزشی  انتظارات معلمان  انتظارات معلم از شاگرد  انتظارات معلمان از والدین  انتظارات از معلمان  انتظارات مدیر از معلمان  انتظارات مدیران از معلمان  انتظارات مدرسه از معلمان  انتظارات آموزشی از معلمان  انتظارات دانش آموزان از معلم خود  انتظارات دانش آموزان از والدین  انتظارات دانش آموزان از رئیس جمهور  انتظارات یک دانش آموز از رئیس جمهور  انتظارات دانش آموزان از معلم  انتظارات دانش آموز از معلم  انتظارات یک دانش آموز از معلم  انتظارات دانش آموزان از معلمان  انتظارات دانش آموز از مدرسه  انتظارات دانش اموزان از مدیر مدرسه  انتظارات دانش آموزان از مدرسه  انتظارات دانش آموزان  انتظارات از دانش آموزان  انتظارات معلمان از دانش آموزان  انتظارات معلم از دانش آموزان  انتظار معلم از دانش آموزان  انتظارات معلم از دانش آموز  انتظارات مدرسه از دانش آموزان  انتظارات رهبری از دانش آموزان  انتظارات شهدا از دانش آموزان  انتظارات رهبر از دانش آموزان  معلم خلاق  معلم خلاق دزفولی محمدرضا جاهد  معلم خلاق دزفول  معلم خلاقیت  معلم خلاق کیست  خلاقیت معلم کلاس اول  معلمین خلاق  خلاقیت معلم ششم  ویژگی معلم خلاق  معلم و خلاقیت  معلم خلاق دزفولی  خلاقیت معلم ابتدایی  خلاقیت معلم در کلاس  خلاقیت معلم در کلاس درس  خلاقیت معلم رمز پیروزی اوست  خلاقیت معلم در تدریس  معلم و خلاقیت و پویایی  خلاقیت معلمان کلاس اول  معلم خلاق کلاس اول  معلم خلاق ششم  ویژگی های معلم خلاق  ویژگی معلمان خلاق  ویژگیهای یک معلم خلاق  همایش معلم و خلاقیت  جذابیت کلاس درس  راهکارهای جذابیت کلاس درس  راههای جذابیت کلاس درس  جذابیت در کلاس درس  جذابیت های کلاس درس  پیشنهاد برای جذابیت کلاس درس  30 پیشنهاد برای جذابیت کلاس درس  ایجاد جذابیت در کلاس درس  جذابیت کلاس  جذابیت کلاس قرآن  جذابیت در کلاس  راههای جذابیت کلاس  ایجاد جذابیت در کلاس  عوامل موثر در جذابیت کلاس   
محصولات مرتبط
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:33602
دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی افزایش عزت نفس در دانش آموزان چه طور عزت نفس را در دانش آموزان افزایش دهیم؟ نگرش مثبت نسبت به توانایی‌های خود و حس مفید و با ارزش بودن در کلاس درس و در میان همکلاسی‌ها نیاز درونی کلیه دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی است .و این احساس می‌تواند یکی از عوامل...
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحان

قیمت: 35,000 ريال کد فایل:33601
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحانات دانش آموزان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه مشاور در مورد امتحانات دانش آموزان نکات قابل توجه قبل ازشروع امتحان 1. توجه داشته باشید توکل به خدا , آرامش و اعتماد به نفس و پشتکار و برنامه ریزی مهمترين عوامل موفقيت در امتحان است. 2. سعی کنید هرگونه برداشت نا به جا از امتحانات و ناراحتی و...
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:33600
دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:دانلود پیشنهاد ارزشیابی ویژه دانش آموزان دیر آموز ويژگي هاي خانوادگي دانش آموزان ديرآموز وضعيت خانوادگي دانش آموزان ديرآموز فرق چنداني با خانواده هاي دانش آموزان ديگر ندارد . اما اين احنمال وجود دارد كه اين خانواده ها متعلق به طبقه اجتماعي و اقتصادي پايين تري باشند. مسائل مربوط به اعتياد...
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33599
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل قسمتی از فایل نام فایل:گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی شادی و نشاط در مدرسه و کلاس فهرست چکیده 2 مقدمه 3 متن 4 روش های تدریس 4 چگونه کلاس با نشاطی داشته باشیم؟ 6 تقویت انگیزه درونی شاگرد 7 نتيجه 9 منابع 10 چکیده اگر شادی و نشاط در مدرسه و کلاس نباشد زیستن برای یادگیری و یادگیری برای زیستن متعالی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :2649

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می شوند تا زیگوت را بوجود آورند ....

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1589

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور با کلاهک...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :273

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1239

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل ابزارهایی برای برنامه سازی ،...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :360

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :174

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :525

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی نظیر بانک های اطلاعاتی...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :53

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...