منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناخت جریان سلفی تکفیری

سوالات ضمن خدمت شناخت جریان سلفی تکفیری

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

فروشگاه فایل

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون دبیر علوم تجربی برای ارتقای شغلی خبره و عالی



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 100     کد محصول :7218      حجم فایل:208,57 KB      نوع فایل :rar



 

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

چکیده:

انسان که موضوع تعلیم وتربیت و به عنوان یک عامل فعال در فرآیند تدریس مورد نظر است، نیازها و رغبت‌های متفاوتی دارد که بر اساس گفتهٔ تایلر (اگر برنامه‌ها و سایر فعالیت‌های مدرسه با توجه به رغبت‌های محصلان تنظیم شوند در این صورت به طور فعال در آن‌ها شرکت می‌کنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسان تر یاد می‌گیرند بلکه می‌آموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند)لذا در این مقاله به چند روش تدریس و سنجش تکوینی بر اساس نیاز و رغبت دانش آموزان اشاره شده است.

مقدمه:

معلمی حرفه ای متشکل از دانش و مهارت‌های گوناگون است. یک معلم باید برای تدریس مطلوب، همزمان  مجموعه ای از دانش‌ها را به طور هنرمندانه در هم بیامیزد تا در مسیر ترکیب و بکارگری آن‌ها تدریسی اثر بخش طراحی و در کلاس درس ارائه کند. اهداف آموزشی بر اساس چنین فعالیتی امکان تحقق می‌یابند. در واقع حرفهٔ معلمی با تعامل مفهومی طیف متنوعی از دانش‌ها شکل می‌گیرد. در عصر جدید که معلم و دانش آموز در اقیانوسی از اطلاعات غوطه ورند، معلم نقش سکان داری را دارد که کشتی و عوامل آن را به سمت مطلوبی هدایت می‌کند.

هایم گینوت (استاد تعلیم و تربیت کودک و نویسنده کتاب را بطهٔ معلم و دانش آموز        

 می‌گوید:

{من به این نتیجهٔ قاطع رسیدم که عامل تعیین کنندهٔ کلاس، من هستم. این روش شخصی من است که این جو را بوجود می‌آورد. حال و هوای کلاس را روحیهٔ روزانهٔ من می‌سازد. من به عنوان معلم قدرتی دارم که می‌توانم زندگی شاگردانم را شیرین و تلخ کنم، می‌توانم تحقیر یا تمسخر کنم، صدمه بزنم یا درمان کنم، روی هم رفته این پاسخ من است که تشدید یا تخفیف یک بحران، و انسان یا نا انسان شدن یک کودک را معین می‌کند}.

معلم به عنوان هدایت گر باید نیاز محصل خود را بشناسد و بر اساس آن کلاس درس را اداره کند.

رالف تایلر (1970) می‌گوید { اگر برنامه‌ها و سایر فعالیت‌های مدرسه با توجه به رغبت‌های محصلان تنظیم شوند در این صورت دانش آموزان به طور فعال در آن‌ها شرکت می‌کنند و در نتیجه نه تنها بهتر و آسان‌تر یاد می‌گیرند بلکه می‌آموزند که چگونه خود را با شرایط مدرسه وفق دهند}.

در این مقاله چند روش تدریس و کلاس داری بر اساس رغبت و نیاز به با هم زیستن و دانستن برای زیستن که از شیوه‌های فعال و پویای درس علوم تجربی است، طی سالهای گذشته آموخته و بکار گرفته‌ام،  را برای شما گرامیان بیان می‌کنم. امیدوارم همکاران و استادان گرامی اشکال‌های کارم را بررسی و بنده را در این امر خطیر راهنمایی و یاری نمایند

چند روش:

تدریس پویای علوم تجربی بر اساس  آموزش فعال علوم

ازنیاز تا عمل

درس علوم تجربی، درس یادگیری بعضی از دانش‌ها برای استفاده عملی بهتر در زندگی است. بنابراین. بخش تئوری باید به گونه ای با بخش عملی آمیخته شود که هم قوهٔ جستجو گری را در دانش آموزان شکوفا  نماید و هم دانستن و کشف مجهولات را برای آن‌ها نشاط آور سازد و هم آنچه را برای زندگی در دنیای امروز و فردا به آن نیازمندند به آن‌ها بیاموزد.

آموزش فعال و پویای درس علوم تجربی فرد را قادر می‌سازد راه حل مسائل و کشف مجهولات را بیابد که این آموختن برای زیستن است.

اکنون توجه شما را به چند روش تدریس و سنجش تکوینی در کلاس درس خویش جلب  می‌کنم.

1- تدریس بخش دنیای زنده بصورت گروهی با شرکت در یک پیک نیک.

   - هدف: آشنایی با موجودات زنده، رشد، تکثیر و نحوه زندگی آن‌ها

   - عملکرد: برای این منظور قبلاً از دانش آموزان خواسته می‌شود اگر موجود زنده ای اعم از گیاه یا جانور در منزل دارند برای جلسه آینده به کلاس بیاورند.

برای این منظور کلاس درس به حیاط مدرسه انتقال داده می‌شود و به روش پیک نیک و دور هم نشستن کلاس اداره می‌شود، چون انسان فطرتاً موجودی  طبیعت گراست، اغلب دانش آموزان با انگیزه و رغبت بیشتری در این فعالیت شرکت می‌کنند.

جلسه درس پس از حضور و غیاب و پرسش از دروس گذشته به این روش آغاز می‌شود که؛ از دانش آموزان پرسیده می‌شود موجود زنده به چه موجودی گفته می‌شود؟ دانش آموزان با شرکت در بحث، نظرات خود را بیان می‌کنند. سخنان آنان را روی تخته نوشته تا از نتیجهٔ آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های موجود زنده بدست آید. سپس از آن‌ها خواسته می‌شود هدف از این ویژگی‌ها چیست؟ برای فعال تر نمودن دانش آموزان از آن‌ها خواسته می‌شود برای جلسه آینده هدف از این ویژگی‌ها را با پرسش از بزرگ‌ترها – کتاب‌هایی که خوانده‌اند و یا کسب اطلاعات از اینترنت نوشته و به کلاس بیاورند. تا در بحث جدید شرکت نمایند.

در مرحله بعدی، موجودات زنده دانش آموزان توسط خودشان معرفی شده، و هر دانش آموز موظف است در مورد موجود زنده ای که به کلاس آورده  است و در مورد نحوه زندگی، تغذیه، روش تولید مثل و یا تکثیر- نحوه نگهداری از آن موجود و .... مطالبی را برای همکلاسی‌های خود بیان کند.

نتیجه اینکه، دانش آموزان با موجودات زندهٔ متفاوتی که می‌توانند آن‌ها را در محیط زندگی خود همراه داشته باشند، آشنا شده و با کسب اطلاعات درصورت تمایل از آن‌ها نگهداری کنند.

2- تدریس اندام‌ها و دستگاه‌های بدن با تشریح اندام‌های طبیعی توسط معلم و دانش آموزان.

  - هدف: مشاهده و تشریح بصورت گروهی.

- عملکرد: برای این منظور جهت تدریس دستگاه‌های گردش خون و دفع ادرار و تنفس ابتدا در حین تدریس توسط معلم تشریح شده و ضمن آنکه تصویر آن روی تخته کشیده می‌شود، قسمت‌های مختلف آن توضیح داده شده و ساختمان آن  بررسی می‌شود. سپس دانش آموزان گروه‌های مختلف، اندام مورد نظر را که به آزمایشگاه آورده‌اند، تشریح می‌کنند و ساختمان و نوع کار هر قسمت را شرح می‌دهند. در این روش دانش آموزان اندام‌ها را به عینه مشاهده نموده و امر یادگیری – یاد دهی تسهیل می‌یابد.

3- سنجش عملکردی:

-هدف: با لا بردن سطح دقت و کنجکاوی دانش آموزان در کارهای علمی – آزمایشگاهی

- عملکرد: در این آزمون‌ها که به دو صورت عملی و کتبی برگزار می‌شود دانش آموز آزمایش‌های انجام شده را مجدد با دستور کار انجام داده و یا به سؤالات تئوری مربوطه که بر اساس هفت سطح حیطهٔ یادگیری بصورتهای متفاوت مطرح می‌شود پاسخ می‌دهد.

در بعضی از موارد از دانش آموزان خواسته می‌شود در صورت تمایل ماکت اندام‌ها را با خمیر کاغذ که طرز تهیه آن نیز آموزش داده می‌شود را درست کنند و به کلاس بیاورند نمرهٔ این کارها بعنوان نمرهٔ مستمر و سنجش تکوینی محسوب می‌شود.

4- سنجش مشارکتی  و گروهی:

- هدف: مبادله اطلاعات بین دانش آموزان یک گروه با بنیهٔ عملی متفاوت.

- عملکرد: در این روش دانش آموزان در گروه‌های مختلف با بنیهٔ علمی متفاوت سازمان دهی می‌شوند، سؤالات مطرح می‌شود و گروه‌ها به صورت مشورتی با هم پاسخ می‌دهند. دراین روش اطلاعات بین دانش آموزان مبادله شده و سپس معلم از بین برگه‌های افراد گروه، فقط یک برگه را تصحیح نموده نمره را برای کل گروه ثبت می‌نماید.

در ارزشیابی گروهی و یا به عبارتی مشارکتی، این امکان فراهم می‌شود تا یاران آموزشی (افراد ذیربط، ذینفع و ذیعلاقه) در فرآیند قضاوت نسبت به برنامه مورد ارزیابی سهمی بر عهده داشته باشند. کاربرد این الگو  در نظام آموزشی ابزاری برای بدست آوردن تجربه و فراگیری از تجربیات است. و شرکت کنندگان در برنامه را قادر می‌سازد که از تجارب، موفقیت‌ها و نا کامی‌های پیش آمده، درس بیاموزند تا بتوانند بهتر عمل کنند.

5- سنجش با استفاده از تقلب:

- هدف: راهنمایی دانش آموزان به سوی مطالبی که احساس می‌کنند فراگیری آن دشوار است.

- عملکرد: از دانش آموزان خواسته می‌شود تمامی مطالبی را که می‌خواهند بصورت تقلب از آن استفاده کنند روی یک چهارم برگهٔ A4 نوشته و به کلاس بیاورند. طبیعی است که دانش آموز مطلبی را که از نظر فراگیری با آن مشکل دارد برای مرور و تقلب روی برگه می‌نویسد و تمام توجه او به آن معطوف شده تا بتواند از آن به نحوه احسن استفاده نماید.

در این فعالیت دانش آموز با رغبت در فرآیند یادگیری – یاد دهی شرکت نموده و نهایتاً نتیجهٔ مطلوبی هم بدست می‌آورد که میل به حل مشکل او را ارضاء می‌کند.

سؤالات در سطوح بالا تر حیطهٔ یادگیری از جمله درک، فهم، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی مطرح شده تا دانش آموزان آموخته‌های خود را مورد ارزشیابی قرار دهند.

فهرست
تدریس فعال و پویایی علوم تجربی 2
چکیده 2
مقدمه 2
ازنیاز تا عمل 4
راهکارهای مناسب و اجرائی در تدریس علوم تجربی 8
یک تجربه از یک روش تدریس آموزشی 14
مشکلات موجود در انجام فعالیت‌های عملی 26
اهداف کلی طرح جدید آموزش درس علوم 41
مشکلات مربوط به درس علوم تجربی 41
انتظارات گروه از مسئولین محترم آموزش و پرورش 43
انتظارات گروه از از مدیران محترم مدارس 44
انتظارات گروه از از دبیران محترم 45
راهکار و پیشنهادات جهت حل مشکلات مذکور 47
تجربه از مهارت مشاهده در درس علوم تجربی 51
کسب تجربه از فعالیت‌های عملی در آموزش ویادگیری علوم تجربی 59
تاریخچه استفاده از فعالیت‌های عملی در آموزش علوم 61
بهره گیری از روش‌های آموزشی تدریس علوم 69
ویژگیهای دبیر علوم تجربی 93
نتیجه گیری 100
منابع 100
 
 
 
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:تجربیات دبیر علوم تجربی  تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی  تجربیات دبیر علوم تجربی راهنمایی خبره  تجربیات دبیر علوم تجربی عالی  تجربیات معلم علوم تجربی  تجربیات دبیر علوم تجربی برا ارتقای شغلی  تجربیات مدون دبیر علوم تجربی راهنمایی  ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  تجربیات مدون تدریس دبیر علوم تجربی  تجربیات دبیر علوم متوسطه  تجربیات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی متوسطه یک  تحقیق ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  مقاله ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  تجربیات و مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  تجربیات دبیر علوم تجربی ارتقای شغلی  تجربیات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجریبات مدون دبیر علوم ارتقای شغلی خبره به عالی  تحقیق برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  مقاله برای ارتقای شغلی دبیر علوم تجربی  تجربیات دبیران  سایت تخصصی تجربیات دبیران  تجربیات دبیر  تجربیات معلم  تجربیات آموزگار  تجربیات هنر اموز  رتبه عالی  رتبه خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیران برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات معلم ابتدایی  تجربیات آموزگار ابتدایی  تجربیات یک معلم  تجربیات یک هنر آموز  تجربیات معلمین  تحقیق درباره تجربیات دبیران  تجربیات دبیران برای رتبه خبره  تچربیات دبیران برای ارتقای شغلی ارشد به خبره  تجربیات برای ارتقای شغلی ارشد به خبره   ارتقاء شغلی فرهنگیان  ارتقاء شغلی خبره به عالی  ارتقاء شغلی ارشد به خبره  ارتقای خبره به عالی  ارتقای ارشد به خبره   دانلودمقاله ارتقاءشغلی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی فرهنگیان  دانلودمقاله ارتقاءشغلیخبره به عالی  دانلودمقاله ارتقاءشغلی خبره به عالی  ارتقاع شغلی فرهنگیان  مقالات فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  مقاله های فرهنگیان جهت ارتقای رتبه  جدیدترین مقالات خبره   بانک مقالات ارزان ارتقاشغلی فرهنگیان  ارتقاشغلی معلم ها  ازخبره به عالی  ارتقا شغلی  ارتقای شغلی معلمان ایران  برای مقالات خبره چه باید بنویسیم  ارتقایشغلی فرهنگیان  ارتقای شغلی خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان خبره به عالی  ارتقای شغلی فرهنگیان ارشد به خبره  ارتقا  شغلی  ارشد  به  خبره  دوره  ابتدایی  جدیدترین مقالات ابتدایی  فرهنگیان ومقالات خبره  فرهنگیان ومقالات عالی    
محصولات مرتبط
نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

قیمت: 189,000 ريالکد فایل:35994
دانلود نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ می باشد.دانلود نمونه سوالات نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ آن...
سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

قیمت: ريالکد فایل:35993
نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره)  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن آزمون جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره) می باشد نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی  می باشد.   محتویات بسته دانلود نمونه سوالات جایگاه زن در اندیشه امام...
سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:35992
سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت طرح شهاب آزمون شناسایی و هدایت استعداد برتر, آزمون شناسایی و هدایت استعداد های برتر, دانلود آزمون شناسایی و هدایت استعداد برتر, سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر جزوه کامل به همراه دانلود سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعداد های برتر ( شناسایی و هدایت استعدادهای برتر...
سوالات ضمن خدمت شناخت جریان سلفی تکفیری

سوالات ضمن خدمت شناخت جریان سلفی تکفیری

قیمت: 69,000 ريالکد فایل:35991
دانلود نمونه شناخت جریان سلفی تکفیری با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار کاملترین فایل در مورد دانلود دانلود نمونه شناخت جریان سلفی تکفیری جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات شناخت جریان سلفی تکفیری این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون شناخت جریان سلفی تکفیری می باشد.دانلود نمونه شناخت جریان...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :4180

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :2103

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :2767

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :919

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :2306

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :940

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

حجم:14476KB | بازدید :952

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :802

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...