منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل

نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل

نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه

نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه

دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟

دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟

پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹8

پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹8

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 31     کد محصول :5812      حجم فایل:51,73 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه

«اصطلاح تدریس، اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می‌رسد، اکثر معلمان و مجریان برنامه‌های درسی با معنی و ماهیت درست آن آشنایی دارند. برداشتهای مختلف معلمان از مفهوم تدریس می‌تواند در نگرش آنان نسبت به دانش آموزان و نحوهٔ کار کردن با آن‌ها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چند گانه از مفهوم تدریس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از مهم‌ترین آن‌ها ضعف دانش پایه و اختلاف در ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‌های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش در درک مفاهیم تربیتی به حدی است که بسیاری از کارشناسان، معلمان و دانشجویان این رشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش، تدریس و حرفه آموزی را یکی تصور می‌کنند وبه جای هم به کار می‌برند. این مفاهیم اگر چه ممکن است در برخی جهات وجوه مشترک و در هم تنیده داشته باشند، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود را دارند.

پرورش یا تربیت «جریانی است منظم و مستمر که هدف آن هدایت رشد جسمانی، شناختی، اخلاقی و اجتماعی یا به طور کلی رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان در جهت کسب و درک معارف بشری و هنجارهای مورد پذیرش جامعه و نیز کمک به شکوفا شدن استعداد آنان است» (سیف،1379، 28). بر اساس چنین تعریفی پرورش یک نظام است، نظامی که کارکرد اساسی‌اش شکوفا کردن استعداد و تربیت شهروندانی است که هنجارهای مورد پذیرش جامعه راکسب کنند و متعهد به ارزش‌های آن باشند. حتی بسیاری از صاحب نظران تربیتی کارکردی فراتر از کارکرد ذکر شده برای پرورش قائل‌اند و معتقدند که القای ارزش‌ها و سنت‌ها و اخلاقیات پذیرفته شده جامعه به افراد یکی از قدیمی‌ترین دیدگاه پرورشی است، به جای چنین کارکردی، نظام تربیتی باید رشد مهارت‌های شناختی از قبیل تفکر انتقادی، تحلیل ارزش‌ها و مهارت‌های گروهی را در کانون کارکردهای خود قرار دهد تا زمینهٔ مردم سالاری در جامعه فراهم شود. (میلر،1983) گروهی دیگر نیز بر این باورند که نظام تربیتی باید عامل تغییر و تحول اجتماعی باشد. (فریره، 1972)

تحلیل مفاهیم و کارکردهای ذکر شده نشان می‌دهد که به هیچ وجه نمی‌توان مفهوم «پرورش» را با مفاهیمی چون آموزش، تدریس و یا حرفه آموزی یکی دانست. پرورش مفومی کلی است که می‌تواند سایر مفاهیم را در درون خود جای دهد.

مفهوم آموزش برخلاف پرورش یک نظام نیست، بلکه آموزش فعالیتی است هدفدار واز پیش طراحی شده، که هدفش فراهم کردن فرصت‌ها و موقعیت‌هایی است امر یادگیری را در درون یک نظام پرورشی تسهیل کند و سرعت بخشد. بنابراین آموزش وسیله ای است برای پرورش، نه خود پرورش. آموزش یک فعالیت مشخص و دقیق طراحی شده است؛ پس هدف‌های آن دقیق تر و مشخص‌تر و زودرس‌تر از هدف‌های پرورشی است. آموزش ممکن است با حضور معلم ویا بدون حضور معلم از طریق فیلم، رادیو، تلویزیون و سایر رسانه‌ها صورت گیرد.

مفهوم تدریس به آن قسمت از فعالیت‌های آموزشی که با حضور معلم در کلاس درس اتفاق می‌افتد اطلاق می‌شود. تدریس بخشی از آموزش است و همچون آموزش یک سلسله فعالیت‌های منظم، هدفدار واز پیش تعیین شده را در بر می‌گیرد و هدفش ایجاد شرایط مطلوب یادگیری از سوی معلم است. به آن قسمت از فعالیت‌های آموزشی که به وسیلهٔ رسانه‌ها و بدون حضور و تعامل معلم با دانش آموزان صورت می‌گیرد به هیچ وجه تدریس گفته نمی‌شود. بنابر این آموزش معنایی عام‌تر از تدریس دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت هر تدریسی آموزش است، ولی هر آموزشی ممکن است تدریس نباشد.

 چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس اجتماعی

 وجود دارد که عبارت‌اند از:

الف ) وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان

ب) فعلیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده

ج ) طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات

د) ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری. » (شعبانی، ص 9، 1382)

بیان تجارب حاصل از سمت اجتماعی:

«تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم، برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد. تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرش‌ها، گرایش‌ها، باورها، عادت‌ها و شیوه‌های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می‌خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می‌گیرد.» (میرزا محمدی، ص 17، 1383)

«این روش با روش سخنرانی تفاوت دارد زیرا در روش سخنرانی، معلم مسئول دادن اطلاعات به دانش آموزان است. در حالیکه در این روش اطلاعات توسط دانش آموزان جمع آوری و ارائه می‌گردد. این روش می‌تواند مشخص کند که دانش آموزان تا چه اندازه می‌دانند. این روش یک موقعیت فعال برای یادگیری به وجود می‌آورد. نقش معلم در کنفرانس صرفاً هدایت و اداره کردن جلسه و جلوگیری از مباحثاتی است که منجر به انحراف از موضوع کنفرانس و روال منطقی آن شود. این روش برای کلیه دروس وسنین مختلف کاربرددارد.

قدمت این روش به زمانی که انسان مسئولیت آ موزش دهی انسان‌های دیگر را چه از طریق غیررسمی و چه از طریق رسمی به عهده گرفت، می‌رسد. و قدمت آن به صدر اسلام برمی گردد مسجد نخستین موسسه ای بود که چنین سیستمی را برای تعلیم و تربیت مسلمان‌ها به کار برده است. از روش‌های تعلیمی که در روش شاگرد ـ استادی حائز اهمیت است, روش حلقه یا مجلس است, که پیامبر عظیم الشان اسلام از این روش به مردم آن زمان آموزش می‌داد. همه افراد در کودکی دوست دارند نقشی غیر از نقش واقعی خود بازی کنند, روش شاگرد ـ استادی به این نقش خیالی, جامه عمل می‌پوشاند. در این روش به دانش آموزان اجازه داده می‌شود که نقش معلم را ایفا کنند. هدف اساسی این روش آن است که شاگرد, معلم گردد و از این طریق تجارب تازه و ارزشمندی به دست آورد. در این روش, در صورت فقدان معلمان متخصص, تعداد زیادی از دانش آموزان مهارت خاص را آموخته‌اند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

فهرست
مقدمه 2
چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس اجتماعی 4
بیان تجارب حاصل از سمت اجتماعی 4
نوع اسیب های راهکارهای پیشنهادی اجتماعی 5
تجربیات جغرافیا 7
مشکلات و نقایص برنامه درسی جغرافیا در مدارس: 7
مفاهیم آموزش جغرافیا در رویکرد جدید: 11
چالش‌های جدید در آموزش جغرافیا: 15
راهکارهای اساسی در آموزش جغرافیا: 15
راهکارها 16
تجربیات مدون تاریخ 22
اهداف تدریس تاریخ 22
نتیجه گیری: 30
منابع 30
 
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:تجربیات آموزشی دبیران علوم اجتماعی    تجربیات تدریس علوم اجتماعی دوره متوسطه    تجربیات دبیر علوم اجتماعی دبیرستان    تجربیات دبیر مطالعات اجتماعی    تجربیات دبیران مطالعات اجتماعی    تجربیات شغلی دبیران علوم اجتماعی    تجربیات شغلی رشته علوم اجتماعی    تجربیات شغلی یک معلم علوم اجتماعی    تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی دبیرستان    تجربیات مدون معلم مطالعات اجتماعی    تجربیات معلمان مطالعات اجتماعی    تجربیات یک دبیر مطالعات اجتماعی    دانلود تجربیات یک معلم مطالعات اجتماعی  تجربیات  تجربیات دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات معلم اجتماعی راهنمایی  تجربیات دبیر جغرافی تاریخ اجتماعی  تجربه دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی برای رتبه عالی و خبره  تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی بر طبق آموزش پرورش  تجربیات دبیر علوم اجتماعی فقط پنج هزارتومان  کامل ترین مرکز فروش تجربیات دبیران  تحقیق ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  مقاله ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی متوسطه یک  تجربیات دبیر علوم اجتماعی ارشد به خبره  تجربیات دبیر علوم اجتماعی خبره به عالی  مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  تجربیات یک دبیر علوم اجتماعی  تجربیات یک معلم اجتماعی  تحقیق جهت اخذ رتبه ارشد به خبره و عالی اجتماعی  تجربیات  تجربیات دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات معلم اجتماعی راهنمایی  تجربیات دبیر جغرافی تاریخ اجتماعی  تجربه دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی برای رتبه عالی و خبره  تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی بر طبق آموزش پرورش  تجربیات دبیر علوم اجتماعی فقط پنج هزارتومان  کامل ترین مرکز فروش تجربیات دبیران  تحقیق ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  مقاله ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  تجربیات دبیر علوم اجتماعی متوسطه یک  تجربیات دبیر علوم اجتماعی ارشد به خبره  تجربیات دبیر علوم اجتماعی خبره به عالی  مستندات ارتقای شغلی دبیر علوم اجتماعی  تجربیات یک دبیر علوم اجتماعی  تجربیات یک معلم اجتماعی  تحقیق جهت اخذ رتبه ارشد به خبره و عالی اجتماعی    تدریس علوم اجتماعی  تدریس علوم اجتماعی راهنمایی  تدریس علوم اجتماعی دبیرستان  روش تدریس علوم اجتماعی ابتدایی  مشکلات تدریس علوم اجتماعی  روش های تدریس علوم اجتماعی  کتاب روش تدریس علوم اجتماعی  اسیب شناسی روش تدریس علوم اجتماعی  روش تدریس علوم اجتماعی  روش تدریس علوم اجتماعی سوم ابتدایی  آموزش علوم اجتماعی راهنمایی  مشکلات تدریس علوم اجتماعی راهنمایی  راهکارهای تدریس علوم اجتماعی راهنمایی  مرجع آموزش علوم اجتماعی راهنمایی شاهیندژ  آموزش علوم اجتماعی دوره راهنمایی شوشتر  روش تدریس علوم اجتماعی دوره راهنمایی  روش تدریس علوم اجتماعی دبیرستان  مشکلات تدریس علوم اجتماعی دبیرستان  روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی در مدارس ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی دبستان  روش تدریس علوم اجتماعی دوره ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی ششم ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی پنجم ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی در مدارس ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی در دوره ابتدایی  روش تدریس علوم اجتماعی پایه چهارم ابتدایی  روش های نوین تدریس علوم اجتماعی  روش های تدریس در علوم اجتماعی  روش های فعال تدریس علوم اجتماعی  دانلود کتاب روش تدریس علوم اجتماعی  کتاب روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی  آسیب شناسی روش تدریس علوم اجتماعی  آسیب شناسی روش تدریس در یادگیری علوم اجتماعی  آسیب شناسی روش تدریس دریادگیری دروس علوم اجتماعی  روش تدریس علوم اجتماعی پیش دانشگاهی  روش تدریس علوم اجتماعی راهنمایی  روش تدریس علوم اجتماعی چهارم دبستان  روش تدریس علوم اجتماعی چهارم ابتدایی  روش تدریس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی  روش تدریس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی جدید  روش تدریس مطالعات اجتماعی سوم دبستان  روش تدریس تعلیمات اجتماعی سوم دبستان  روش تدریس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی  روش تدریس تعلیمات اجتماعی سوم ابتدایی  دانلود روش تدریس علوم اجتماعی سوم ابتدایی  دانلود روش تدریس مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی  روش تدریس تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی  تجربیات مدون علوم اجتماعی  تجربیات مدون علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی  تجربیات مدون دبیران علوم اجتماعی  تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی دبیرستان  تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات مدون معلم علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات مدون آموزشی علوم اجتماعی  تجربیات مدون دبیران علوم اجتماعی راهنمایی  تجربیات مدون یک معلم علوم اجتماعی  
محصولات مرتبط
نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل

نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:35988
نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات ضمن خدمت پدافند غیرعامل می باشد.دانلودنمونه...
نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه

نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه

قیمت: ريال کد فایل:35987
نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار  کاملترین فایل در مورد دانلودنمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تحلیل استاندارد مهارت سرپرست دبیرخانه این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر...
دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟

دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:35986
پرسش مهر نوزدهم : در سال گذشته چه مهارتهایی آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید .دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟. نام فایل پیش رو پرسش مهر نوزدهم : در سال گذشته چه مهارتهایی آموختید و برای امسال چه انتظاراتی دارید .می باشد.دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟   دانلود پرسش مهر در سال گذشه چه مهارت هایی آموختید؟ پرسش مهر رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ با بیان اینکه مدرسه جایگاه علم ,...
پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹8

پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹8

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:35985
پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ مقاله شماره یک :مهارت های زندگی و مدرسه کامل و آماده پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ مقاله شماره یک :مهارت های زندگی و مدرسهو  بسیار دقیق و  در 18  صفحه فایل قابل ویرایش ورد . فایل پاسخ پرسش مهر ریاست جمهوری سال تحصیلی ۱۳۹۷- ۱۳۹۸ مقاله شماره یک :مهارت های زندگی و مدرسه تمامی نکات مربوط  بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :3677

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :1679

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :2343

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :690

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1977

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :754

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

حجم:14476KB | بازدید :614

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :587

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...