منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود نمونه طرح جابر چهارم دبستان میکروسکوپ خانگی

دانلود نمونه طرح جابر چهارم دبستان میکروسکوپ خانگی

نمونه طرح جابربن حیان کلاس ششم وزن کره زمین چقدر است؟

نمونه طرح جابربن حیان کلاس ششم وزن کره زمین چقدر است؟

نمونه طرح جابربن حیان ششم دبستان وسعت زمین

نمونه طرح جابربن حیان ششم دبستان وسعت زمین

دانلود کاملترین نمونه طرح جابربن حیان دوم ابتدایی هواشناسی

دانلود کاملترین نمونه طرح جابربن حیان دوم ابتدایی هواشناسی

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

تجربیات مدون ارتقا شغلی روش های نوین تدریس



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 51     کد محصول :5931      حجم فایل:41,66 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

 جامعه در حال خیزش ما به شدت نیازمندیک دیدگاه آموزشی جدید و در عین حال شاداب است که هم نوعی (( فلسفه توسعه آموزشی ـ پرورشی )) باشد و هم بتواند چشم انداز  روشنی از آینده آموزش کشور ترسیم نماید . شرایط جدید, ملت ها را در برابر دو دیدگاه آموزشی زیر قرار داده است :

    دیدگاه آموزش با تکیه بر فناوری اطلاعاتی و ارتباطی

   دیدگاه یادگیری دائمی و مادام العمر و ژرف

مقدمه

انقلاب تکنولوژی سیمای جهان را به سرعت تغییر می دهد و فناوری اطلاعات هم اکنون نیز زندگی مردم رادگرگون کرده است .خط شکنی هایی که در فناوری مواد و نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی روی می دهد این دگرگونی ها را تشدید خواهد کرد . این تکنولوژی ها نه تنها تاثیرات عمیقی بر زندگی انسان دارند بلکه چنان در هم تنیده اند که انقلاب فناوری را به انقلاب چند رشته ای تبدیل کرده اند از این رو شتاب پیشرفت درهر زمینه مضاعف شده است

فناوری اطلاعاتی و ارتباطی ((ICTشالوده بقا و توسعه ی ملی کشور , در یک محیط جهانی به سرعت در حال تغییر و تحول است و همین امر ما را در پی ریزی طرح های نو , برجسته و شوق انگیز به چالش فرا می خواند تا در پرتو آن ,منابع انسانی و زیرساخت های قابل اعتماد بنا شود و در واقع ابزارها و وسایل لازم برای برنامه ریزی , مدیریت و ارزیابی تغییرات توسعه و دستیابی به رشد پایدار مورد نظر قرار گیرد و البته از سویی نیز اطلاعات بدون ارتباطات و ارتباطات نیز بدون اطلاعات کاربرد نداشته استفاده از فناوری برای تسهیل در رفع نیازهای افراد هر جامعه بسیار مهم است . داشتن دید و دانشی جامع راجع به فناوری , مهارت های ابزاری و توانایی به کارگیری فناوری و مهارتهای مربوطه, درک فرایندهای گردش اطلاعات, توانایی سازگاری همراهی و تسلط بر تغییرات سریع و مداوم همه و همه از طریق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب مدل های نوین آموزش در کلاس های درس میسر خواهد بود.

    یادگیری , فراگیران را آماده می کند  تااز موضع لیاقت با چالش های خصوصی و حرفه ای خود روبه رو شوند اما این کافی نیست فراگیران باید بتوانند به شهروندان شایستهی جامعهی مدنی جهانی در عصر حاضر و آینده تبدیل شوند و این تنها در سایه یادگیری ژرف از راه توزیع عادلانه فرصت های یادگیری در جامعه , مشارکت عمومی همه بخش های کشور در ایجاد جامعه ی یادگیرنده و بهره برداری از منابع آن امکان پذیر خواهد بود .

از طریق تمرکز یادگیری , جامعه شرایطی را می آفریند که پشتیبان توسعه ی پایدار و موفقیت آمیز و مبتنی بر دانش خواهد بود.

جامعه ی یادگیرنده بالاترین اولویت ها را به آموزش می دهد و بر توسعه ی ظرفیت های آموزشی خود تاکید می کند . در جامعه ی یادگیرنده , خلاقیت و نو آوری دو ارزش اجتماعی بسیار پرقیمت محسوب می شوند و گسترش همکاری ها و هم افزایی ها در خلق و توزیع دانش ,تسهیل و تشویق می شود و تعامل دانش و مهارت به مثابه ی فرایند افزایش خلاقیت , مورد توجه قرار می گیرد . کلید طلایی جوامع یاد گیرنده , سیستم آموزشی و در راس آن مدارس به ویژه مدارس با مدل های خاص یادگیزی است . در مدل های خاص یادگیری تلاش می شود تا یادگیرندگان آینده را ببینند, بفهمند و در اختیار بگیرند.

بهره گیری ازتکنولوژی آموزشی به مفهوم جدید آن بی شک یکی از نوآوری های آموزشی محسوب می شود. تکنولوژی آموزشی یا فناوری آموزشی اکنون صرفا" کاربرد دستگاه های سمعی و بصری نیست آموزش نیز امروز معنی و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. مواد و وسایل آموزشی روز به روز تنوع بیشتری می یابند و کتاب درسی تنها یکی از آنها به حساب می آید.

نقش معلم هم بیشتر راهنمایی و رهبری و هدایت است تا متکلم وحده بودن.

پیشرفت علوم وفنون و توسعه حجم دانش بشری,تغییر شرایط و امکانات زندگی فردی و اجتماعی ,نفوذ تکنولوژی و صنعت در روابط ملی و بین المللی, نقش زمان در سرنوشت  ملت ها , ظهور مشاغل وتخصص های جدیدتغییر نیازهای جامعه , آگاهی ملت و... همه وهمه در تغییر و تحول برنامه ها اثر می گذارند .

یکی از برنامه های ویژه , تاسیس هسته ی اصلی فعالیت مدارس , محیطهایی است که به صورت ( مرکز مواد آموزشی (IMCطراحی می شوند . چند نوع مرکز مواد آموزشی تا کنون طراحی شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

نوع اول این مرکز به گونه ای است که مورد استفاده مشترک معلمان و دانش آموزان چندین مجتمع آموزشی به هم پیوسته است.

نوع دوم مزکز مواد آموزشی یک مجتمع آموزشی است که منبع ذخیره و تغذیه همه مدارس یک مجتمع است .

نوع سوم مربوط به یک مدرسه است و امکان یادگیری از یک مجموعه وسایل آموزشی را در مدرسه فراهم می سازد .

نوع چهارم مربوط به کلاس درس است و فرصت یادگیری مفاهیم هر ماده درسی را در محیط کلاس درس فراهم می آورد .

در این نوع مرکز یادگیری تحت عنوان مرکز یادگیری کلاس     classroom  learning  center  دانش آموزان میتوانندبا دسترسی به انواع ابزارها ی آموزشی فرصتهای یادگیری را در سطوح مختلف گسترش دهند در نوع چهارم مرکز موادآموزشی انواع لوازم و ابزار آموزشی از قبیل کتاب و سایر مطالب چاپی , فیلم های علمی, آموزشی , نشریات , عکس , اسلاید , کلکسیونها و دستگاههای سمعی و  بصری

(تلویزیون , نوار ضبط صوت , ویدئو , وکامپیوتر و ...) هنگام اجرای روش های تدریس با توجه به تفاوتهای فردی فراگیران شرایطی را پدید می آورند که تحت این شرایط مفاهیم آموخته شده عمق و وسعت بیشتری می یابند و مطالب درسی با درک کامل دریافت   می شوند .

به منظور یاری دادن به فراگیران و برای ایجاد یک محیط پربار آموزشی ـ یادگیری ,مواد کمک آموزشی چند حسی ( (multi  sensory  زیادی تهیه شده که می توان ماشین های آموزشی , تلویزیون ,فیلم , ابزارهای باز یابی اطلاعات,وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی         و ... را نام برد که در مرکز یادگیری کلاس قرار می گیرد .

از سویی دیدگاه جدید به آموزش از محتوا مرکزی ( (content  centeredبه فرایند محوری  (      (process  centeredویادگیری محوری((learning  centered

چرخش داشته و نقش معلم از انتقال دهنده اطلاعات به هدایت کننده ی فعالیتهای یادگیری تغییر یافته است .

از آنجا که یادگیری نیز با بهره گیری از یک یا چند مورد از پنج حس بهتر رخ می دهد  رسانه ها ومواد تکنولوژی آموزشی به مقدار زیاد به کلاس های درس راه یافته اند    .

تکنولوژی آموزشی خدمات آموزشی برتری از آنچه که معلم انجام میدهد عرضه میکند وقتی که می تواند مطالبی را که معلم عرضه می کند تکمیل کند یا وقتی که به دانش آموز و معلم امکان می دهد وقت و تلاش خود را به حل مسئله معطوف دارند نقش بسزایی در کلاس درس ایفا می کند .مواد چند رسانه ای که در کلاس مورد استفاده قرار می گیرند در جهت یاری رساندن به دانش آموز برای چیرگی بر حقایق , اصول و مهارتهایی که به تمرین های مکرر نیاز دارد , بسیار موثر است .

به طور کلی مطالعات تحقیقی و نتایج پژوهش ها نشان می دهد آموزش تلویزیونی و استفاده از فیلم های درسی , نوارها و ابزار آموزشی و مواد یادگیری فرصت بیشتری برای یادگیری و کار انفرادی یا گروهی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد , همچنین این امکان را فراهم می سازد که هر دانش آموز با میزان توانایی خود پیش برود و هر زمان که فرصت یافت در زمینه هایی که مشکل دارد ابزارهایی را انتخاب کند .

 تکنولوژی آموزشی با فراهم ساختن امکان آموزش کمی ـ کیفی برای همه دانش آموزان فواصل موجودرا می پوشاند . با به کارگیری ابزارهای آموزشی دانش آموزان نیاز ندارند که فقط به کتاب درسی به عنوان تنها منبع اطلاعاتی محدود باشند .تلویزیون , فیلم ,پوستر ,مدلها مولاژها و ... دانش آموزان را با واقعیات به طور ملموس مرتبط می سازند .

به هر صورت دستیابی به ساختار بهینه و فرایند آموزشی مناسب به کمک ابزارها و روش های جدید آموزشی مستلزم اجرای برنامه های فعال و هدفمند است .برنامه هایی که فراگیرندگان را در جریان آموزش فعال نگهدارند ,آنان را به انجام تکالیف علاقه مند , آنان را برای یادگیری مسئول سازند , آنان را در مورد کنش های خود دقیق کنند و برای فعالیت های آینده آماده سازند .

مر کز یادگیری کلاس درس : جایی است که مقدار زیادی از مواد یادگیری و وسایل آموزشی به منظور کمک به خود آموزی فراگیران در آن موجود است . در این مدل کلاس به قصد توانا ساختن فراگیران برای یادگیری , مواد آموزشی به نحوی که دسترسی به آنها آسان بوده و فراگیران بتوانند نیاز های آموزشی خود را در جهت کار , به صورت فردی یا گروهی برآورده نمایند و همچنین در جهت زمینه سازی پیشرفت بر حسب توانایی و خواستشان باشد , فراهم شده است و هر اقدامی که برای بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری صورت می گیرد به منظور آسان سازی یادگیری فراگیران انجام می شود .

توانایی و استعداد فراگیرندگان برای یادگیری به شدت از محیط مدرسه متاثر است و در محیط شوق انگیز ,آموزش سهل تر صورت می گیرد .در صورت وجود تجهیزات لازم و مطلوب و مناسب و همچنین به رسانه و مواد آموزشی نیز با توجه به برنامه های زمانبندی شده آموزشهایی که منجر به یادگیری معنی دار می گردد, صورت می گیرد .

مواد آموزشی : عناصر اصلی فرایند یاددهی ـ یادگیری به شمار می روند . بدون مواد آموزشی امکان تبادل تجربه بین معلم و فراگیرنده ضعیف است و نمی توان برنا مه ی تحصیلی مورد نظر را به سادگی اجرا کرد. مواد آموزشی , اطلاعات لازم را فراهم می آورند ارائه اطلاعات را در قالب عرضه و توالی مطالب درسی سازمان می دهند ,فرصتاستفاده از آموخته ها را برای فرا گیرندگان مهیا می سازند و ...

 
چکیده 2
مقدمه 3
نکات اساسی 11
ارزشیابی با تکیه بر بیان شفاهی 14
ضرورتها 16
روشهای نوین تدریس 18
روش چند حسی ( مختلط ) 19
روش حل مسئله 19
روش پروژه ای 20
شیوه سخنرانی 21
شیوه بازگویی 21
شیوه پرسش و پاسخ 22
شیوه گردش علمی 24
الگوی کاوشگری به شیوه حقوقی 25
الگوی آموختن کنترل خود 25
روش کارگاهی 27
روش تدریس کارگاهی 27
مرحله مشارکت و جمع بندی : 29
الگوی دریافت مفهوم 30
الگوی تفکر استقرایی 30
مراحل تدریس الگو عبارت است از : 31
الگوی یادسپاری 33
الگوی رشد عقلی 33
الگوی آگاهی یابی 37
مزایای روش پودمانی 48
محدودیت ها 49
پیشنهاد 49
نتیجه 50
منابع 51
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها: الگوهای آموزشی    الگوهای تدریس    الگوهای جدید تدریس    الگوهای نوین آموزش    الگوهای نوین تدریس    انواع الگو در آموزش    انواع الگوی تدریس    انواع روش جدید تدریس    انواع روشهای نوین تدریس    پاورپوینت روشهای نوین تدریس    تحقیق در مورد روشهای نوین تدریس    دانلود تحقیق روشهای نوین تدریس    دانلود کتاب روشهای نوین تدریس    دانلود مقاله روشهای نوین تدریس    روش تدریس    روش های نوین در تدریس    روشهای نوین آموزش و تدریس    روشهای نوین تدریس    روشهای نوین تدریس ابتدایی    روشهای نوین تدریس در دانشگاه    روشهای نوین تدریس دوره ابتدایی    روشهای نوین تدریس ریاضی    روشهای نوین تدریس ریاضی ابتدایی    روشهای نوین تدریس ریاضی دبیرستان    روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی    روشهای نوین تدریس شیمی    روشهای نوین تدریس عربی    روشهای نوین تدریس فیزیک    طرح نوین تدریس    کتاب روشهای نوین تدریس    مقاله تدریس    مقاله تدریس ابتدایی    مقاله تدریس انگلیسی    مقاله تدریس برتر    مقاله تدریس ریاضی    مقاله تدریس ریاضی راهنمایی    مقاله تدریس زبان انگلیسی    مقاله تدریس شیمی    مقاله تدریس علوم تجربی    مقاله تدریس فیزیک    مقاله در مورد روش تدریس    مقاله در مورد روش تدریس ریاضی    مقاله در مورد روشهای تدریس    مقاله در مورد روشهای نوین تدریس    مقاله درباره تدریس    مقاله درباره روشهای نوین تدریس    مقاله روش تدریس    مقاله روش تدریس زبان    مقاله روش تدریس زبان انگلیسی    مقاله روش های تدریس زبان انگلیسی    مقاله روشهای نوین تدریس    مقاله روشهای نوین تدریس زبان انگلیسی    نمونه سوالات روشهای نوین تدریس  روش های نوین تدریس  روش های نوین تدریس ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی  روش های نوین تدریس ریاضی ابتدایی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس در مقطع ابتدایی  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی  روش های نوین تدریس علوم تجربی  روش های نوین تدریس در دانشگاه  روش های نوین تدریس در ابتدایی  روش های نوین آموزش ابتدایی  روش های نوین تدریس علوم ابتدایی  روش های نوین تدریس مقطع ابتدایی  روش های نوین تدریس اول ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی در ابتدایی  روش های نوین تدریس در آموزش ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی ششم ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی دبیرستان  روش های نوین تدریس ریاضی متوسطه  روش های نوین تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی اول ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی ششم  روش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی  روش های نوین آموزش ریاضی ابتدایی  روش های جدید تدریس ریاضی ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش های نوین تدریس درس ریاضی ابتدایی  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش های نوین تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روش های نوین آموزش زبان انگلیسی  روشهای جدید تدریس زبان انگلیسی  روش های جدید آموزش زبان انگلیسی  روش های نوین در تدریس زبان انگلیسی  روش های جدید آموزش زبان انگلیسی به کودکان  روشهاي نوين تدريس زبان انگليسي  روش های نوین تدریس درس زبان انگلیسی  روش های نوین تدریس در دوره ابتدایی  روش های نوین تدریس ریاضی در مقطع ابتدایی  روش های نوین تدریس دوره ابتدایی  روش های نوین در تدریس فارسی دوره ابتدایی  روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی دوره ابتدایی  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی متوسطه  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی متوسطه اول  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی راهنمایی  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی دوره راهنمایی  روش های نوین تدریس ادبیات فارسی دبیرستان  روش های نوین در تدریس ادبیات فارسی  روش های نوین تدریس زبان و ادبیات فارسی  روش های نوین تدریس علوم تجربی راهنمایی  روش هاي نوين تدريس در علوم تجربي  روشهای نوین آموزش علوم تجربی  روش های نوین تدریس در علوم تجربی  روشهای نوین تدریس علوم تجربی ابتدایی  روشهای جدید تدریس در دانشگاه  روش های نوین تدریس در دبستان  روش تدریس  روش تدریس زبان انگلیسی  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی  روش تدریس حرف م  روش تدریس کتاب First Friends  روش تدریس ریاضی پنجم جدید  روش تدریس ایفای نقش  روش تدریس فارسی اول ابتدایی  روش تدریس فارسی اول ابتدایی Pdf  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی Pdf  روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان  روش تدریس زبان انگلیسی دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی پایه هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی هفتم  روش تدریس زبان انگلیسی راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی پیش دانشگاهی  روش تدریس زبان انگلیسی اول دبیرستان  روش تدریس زبان انگلیسی دوره راهنمایی  روش تدریس زبان انگلیسی به خردسالان  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی جدید  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی 92  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی جدیدالتالیف  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی 91  روش تدریس ریاضی دوم ابتدایی دانلود  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی جدید  روش تدريس رياضي دوم ابتدايي  روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی سال 92-93  روش تدریس حرف میم  روش تدریس حروف آ  روش تدریس حرف د  روش تدریس حرف ت  روش تدریس کتاب First Friends1  نحوه تدریس کتاب First Friends  جدیدترین روش تدریس ریاضی پنجم  جدیدترین روش تدریس ریاضی پنجم ابتدایی  روش تدریس ایفای نقش در ابتدایی  روش تدريس ايفاي نقش  روش تدریس ایفای نقش Ppt  نمونه روش تدریس ایفای نقش  پاورپوینت روش تدریس ایفای نقش  معایب روش تدریس ایفای نقش  سناریو روش تدریس ایفای نقش  روش تدریس مبتنی بر ایفای نقش  روش ایفای نقش در تدریس  روش تدریس فارسی اول ابتدایی جدید  روش تدریس فارسی اول ابتدایی نشانه ها  روش تدریس فارسی اول ابتدایی 92  روش تدریس فارسی اول ابتدایی سال 92  روش تدریس فارسی اول ابتدایی93  روش تدریس فارسی کلاس دوم دبستان  روش تدریس فارسی دوم ابتدایی  راهنمای تدریس فارسی اول ابتدایی  
محصولات مرتبط
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33653
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 همه شرایط بوفه سالم مدارس؛ از مکان تا مواد غذایی 4 شرایط بهداشتی بوفه مدارس 6 مواد خوراکی غیر قابل عرضه در بوفه مدارس 7 شرایط فضای فیزیکی بوفه در مدارس 7 شرایط متصدی بوفه 8 شاداب سازی محیط مدرسه 8 سلامت محيط مدارس 9 نتیجه...
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33652
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فهرست مطالب چكيده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 علل ضعف دانش آموزان در درس فلسفه و منطق و ارائه راهکار 4 راهكارهاي پيشنهادي براي كاهش افت تحصيلي در دروس فلسفه و منطق 8 نتیجه 10 منابع ومآخذ 11 چكيده موضوع مقاله بررسي علل ضعف دانش‌آموزان...
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33651
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 شیوه‏های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاه 4 نقش آزمایش در آموزش 6 اهداف آزمایشگاه در مدارس 7 نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم 8 نتیجه‏گیری 9 منابع ومآخذ 10 چکیده فعاليتهاي آزمايشگاهي يکي از ارکان اصلي آموزش علوم...
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33650
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها 4 اضطراب و ترس از ریاضی 9 محتواي کتاب هاي رياضي 10 راه های جذاب سازی ریاضی 12 راه های جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان 13 اهمیت وسایل کمک آموزشی در تدریس ریاضی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :2751

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1662

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :312

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1311

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :390

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :220

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :567

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :88

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...