منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود طرح جابر چکه کردن شیر و هدر رفتن آب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابر چکه کردن شیر و هدر رفتن آب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابربن حیان کلاس سوم تقطیر خورشیدی آب شور؟

دانلود طرح جابربن حیان کلاس سوم تقطیر خورشیدی آب شور؟

دانلود طرح جابر عدسی های مقعر و محدب پنجم ابتدایی

دانلود طرح جابر عدسی های مقعر و محدب پنجم ابتدایی

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی آب چشمه برای نوشیدن بهتر است یا چا

طرح جابر کلاس سوم ابتدایی آب چشمه برای نوشیدن بهتر است یا چا

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

اقدام پژوهی اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 30     کد محصول :5755      حجم فایل:55,93 KB      نوع فایل :rar



فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تجربیات مدون آموزشی

(ویژه ارتقاء شغلی عالی)

موضوع:

چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را در کلاس ادبیات در دانش آموزم نهادینه کردم؟

چکیده

در این تحقیق که اینجانب در مورد اعتماد به نفس و خود باوری و مقابله با کمرویی یکی از دانش آموزان کلاس دوم راهنمایی انجام دادم پس ازاینکه این وضعیت را در این دانش آموز مشاهده نمودم به گردآوری اطلاعات از والدین و مدیر و دیگرهمکاران پرداختم و پس از اینکه با یکی از دوستان که مشاور بود تبادل نظر کردم به این مطلب دست یافتم که این دانش آموزبه دلیل اینکه فرزند اول بوده ودر کارها امر ونهی زیادی شده و همچنین از قبول مسئولیت‌ها تاحدی سر باز زده است این عوامل از جمله مهم‌ترین عوامل کمرویی وی شده است.

در این تحقیق با انجام این اقدامات که به والدین و دیگر همکاران این آموزشگاه اشاره کردم توانستیم تاحدی در کاهش کمرویی این دانش آموز مؤثر باشیم:

1-   به خانواده او تذکر داده که در کارهای منزل و خارج از منزل بیشتر اورا مشارکت دهیم

2-در سر کلاس و همچنین در منزل به او داشتن شهامت و عزت نفس را تلقین کنیم

3-در مدرسه و خصوصاً در ساعت ورزش اورا در بازی و ورزش مشارکت بیشتری دادیم

4- به او در کلاس مسئولیت داده که گروه کلاسی درس حرفه را بگرداند و از وی در کلاس سؤال و جواب می‌کردم

5-در کلاس سایر دانش آموزان به علت ساکتی و کم حرفی وی اورا مورد تمسخر قرار می‌دادند که با این قبیل از دانش آموزان برخورد کرده و آن‌ها را از انجام این کار باز داشتم

 مقدمه

 هر کسی  ممکن است باموقعیت های نا خواسته و نا خوشایندی روبرو شود و نتواند با آن‌ها مقابله کندو واکنش مناسبی از خود نشان دهد.

(شارتیه، براتیه، ترجمه هوشیار، رزم آرا،1369 کمرویی و راههای درمان آن -انتشارات سپنچ) کمرویی به عنوان یک نقیصه جدی در زندگی فردی و اجتمایی است در هر جامعه درصد قابل توجهی از کودکان و نوجوانان و بزرگ سالان با این اختلال  رفتاری و عامل باز دارنده رشد شخصیت اجتماعی مواجه هستند. جامعه ما نیاز مند انسان‌هایی پویا، کوشا، هوشمند و خلاق و متعهد و مسئولیت پذیر است بنابر این اساسی‌ترین آفات رشد متعدل در خانواده‌ها  می‌تواند در جامعه اسلامی فراگیر شود، بدون تردید اختلال کمرویی قابل پیشگیری و درمان است. (افروز 1379 روانشناسی کمرویی و روش‌های درمان-نشرفرهنگ اسلامی)

تعاریف واژگان:

چگونه: ادوات استفهام (از چه نوع) در چه وضع، چه جور، چه طور منظور از چگونه در این تحقیق کیفیت می‌باشد (  فرهنگ معین  صفحه 551)

دانش آموز: کسی که دانش می‌آموزد. (منظوردختری در گروه سنی 12-13 سال می‌باشد)

کمرویی: یک توجه غیرعادی و مضطربانه به خویشتن در یک موقعیت اجتماعی که در نتیجه فرد دچار تنش روانی عضلانی شده، شرایط عاطفی و شناختی‌اش متأثر شده و زمینه بروز رفتارهای خام و سنجیده و واکنش‌های نا مناسب در وی فراهم می‌شود. (افروز   1379 روانشناسی کمرویی و روش‌های درمان- نشر فرهنگ اسلامی)

مدرسه: طبقه، درجه، مرتبه، رده، صنف، ردیف، اطاق درس (عمید ص 979)

راهنمایی: دوره راهنمایی تحصیلی پس از دوره ابتدایی آغاز می‌شود و مرحله دوم آموزش همگانی به شمارمی رود. طول مدت تحصیل در آن سه سال تعیین شده است. در سال تحصیلی 51-1350 اجرای این دوره تحصیلی در سراسر کشور آغاز شد

 

فعالیت: تلاش کوشش

کلاس: جای درس خواندن، محل درس دادن، آموزشگاه  (عمید ص 107)

ترغیب: برغبت آوردن، راغب کردن، خواهان کردن (عمید ص 389)

 

 

بیوگرافی

اینجانب …….، دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی، مدت …. سال است که در خدمت آموزش و پرورش هستم. تاکنون مدارس زیادی تدریس کرده‌ام و تجربه‌های زیادی در مسائل آموزشی و تربیتی کسب نمودم.

در سال 92-91 در مدرسه راهنمایی…….. خدمت کردم. در پایه دوم با دانش آموزی با نام فاطمه مواجه شدم که به شدت از این که مورد توجه قرار بگیرد، رنج می‌کشید و همیشه دوست داشت در حاشیه باشد و کمتر در کلاس ابراز نظر می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم با توجه به این که تجربه زیادی در این چند سال کسب نمودم، این دانش آموز را از مشکل روانی ای که برایش پیش آمده آزاد کنم و حس اعتماد به نفس و خودباوری را در او نهادینه کنم

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

دانش آموز فاطمه. ش که تا کنون 2 سال است که با او درس دارم و دانش آموز ساکت و کم تحرک وکم حرف می‌باشد از لحاظ در سی  در حد متوسط بوده و اگر از وی سؤال شده باسخ می‌دهد در غیر این صورت سکوت را اختیار می‌نماید، در فعالیت‌های کلاسی مشارکت نداشته  و اهل بگو و بخند با بجه ها نیست به این دلیل که آشنایی نسبی با او داشتم از وی نام و مشخصاتش را نپرسیدم چون که او به آهستگی صحبت می‌کند من احساس می‌کنم که چیزی مانع صحبت کردنش می‌شود هر هفته 8 ساعت در آن کلاس تدریس داشتم. در تمام ساعات تدریسم فاطمه سکوت اختیار می‌کرد و چیزی نمی‌گفت به دنبال علت مسئله بر آمدم.

با مطالعه منابع و صحبت والدین دلایل این مشکل را چنین یافتم:

با توجه به شواهد و مدارک به دست آمده ٬ می‌توان گفت ٬فاطمه از نظر خانوادگی هیچ مشکلی نداشته واحساس ناتوانی و عدم سازش و مشکل عاطفی هم در وی مشاهده نگردیده اورا فردی خجالتی وکم ارتباط با دیگران یافتم. خجالت یکی از علل احساس حقارت است. کم ارتباط داشتن با دیگران هم باعث کمرویی وکم صحبتی می‌شود

این عوامل سبب جلب توجه من به وی شده که چگونه  این مشکل او را بشناسم و آن را حل نمایم.

 

 

 بیان اهمیت و ضرورت مسئله

 بس از آنکه مدت‌ها بود به این دانش آموز فکر می‌کردم که چگونه مشکل کمرویی او را حل نمایم و درس طراحی مسائل یادگیری در رابطه با حل مشکلی از خود یا دانش آموزا ن مطرح شد این جرقه در ذهنم ایجاد شد که کمرویی (فاطمه) را چگونه حل کنم؟

او که از لحاظ درسی نسبتاً خوب است اما گوشه نشین و ساکت و ارتباط اجتماعی با دیگر دانش آموزان ندارد. اوکه به نظر من کمرو است از عزت نفس پایینی برخوردار است. خیلی زود با چند سؤال گیج می‌شود، خیلی زود می‌ترسد و در برخورد با دیگر دانش آموزان اصلاً"صحبت نمی‌کند. به این دلیل که در این مدرسه کسی به عنوان مشاور وجود ندارد بر آن شدم که با مطالعه و کنجکاوی خود در مورد این دانش آموز بررسی کنم تا علت این کمرویی را فهمیده و آن را برطرف نمایم. اما کمرویی مشکل پیچیده‌ای است که برای غلبه برآن باید از روش‌های مختلف استفاده کرد. توصیه‌ها و تمریناتی که ارائه می‌شود، تنها زمانی می‌توانند ارزشمند باشد که تصمیم خوددانش آموز (فاطمه محیطی) را نسبت به تغییر روش زندگی اتخاذ کرده باشد و در کنار آن به این اعتقاد داشته باشد که امکان تغییروجود دارد. درواقع تا زمانی که اعتقادی به تغییرپذیری نداشته باشد، تصور تغییر یافتن محال است. عنصرلازمدیگر شجاعت در عملکرد است. این یعنی از تغییر نترسیدن و به پیشواز تغییرات رفتن در جهت بهبود روش زندگی و داشتن زندگی بدون کمرویی.

گردآوری اطلاعات (شواهد 1)

 هنگامی که به طور قطع و یقین مشکل را احساس کردم. پرسش و پاسخ‌هایی در کلاس با هم کلاسی‌هایش انجام دادم. مطمئن شدم که فاطمه از نظر عضوی وبدنی هیچ مشکلی ندارداز لحاظ خانوادگی هم مشکلی ندارد  .

دوستانش اقرارکردند که وی درزنگتفریح با آن‌ها صحبت می‌کند اما بسیار کم. قبل از هر چیز از دور نظاره گر رفتار او شدم از پشت پنجره دفترمدرسه او را مورد مشاهده قرار دادم؛ متوجه کم تحرکی و کم نشاطی او در رفتار با دوستانش شدم. سپس تصمیم گرفتم که با او شخصاً هم مصاحبه کنم.

فاطمه دروس شفاهی را نمی‌تواند بیان کند اما دروس کتبی را که نوشتاری است به خوبی و با خط خوب می‌نویسد و در امتحانات کتبی معمولاً نمره خوبی می‌آورد ولی در پرسش کلاسی دچار ترس و دلهره شده وپاسخ نمی‌دهد.2 بار با خانواده او تماس گرفته و پدر اورا دعوت کرده و جویای علت شدم و او مطرح کرد که در خانه به او توجه می‌شود او فرزند اول خانواده است و همچنین د رکار های منزل کمک می‌کند ولی درکارهایی که به خارج از خانه مربوط باشد تمایل ندارد و کاری از پیش نمی‌برد. همچنین متوجه شد م که درمنزل اورا خیلی به انجام دادن و یا ندادن کارهای مختلف امر ونهی می کنندو اورا مورد انتقاد قرار می‌دهند.

فهرست مطالب
                
چکیده 6
مقدمه 7
تعاریف واژگان : 8
فعالیت :تلاش کوشش 8
بیوگرافی 9
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 9
بیان اهمیت و ضرورت مسئله 10
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) 11
تجزیه و تحلیل داده ها 12
انتخاب راه جدیدموقتی 12
اجرای راه جدید موقتی 13
پیشینه تحقیق 15
یافته های علمی 16
تعریف کمرویی 17
علل کمرویی 17
شیوع کمرویی 20
روش های درمان کمرویی 23
فعالیت اجتماعی 24
گردآوری اطلاعات (شواهد 2) 26
نتیجه گیری 28
منابع 29
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  اقدام پژوهی ادبیات فارسی  اقدام پژوهی ادبیات فارسی راهنمایی  اقدام پژوهی ادبیات فارسی دوره راهنمایی  اقدام پژوهي ادبيات فارسي  اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی  اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی راهنمایی  اقدام پژوهی در درس ادبیات فارسی  اقدام پژوهی درس زبان و ادبیات فارسی  اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دبیرستان  اقدام پژوهی در ادبیات فارسی  اقدام پژوهی ادبیات دبیرستان  اقدام پژوهی ادبیات متوسطه  اقدام پژوهی ادبیات فارسی دبیرستان  اقدام پژوهی درس ادبیات دبیرستان  نمونه اقدام پژوهی ادبیات متوسطه  نمونه اقدام پژوهی ادبیات دبیرستان  اقدام پژوهی درس ادبیات متوسطه  اقدام پژوهی ادبیات راهنمایی  اقدام پژوهی درس ادبیات راهنمایی  اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی دوره راهنمایی  اقدام پژوهی ادبیات متوسطه اول  اقدام پژوهي ادبيات  اقدام پژوهی ادبیات  نمونه اقدام پژوهی درس ادبیات فارسی  ارتقا رتبه شغلی    ارتقا رتبه شغلی خبره    ارتقا رتبه شغلی عالی    ارتقا رتبه شغلی فرهنگیان    ارتقا رتبه شغلی کارکنان    ارتقا رتبه شغلی کارمندان    ارتقا رتبه شغلی معلمان    ارتقاء رتبه شغلي خبره    ارتقاء رتبه شغلی    ارتقاء رتبه شغلی خبره    ارتقاء رتبه شغلی عالی    ارتقاء رتبه شغلی فرهنگیان    ارتقاء رتبه شغلی کارکنان    ارتقاء رتبه شغلی کارکنان دولت    ارتقاء رتبه شغلی کارکنان وزارت بهداشت    ارتقاء رتبه شغلی وزارت بهداشت    ارتقای رتبه شغلی کارکنان    بخشنامه ارتقاء رتبه شغلی فرهنگیان    تجربه معلم ادبیات فارسی    تجربیات آموزشی دبیر ادبیات فارسی    تجربیات آموزشی دبیران ادبیات فارسی    تجربیات ادبیات فارسی    تجربیات ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات ارتقاء رتبه شغلی    تجربیات تدریس ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات دبیر ادبیات فارسی دوره راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات دبیران ادبیات فارسی    تجربیات دبیران ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات دبیران ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات درس ادبیات فارسی    تجربیات درس ادبیات فارسی دوره دبیرستان ويژه ارتقاء رتبه شغلي    تجربیات مدون ادبیات فارسی    تجربیات مدون ادبیات فارسی دوره راهنمایی    تجربیات مدون دبیر ادبیات    تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی    تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی    تجربیات مدون درس ادبیات جهت ارتقا شغلی    تجربیات معلم ادبیات فارسی    تجربیات معلم ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات معلمان ادبیات فارسی    تجربیات معلمان ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات یک دبیر ادبیات فارسی    تجربیات یک معلم ادبیات فارسی    تجربیات یک معلم ادبیات فارسی راهنمایی    حیطه وظایف دبیر ادبیات فارسی در دوره دبیرستان    دانلود تجربیات درس ادبیات فارسی دوره دبیرستان ويژه ارتقاء رتبه شغلي    سامانه ارتقا رتبه شغلي كاركنان    سامانه ارتقا رتبه شغلی    سامانه ارتقا رتبه شغلی کارکنان    سامانه ارتقا رتبه شغلی کارکنان وزارت بهداشت    سامانه ارتقاء رتبه شغلی کارکنان وزارت بهداشت    سامانه ارتقاء رتبه شغلی کارمندان    سامانه ارتقاء رتبه شغلی وزارت بهداشت    سامانه ارتقای رتبه شغلی کارکنان    شرایط ارتقا رتبه شغلی فرهنگیان    فرم ارتقا رتبه شغلی خبره    فرم ارتقا رتبه شغلی عالی    فرم ارتقا رتبه شغلی عالی آموزش و پرورش    فرم ارتقا رتبه شغلی فرهنگیان    فرم ارتقاء رتبه شغلی خبره    فرم ارتقاء رتبه شغلی عالی    فرم ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان    فرم ارتقاء رتبه شغلی معلمان    فرم های ارتقاء رتبه شغلی عالی    فرم ویژه ارتقا رتبه شغلی خبره    فرم ویژه ارتقا رتبه شغلی عالی    فرم ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی    مهارتهاي كار گروهي در تدریس زبان و ادبیات فارسی دوره دبیرستان    نحوه ارتقا رتبه شغلی فرهنگیان    نحوه ارتقا رتبه شغلی کارمندان    نکاتی درمورد تدریس درس ادبیات فارسی دبیرستان    نمونه فرم ارتقا رتبه شغلی عالی    ویژه ارتقا رتبه شغلی عالی    ویژه ارتقاء رتبه شغلی خبره    ویژه ارتقاء رتبه شغلی خبره اصفهان    ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی   پیشنهادات و راهکارهای آموزش ادبیات    تجارب شغلی دبیر ادبیات    تجربه آموزشی معلم ادبیات    تجربه شغلی دبیر ادبیات    تجربه معلم ادبیات    تجربه معلم ادبیات فارسی    تجربه معلمان ادبیات    تجربه های معلم ادبیات    تجربه های معلمان ادبیات    تجربه های یک معلم ادبیات    تجربه یک معلم ادبیات    تجربیات آموزشی دبیر ادبیات فارسی    تجربیات آموزشی دبیران ادبیات    تجربیات آموزشی دبیران ادبیات متوسطه    تجربیات آموزشی مدون یک دبیر ادبیات    تجربیات آموزشی معلم ادبیات    تجربیات آموزشی معلم ادبیات فارسی    تجربیات آموزشی معلمان ادبیات راهنمایی    تجربیات آموزشی یک معلم ادبیات    تجربیات اموزشی معلمان ادبیات    تجربیات دبیر ادبیات    تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان    تجربیات دبیر ادبیات راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات دبیر ادبیات فارسی دوره راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات دبیر ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات دبیر ادبیات متوسطه    تجربیات دبیران ادبیات    تجربیات دبیران ادبیات دبیرستان    تجربیات دبیران ادبیات راهنمایی    تجربیات دبیران ادبیات فارسی    تجربیات دبیران ادبیات فارسی دبیرستان    تجربیات دبیران ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات دبیران ادبیات متوسطه    تجربیات دبیران ادبیات مقطع راهنمایی    تجربیات شغلی دبیر ادبیات    تجربیات شغلی دبیر ادبیات فارسی    تجربیات شغلی دبیران ادبیات    تجربیات شغلی دبیران ادبیات راهنمایی    تجربیات شغلی دبیران ادبیات فارسی    تجربیات شغلی دبیران ادبیات متوسطه    تجربیات شغلی معلم ادبیات    تجربیات شغلی معلمان ادبیات راهنمایی    تجربیات شغلی یک دبیر ادبیات    تجربیات شغلی یک معلم ادبیات    تجربیات کاری دبیر ادبیات    تجربیات مدون آموزشی دبیران ادبیات    تجربیات مدون ادبیات    تجربیات مدون ادبیات دوره راهنمایی    تجربیات مدون ادبیات فارسی    تجربیات مدون ادبیات فارسی دوره راهنمایی    تجربیات مدون دبیر ادبیات    تجربیات مدون دبیر ادبیات دبیرستان    تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی    تجربیات مدون دبیر ادبیات متوسطه    تجربیات مدون دبیر فارسی    تجربیات مدون دبیران ادبیات    تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی    تجربیات مدون در آموزش ادبیات    تجربیات مدون در تدریس ادبیات    تجربیات مدون شده معلم ادبیات    تجربیات مدون معلم ادبیات    تجربیات مدون معلمان ادبیات    تجربیات مدون یک دبیر ادبیات    تجربیات مدون یک معلم ادبیات    تجربیات معلم ادبیات    تجربیات معلم ادبیات دبیرستان    تجربیات معلم ادبیات دوره راهنمایی    تجربیات معلم ادبیات راهنمایی    تجربیات معلم ادبیات فارسی    تجربیات معلم ادبیات فارسی راهنمایی    تجربیات معلمان ادبیات    تجربیات معلمان ادبیات دوره راهنمایی    تجربیات معلمان ادبیات راهنمایی    تجربیات معلمان ادبیات فارسی    تجربیات معلمان ادبیات فارسی متوسطه    تجربیات یک دبیر ادبیات راهنمایی    تجربیات یک دبیر ادبیات فارسی    تجربیات یک معلم ادبیات    تجربیات یک معلم ادبیات دبیرستان    تجربیات یک معلم ادبیات دوره راهنمایی    تجربیات یک معلم ادبیات راهنمایی    تجربیات یک معلم ادبیات فارسی    تجربیات یک معلم ادبیات فارسی راهنمایی    چالش های تدریس ادبیات    شغل معلم ادبیات    طرح ارتقا شغلی دبیر فارسی    مشکلات آموزش ادبیات    نمونه ارتقا شغلی دبیر ادبیات   تجربیات تدریس دبیر ادبیات  تجربیات دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات دبیر فارسی دبیرستان  تجربیات معلم فارسی دبیرستان  تجربیات مدون شده یک دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی عالی  تجربیات دبیر ادبیات دبیرستان برای ارتقای شغلی خبره  تجربیات دبیر ادبیات فارسی برای ارتقای شغلی خبره و عالی  تجربیات مدون دبیر فارسی  تجربیات ارتقای شغلی دبیر فارسی  تجربیات ارتقای شغلی دبیر ادبیات متوسطه  تجربیات ارتقای شغلی یک دبیر ادبیات  تجربیات ارتقای شغلی معلم فارسی دبیرستان  تحقیق ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات تدریس دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  مقاله ارتقای شغلی دبیر ادبیات فارسی  تحقیق تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی دبیرستان  تجربیات مدون معلم ادبیات و زبان فارسی  تحقیق ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر ادبیات  مقاله ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر ادبیات  تجربیات درس ادبیات فارسی دوره دبیرستان ويژه ارتقاء رتبه شغلي   تجربیات مدون دبیر ادبیات   تجربیات مدون درس ادبیات جهت ارتقا شغلی   حیطه وظایف دبیر ادبیات فارسی در دوره دبیرستان   دانلود تجربیات درس ادبیات فارسی دوره دبیرستان ويژه ارتقاء رتبه شغلي   مهارتهاي كار گروهي در تدریس زبان و ادبیات فارسی دوره دبیرستان   نکاتی درمورد تدریس درس ادبیات فارسی دبیرستان  
محصولات مرتبط
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33653
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی بهداشت بوفه مدرسه فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 همه شرایط بوفه سالم مدارس؛ از مکان تا مواد غذایی 4 شرایط بهداشتی بوفه مدارس 6 مواد خوراکی غیر قابل عرضه در بوفه مدارس 7 شرایط فضای فیزیکی بوفه در مدارس 7 شرایط متصدی بوفه 8 شاداب سازی محیط مدرسه 8 سلامت محيط مدارس 9 نتیجه...
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و من

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33652
گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای پیشنهادی كاهش افت تحصيلي در فلسفه و منطق فهرست مطالب چكيده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 علل ضعف دانش آموزان در درس فلسفه و منطق و ارائه راهکار 4 راهكارهاي پيشنهادي براي كاهش افت تحصيلي در دروس فلسفه و منطق 8 نتیجه 10 منابع ومآخذ 11 چكيده موضوع مقاله بررسي علل ضعف دانش‌آموزان...
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33651
گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 شیوه‏های پرورش خلاقیت از طریق آزمایشگاه 4 نقش آزمایش در آموزش 6 اهداف آزمایشگاه در مدارس 7 نقش آزمایشگاهها در یاد گیری درس علوم 8 نتیجه‏گیری 9 منابع ومآخذ 10 چکیده فعاليتهاي آزمايشگاهي يکي از ارکان اصلي آموزش علوم...
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:33650
گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل گزارش تخصصی راهکارهای جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان فهرست مطالب چکیده 2 مقدمه 3 متن گزارش 4 مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها 4 اضطراب و ترس از ریاضی 9 محتواي کتاب هاي رياضي 10 راه های جذاب سازی ریاضی 12 راه های جذاب کردن درس ریاضی توسط معلمان 13 اهمیت وسایل کمک آموزشی در تدریس ریاضی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :2749

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :1661

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :312

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :1310

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :390

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :220

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار+فیلم

حجم:13631KB | بازدید :567

Reference Manager راهنمای استفاده از نرم افزار این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. مدیریت پیشینه ها و مراجع مورد استفاده در یک تحقیق، همواره برای پژوهشگران امرمشکل و وقت گیری بوده است، زیرا یک محقق برای یافتن این مراجع، نیازمند جستجو در طیف وسیعی از...

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

دانلود نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم

حجم:13251KB | بازدید :88

نکات مهمّ درس علوم پایه ی ششم زیر می باشد:   دانلود نکات فصل 1-2    دانلود نکات فصل 3-4   دانلود نکات فصل 5   دانلود نکات فصل 6    دانلود نکات فصل 7-8   دانلود نکات فصل 9   دانلود نکات فصل 10-11   دانلود نکات فصل...