منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبا



قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 31     کد محصول :6731      حجم فایل:78,1 KB      نوع فایل :rar



اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان جهت درس زبان انگلیسی

دانلود اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی
چکیده
پژوهش حاضر، تلاشی است که در راستای بررسی تأثیر ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی دختر سال دوم متوسطه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ انجام گرفته است. به همین منظور تعداد — نفر دانش آموز دختر سال متوسطه دوم ، از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای یا طبقه بندی شده به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. سپس برای تعیین ضریب هوشی دانش آموزان ـ با کمک مشاور مدرسه ـ تست ریون روی دانش آموزان اجرا گردید.بعد از این مرحله، قبل از اجرای پژوهش، از دروس اول ، دوم و سوم کتاب سال سوم راهنمایی، آزمونی به عنوان پیش آزمون برگزار گردید و بعد از اجرای پژوهش نیز از دروس هفت،هشت و نه کتاب، آزمون دیگری بین دانش آموزان به عنوان پس آزمون اجرا شد. پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس میانگین نمرات پیش آزمون و پس آزمون اندازه‌گیری شد. پس از تجزیه و تحلیل آماری داده ها ، با استفاده از روش تحلیلی آزمون دو زوجی (paired Sample t test ) نتایج نشان داد که ایجاد انگیزه می‌تواند روی بالا بردن میزان یادگیری درس زبان دانش آموزن مؤثر باشد.

مقدمه
موضوع اصلی من ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزن جهت درس زبان انگلیسی میباشد.هدف من از انجام این اقدام پژوهی ایجاد انگیزه و فعال سازی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی سال دوم متوسطه است. همانگونه که بر همگان آشکار است حدود سی و چند سال است که کتاب زبان انگلیسی تغییر نیافته است و با وجود اینکه این کتاب بر اساس روش Audio-Lingual Method طراحی شده که براساس تکرار ،تمرین ،عدم ترجمه و تا حد ممکن عدم تدریس گرامر می‌باشد ولی در بسیاری از مدارس هنوز این کتاب به روش GTM که بر اساس ترجمه، حفظ و ارایه حفظیات است تدریس می‌شود و معلم حرف اول و آخر را می زند. پس جایگاهی برای اکتشاف، آزمون و خطا و ایجاد محیطی شاد برای ایجاد انگیزه و علاقه باقی نمی‌ماند.در‌واقع یادگیری یک زبان خارجی امریست که نیازمند وقت و تلاش فرد است اما با دانستن اینکه یادگیری پایدار و عمیق چگونه رخ می‌دهد و در چه شرایطی آسانتر اتفاق می‌افتد می‌توان این امر را تسهیل نمود. از دیدگاه کرشن(۱۹۸۵) یادگیری می تواند تنها زمانی رخ دهد که شرایط ویژه خاصی وجود داشته باشد که این شرایط عبارتند از تفکر مثبت ، اعتماد به نفس ، پایین بودن اضطراب. زمانیکه این شرایط وجود داشته باشند و مواد آموزشی به دانش آموز ارائه شود دانش آموز از فیلتر های عاطفی می گذرد و می‌تواند از این مواد عملا استفاده کند. در همین رابطه، دیویس (۱۹۹۶) چگونگی اینکه دانش آموزان می‌توانند یک زبانی را به شکل بهینه یاد بگیرند را به شکل زیر بیان می کند:در یادگیری چگونگی استفاده از یک زبان ، دانش آموزان باید فعالانه در فرایند آموزش شرکت کنند . معلم زبان باید فرصت هایی را در محیط کلاس درس ایجاد کند که دانش آموزان زبان را بفهمند. با استفاده از استراتژی های متنوع در تدریس، دانش آموزان میتوانند با استفاده از روش‌های فعال ،در بکار گیری زبان بهره ببرند و چگونگی کارکرد زبان و گرامر و ارتباط را فرا بگیرند.
دافی و لانگ (۲۰۰۳) در بررسی امر یادگیری به این نتیجه رسیده‌اند که یادگیری فرایندی منحصر به فرد و فردی است که در این فرایند افراد توانایی ایجاد دانش ، تعمق بخشیدن به فهم موضوع و بنابراین مسئولیت پیشرفت خود را خود به عهده می گیرد.
در تعریفی اختصاصی تر، وانگر (۲۰۰۷) اظهار می کند که یادگیری تغییری نسبتاً دائمی در رفتار است که نتیجه تجربه فرد است.
در میان تمام عواملی که درپیشبرد یادگیری موثر اند انگیزه عامل بسیار مهمی برای یادگیری آکادمیک وموفقیت آمیز از کودکی تا بزرگسالی محسوب می شود (الیوت و دی وک ۲۰۰۵). و در همین راستا الیس (۱۹۹۴) در مقدمه‌ای بر انگیزه چنین می‌گوید که انگیزه روی میزان پشتکار یادگیرنده برای یادگیری زبان خارجه، نوع رفتاری که اعمال می کند و نیز روی موفقیت او مؤثر است.
و اما در باره بررسی مسأله انگیزش ، جان مارشال ریو( ۲۰۰۵) چنین می‌گوید که بررسی انگیزش به فرایند هایی مربوط می‌شود که به رفتار انرژی و جهت می دهند. انرژی حاکی از آن است که رفتار نیرو دارد یعنی نسبتاً شدید و پایدار است و جهت حاکی از آن است که رفتار هدف دارد یعنی به نتیجه خاصی گرایش دارد. و فرایند هایی که رفتار را نیرومند و هدفدار می‌کنند از نیروهای درونی ومحیط ناشی می شوند. ریو و والکر (۱۹۹۷) هم روی این مطلب تأکید داشته‌اند که انگیزه عاملی کلیدی در یادگیری فرایند زبان خارجی است. و اضافه نموده اند که دانش آموزانی که انگیزه بالایی دارند موفقیت بیشتری نسبت به دانش آموزانی دارند که حتی هوش بیشتر ولی انگیزه پایین‌تری دارند.و شالمن (۱۹۸۶) می‌گوید که یادگیری دانش آموزان خیلی راحت تر انجام می گیرد زمانیکه آن‌ها انگیزه دارند.

مولان و لپر در باره نحوه ایجاد انگیزه در دانش آموزان به نکته مهمی اشاره دارند که در بحث ایجاد انگیزه در تدریس باید آنرا مد نظر قرار داد.آنها می‌گویند که کنجکاوی دانش آموزان زمانی بیدار می‌شود که سطح پیچیدگی اطلاعاتی که به دانش آموزان منتقل می‌شود در حد مطلوبی باشد(دسی و رایان ۱۹۸۵). در همین رابطه‌ ا لیواین و متیونه (۲۰۰۶) اینگونه اظهار نظر می‌کنند که دانش آموزان با یک فعالیت یا مبحث درسی برای ارضای کنجکاوی خود نسبت به آن مسأله در گیر می‌شوند که این همان انگیزه درونی می باشد.این همان فعالیت‌هایی است که با سرگرمی و لذت همراهند و و دانش آموزان در‌واقع با میل و ارده خود به یادگیری آن‌ها می پردازند.پس با توجه به مطالعاتی که تا کنون در این رابطه چه در ایران و چه در خارج از ایران صورت گرفته است، معلمان می‌توانند با استفاده از روش‌های مناسب جهت ایجاد علاقه و انگیزه، دانش آموزان را نسبت به اامر یادگیری ترغیب کنند.
با این وصف یک معلم باید در خلال عملیات تدریس از طریق ایجاد انگیزه چه از لحاظ درونی و چه بیرونی پشتیبان دانش آموزان باشد. پس یک معلم زبان خارجه باید سعی کند توانمندی ها، استعدادها و مشکلات یادگیری دانش آموزان را بداند و از طریق ایجاد انگیزه و علاقه بر همه آن‌ها فائق بیاید.
حدود پنجاه سال پیش دو تفکر کاملاً متفاوت در میان روانشناسان رواج یافت: انگیزش درونی و بیرونی. گفته می‌شود که افراد به خاطر دلایل بیرونی مثل گرفتن جایزه، نمره، ستاره، احترام و تشویق در برابر دیگران اقدام به انجام رفتاری خاص می کنند. این‌ها انگیزش های بیرونی هستند چون با آن رفتار خاص هیچ ارتباطی ندارند. دسی ( ۱۹۷۵ ) انگیزش بیرونی را اینگونه تعریف می‌کند که انگیزش بیرونی به گونه های متفاوت رفتار برمی‌گردد که به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف هستند و برای خود شخص نیستند.و از دیدگاه جان مارشال (۲۰۰۵ ) رویدادهای بیرونی مشوق های محیطی هستند که توانایی نیرومند کردن و هدایت کردن رفتار را دارند.
انگیزش افراد در امر تحصیل برای مثال ،پیشنهاد جایزه یا نمره برای انجام دادن کاری رفتار را نیرومند می‌کند و این مشوق در صورتی توانایی نیرومند و هدایت کردن رفتار را دارد که علامت دهد رفتار خاصی پیامدهای تقویت کننده یا تنبیه کننده به دنبال خواهد داشت.بنابراین مشوق ها قبل از رفتار واقع می‌شوند و فرد را به سمت رویدادهای بیرونی که تجربیات ناخوشایند را نوید میدهد دورمی کند (جان مارشال ۲۰۰۵ ). و در‌واقع انگیزش بیرونی بیانگر فعالیتی است که برای خود شخص است و لذت و رضایت از انجام آن عمل را در پی دارد (دسی ۱۹۷۵) .
در حالیکه (جان مارشال ۲۰۰۵ )در بحث انگیزش درونی اینگونه توضیح می دهد که نیازها، شرایط درونی فرد هستند که برای ادامه زندگی وکمک به رشد و بهزیستی ضروری هستند. شایستگی و تعلق پذیری دو نمونه از نیازهای روانشناختی هستند که از خواست خود (self ) برای تسلط بر محیط ناشی می شوند.برای مثال هنگامیکه دانش آموزان به کاری می پردازند برنامه یا هدفی در سر دارند و موفقیت‌ها و شکست هایشان را به شیوه خاصی توجیه می کنند.
دسی و رایان (۱۹۸۵) ثابت کردند که انگیزش درونی ریشه در نیازهای درونی شایستگی و تصمیم خود فرد دارد. و در همین رابطه با انگیزه درونی و یادگیری، ریان و لاگودریا (۱۹۹۹) به این نتیجه رسیده اندکه انگیزش درونی برای یادگیری و سازگاری با محیط های آموزشی بسیار مهم است.
لپر و مودل (۱۹۸۹) برای بهره مندی بیشتر از انگیزه درونی ۴ عامل مهم را معرفی می‌کنند که معلم باید در فرایند تدریس خود آن‌ها را مد نظر داشته باشد این چهار عامل عبارتند از: چالش، کنجکاوی، کنترل، و فانتزی.
واکل (۲۰۰۱) عوامل فوق را این گونه تفسیر می‌کند که:
چالش براساس تصوری است که دانش آموز احتمالاً از لحاظ درونی علاقمند به حل مسائل می‌شود و این زمانی است که:
۱ـ دانش آموزان خود با مسأله درگیر شوند
۲ـ این مسائل نه خیلی سخت و نه خیلی راحت باشند.
۳ـ دانش آموزان ساختار را در اختیار داشته باشند و با هر پیشرفتی تشویق شوند.
۴ـ دانش آموزان بعد از انجام این فعالیت احساس عزت نفس و توانمندی می کنند.
در رابطه با کنجکاوی نیز اشاره می‌کند که کنجکاوی باعث ایجاد انگیزه در دانش آموز می‌شود و این زمانی است که آن‌ها در محیطی شناختی همراه با استفاده از تحریک حواس خود مطلبی را می آموزند.
وی در ارتباط با کنترل اینگونه می‌گوید که این اصطلاح به میزان کنترل دانش آموز از آنچه که انجام می‌دهد و چگونگی انجام دادن او بر می گردد. دانش آموزان زمانی احساس عمیق کنترل نسبت به مطلبی را دارند که خود سعی کنند آنرا انجام دهند و احساس کنند در انتخاب آزادند تا اینکه معلم مطلب را آماده به آن‌ها تدریس کند.
و نکته آخر فانتزی است که به توانایی دانش آموز جهت استفاده از تصورات خود جهت تصویر سازی از حوادث وموقعیت هایی است که با اطلاعاتی که می‌آموزد مرتبتند و در عین حال نیاز های عاطفی اش را ارضاء می کنند.
عامل مهم دیگری که رافین (۱۹۹۶) بر آن تأکید دارد مسأله لذت بخشی است که توضیح می دهد دانش آموزان نیازمندند تا حس لذت بردن از فرایند یادگیری را در کلاس درس تجربه کنند به شرط آن که از درون انگیزش شوند.
اما در رابطه با ارتباط این دو انگیزه، کارمن و پیرس (۱۹۹۴) در مقاله‌ای با عنوان بررسی تحقیقات آموزشی بیان کرده‌اند که پاداش در انگیزش بیرونی روی انگیزش درونی تأثیر گزار است. و نتیجه‌گیری کرده‌اند که به طور کلی پاداش ها انگیزش درونی را کاهش نمی دهند. و در پاسخ برخی که بر این عقیده بودند که انگیزه‌های بیرونی انگیزه‌های درونی را می کاهد، دسی ، کاستنر و رایان (۱۹۹۹) به این مطلب اشاره دارندکه انگیزه های بیرونی ـ بسته به میزان آن ها ـ عاملی منفی برای خاموش کردن انگیزه‌های درونی نیستند و نیز شرایطی وجود دارد که تحت آن پاداش های مادی انگیزه های درونی را نابود نمی کنند.
در‌واقع انگیزش به تعامل اجتماعی بین معلم ودانش آموز وابسته است. و برای ایجاد محیطی پویا برای یادگیری دانش آموزان با انگیزه بالا ضروری است.با توجه به تمام تحقیقاتی که در رابطه با انگیزه و میزان یادگیری دانش آموزان صورت گرفته است به نظر ارزنده است تا روی این زمینه تحقیقی عملی صورت گیرد تا میزان تأثیر این عامل شگرف روی یادگیری دانش آموزان بررسی شود. تحقیق حاضر تلاشی است جهت روشن کردن این مسأله که آیا ایجاد انگیزه روی یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان مؤثر است یا نه؟

فهرست
چکیده ۵
مقدمه ۶
بیان مسئله(توصیف وضع موجود) ۱۲
اهمیت و ضرورت مسئله ۱۴
اهداف تحقیق( اهداف کلی و اهداف اختصاصی طرح): ۱۶
گردآوری اطلاعات شواهد ۱ ۱۷
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها: ۱۸
گردآوری داده‌ها جهت ارائه راه حل‌ها: ۱۹
راه حل‌های پیشنهادی: ۲۲
انتخاب راه حل‌ها: ۲۴
اعتبار بخشی به راه حل‌ها: ۲۵
گردآوری اطلاعات شواهد ۲ ۲۶
بحث و نتیجه‌گیری ۲۷
منابع ۳۱



  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:اقدام پژوهی ایجاد انگیزه در دانش آموزان اقدام پژوهی در درس زبان انگلیسی اقدام پژوهی در مورد درس زبان انگلیسی اقدام پژوهی در مورد زبان انگلیسی اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی دبیرستان اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی راهنمایی اقدام پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان اقدام پژوهی زبان انگلیسی راهنمایی اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان ایجاد انگیزه در دانش آموزان در درس ریاضی ایجاد انگیزه در دانش آموزان دوره ابتدایی ایجاد انگیزه در دانش آموزان راهنمایی تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌ها راههای ایجاد انگیزه دانش آموزان روش های ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی روشهای ایجاد انگیزه دانش آموزان مقاله ایجاد انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی مقاله ایجاد انگیزه مطالعه در دانش آموزان نمونه اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی افزایش مهارت های درک مطلب به زبان انگلیسی افزایش یادگیری زبان انگلیسی اقدام پژوهی در مورد درس زبان انگلیسی اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی دبیرستان اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی راهنمایی اقدام پژوهی علاقه مند کردن به زبان انگلیسی چگونه دانش آموزان را به زبان انگلیسی علاقه مند کنیم علاقه دانش آموزان را به درس زبان انگلیسی نمونه اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی انگیزه های یادگیری زبان انگلیسی ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی ایجاد انگیزه در زبان انگلیسی تاثیر انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی روش های ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان در درس زبان انگلیسی علل بی علاقگی دانش اموزان به درس زبان انگلیسی گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی گزارش تخصصی درس زبان انگلیسی دبیرستان گزارش تخصصی زبان انگلیسی گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول مشکلات احتمالی برای بی علاقگی به درس زبان نقش انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی آغاز دیر هنگام آموزش زبان خارجی آموزش بهتر زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان خارجی و عوامل افت تحصیلی افت تحصیلی در زبان انگلیسی چگونگی آموزش بهتر زبان انگلیسی و دلایل افت تحصیلی درس دشواری ذاتی یادگیری زبان خارجی و ساعات ناکافی تدریس آن دلایل افت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی دلایل افت تحصیلی در درس زبان انگلیسی عوامل افت تحصیلی در پایه اول دبیرستان در درس زبان انگلیسی کدام کتاب برای آموزش زبان انگلیسی بهتر است گزارش تخصصی آموزش زبان انگلیسی گزارش تخصصی تدریس زبان انگلیسی گزارش تخصصی زبان انگلیسی گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان گزارش تخصصی زبان انگلیسی راهنمایی گزارش تخصصی زبان انگلیسی متوسطه اول نگرش منفی زبان آموز به درس اقدام پژوهی علاقه به کلاس درس به همکلاسیم علاقه مند شدم چگونه توانستم دانش آموزان را چگونه توانستم دانش آموزان را به کلاس درس علاقه مند کنم چگونه دانش آموزان را به درس خواندن ترغیب کنیم چگونه دانش آموزان را به درس خواندن تشویق کنیم علاقه به همکلاسی علاقه به همکلاسی پسر علاقه همکلاسی مقاله چگونه دانش آموزان را به درس خواندن علاقه مند کنیم   اقدام پژوهی زبان  اقدام پژوهی دبیر زبان  اقدام پژوهی معلم زبان  اقدام پژوهی زبان انگلیسی  اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی  اقدام پژوهی معلم زبان انگلیسی  اقدام پژوهی دبیر زبان هفتم  اقدام پژوهی دبیر زبان هشتم  اقدام پژوهی دبیر زبان نهم  اقدام پژوهی درس زبان هفتم  اقدام پژوهی دبیر درس زبان هشتم  اقدام پژوهی درس زبان نهم  دانلود اقدام پژوهی زبان انگلیسی  دانلود اقدام پژوهی معلم زبان انگلیسی  نمونه اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی  اقدام پژوهی دبیر زبان دبیرستان  اقدام پژوهی درس زبان دبیرستان  اقدام پژوهی زبان انگلیسی  اقدام پژوهی زبان انگلیسی راهنمایی  اقدام پژوهی زبان انگلیسی متوسطه  اقدام پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان  اقدام پژوهی زبان انگلیسی دوره راهنمایی  اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی  اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی دبیرستان  اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی راهنمایی  نمونه اقدام پژوهی زبان انگلیسی  نمونه اقدام پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان  نمونه اقدام پژوهی زبان انگلیسی راهنمایی  اقدام پژوهی در درس زبان انگلیسی  نمونه اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی  اقدام پژوهی در مورد درس زبان انگلیسی  نمونه های اقدام پژوهی زبان انگلیسی  نمونه اقدام پژوهی در زبان انگلیسی  
محصولات مرتبط
مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

قیمت: 69,000 ريال کد فایل:35995
بهترین پاسخ به سوال پرسش مهر 98-99: پاسخ پرسش مهر آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است  رئیس‌جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانواده‌ها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند. پاسخ و مقاله پرسش مهر ۹۸-۹۹  دانش آموزان به پرسش مهر بیستم رئیس جمهور کاملترین فایل موجود در فضای...
نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

قیمت: 189,000 ريال کد فایل:35994
دانلود نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ می باشد.دانلود نمونه سوالات نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ آن...
سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

قیمت: ريال کد فایل:35993
نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره)  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن آزمون جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره) می باشد نمونه سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی  می باشد.   محتویات بسته دانلود نمونه سوالات جایگاه زن در اندیشه امام...
سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:35992
سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون کاملترین فایل در مورد نمونه سوالات ضمن خدمت طرح شهاب آزمون شناسایی و هدایت استعداد برتر, آزمون شناسایی و هدایت استعداد های برتر, دانلود آزمون شناسایی و هدایت استعداد برتر, سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر جزوه کامل به همراه دانلود سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعداد های برتر ( شناسایی و هدایت استعدادهای برتر...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی

حجم:38267KB | بازدید :4875

دانلود جزوه جنین شناسی عمومی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش قسمتی از متن سلولهای زایای ابتدایی (پریموردیال) تکامل با لقاح آغاز می شود. لقاح روندی است که طی آن گامت مرد( اسپرم ) و گامت زن (اووسیت) با هم یکی می...

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس

حجم:25031KB | بازدید :2736

نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس با فرمت ورد و قابل ویرایش و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون و سوالات پرتکرار قبولی ۱۰۰درصد را ما تضمین میکنیم. کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت ارتقاء مهارت های مدیران مدارس   جزوه کامل...

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

آموزش هنر های دستی

حجم:20620KB | بازدید :3302

آموزش هنر های دستی این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فهرست کتاب جامع آموزش هنر های دستی :   •  آئینه با طرح پیچک •  آباژور با تزئین برگ‌های خشک •  آباژور با حباب‌های کاغذی برای شمع‌های شما •  آباژور...

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد  بررسی پرتره در عکاسی ایران

مقاله کامل در مورد بررسی پرتره در عکاسی ایران

حجم:19740KB | بازدید :1167

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : تاریخچه تحقیقی: عکاسی پرتره در ابتدای ورود صنعت یا هنر عکاسی به ایران به شکل کنونی که درجهان به آن پرداخته شده است نبوده، آنچه مسلم است عکاسی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در ابتدا برای ثبت لحظه و نیز چهره...

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS

حجم:17291KB | بازدید :2775

مجموعه آموزش تصویری ArcGIS  این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. فایل ورد قابل ویرایش دانلود کتاب فارسی آموزش جامع نرم افزار ArcGIS ArcGIS چیست؟ ArcGIS نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات جغرافیایی را فراهم می کند.این نرم افزار شامل...

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

مقاله کامل در مورد بسته بندی

حجم:17215KB | بازدید :1160

فایل ورد قابل ویرایش توضیحی مختصر از متن فایل  : چکیده: فرم: یا شکل سه بعدی بسته بندی می تواند مهم ترین و به یادماندنی ترین عنصر طراحی بسته ها باشد. رنگ:دارای توانمندی، قدرت نفوذ و بیان خاص است و به وسیله ی آن می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و نظر آنها را جلب...

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز

حجم:14476KB | بازدید :1258

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز کاملترین فایل در مورد دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آموزش و توسعه فرهنگ نماز  این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی...

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

آموزش TeamViewer+فیلم

حجم:14168KB | بازدید :1068

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. |فیلم ,  آموزش نرم افزار TeamViewer 7| آموزش نرم افزار Team Viewer (تیم ویور) نرم افزار Team Viewer یک برنامه کنترل از راه دور رایانه مبتنی بر شبکه اینترنت و یا شبکه داخلی می باشد. در حالت معمول برای اتصال سیستم از راه دور...