منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

مقاله پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه شاد است

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت مدیریت در اندیشه اسلامی

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

سوالات ضمن خدمت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

چگونه يك پروپوزال بنويسيم؟

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود جزوه تصميم گيري چند معياره

دانلود  مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود مجموعه گزارشات كيفري و حقوقي

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب جامع مدیریت بازاریابی

گروه محصول -> -> آموزش ابتدایی

اصلاح رفتار نابهنجار دانش آمــوز ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی



قیمت: ۳۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 30     کد محصول :6308      حجم فایل:102,56 KB      نوع فایل :rar



چکیده

 شاید بتوان گفت که فحش وناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه‌هایی است که خانواده‌ها از ان رنج می‌برند چرا که نگران آینده فرزندشان  می‌باشند دراین تحقیق سعی بر آن شده است که  عوامل ایجاد این رفتار و راه حل‌های اساسی برای کاهش این رفتار  نامتعارف  بیان شود. من در این تحقیق  ابتدا به بیان   موضوع تحقیق پرداختم  وسپس  باتوصیف وضعیت موجود به بیان مسئله   وجمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم  بعد از آن  به گرد اوری اطلاعات  از طریق مشاهده ویاداشت برداری   وهمچنین از یافته‌های علمی دیگران استفاده شده است وبا استفاده از شیوه شش پرسش  یافته‌ها تجزیه و تحلیل شده است راه حل‌های پیشنهادی  با مشارکت همکاران  بیان شده وپس از اعتبار سنجی توسط همکاران وشورای دبیران   به مدت دو هفته  روز اجرا گردید وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزیابی قرار گرفت   ودر نهایت  نتیجه گیری منطقی  صورت گرفت   که نتایج آن در این تحقیق بیان شده است

واژگان کلیدی: دانش آموز – رفتار نامتعارف – نا سزاگویی - پرخاشگری

 

 مقدمه

پرخاشگری واکنش کلی نسبت به ناکامی است هرچند افراد همیشه پاسخ‌های پرخاشگرانه آشکار از خود نشان نمی‌دهند وآن ها را در وجود خود سرکوب می‌کنند. مثلاً پسری که  به وسیله یکی از همکلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالباً به طور فیزیکی به او حمله ور می‌شود. وفحش وناسزا، زدوخوردها ودعوا های حیاط مدرسه، خود نشانه‌هایی ازاین پرخاشگری‌هاست.

 گروهی از روانشناسان معتقدند که طبقات اجتماعی غیر مرفه جامعه، بیشتر از طبقات متوسط ومرفه جامعه احساسا ت پرخاشگرانه خود را ابراز وآشکار می‌سازند. (نژاد, 1378)

کارن هورنی روانشناس معروف معتقد است که سرکوب همه احساسات پرخاشگرانه وخصمانه از نقطه نظر سلامت  روان بسیار بد وگاه خطر ناک است زیرا سرکوب چنین احساساتی سر انجام به اضطراب و واکنش‌های عصبی می‌انجامد  بنابراین پیشنهاد می‌کند که انسان باید گهگاه احساسات خصمانه خویش را ابراز کند  تااز شدت فشار درونی جلوگیری به عمل آید.

نکته مهم آنست که همه افراد دچار احساسات پر خاشگرانه می‌شوند وروانشناسان کانال‌های اجتماع پسند متعددی را برای تسکین ورهایی از این احساسات بیان می‌کنند که به ویژه در مدارس می‌توانند مور د استفاده قرار گیرند. ازجمله مسابقات ورزشی، نقاشی،  نمایشنامه وغیره می‌باشد. (نژاد, 1378)

توصیف وضعیت موجود

اینجانب عباسقلی اشرفی، مدت 19 سال است که مشغول خدمت در نظام تعلیم و تربیت این مرزو بوم هستم. در حال حاضر پست سازمانی من معاونت آموزشگاه 17 شهریور مزرعه کتول می‌باشد.

. دراین مدرسه بین همکاران  جو بسیار صمیمی وجود دارد ومدرسه ای  است دارای نظم و انضباط .

در کلاس سوم این آموزشگاه دانش آموزی دارم بنام جواد که باتوجه به اینکه از نظر درسی  مشکلی ندارد  اما هنگامی که درگروه قرار می‌گیرد  بادوستانش  درگیر می‌شود  واز الفاظ رکیک ونا متعارف (فحش دادن به پدر ومادر دانش اموزان)  استفاده می‌کند  که این عمل او باعث  رنجش وناراحتی دوستانش می‌شود  من بارها با او صحبت کرده‌ام  ودلیل  این رفتار را از او سؤال کر ده ام  واو هر بار جوابی  می‌دهد  یک بار می‌گوید دست خودم نیست   یا می‌گوید نمی‌توانم ومن اورا بارها راهنمایی کرده‌ام اما باز هم  این رفتار را از خود نشان می‌دهد  واین عمل او  باعث  شده  که بد نبال پیدا کردن  دلایل  این رفتار او باشم   تا بتوانم آنرا شناسایی و بر طرف کنم

   این موضوع را  با مدیر  وسایر همکاران درمیان گذاشتم  تانظر آنان را درمورد رفتار این دانش آموزبدانم دفتر انضباطی مدرسه راهم  بررسی کردم  وباتوجه به نظر همکاران  و ارزیابی دفتر انضباطی  به این نتیجه رسیدم که این دانش آموز درهمه کلاس‌ها وگروه ها چنین رفتاری دارد به همین دلیل این مساله  توجه مرا بیشتر به خود جلب کرد  که چرا  این دانش آموز از این الفاظ   استفاده می کندو این مسئله برای من به وجود آمد که  من به عنوان یک مدیر  چگونه می‌توانم  این رفتار (فحش و ناسزاگویی) را در دانش آموزم  برطرف کنم؟   

تعریف واژگان

چگونه: چه نوع، چه قسم

می‌توانم: قدرت داشتن، از عهده کاری بر آمدن

پر خاشگری: ستیزه گری، جنگ وجدال، سخن زشت

گروه: جماعت

 دانش آموز: به  محصل دوره ابتدایی، دوره راهنمایی  یا دبیرستان گفته می‌شود. (شمیم, 1379)

منظور از دانش آموز در این تحقیق محصل  دوره دوم تحصیل یا همان دوره راهنمایی در ایران است.

 منظور از مدیر در اینجا خود محقق که با این دانش آموز سرو کار دارد.

 

گرد آوری  اطلاعات (شواهد 1)

مشاهده

اگر به صورت منظم، به اتفاق‌ها و رخدادهای پیرامون خود را تماشا کنید، می‌توان گفت از فن مشاهده استفاده کرده‌اید (غفاریان, 1392)

شیوه‌های مشاهده

الف ) مشاهده با استفاده از شیوه آماری

این شیوه صرفاً برای شمردن تعداد دفعات یک عمل یا رخداد به کار می‌رود. معمولاً مشاهده تمام قسمت‌های یک عمل در یک وضعیت خاص نا ممکن است، بنابراین مجبورید دست به گزینش بزنید و بخش‌هایی از عمل را در یک زمان محدود مشاهده کنید (غفاریان, 1392)

مشاهده من با مشاهده این دانش آموز به مدت یک هفته در کلاس وکار گاه متوجه  این رفتار دراو شدمش

فهرست مطالب
 
 
مقدمه 2
گرد آوری  اطلاعات (شواهد 1) 4
چکیده 5
مصاحبه 6
یافته های علمی 7
عوامل خانوادگی پرخاشگری 8
زیان های پرخاشگری 12
پرخاشگری و ورزش 14
ورزش راهکاری مناسب 17
پیشینه تحقیق 18
انتخاب راه حل یا راه حل های  موقتی 20
اعتبار بخشی راه حل 21
توصیف وضعیت مطلوب 22
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 22
پیشنهادات 24
منابع 25
 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

برچسب ها:  اقدام پژوهی رفتاری  اقدام پژوهی اختلالات رفتاری  اقدام پژوهی رفتار  اقدام پژوهی مشکلات رفتاری  اقدام پژوهی اختلال رفتاری  اقدام پژوهی ناهنجاری رفتاری  اقدام پژوهی درباره اختلالات رفتاری  اقدام پژوهی در مورد اختلالات رفتاری  اقدام پژوهی در مورد اختلال رفتاری  نمونه اقدام پژوهی اختلالات رفتاری  اقدام پژوهی بهبود مشکلات رفتاري  اصلاح رفتار دانش آموزان  راهکارهای اصلاح رفتار دانش آموزان  اصلاح مشکلات رفتاری دانش آموزان  اصلاح و بهبود مشکلات عاطفی و رفتاری دانش آموزان  رفتارهای نابهنجار دانش آموزان  رفتارهای ناهنجار دانش آموزان  ناهنجاری رفتاری دانش آموزان  ناهنجاری رفتاری در دانش آموزان  رفتار دانش آموزان  رفتار دانش آموزان در کلاس  رفتار دانش آموزان در مدرسه  رفتار دانش آموزان با معلم  رفتار دانش آموزان ابتدایی  رفتار دانش آموز با معلم  رفتار دانش آموز در مدرسه  رفتار با دانش آموزان شلوغ  اصلاح رفتار دانش آموزان  رفتار با دانش آموزان  رفتار دانش آموز در کلاس  رفتار دانش آموز در کلاس درس  مشکلات رفتاری دانش آموزان در کلاس  مدیریت رفتار با دانش آموز در کلاس درس  رفتار با دانش آموز کلاس اول  مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدرسه  بررسی مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدرسه  مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس  رفتار معلمان با دانش آموزان  رفتار معلم با دانش اموزان ابتدایی  رفتار معلم با دانش آموزان دبیرستانی  چگونگی رفتار دانش اموز با معلم  چگونگی رفتار معلم با دانش آموزان  مشکلات رفتاری دانش آموزان ابتدایی  اختلالات رفتاری دانش آموزان ابتدایی  ناهنجاریهای رفتاری دانش آموزان ابتدایی  رفتار با دانش آموزان ابتدایی  ویژگی های رفتاری دانش آموزان ابتدایی  نحوه رفتار با دانش آموزان ابتدایی  چگونگی رفتار با دانش آموزان ابتدایی  رفتار معلم با دانش اموز بیش فعال  نحوه رفتار معلم با دانش آموز  رفتار معلم با دانش آموز تنبل  برخورد با دانش آموزان شلوغ  روش برخورد با دانش اموزان شلوغ  نحوه برخورد با دانش آموزان شلوغ در کلاس  نحوه برخورد با دانش آموزان شلوغ  چگونه با دانش اموزان شلوغ رفتار کنیم  برخورد با دانش اموز شلوغ  طرز برخورد با دانش آموزان شلوغ  چگونگی برخورد با دانش آموزان شلوغ  نحوه برخورد با دانش اموز شلوغ  راهکارهای اصلاح رفتار دانش آموزان  اصلاح مشکلات رفتاری دانش آموزان  رفتار با دانش آموزان بیش فعال  رفتار با دانش آموزان پرخاشگر  رفتار با دانش آموزان اخلال گر  رفتار با دانش آموزان ناموفق  رفتار با دانش آموزان ضعیف  برخورد با دانش آموزان ضعیف  برخورد با دانش آموزان  پرخاشگری دانش آموزان  پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی  پرخاشگری دانش آموزان در مدرسه  پرخاشگری دانش آموزان راهنمایی  پرخاشگری در دانش آموزان  علل پرخاشگری دانش آموزان  پرخاشگری در دانش آموزان ابتدایی  علل پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی  علت پرخاشگری دانش آموزان  پرخاشگري در دانش آموزان  علل پرخاشگری در دانش آموزان ابتدایی  پرخاشگری دانش آموز ابتدایی  علت پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی  مقاله پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی  دلایل پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی  علل پرخاشگری دانش آموزان دوره ابتدایی  علل پرخاشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی  علل پرخاشگری دانش آموزان در مدرسه  پرخاشگری دانش آموز  پرخاشگری در دانش آموزان راهنمایی  پرخاشگری دانشجویان  پرخاشگری در دانشجویان  پرخاشگری در دانش آموزان ابتدائی  پرخاشگری در دانش آموزان دختر  علل پرخاشگری در دانش آموزان  علت پرخاشگری در دانش آموزان  درمان پرخاشگری در دانش آموزان  دلایل پرخاشگری دانش آموزان  عوامل پرخاشگری دانش آموزان  تحقیق در مورد پرخاشگری دانش اموزان ابتدایی  راههای کاهش پرخاشگری دانش آموزان در مقطع ابتدایی  اقدام پژوهی پرخاشگری  اقدام پژوهی پرخاشگری دانش آموز  اقدام پژوهی پرخاشگری در کودکان ابتدایی  اقدام پژوهی پرخاشگری کودکان  اقدام پژوهي پرخاشگري  اقدام پژوهي پرخاشگري كودكان  اقدام پژوهی درمورد پرخاشگری  اقدام پژوهی درباره پرخاشگری  اقدام پژوهی با موضوع پرخاشگری  نمونه اقدام پژوهی درمورد پرخاشگری  اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری دانش آموزان  اقدام پژوهی دانش آموز پرخاشگر  اقدام پژوهی پرخاشگری دانش آموزان  اقدام پژوهي در مورد پرخاشگري  اقدام پژوهی در مورد پرخاشگري  تحقیق اقدام پژوهی درمورد پرخاشگری  دانلود اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری  یک نمونه اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری  اقدام پژوهی درباره ی پرخاشگری دانش  اقدام پژوهی درباره ی پرخاشگری  نمونه اقدام پژوهی در مورد پرخاشگری   اقدام پژوهی  اقدام پژوهی بصورت ورد  اقدام پژوهی آماده  اقدام پژوهی کامل بصورت ورد  اقدام پژوهی مقطع دبیرستان  اقدام پژوهی مقطع ابتدایی  اقدام پژوهی مقطع راهنمایی  اقدام پژوهی تدریس  اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد  تجربیات و اقدام پژوهی  اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی  اقدام پژوهی دبیر  سایت اقدام پژوهی  فروشگاه علمی آسمان سایت اقدام پژوهی ها  کافی نت آسمان سایت اقدام پژوهی  بزرگترین سایت اقدام پژوهی در ایران  تجربیات مدون دبیران  اقدام پژوهی همه مقاطع  اقدام پژوهی اصلاح رفتار  اقدام پژوهی تغییر رفتار دانش آموزان